Tablet a Andkiem czy z Windows?

Data: 2015-08-27 19:59:00
Autor: Pszemol
Tablet a Andkiem czy z Windows?
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55dfa1d2$0$8380$65785112news.neostrada.pl...
Witajcie!
Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1 giga RAM.

1. Nie będzie sensowny.
2. RAM to też pamięć...
3. Andek lubi więcej ramu (pamięci operacyjnej) i więcej pamięci masowej bo wszystko w nim chodzi na wirtualnych interpreterach Java..

I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows
i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.

Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i jakimiś śmieciami?

Nie przenoś doświadczeń z peceta na tableta. To nie jest to samo.

Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.

2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł?
By się opłaciło w takim przypadku

Zdefiniuj opÅ‚aciÅ‚o...  Obawiam siÄ™, że za 60zÅ‚ nic dobrego nie kupisz.
Raczej kupę złomu... Generalnie jak masz kupić używkę za 60zł
to chyba lepiej nic nie kupić.

Data: 2015-08-28 05:43:55
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 02:59, Pszemol pisze:
/.../
Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.
  RT jest na AMR a nie na x86.

Data: 2015-08-28 06:33:53
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55dfd8fc$0$8378$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 28.08.2015 o 02:59, Pszemol pisze:
/.../
Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.
 RT jest na AMR a nie na x86.

Smoku, sprawdź jaki procesor jest w tym tablecie za 60zł :-)
Gwarantuję ci, że nie będzie tam żadnego Pentium.

Data: 2015-08-28 07:02:20
Autor: Pszemol
"Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> wrote in message news:55e04c71$0$4782$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mowa o procesorze a nie o systemie operacyjnym :-)

Data: 2015-09-01 23:36:44
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-09-01 23:36:41
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 07:56:03
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mroblb$l2r$1@dont-email.me...
> I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows
> i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?

Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.

Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z Windows na rynku, to urządzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to to już trup.
Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC, oczywiście te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma to sens.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-08-28 10:51:59
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 07:56, Marcin G. pisze:
/../
Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z
Windows na rynku, to urzÄ…dzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to
to już trup.
Na tablecie z "normalnym" Windows można uruchomić programy z PC,
oczywiście te mniej wymagające (zależy od tabletu). Inna sprawa, czy ma
to sens.
  no tak samo jak na zwykÅ‚ym. A istniejÄ… specjalne wersje np. firefoxa na tablet?

Data: 2015-08-28 11:24:53
Autor: Smok Eustachy
[...]

Kusi mnie to trochę. Z jednej strony podłączasz przez hdmi od telewizora. Z drugiej to Windows. Z trzeciej nie jesteś uwiązany przez jakieś google play. Z czwartej: to Lark który realnie może nie być dostępny. http://www.euro.com.pl/ipad-i-tablety-multimedialne,d3,e30,h1.bhtml

Data: 2015-08-28 20:10:03
Autor: re
Tablet a Andkiem czy z Windows?

Użytkownik "Smok Eustachy"

/.../
[...]

telewizora. Z drugiej to Windows. Z trzeciej nie jesteÅ› uwiÄ…zany przez
jakieÅ› google play...
-- -
Ale ... jesteś uwiązany do microsoftowego Store, gdzie są programy do palcowania a tradycyjne to ... daj se spokój, Windows 8 dlatego ma taki interfejs by właśnie dał się palcami obsługiwać.

Data: 2015-08-28 23:54:17
Autor: Smok Eustachy
Tablet a Andkiem czy z Windows?
W dniu 28.08.2015 o 20:10, re pisze:
/../
-- -
Ale ... jesteÅ› uwiÄ…zany do microsoftowego Store, gdzie sÄ… programy do
palcowania a tradycyjne to ... daj se spokój, Windows 8 dlatego ma taki
interfejs by właśnie dał się palcami obsługiwać.

Etui z klawiaturÄ…

Data: 2015-08-28 13:38:39
Autor: J.F.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "Marcin G."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55dff7fa$0$4779$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów z Windows na rynku, to urządzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT. RT to to już trup.

Ale nadziac sie na te 5% mozna.
Widzisz "Windows", myslisz "ma normalny procesor", a RT nie slyszales ....

J.

Data: 2015-08-28 13:43:09
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "J.F."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55e04843$0$27509$65785112@news.neostrada.pl...

Ale nadziac sie na te 5% mozna.
Widzisz "Windows", myslisz "ma normalny procesor", a RT nie slyszales

Zgadza się, trzeba uważać. W USA ludzie wiele tabletów z RT z tego powodu zwracali do sklepów, bo nie działały programy z "normalnego" Windowsa.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-08-28 07:04:51
Autor: Pszemol
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message news:55e04950$0$8384$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tablet "Surface" marki Microsoft występował właśnie w dwu wersjach.
Tańsza z ARMem na pokładzie, często kupowana w niewiedzy przez
małorozgarniętych klientów którzy powierzchownie podchodzą do
zakupów i potem wielce zaskoczeni że coś nie działa jak chcieli...

Mój kolega nawet kiedyś wyśmiewał się z ludzi którzy bez sensu
dopłacają za wersję Pro a przecież "mogli mieć tańszą i tak samo działa" :-))
Dopiero jak go uświadomiłem co RT znaczy to wymownie zamilkł...

Data: 2015-09-01 23:36:47
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-28 13:20:46
Autor: Marek
On Thu, 27 Aug 2015 19:59:00 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
3. Andek lubi więcej ramu (pamięci operacyjnej) i więcej pamięci
masowej bo
wszystko w nim chodzi na wirtualnych interpreterach Java..

Uzasadnij po co jvm (już przemilczę ten "interpreter") więcej storage.

--
Marek

Data: 2015-08-28 13:23:42
Autor: Marek
Tablet a Andkiem czy z Windows?
On Thu, 27 Aug 2015 19:59:00 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Nie przenoś doświadczeń z peceta na tableta. To nie jest to samo.

Przy windows 10 nie byłbym taki pewien, system podobno już zunifikowany jest ( i tylko kompilowany tylko pod dane architektury) więc te same mechanizmy, te same problemy.

--
Marek

Data: 2015-08-28 20:11:33
Autor: re
Tablet a Andkiem czy z Windows?

Użytkownik "Marek"

[...]

Tak było już w Win8.

Data: 2015-08-28 20:04:57
Autor: re
Tablet a Andkiem czy z Windows?

Użytkownik "Pszemol"

[...]

RT prawie nie ma a są tablety z normalnym Win gdzie wszystko chodzi, ale z tak małym dyskiem nadają się tylko do przeglądania witryn, poczty i innych programów microsoftowego sklepu.

Data: 2015-08-28 13:16:52
Autor: Pszemol
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:mrq7sp$63n$1mx1.internetia.pl...
Jeśli masz na myśli programy pecetowe to: Nie.
Poczytaj o Windows RT.
-- -
RT prawie nie ma a sÄ… tablety z normalnym Win gdzie wszystko chodzi,

Nie wiedziałem o tym, że już są takie.

ale z tak małym dyskiem nadają się tylko do przeglądania witryn,
poczty i innych programów microsoftowego sklepu.

Zdaje się, że on tylko do tego potrzebuje, więc chyba byłby ok.
Zauważ, że pisał o YouTube.

Data: 2015-09-01 23:36:53
Autor: organization of detecting morons