Tablet ZePad Zt-180

Data: 2012-03-14 11:52:51
Autor: DK
Tablet ZePad Zt-180
Witam ...

Znajomy chcia uszczliwi jaki czas temu rodzin i "zainwestowa" w ten rewelacyjny wynalazek. Chodzi to na Androidzie 2.2 i jest widziane jako telefon :)
Wchodzc na popularne strony internetowe aduj si wersje przystosowane do telefonw. Zuboone, inaczej poformatowane itp. Da si to jako zmieni. Zainstalowaem oper dla androida ale na tym jest dokadnie to samo.
By moe trzeba co zmieni/ustawi w samym androidzie, aby strony wywietlay si poprawnie.

Sam tablet jest tragiczny i jeeli kto ma ochot go kupi to zdecydowanie odradzam.

Data: 2012-03-14 17:39:26
Autor: Tomasz Minkiewicz
Tablet ZePad Zt-180
On Wed, 14 Mar 2012 11:52:51 +0100
DK <amidar@gazeta.pl> wrote:

Witam ...

Znajomy chciał uszczęśliwić jakiś czas temu rodzinę i "zainwestował" w ten rewelacyjny wynalazek. Chodzi to na Androidzie 2.2 i jest widziane jako telefon :)
Wchodząc na popularne strony internetowe ładują się wersje przystosowane do telefonów. Zubożone, inaczej poformatowane itp. Da się to jakoś zmienić. Zainstalowałem operę dla androida ale na tym jest dokładnie to samo.

Zmień Operę. W Mini można wyłączyć „Mobile view”, w Mobile nie można.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-03-15 09:34:45
Autor: Chris
Tablet ZePad Zt-180
Tomasz Minkiewicz nabazgrał(a):

DK <amidar@gazeta.pl> wrote:
[...]

Chyba odwrotnie, w Opera Mobile można wyłączyć tryb dla mobilny a Mini chyba nie.

Data: 2012-03-15 12:39:08
Autor: Tomasz Minkiewicz
Tablet ZePad Zt-180
On Thu, 15 Mar 2012 09:34:45 +0100
"Chris" <spam@spam.net> wrote:

Tomasz Minkiewicz nabazgrał(a):

> Zmień Operę. W Mini można wyłączyć „Mobile view”, w Mobile nie można.

Chyba odwrotnie, w Opera Mobile można wyłączyć tryb dla mobilny a Mini chyba nie.

U mnie można w Mini, a w Mobile nie. Odpaliłem obie Opery i się
upewniłem. Z tym, że nie wiem, czy mówimy o tym samym, bo ja o
wyświetlaniu, a Ty chyba masz na myśli, czy renderowanie będzie
robione lokalnie, czy na serwerze – z tym faktycznie jest tak jak
piszesz.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-03-15 13:09:23
Autor: Chris
Tablet ZePad Zt-180
[...]

Wyświetlanie w Opera Mobile mam ustawione jako Mobile ale można przestawić na Desktop
Ustawienia > Zaawansowane > User Agent > Mobile/Desktop

Opera Mobile Wersja 12.00.ADR-1203051631

Data: 2012-03-15 15:08:02
Autor: Tomasz Minkiewicz
Tablet ZePad Zt-180
On Thu, 15 Mar 2012 13:09:23 +0100
"Chris" <spam@spam.net> wrote:

> [...]

Wyświetlanie w Opera Mobile mam ustawione jako Mobile ale można przestawić na Desktop
Ustawienia > Zaawansowane > User Agent > Mobile/Desktop

No to rzeczywiście mówiliśmy o czym innym, z tym że Ty mówiłeś jeszcze
o czymś innym niż myślałem :).  Faktycznie, mam taką opcję jak piszesz,
ale ja miałem na myśli „Settings/Mobile view”, które jest tylko w Mini
(w którym z kolei nie ma możliwości wyboru User agenta w Advanced).

Jak będę miał pod ręką tableta, to poeksperymentuję, jak włączenie tych
opcji wpływa na wyświetlanie. Na komórce to i tak bez sensu.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-03-15 15:16:18
Autor: Chris
Tablet ZePad Zt-180

"Chris" <spam@spam.net> wrote:
[...]

Zależy :) jak prowadzisz portal który ma opcję mobile to nawet na tel warto sprawdzac w wersji desktop czy wszystko działa :)

Data: 2012-03-14 19:25:17
Autor: crush
Tablet ZePad Zt-180
W dniu 2012-03-14 11:52, DK pisze:
[...]

Polecam jedyne suszne rozwizanie tj. Dolphin browser HD. Darmowa do dobrze dopracowana przegldarka internetowa dla androida z moliwoci wyboru trybu w jakim maj by wywietlane strony. Dostpna w Google Play (dawny android market): https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.mgeek.TunnyBrowser

--
________

Pawe Wooszyn
http://www.goldenline.pl/pawel-woloszyn2