Tablet Pentagram Quadra zszedł.

Data: 2017-09-02 12:53:30
Autor: Smok Eustachy
Tablet Pentagram Quadra zszedł.
Witam,
Po resecie do ustawień fabrycznych z poziomu tabletu rzeczony nie uruchamia się. Reset szpil± nie pomaga. Rozładowałem go do reszty i dalej nic. Zatrzymuje się na napisie startowym Pentqagram Quadra i nic.
Baterii nie wyjmę bo wbudowana na stałe.

Ma kto¶ jaki¶ pomysł?

Data: 2017-09-02 16:19:08
Autor: Sebastian Biały
On 9/2/2017 12:53 PM, Smok Eustachy wrote:
Baterii nie wyjmę bo wbudowana na stałe.
Ma kto¶ jaki¶ pomysł?

Wyj±ć baterię mimo że wbudowana na stałe. Szanse powodzenia znikome ale udało mi się tak wzbudzić starego asusa z podobnym objawem.

Wykonać reset do ustawień fabrycznych z bootloadera (przytrzymać volume up czy down podczas odpalania) nie zapominaj±c o usunięciu cache.

Data: 2017-09-02 18:24:50
Autor: Animka
W dniu 2017-09-02 o 12:53, Smok Eustachy pisze:
[...]

Doładuj baterię.

--
animka

Data: 2017-09-02 23:22:28
Autor: Smok Eustachy
W dniu 02.09.2017 o 16:19, Sebastian Biały pisze:
[...]

W tym tablecie jest do tego dziura.

Data: 2017-09-02 23:44:46
Autor: Sebastian Biały
On 9/2/2017 11:22 PM, Smok Eustachy wrote:
[...]

Ta dziura prawdopodobnie robi co¶ innego niż recovery.

http://www.teamandroid.com/2012/09/13/how-to-enter-recovery-mode-android-phone-tablet/

http://forum.android.com.pl/topic/129829-quadra-7-tryb-recovery/

Data: 2017-09-02 23:45:58
Autor: Sebastian Biały
Tablet Pentagram Quadra zszedł.
Data: 2017-09-04 00:55:36
Autor: Smok Eustachy
W dniu 02.09.2017 o 23:45, Sebastian Biały pisze:
On 9/2/2017 11:44 PM, Sebastian Biały wrote:
http://www.teamandroid.com/2012/09/13/how-to-enter-recovery-mode-android-phone-tablet/ http://forum.android.com.pl/topic/129829-quadra-7-tryb-recovery/

http://www.hardreset.info/devices/pentagram/pentagram-quadra-7-ultra-slim/

Uruchamianie nie dochodzi do momentu pojawienia się loga Pentagrama. Pozostaje nabyć do¶wiadczenie w rozklejaniu tableta

Data: 2017-09-05 08:39:07
Autor: Chris
W dniu 2017-09-04 o 00:55, Smok Eustachy pisze:
[...]

Jak dzieci, szukaj± po zagranicznych stronach a na stronie producenta jest rozwi±zanie :)

http://www.pentagram.pl/quadra-ultra-slim
Pentagram Quadra 7 - Obraz systemu wraz z instrukcj± instalacji

Miałem to samo w zabytku i działa do dzi¶ po wgraniu systemu.

--
Tylko dwie rzeczy s± nieskończone: wszech¶wiat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-09-06 10:27:25
Autor: Chris
W dniu 2017-09-05 o 20:23, Smok Eustachy pisze:
[...]

Taki podałe¶ w linku z hardreset: PENTAGRAM QUADRA 7 ULTRA SLIM

Data: 2017-09-06 12:43:16
Autor: Smok Eustachy
Tablet Pentagram Quadra zszedł.
W dniu 06.09.2017 o 10:27, Chris pisze:
/.../
nie ten model

Taki podałe¶ w linku z hardreset: PENTAGRAM QUADRA 7 ULTRA SLIM

To Sebastian. Na razie ni mam kabelka i jestem chory. I Windows ni mam w sumie. Chociaż może mam?

Data: 2017-09-06 13:58:48
Autor: Chris
W dniu 2017-09-06 o 12:43, Smok Eustachy pisze:
[...]

Masz ten?

http://www.pentagram.pl/quadra-9-7

Ja o ile pamiętam mam taki model i trzeba mieć kartę SD, wgrać na ni± obraz systemu, odpalić tablet z kart± i system się wgra od nowa, tak zrobiłem z martwym tabletem i działa do dzi¶, żona gra w angry birds :)

Data: 2017-09-06 23:39:39
Autor: Smok Eustachy
Tablet Pentagram Quadra zszedł.
W dniu 06.09.2017 o 13:58, Chris pisze:
/.../
[...]

http://www.pentagram.pl/quadra-mini-pro-ips-7.85
To mam kufnia

Data: 2017-09-07 11:20:04
Autor: Chris
W dniu 2017-09-06 o 23:39, Smok Eustachy pisze:
[...]

No to lipa bo nie widzę obrazu systemu:( mój dało się uratować.