Tablet-android vs. windows 8.1

Data: 2014-04-15 10:43:56
Autor: Chris
Tablet-android vs. windows 8.1
Jingiel nabazgrał(a):

Zapytam znawców tematu. Stoję przed wyborem z jakim systemem zakupić tablet. Ma mi on służyć głównie do internetu. WWW, poczta ewentualnie nawigacja. Większość tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS, ale posiadam zewnętrzny i mogę łączyć się z nim po bluetooth. Automapa, odbiornik GPS zewnętrzny i powinno śmigać. A do tego jeszcze jakieś pdfy. Do gier nie potrzebuję. Chodzi mi raczej o podręczne urządzenie, gdy potrzebuję szybko zaglądnąć do internetu, a nie nie mam czasu na odpalanie dużego komputera. Oczywiście chodzi też o mobilność. Przyzwoity czas działania na akumulatorze. Skłaniam się ku lenovo miix 10 z zewnętrznym modemem 3G, ale chętnie wysłucham rad fachowców. PS. na ipada raczej mnie nie stać.

Powiem inaczej choć sam mam Androida ... kup iPada

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-15 11:56:48
Autor: atm
On 2014-04-15 10:43, Chris wrote:
Jingiel nabazgrał(a):

[...]

Ale iPad ma znowu te glupie ograniczenia jablkowe, np sposob przerzucania plikow itp... Poza tym iOS nie raz i nie dwa potrafi sie pogubic, ostatnio musialem dwa razy zrobic reset, zeby iPad2 zaczal dzialac jak trzeba.

Data: 2014-04-15 12:27:08
Autor: Chris
Tablet-android vs. windows 8.1
atm nabazgrał(a):

On 2014-04-15 10:43, Chris wrote:
Jingiel nabazgrał(a):
[...]

Powiem ci że chyba do tej pory nic ręcznie nie przeżucałem między PC a tabletem więc nie mam tego problemu :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-16 23:34:07
Autor: Adam
Tablet-android vs. windows 8.1
atm nabazgra³(a):

On 2014-04-15 10:43, Chris wrote:
Jingiel nabazgra³(a):
Zapytam znawców tematu. Stojê przed wyborem z jakim systemem zakupiæ
tablet. Ma mi on s³u¿yæ g³ównie do internetu. WWW, poczta ewentualnie
nawigacja. Wiêkszo¶æ tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS,
ale posiadam zewnêtrzny i mogê ³±czyæ siê z nim po bluetooth.
Automapa, odbiornik GPS zewnêtrzny i powinno ¶migaæ. A do tego jeszcze
jakie¶ pdfy. Do gier nie potrzebujê. Chodzi mi raczej o podrêczne
urz±dzenie, gdy potrzebujê szybko zagl±dn±æ do internetu, a nie nie
mam czasu na odpalanie du¿ego komputera. Oczywi¶cie chodzi te¿ o
mobilno¶æ. Przyzwoity czas dzia³ania na akumulatorze. Sk³aniam siê ku
lenovo miix 10 z zewnêtrznym modemem 3G, ale chêtnie wys³ucham rad
fachowców. PS. na ipada raczej mnie nie staæ.
Powiem inaczej choæ sam mam Androida ... kup iPada
[...]

Powiem ci ¿e chyba do tej pory nic rêcznie nie prze¿uca³em miêdzy PC a
tabletem wiêc nie mam tego problemu :)

Je¶li jest problem z przerzucaniem danych (nie mam i nie znam iPadów) - to mo¿e najprostsz± metod±: przez kartê pamiêci. Wgraæ na PC co potrzeba na MicroSD i wrzuciæ j± do iPada.
Tyle.
Przynajmniej w Windows Mobile, Windows CE, linuksach czy innych Androidach.
Problemy by³y tylko w niektórych Nokiach.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-17 00:17:20
Autor: atm
[...]

Amen. Szkoda, ze Stefan o tym nie wiedzial ;]

Data: 2014-04-17 00:44:13
Autor: Adam
W dniu 2014-04-17 00:17, atm pisze:

[...]

Nie rozumiem?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-17 02:23:18
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 17 Apr 2014 00:44:13 +0200, Adam wrote:

> Amen. Szkoda, ze Stefan o tym nie wiedzial ;]

 Nie rozumiem?

Karty pamiêci s± ma³o emejzing.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-04-17 10:18:38
Autor: Adam
W dniu 2014-04-17 04:23, Michal Tyrala pisze:
[...]

Jeszcze mniej rozumiem.

Z urz±dzeniem mo¿na siê skomunikowaæ przewodowo, bezprzewodowo, lub za pomoc± zewnêtrznych no¶ników.

Z poziomu WinCE lub Win Mobile za pomoc± fatalnego Active Sync. Mo¿na postawiæ serwer ftp.

Z poziomu linuksów czy Androida jest lepiej - mo¿na ustanowiæ bezpo¶rednie po³±czenie do zasobów lub ustawiæ serwer ftp.

Je¶li tablet ma hosta USB, mo¿na dane przerzuciæ za pomoc± pendrive.

Ale mo¿na te¿ (o czym pisa³em) - za pomoc± micro SD - najlepsze chyba i najszybsze do przerzucania wiêkszych plików, jak np. filmy HD.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-17 10:30:16
Autor: atm
[...]

Adam, chyba nigdy nie miales kontaktu z przenosnymi urzadzeniami Apple?
Stefan przed smiercia nie odkryl istnienia kart pamieci ale zapewne byl blisko ;]

Data: 2014-04-17 11:11:50
Autor: Adam
W dniu 2014-04-17 10:30, atm pisze:

[...]

A, to o tego Stefana chodzi.
Nie mia³em do czynienia z przeno¶nymi. Mój kontakt z Apple skoñczy³ siê kilkana¶cie lat temu - wymienia³em komu¶ zasilacz i co¶ poprawia³em na dysku, ale to na stacjonarce.

Ale ¿eby urz±dzenie tej klasy nie mia³o gniazda karty pamiêci???
Z mojego punktu widzenia ca³kowicie dyskwalifikuje to u¿ywalno¶æ tabletu. Nie kupi³bym go nawet za 50 z³.
To jaki¶ bezsens.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-17 09:15:27
Autor: spaceman
On 2014-04-17, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

Ale żeby urządzenie tej klasy nie miało gniazda karty pamięci???
Z mojego punktu widzenia całkowicie dyskwalifikuje to używalność tabletu. Nie kupiłbym go nawet za 50 zł.
To jakiÅ› bezsens.

Kwestia potrzeb. Mam zarowno ipada air jak i samgung galaxy note 10.1 2014 edition.
W zadnym nie mam kart pamieci.

Data: 2014-04-18 09:17:28
Autor: Pszemol
"spaceman" <spaceman@mydevil.mydevil.net> wrote in message news:slrnlkv6th.sma.spacemanmydevil.mydevil.net...
On 2014-04-17, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Jak dużą pamięć masową masz w iPad Air?

Data: 2014-04-17 11:19:48
Autor: atm
[...]

To niestety postepujacy trend. Niektorzy tlumacza to stabilnoscia itd.
Jak dla mnie to po prostu wyciaganie kasy i upraszczanie konstrukcji (co w praktyce oznacza zwiekszenie zyskow).
Wiesz, w zasadzie nie byloby to dla mnie wiekszym problemem gdyby iOS dawal normalny dostep do pamieci masowej. No ale filozofia Stefana jest odmienna od mojej w zwiazku z czym wole urzadzenia z Androidem (choc tez to nie jest system idealny).

Data: 2014-04-18 09:14:48
Autor: Pszemol
"Adam" <a.g@poczta.onet.pl> wrote in message news:lio5sm$r46$1usenet.news.interia.pl...
Ale ¿eby urz±dzenie tej klasy nie mia³o gniazda karty pamiêci???
Z mojego punktu widzenia ca³kowicie dyskwalifikuje to u¿ywalno¶æ tabletu. Nie kupi³bym go nawet za 50 z³.
To jaki¶ bezsens.

Dlaczego? Ja mia³em kilka przeno¶nych urz±dzeñ z kart± microSD
i nigdy tego "ficzera" nie u¿ywa³em... Nie rozumiem tej dyskwalifikacji.
Taka karta to dzi¶ proteza - przecie¿ wszystko przepchasz bezprzewodowo.

Data: 2014-04-18 20:58:37
Autor: atm
On 2014-04-18 16:14, Pszemol wrote:
[...]

Wiesz, ze ten argument jest na zasadzie "Swiat wedlug Pszemola"? ;]

1. Kupujac urzadzenie niekoniecznie nabywca zdaje sobie sprawe w jak
wielu dziedzinach bedzie je stosowal. W przypadku braku slotu moze kupic na zapas wersje 32 lub 64GB spoooro przeplacajac w stosunku do ceny karty lub miec nadzieje, ze wszystko bedzie dobrze jak to mowia w amerykanskich filmach.
Co wiecej, te 16 lub wiecej GB widoczne na pudelku jest fikcja, o ktorej nabywca dowiaduje sie pozniej, podczas uzytkowania.

2. Przepychanie wszystkiego przez siec niekoniecznie wszystkim odpowiada jesli materialy moga byc zawsze pod reka. Nie tylko w PL sa
miejsca z mocno ograniczonym zasiegiem lub calkiem biale plamy.

3. Przepychanie wszystkiego przez siec znaczaco pozera baterie.

4. Nie kazdy chce dzielic sie z Apple/Google/MS swoimi danymi pchajac je w chmury.

5. W przypadku pamieciozernych gier i malej ilosci pamieci masowej chmura nie pomoze (w przypadku niektorych Androidow rowniez, nie wiem czy Samsung nadal nie blokuje mozliwosci instalowania aplikacji na karcie, mozna za to wyrzucic tam wszelkie media i np mapy GPS).

Oczywiscie Adam w zacytowanej powyzej opinii mocno przesadzil, jak najbardziej da sie korzystac z takich urzadzen. Poza tym kupujac taki lub inny sprzet trzeba sie liczyc z kompromisami, to wlasciwie nieuniknione.

Data: 2014-04-19 15:05:24
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:535175df$0$2377$65785112news.neostrada.pl...
On 2014-04-18 16:14, Pszemol wrote:
[...]

Tak samo jak takie rozstrzyganie autorytatywne ¿e co¶ (tu: brak
gniazdka na kartê microSD) jest dyskwalifikacj± produktu...

[...]

No, je¶li kto¶ podejmuje decyzje zakupu na podstawie lektury pude³ka...
M±drzejszy klient porozmawia z u¿ytkownikami takiego produktu
i dowie siê, ¿e na iPadzie z 16GB wiele siê nie podzia³a. We¼miesz
byle jakie recenzje z elektronicznej literatury konsumenckiej (jaki¶
pcmag, chip czy inne takie) i bêdzie tam wyra¼nie ¿eby wersji 16Gb
nie kupowaæ bo wiele siê nie zdzia³a.

2. Przepychanie wszystkiego przez siec niekoniecznie wszystkim
odpowiada jesli materialy moga byc zawsze pod reka. Nie tylko w PL
sa miejsca z mocno ograniczonym zasiegiem lub calkiem biale plamy.

Nie mam z³udzeñ ¿e kazdy produkt bêdzie WSZYSTKIM odpowiada³.
Ja tylko protestujê przed og³aszaniem jakiej¶ dyskwalifikacji... :-)
Bo to jest opinia ¿e produkt NIKOMU nie bêdzie odpowiada³.

Oczywiscie Adam w zacytowanej powyzej opinii mocno przesadzil, jak najbardziej da sie korzystac z takich urzadzen. Poza tym kupujac taki lub inny sprzet trzeba sie liczyc z kompromisami, to wlasciwie nieuniknione.

I o to mi chodzi³o w moim prote¶cie przed "dyskwalifikacj±" z grubej rury :-)

Data: 2014-04-20 10:03:06
Autor: RadoslawF
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia 2014-04-19 22:05, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Faktycznie masz racjê, nie musi to byæ microSD, ale brak gniazdka
na jak±¶ kartê pamiêci ju¿ faktycznie dyskwalifikuje.

[...]

To nie dzia³a w przypadku fanatyków iProduktów. Dla nich najwiêksze
gówno jest fajne i warte ka¿dych pieniêdzy. Na szczê¶cie w czasie
rozmowy dosyæ ³atwo ustalic ¿e s± fanatykami i nie traciæ czasu.

[...]

I znowu siê mylisz, to ¿e produkt nie nadaje siê do pracy nie
oznacza ¿e nie bêdzie nadawa³ siê do lansu czy zabawy.
Wiêc dyskwalifikacja jest dla pewnych zastosowañ.

[...]

Bo to by³a dyskwalifikacja dla pewnych zastosowañ lub wobec jego
oczekiwañ.

I ¿eby nie by³o ¿e jestem fanatykiem strony przeciwnej. Komputerów
z "nadgryzionym Makintoszem" u¿ywam od czasów kiedy mia³y
procesory od Motoroli. Jedne oceniam lepiej inne gorzej ale
ich najnowsze iProdukty oceniam dosyæ nisko, i nie na podstawie
krytyki innych osób, iPhona mia³em do dyspozycji dwa razy i dwa
razy zrezygnowa³em.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-20 10:06:04
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:livuvq$4pg$1node1.news.atman.pl...
[...]

No w³a¶nie nie dyskwalifikuje - miliony u¿ytkowników uwa¿a inaczej ni¿ Ty.

[...]

Du¿o takich ludzi nie znam...
Faktem jest, ¿e s± ludzie którzy nie s± fascynatami techniki i nie wiedz±
czego chc± od urz±dzenia. Podoba im siê np. iPad "bo dzia³a tak jak
iPhone". I co im zrobisz? To jest jedyny i wystarczaj±cy warunek
rozwa¿any przy zakupie tableta. A karta microSD? A co to jest? ;-)

[...]

.... i dla Ciebie a nie koniecznie dla innych.

[...]

Jak czytam w recenzji "dyskwalifikacja" to rozumiem to jako opiniê
wywa¿on± pod k±tem typowego zastosowania, typowego u¿ytkownika.
Je¶li kto¶ omawia nawigacjê która ma problemy z nawigowaniem to
jest to dyskwalifikacja. W przypadku smartfonu/tableta obs³uga
dodatkowej, wyjmowalnej pamiêci masowej jest funkcj± marginaln±
dla wiêkszo¶ci u¿ytkowników, czego dowodzi popularno¶æ modeli
bez takiej funkcji i to w stajniach iOS jaki i Androida.

Data: 2014-04-20 18:56:22
Autor: RadoslawF
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia 2014-04-20 17:06, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

A to ¿e miliardy my¶l± tak jak ja to umknê³o twojej uwagi ?

[...]

Ale z takimi tez nie porozmawiam bo maj± tylko jeden argument.

[...]

Te¿.

[...]

Sugerujesz ¿e modeli bez mo¿liwo¶ci w³o¿enia karty z pamiêci±
jest wiêcej lub chocia¿ tyle samo co tych ze slotem na kartê ?

Pozdrawiam

Data: 2014-04-20 22:08:32
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lj0u7n$3vr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jakie miliardy? Chyba nieco przesadzi³e¶...

[...]

No ale w³a¶ciwie dla nich wystarcza ten jeden argument...
I szczerze mówi±c nie widzê w tym nic z³ego - ka¿dy ma prawo
decydowaæ tak jak chce wydawaæ swoje pieni±dze...

[...]

Sugerujê,
¿e brak wymiennej karty pamiêci nie jest parametrem dyskwalifikuj±cym
urz±dzenie i dowodem na to ¿e mam racjê jest popularno¶æ wielu obecnie
produkowanych modeli takich urz±dzeñ które tej opcji nie maj± a sprzedaj±
siê ¶wietnie. Ma³o tego, te z opcj± wymiennej karty pamiêci mog± siê
sprzedawaæ równie¿ nie dlatego ¿e maj± tak± kartê pamiêci - jeden z mych
domowników mia³ kiedy¶ Blackberry Torch i mimo ¿e mia³ kartê mikroSD
nie u¿ywa³ jej wcale... I na 100% przy decyzji o zakupie tego telefonu fakt
¿e mia³ on kartê czy nie mia³ by³ absolutnie nieistotny i wrêcz nieznany.

Data: 2014-04-21 19:01:44
Autor: RadoslawF
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia 2014-04-21 05:08, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

A ile wed³ug ciebie wyprodukowano dotychczas urz±dzeñ ze slotem
na kartê pamiêci ? Mniej ni¿ napisa³em ?

[...]

Tak samo jak ka¿dy ma prawo do swojej oceny ¿e co¶ jest
"zdyskwalifikowane", tylko dlaczego chcesz niektórym to
prawo zabraæ ? dlatego ¿e maj± inne zdanie ni¿ ty ?

Dla niektórych jak widaæ jest.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-21 17:47:08
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lj3itn$n6v$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale Co Ci ta liczba ma daæ?
Ile ich jest dzi¶ w u¿yciu, i z tej liczby ile u¿ytkowników u¿ywa tej karty?

Napisa³em Ci obok ¿e wiêkszo¶c z tych u¿ytkowników nawet nie wie
¿e takie gniazdko na karte tam gdzie¶ pod bateri± siedzi...

[...]

My¶la³em ¿e jego opinia mia³a byæ bardziej uniwersalna...

[...]

Dla niektórych - zgoda, ale ogólnie - jak najbardziej nie jest dyskwalifikacj±.

Data: 2014-04-23 00:20:44
Autor: RadoslawF
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia 2014-04-22 00:47, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Wyobra¿enie o ilo¶ci urz±dzeñ z kartami.

Ile ich jest dzi¶ w u¿yciu, i z tej liczby ile u¿ytkowników u¿ywa tej
karty?

To mo¿na by oceniæ znaj±c ilo¶æ wyprodukowan± w konkretnym roku.

Napisa³em Ci obok ¿e wiêkszo¶c z tych u¿ytkowników nawet nie wie
¿e takie gniazdko na karte tam gdzie¶ pod bateri± siedzi...

Skoro te karty tam wk³adali to wiedz±.

[...]

Na pewno by³a bardziej* ni¿ twoja, ale ¿eby od razu uniwersalna
to bez przesady. *(bardziej w sensie wróbelka który lew± nó¿kê
ma bardziej ni¿ praw±).

[...]

Skoro dla niektórych jest to ogólnie nie mo¿e ju¿ nie nie byæ. :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-04-17 10:39:20
Autor: Waldek Godel
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia Thu, 17 Apr 2014 10:18:38 +0200, Adam napisa³(a):

Z poziomu WinCE lub Win Mobile za pomoc± fatalnego Active Sync. Mo¿na postawiæ serwer ftp.

Mo¿e nie umia³e¶ go zainstalowaæ albo u¿ywaæ? Bo akurat AS by³ genialny. Mniej wiêcj to samo robi obecnie iTunes, zajmuj±c 15x wiêcej miejsca

Z poziomu linuksów czy Androida jest lepiej - mo¿na ustanowiæ bezpo¶rednie po³±czenie do zasobów lub ustawiæ serwer ftp.

iOS te¿ to potrafi, ró¿nica jest taka, ¿e serwerem jest apka.

Je¶li tablet ma hosta USB, mo¿na dane przerzuciæ za pomoc± pendrive.

fotki do iOS te¿ siê da, inne pliki po jailbreaku

Ale mo¿na te¿ (o czym pisa³em) - za pomoc± micro SD - najlepsze chyba i najszybsze do przerzucania wiêkszych plików, jak np. filmy HD.

taaaa...
1 wy³±czyæ telefon
2. wyj±æ bateriê
3. wyd³ubaæ kartê
4. znale¼æ j± pod sto³em i podnie¶æ
5 odszukaæ gdzie kurna znów siê zapodzia³ adapter
6. odszukaæ ten dobry adapter a nie ten który nie dzia³a
7 spróbowaæ zgraæ na kartê
8 spróbowaæ jeszcze raz
9 zakl±æ szpetnie
10. spróbowaæ jeszcze raz
11 waln±æ siê w czo³o przypominaj±c sobie, ¿e karta ma FAT32 a film jest w HD, wiêc 4GB nie da siê zgraæ, mimo, ¿e jest miejsce
12. obanda¿owaæ sobie czo³o
13. zakl±æ szpetnie
14 w³o¿yæ kartê do telefonu
15. obci±æ po³amane przy wk³adaniu paznokcie
16. w³o¿yæ baterie i w³±czyæ telefon
17 i¶æ zrobiæ sobie kawê
18. wróciæ z kaw± i odczekaæ pozosta³e 5 minut do w³±czenia siê telefonu
19. zgraæ film po kablu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2014-04-17 14:01:21
Autor: Adam
W dniu 2014-04-17 11:39, Waldek Godel pisze:
[...]

Zainstalowaæ chyba umia³em ;)

Patrzê z innego punktu widzenia: aplikacje pisane pod Windows CE.
Je¶li trzeba by³o napisaæ aplikacjê np. do czytnika cen czy kolektora danych i obs³ugiwaæ to z wielu komputerów, robi³y siê problemy.
Najmniejszy z problemów to ustawienie AS w trybie guest only, wystarczy³o wpisaæ:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"GuestOnly"=dword:00000001

Wiêkszy problem to aktualizacje Microsoftu. Je¶li mia³o siê AS na kilkudziesiêciu czy wiêcej komputerach, to statystycznie do¶æ czêsto AS "obra¿a³ siê" na USB, trzeba go by³o przeinstalowywaæ lun podnosiæ z 3.5 do 4. Je¶li to by³o jeszcze u "agresywnego" klienta typu Auchan czy Fresh Logistic, to ju¿ móg³ byæ problem. Zreszt± u ma³o którego z tego typu klientów mo¿na by³o wej¶æ zdalnie - czasami dla ma³ej pierdó³ki trzeba by³o jechaæ pó³ Polski.

[...]

My tu o tabletach.

2. wyj±æ bateriê
3. wyd³ubaæ kartê

W tabletach dostêp do karty masz od zewn±trz i wyjmujesz/wk³adasz j± w czasie normalnej pracy.
Zreszt± niektóre telefony te¿.

4. znale¼æ j± pod sto³em i podnie¶æ

Za du¿o browarka wczoraj?  ;)

5 odszukaæ gdzie kurna znów siê zapodzia³ adapter

Zarówno w swoich stacjonarkach jak i laptopach gniazdo mam na sta³e w obudowie, za¶ w gnie¼dzie te¿ na sta³e tkwi pusty adapter. Tak wygodniej i mniej siê kurzy.

[...]

Je¶li FAT32, to po kablu te¿ nie zgrasz. Chyba, ¿e na pamiêæ wewnêtrzn±, w jakim¶ Ex-Fat, Ext czy innym NT.

A spróbuj zgraæ tak ze 30GB filmów po kablu - to Ciê pewnie te¿ trafi ;)

Jednak wolê bezpo¶rednio.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-17 17:24:35
Autor: Waldek Godel
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia Thu, 17 Apr 2014 14:01:21 +0200, Adam napisa³(a):

Je¶li FAT32, to po kablu te¿ nie zgrasz. Chyba, ¿e na pamiêæ wewnêtrzn±, w jakim¶ Ex-Fat, Ext czy innym NT.

Pamiêæ wewnêtrzna zazwyczaj jest w jakim¶ Ext... wiêc nie ma problemu

A spróbuj zgraæ tak ze 30GB filmów po kablu - to Ciê pewnie te¿ trafi ;)

Szybko¶æ zapisu do porz±dnej pamiêci wewnêtrznej jest mniej wiêcej taka sama jak szybkosæ zapisu na kartê, wiêc bez ró¿nicy.
30 akurat nie zgram, bo mam 32GB, a tym trochê apek, fotek i mapy do nawigacji. Mo¿e kiedy¶ za parê lat zainwestujê w model 128GB, chocia¿ nie bardzo wiem po co.

Data: 2014-04-17 12:33:35
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 17 Apr 2014 10:18:38 +0200, Adam wrote:
 Ale mo¿na te¿ (o czym pisa³em) - za pomoc± micro SD - najlepsze chyba i  najszybsze do przerzucania wiêkszych plików, jak np. filmy HD.

Pod warunkiem, ¿e masz gdzie j± wepchn±æ. --

Data: 2014-04-15 22:56:58
Autor: Waldek Godel
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia Tue, 15 Apr 2014 11:56:48 +0200, atm napisa³(a):

[...]

Pogubiæ w czym?
Z plikami nie ma a¿ takiego problemu, da siê przyzwyczaiæ. Zw³aszcza, ¿e s± apki do w zasadzie wszystkiego.

Data: 2014-04-16 07:36:08
Autor: atm
On 2014-04-15 23:56, Waldek Godel wrote:
[...]

Pogubic w tym, ze nie da sie go odblokowac. przeciaganie palcem na ekranie blokady powoduje przesuniecie o jakis 1cm i za chwile wraca na miejsce nie wyswietlajac pulpitu. W systemie nie grzebane, zainstalowanych moze 10 gier. Zreszta co jakis czas pojawi sie inny kwiatek, mniej dokuczliwy.
Odnosnie apek do wszystkiego - pewnie sie da, szkoda mi jednak czasu na rozwiazywanie podstawowych kwestii. W przypadku tego systemu i urzadzenia mialo byc "it just works" ale to bardziej "works" chocby w Androidzie gdzie po prostu przerzucam sobie pliki i nie musze odkrywac Ameryki jak odtworzyc film z napisami, w galerii miec glebiej niz jeden folder w dol czy przerzucic PDFa.

Data: 2014-04-16 07:17:45
Autor: Waldek Godel
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia Wed, 16 Apr 2014 07:36:08 +0200, atm napisa³(a):

Pogubic w tym, ze nie da sie go odblokowac. przeciaganie palcem na ekranie blokady powoduje przesuniecie o jakis 1cm i za chwile wraca na miejsce nie wyswietlajac pulpitu. W systemie nie grzebane,

Uszkodzony digitizer?

[...]

sorry.. taki system.
Ironi± losu jest to, ¿e konkurencja zobi³a siê jeszcze bardziej upierdliwa
(np. Windows Phone)
Android te¿ swoje za uszami ma

Data: 2014-04-16 08:26:27
Autor: atm
On 2014-04-16 08:17, Waldek Godel wrote:
[...]

Z digitizerem jestem niemal pewny, ze jest wszystko ok. Na tak zablokowanym ekranie wciaz da sie wysunac dolne i gorne menu. Taka uroda iOS7 na iPadzie2. Swoja droga, ciekawie sie odwrocily role, takich kwiatkow na Androidzie nie mialem juz od baaardzo dawna.

[...]

Tak, biore to pod uwage. Pamietam moje boje jakis czas temu, zeby wrzucic po kablu plik w .txt do jednego z czytnikow z marketu.
Android najbardziej mi odpowiada przez swoje podobienstwo do PC, w wiekszosci przypadkow nie trzeba szukac i uczyc sie nowych patentow.

Data: 2014-04-16 07:45:45
Autor: Waldek Godel
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia Wed, 16 Apr 2014 08:26:27 +0200, atm napisa³(a):

[...]

Na to jest prosty test - backup i hardreset.
Jak siê poprawi - instaluj od nowa
Jak nie - wymieñ digitizer (przer±bana robota) i odtwórz backup

Data: 2014-04-16 09:51:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet-android vs. windows 8.1
Dnia 2014-04-16, o godz. 07:17:45
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisa³(a):

> [...]

> na miejsce nie wyswietlajac pulpitu. W systemie nie grzebane, Uszkodzony digitizer?

Nie. Czêsto spotykany bug. Nie wiem jak z innymi ale mi siê 2 razy
przytrafi³ na iPadzie Air z systemem 7.1. W iPadzie 2 z t± sam± wersj±
systemu problem nie wyst±pi³. Zdrówko

Data: 2014-04-16 09:54:43
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
> [...]

> na miejsce nie wyswietlajac pulpitu. W systemie nie grzebane, Uszkodzony digitizer?

Apple samo twierdzi ¿e usterka mo¿e wyst±piæ i za bardzo nie wie czemu:
http://support.apple.com/kb/TS3281?viewlocale=pl_PL

Zdrówko

Tablet-android vs. windows 8.1