Tablet a Andkiem czy z Windows?

Data: 2015-08-28 13:51:19
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "Smok Eustachy"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55dfa1d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl...

Witajcie!
Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1 giga RAM.
I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?
Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i jakimiś śmieciami?
Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.

2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł? By się opłaciło w takim przypadku

Osobiście unikałbym tabletów z "normalnym" Windows, które nie mają min. 2 GB RAM i min. 32 GB dysku.
Na takim z 1 GB RAM system zostawia ok. 300 MB wolnego RAM-u.
Z dysku 16 GB zostaje wolnego kilka GB. Po dociągnięciu wszystkich aktualizacji robi się problem. Na karcie SD nie można w normalny sposób zainstalować aplikacji kafelkowej.
Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem to coś ok. 470 zł chyba.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-08-28 07:05:57
Autor: Pszemol
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message news:55e04bef$0$4779$65785112news.neostrada.pl...
Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem to coś ok. 470 zł chyba.

O jakim modelu myślisz?

Data: 2015-08-31 08:32:08
Autor: Marcin G.
Tablet a Andkiem czy z Windows?
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mrpinr$11t$1@dont-email.me...

"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message
> Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem > to coś ok. 470 zł chyba.

O jakim modelu myślisz?

Nie myślę o nim, tylko zauważyłem kiedyś na stronie:
http://www.x-kom.pl/p/231713-kiano-slim-tab-8-pro-z3735f-2048mb-32gb-win-8-1-office.html
z kodem "EXPLOZJA" kosztuje 469 zł.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2015-09-01 23:36:50
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Tablet a Andkiem czy z Windows?