Tablet a Andkiem czy z Windows?

Data: 2015-08-28 01:48:33
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Witajcie!
Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1 giga RAM.
I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?
Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i jakimiś śmieciami?
Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.

2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł? By się opłaciło w takim przypadku

Data: 2015-08-27 19:59:00
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55dfa1d2$0$8380$65785112news.neostrada.pl...
Witajcie!
Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1 giga RAM.

1. Nie będzie sensowny.
2. RAM to też pamięć...
3. Andek lubi więcej ramu (pamięci operacyjnej) i więcej pamięci masowej bo wszystko w nim chodzi na wirtualnych interpreterach Java..

I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows
i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.

Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i jakimiś śmieciami?

Nie przenoś doświadczeń z peceta na tableta. To nie jest to samo.

Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.

2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł?
By się opłaciło w takim przypadku

Zdefiniuj opĹ‚aciĹ‚o...  Obawiam siÄ™, ĹĽe za 60zĹ‚ nic dobrego nie kupisz.
Raczej kupę złomu... Generalnie jak masz kupić używkę za 60zł
to chyba lepiej nic nie kupić.

Data: 2015-08-28 05:43:55
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 02:59, Pszemol pisze:
/.../
Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.
  RT jest na AMR a nie na x86.

Data: 2015-08-28 06:33:53
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55dfd8fc$0$8378$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 28.08.2015 o 02:59, Pszemol pisze:
/.../
Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.
 RT jest na AMR a nie na x86.

Smoku, sprawdź jaki procesor jest w tym tablecie za 60zł :-)
Gwarantuję ci, że nie będzie tam żadnego Pentium.

Data: 2015-08-28 07:02:20
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55e04c71$0$4782$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mowa o procesorze a nie o systemie operacyjnym :-)

Data: 2015-09-01 23:36:44
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-09-01 23:36:41
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 07:56:03
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mroblb$l2r$1@dont-email.me...
> I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows
> i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.

Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z Windows na rynku, to urządzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to to już trup.
Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC, oczywiście te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma to sens.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-08-28 10:51:59
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 07:56, Marcin G. pisze:
/../
Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z
Windows na rynku, to urzÄ…dzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to
to juĹĽ trup.
Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC,
oczywiście te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma
to sens.
  no tak samo jak na zwykĹ‚ym. A istniejÄ… specjalne wersje np. firefoxa na tablet?

Data: 2015-08-28 11:24:53
Autor: Smok Eustachy
[...]

Kusi mnie to trochę. Z jednej strony podłączasz przez hdmi od telewizora. Z drugiej to Windows. Z trzeciej nie jesteś uwiązany przez jakieś google play. Z czwartej: to Lark który realnie może nie być dostępny. http://www.euro.com.pl/ipad-i-tablety-multimedialne,d3,e30,h1.bhtml

Data: 2015-08-28 20:10:03
Autor: re
Tablet a Andkiem czy z Windows?

UĹĽytkownik "Smok Eustachy"

/.../
[...]

telewizora. Z drugiej to Windows. Z trzeciej nie jesteĹ› uwiÄ…zany przez
jakieĹ› google play...
-- -
Ale ... jesteś uwiązany do microsoftowego Store, gdzie są programy do palcowania a tradycyjne to ... daj se spokój, Windows 8 dlatego ma taki interfejs by właśnie dał się palcami obsługiwać.

Data: 2015-08-28 23:54:17
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 20:10, re pisze:
/../
-- -
Ale ... jesteĹ› uwiÄ…zany do microsoftowego Store, gdzie sÄ… programy do
palcowania a tradycyjne to ... daj se spokĂłj, Windows 8 dlatego ma taki
interfejs by właśnie dał się palcami obsługiwać.

Etui z klawiaturÄ…

Data: 2015-08-28 13:38:39
Autor: J.F.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "Marcin G."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55dff7fa$0$4779$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z Windows na rynku, to urządzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to to już trup.

Ale nadziac sie na te 5% mozna.
Widzisz "Windows", myslisz "ma normalny procesor", a RT nie slyszales ....

J.

Data: 2015-08-28 13:43:09
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "J.F."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55e04843$0$27509$65785112@news.neostrada.pl...

Ale nadziac sie na te 5% mozna.
Widzisz "Windows", myslisz "ma normalny procesor", a RT nie slyszales

Zgadza się, trzeba uważać. W USA ludzie wiele tabletów z RT z tego powodu zwracali do sklepów, bo nie działały programy z "normalnego" Windowsa.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-08-28 07:04:51
Autor: Pszemol
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message news:55e04950$0$8384$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tablet "Surface" marki Microsoft występował właśnie w dwu wersjach.
Tańsza z ARMem na pokładzie, często kupowana w niewiedzy przez
małorozgarniętych klientów którzy powierzchownie podchodzą do
zakupów i potem wielce zaskoczeni że coś nie działa jak chcieli...

Mój kolega nawet kiedyś wyśmiewał się z ludzi którzy bez sensu
dopłacają za wersję Pro a przecież "mogli mieć tańszą i tak samo działa" :-))
Dopiero jak go uświadomiłem co RT znaczy to wymownie zamilkł...

Data: 2015-09-01 23:36:47
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 13:20:46
Autor: Marek
On Thu, 27 Aug 2015 19:59:00 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
3. Andek lubi więcej ramu (pamięci operacyjnej) i więcej pamięci
masowej bo
wszystko w nim chodzi na wirtualnych interpreterach Java..

Uzasadnij po co jvm (już przemilczę ten "interpreter") więcej storage.

--
Marek

Data: 2015-08-28 13:23:42
Autor: Marek
Tablet a Andkiem czy z Windows?
On Thu, 27 Aug 2015 19:59:00 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Nie przenoś doświadczeń z peceta na tableta. To nie jest to samo.

Przy windows 10 nie byłbym taki pewien, system podobno już zunifikowany jest ( i tylko kompilowany tylko pod dane architektury) więc te same mechanizmy, te same problemy.

--
Marek

Data: 2015-08-28 20:11:33
Autor: re
Tablet a Andkiem czy z Windows?

UĹĽytkownik "Marek"

[...]

Tak było już w Win8.

Data: 2015-08-28 20:04:57
Autor: re
Tablet a Andkiem czy z Windows?

UĹĽytkownik "Pszemol"

[...]

RT prawie nie ma a są tablety z normalnym Win gdzie wszystko chodzi, ale z tak małym dyskiem nadają się tylko do przeglądania witryn, poczty i innych programów microsoftowego sklepu.

Data: 2015-08-28 13:16:52
Autor: Pszemol
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:mrq7sp$63n$1mx1.internetia.pl...
Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.
-- -
RT prawie nie ma a sÄ… tablety z normalnym Win gdzie wszystko chodzi,

Nie wiedziałem o tym, że już są takie.

ale z tak małym dyskiem nadają się tylko do przeglądania witryn,
poczty i innych programĂłw microsoftowego sklepu.

Zdaje się, że on tylko do tego potrzebuje, więc chyba byłby ok.
Zauważ, że pisał o YouTube.

Data: 2015-09-01 23:36:53
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 23:36:37
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 02:57:23
Autor: UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic
Tablet a Andosraka czy z Windosraka?
Smok <smok@wurg.pl> Wrote in message:
Za ok ??? zła można kupić taki bądź taki.

wzbogac hieny kapitalistyczne,
kup obydwa; nawet podwojnie i
po czasie jak dojdziesz do
zmyslow, przyjdz tu i tak jak
inni poubijaj duzo piany!

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-08-28 11:21:28
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W gr wchodzÄ… znalezione w Carrefourze:

1. Toshiba Excite Go AT7-C8

Nie ma aparatu z przodu, nie ma GPS
Ma gwarancje door-to-door (ponoć?)

Na Atomie. Jak to wpływa na dostepność softu pod Androida?

2. Pentagram quadra mini pro 3g

Ma miejsce na kartÄ™ sim, ma aparat, ma GPS

Nie wiem jak z gwarancjÄ….

Jak nie ma door to door to nie biorę. To są jakieś promocje nawet ok 100 zł taniej.

Data: 2015-08-30 02:01:05
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 11:21, Smok Eustachy pisze:
//...//
2. Pentagram quadra mini pro 3g

Ma miejsce na kartÄ™ sim, ma aparat, ma GPS

Padło na tego. Ma 4 rdzenie 1 8 giga ale nie ma GPS i GSM. Jest GSM ready.
Ale ja nie o tym: czy to durne coś instaluje aplikacje w tym 1 giga RAM i trzeba przenosić?

Data: 2015-08-30 11:19:16
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55e247c1$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co to znaczy ĹĽe tablet nie ma GSM a jest GSM ready?

Ale ja nie o tym: czy to durne coĹ› instaluje aplikacje
w tym 1 giga RAM i trzeba przenosić?

RAM to pamięć operacyjna, tam aplikacje URUCHAMIASZ.

8 giga pamięci masowej masz aby aplikacje tam gromadzić
(instalować). Te Twoje 8 giga to odpowiednik rozmiaru dysku
twardego w pececie.

Data: 2015-08-30 09:43:44
Autor: smokeustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 18:19:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
/.../
RAM to pamięć operacyjna, tam aplikacje URUCHAMIASZ.

8 giga pamięci masowej masz aby aplikacje tam gromadzić
(instalować). Te Twoje 8 giga to odpowiednik rozmiaru dysku
twardego w pececie.

1. Nie filozofuj bo najwyraĽniej głębia inowacyjno¶ci Gogla Cie przerasta. On instaluje wyraĽnie w tym 1 giga. 2. GSM READY: nie ma modemu GSM ale można podł±czyć zewnętrzny.

Data: 2015-08-30 12:09:41
Autor: Pszemol
<smokeustachy@gmail.com> wrote in message news:a5628670-cfbd-4cea-b222-28d4a2a99a13googlegroups.com...
[...]

1 giga pamięci RAM, to jest pamięć operacyjna.
8 giga pamięci FLASH, to jest pamięć masowa.

2. GSM READY: nie ma modemu GSM ale można podł±czyć zewnętrzny.

Każdy tablet taki jest. Zreszt± do laptopa też możesz podł±czyć.

Data: 2015-09-01 23:37:02
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 00:54:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet a Andkiem czy z Windows?

<smokeustachy@gmail.com> a5628670-cfbd-4cea-b222-28d4a2a99a13@googlegroups.com

[...]

W RAMce nie instalujesz, ale ,,dysk'' może mieć 1 GB pod instalacje.
To nie RAM, lecz flaszka R&WM. Polityka dobroci wymusza podział, nie
Android czy jawka. b±dĽ Linuks... I nie sprzęt -- adresowalno¶ć...

Flaszka może pełnić rolę RAMki -- RAMka zwykle nie pełni roli flaszki.
(w Win można mieć RAMdysk; RAMka może być keszem dla zapisu dyskowego)
RAMkę trzeba by od¶wieżać i RAMka jest droga. Jaki¶ fragment RAMki jest
dawany jako kopia dysku, ale mały.

Aplikacje ,,instalujesz'' nie w RAMce, lecz we flaszce.
Przypadkiem flaszka może mieć 1 GB -- jak RAMka.

Po co jest podział na 1 GB i resztę? Aby Cię kochać!!! ;)
(aby aplikacje miały miejsce na swe dane; dla mnie -- obłęd!!!)

: 2. GSM READY: nie ma modemu GSM ale można podł±czyć zewnętrzny.

Zawsze można. :) W szczególno¶ci -- nie do Ciebie należy droga pomiędzy
Tob± a serwerem obsługuj±cym Cię. :) Zacz±ć można po WiFi za którym stoi
UMTS itp...

GSM READY to marketoidlana ¶ciema.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-01 02:55:59
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 01.09.2015 o 01:13, Pszemol pisze:
/.../
Po co jest podział na 1 GB i resztę? Aby Cię kochać!!! ;)
(aby aplikacje miały miejsce na swe dane; dla mnie -- obłęd!!!)

Co to za bełkot?

Dialektycznie my¶l. Masz podział flaszki:

1. Na Androida.
2. 1 GB - na programy i to się nazywa pamięć tabletu i ma 1 giga i to jest głupie. W mojej komórce tog ni ma.
3. 4,5 giga karta sd, która na prawdę jet flaszk± w tablecie/

4. Karta wpinana do slotu.
5. Pendrive po USB

Data: 2015-09-01 06:24:27
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55e4f79f$0$8388$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sk±d bierzesz ten 1 giga flasha na programy? Wymy¶liłe¶ to sobie?
Piszesz jakie¶ głupoty i pewnie mylisz RAM z ROMem/Flashem.

Jak tablet ma 8, 16 czy 32 giga pamięci flash to tam wła¶nie
instalujesz programy. Mieszcz± się razem z systemem.

Co do pamięci RAM (zwykle 1 giga lub 2) to tam URUCHAMIASZ
system i programy.

Różnice pomiędzy instalujesz i uruchamiasz pojmujesz?

Data: 2015-09-02 00:01:41
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 01.09.2015 o 13:24, Pszemol pisze:
/..../
Sk±d bierzesz ten 1 giga flasha na programy? Wymy¶liłe¶ to sobie?
Piszesz jakie¶ głupoty i pewnie mylisz RAM z ROMem/Flashem.

Niech kto¶ go klepnie bo odleciał zupełnie. Zadzwoń na infolinię Pentagrama i się spytaj, jak nie wierzysz.

Data: 2015-09-01 20:45:11
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55e62045$0$27515$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zrozumiałe¶ chyba co w infolinii usłyszałe¶.

Data: 2015-09-02 09:05:58
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ms5k8f$rf9$1@dont-email.me...

[...]

Dobrze gada. Głupota producentów posunęła się do tego stopnia, że:
W telefonie/tablecie z Androidem instaluj± 16 GB pamięci flash, z czego np. 5 GB zabierze system. Pozostałe 11 GB podziel± Ci na dwie partycje, np. 1 GB, na której możesz instalować aplikacje i 10 GB, na której możesz tylko zapisywać dane.
W ten sposób masz całkiem niezły sprzętowo telefon z głupim ograniczeniem tylko 1 GB na aplikacje.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-09-02 15:18:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet a Andkiem czy z Windows?

"Marcin G." 55e69fd9$0$27514$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Widziałem tablet bez tego podziału -- Acera.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-03 11:03:37
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ms6t00$6h4$1@node2.news.atman.pl...
Widziałem tablet bez tego podziału -- Acera.

Nigdzie nie napisałem, że tak jest na wszystkich.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-09-02 17:28:23
Autor: Pszemol
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message news:55e69fd9$0$27514$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierwsze słyszę.
Po co mieliby tak dzielić wewnętrzn± pamięć flash?
W moim Asusie nie ma nic takiego.

Data: 2015-09-03 20:02:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet a Andkiem czy z Windows?

"Pszemol" ms7t2q$944$1@dont-email.me

Pierwsze słyszę.

A ponoć to jam słuch uszkodzony.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-04 14:13:48
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie

Data: 2015-09-03 05:22:43
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska kutwa pszemol ze zjeczaleym serem w pochwie

Data: 2015-09-02 08:38:00
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 23:36:56
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-09-01 23:37:00
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 11:51:40
Autor: J.F.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "Smok Eustachy"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1 giga RAM.

A do czego ten tablet ? Mialo byc sensownie, a tu 8G pamieci ...

I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

Te co mniej wymagajace mozna.
Oczywiscie tablet musi byc z gatunku odpowiednich - windows to dzis za malo.

Warto do tego dokupic piorko/myszke i klawiature ...

J.

Data: 2015-08-28 13:58:28
Autor: Smok Eustachy
W dniu 28.08.2015 o 11:51, J.F. pisze:
[...]

  8 to 2x tyle niĹĽ 4. 4 majÄ… najtaĹ„sze,

2. A będę sobie tabletował czyli oddawał lekturze i ogladał filmy z jutuba

Data: 2015-08-28 15:07:00
Autor: J.F.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "Smok Eustachy"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55e04ce4$0$4782$65785112@news.neostrada.pl...
[...]
8 to 2x tyle niż 4. 4 mają najtańsze,

My tu o sensownosci, a nie "dwa razy wiecej" :-)

2. A będę sobie tabletował czyli oddawał lekturze i ogladał filmy z jutuba

No, tylko na te dwa to starczy. Jesli nie masz innych marzen ...
Na audiobooki i filmy mozna karty pamieci uzyc. Ale wtedy aplikacje lepiej na wewnetrznej, wiec znow by sie przydala duza, tak na wszelki wypadek.

Android nawet niezle czyta pliki tekstowe, ale to wersja potrzebna dosc wysoka - 4.3, czy nawet 4.4.

A tak swoja droga ... do czytania to by sie jakis e-paper przydal ...

J.

Data: 2015-08-28 20:45:52
Autor: Sebastian Biały
On 2015-08-28 13:58, Smok Eustachy wrote:
2. A będę sobie tabletował czyli oddawał lekturze i ogladał filmy z jutuba

To da radÄ™ na tablecie za 160zl z Auchana.

Data: 2015-08-28 23:53:27
Autor: Smok Eustachy
On 2015-08-28 13:58, Smok Eustachy wrote:
2. A będę sobie tabletował czyli oddawał lekturze i ogladał filmy z
jutuba

To da radÄ™ na tablecie za 160zl z Auchana.

Zamiast takiego lepsza uĹĽywka za 60. jakby sie znalazla.

Data: 2015-09-01 00:59:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet a Andkiem czy z Windows?

"J.F." 55e02f2f$0$27523$65785112@news.neostrada.pl

A do czego ten tablet ? Mialo byc sensownie, a tu 8G pamieci ...

Urzędnik (JF także) ma zwykle jakie¶ takie pogl±dy;

 -- mało, drogo, niedogodnie...

i stale ż±da wszędzie dofinansowania. :)

M±dry człowiek zwykle podchodzi do tematu odwrotnie:

 -- sk±d weĽmie czas na zagospodarowanie wszystkiego...

[głupiemu zawsze wiatr wieje w oczy -- nawet w bezwietrzn±
pogodę, nawet [w sraczu] na tronie]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-28 13:51:19
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "Smok Eustachy"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55dfa1d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Osobiście unikałbym tabletów z "normalnym" Windows, które nie mają min. 2 GB RAM i min. 32 GB dysku.
Na takim z 1 GB RAM system zostawia ok. 300 MB wolnego RAM-u.
Z dysku 16 GB zostaje wolnego kilka GB. Po dociągnięciu wszystkich aktualizacji robi się problem. Na karcie SD nie można w normalny sposób zainstalować aplikacji kafelkowej.
Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem to coś ok. 470 zł chyba.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-08-28 07:05:57
Autor: Pszemol
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message news:55e04bef$0$4779$65785112news.neostrada.pl...
Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem to coś ok. 470 zł chyba.

O jakim modelu myślisz?

Data: 2015-08-31 08:32:08
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mrpinr$11t$1@dont-email.me...

"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message
> Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem > to coś ok. 470 zł chyba.

O jakim modelu myślisz?

Nie myślę o nim, tylko zauważyłem kiedyś na stronie:
http://www.x-kom.pl/p/231713-kiano-slim-tab-8-pro-z3735f-2048mb-32gb-win-8-1-office.html
z kodem "EXPLOZJA" kosztuje 469 zł.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-09-01 23:36:50
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 20:01:48
Autor: re
[...]

Przy Windows obawiam siÄ™ ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i
jakimiś śmieciami?
Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.
-- -
Tablet z 1/8GB z Windows nadaje się do przeglądania witryn i poczty. Inne programy chodzą, ale brak miejsca na dysku. Do normalnego używania nadaje się Surface Pro i podobne innych producentów, które kosztują znacznie więcej.

2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł? By się opłaciło
w takim przypadku
-- -
Jakby się dało za 60 to byś mógł tego Win spróbować, ale jak wyżej.

Data: 2015-09-07 12:39:35
Autor: Trybun
W dniu 2015-08-28 o 01:48, Smok Eustachy pisze:
[...]

Nie wiem jak z Windows, ale zamulenia i zapchania pamięci to na pewno należy sie obawiać na sprzęcie z Androidem. W telefonie mam jeszcze ponad 6GB wolnej pamięci, ale przy próbie aktualizacji najmniejszego nawet programu system informuje mnie o tym że aktualizacja nie moze sie odbyć z powodu braku miejsca w pamieci...

Tablet a Andkiem czy z Windows?