Tablet dla siostry

Data: 2012-11-19 08:43:26
Autor: suryga
Tablet dla siostry
Witam
Szukam taniego tableta dla siostry. Jest Pani Nauczyciel i potrzebuje poszpanować przed gimnazjalistami:).
A tka naprawde to chodzi o to że szkoła ma dwa rzutniki i dwa laptopy.
Tylko że tak naprawde to laptop jest jeden.
Więc potrzebujemy coś żeby można to było podłączyć do rzutnika.

Data: 2012-11-19 19:07:42
Autor: Mr Misio
Tablet dla siostry
Użytkownik suryga@gmail.com napisał:
[...]

To niech szkola kupi :D

Data: 2012-11-19 21:56:19
Autor: JoteR
Tablet dla siostry
"Mr Misio" napisał:

Szukam taniego tableta dla siostry.
Jest Pani Nauczyciel i potrzebuje poszpanować przed gimnazjalistami:).

To niech szkola kupi :D

Szkoła? Przecież to rząd miał kupić w ramach przedwyborczej kiełbasy pt. primo voto Laptop dla Gimnazjalisty, secundo voto Netbook dla Pierwszoklasisty, a w końcu (idąc z duchem czasu i postępem technicznym) - Tablet dla Posła. I nie można powiedzieć - tę ostatnią obietnicę (?) spełnił. Zgodnie z kolejnością dziobania może już siostra nie, ale już jej wnuki powinny załapać się na jakiś sprzęt ;->

JoteR

Data: 2012-11-19 22:14:40
Autor: krzysztofsf
Tablet dla siostry
On 19 Lis, 17:43, sur...@gmail.com wrote:
[...]

Ale co ma byc wyswietlane z tego tabletu?
Np. czy prezentacje Power Point (przykladowo) mozna skonwerowac do
typu obslugiwanego przez Androida (jesli Android i jaki wysoki)?

No i czy Jej rzutnik jest w stanie obsluzyc polaczenie z tabletem.

Data: 2012-11-20 00:09:18
Autor: bolko
Tablet dla siostry

Ale co ma byc wyswietlane z tego tabletu?
Np. czy prezentacje Power Point (przykladowo) mozna skonwerowac do typu obslugiwanego przez Androida (jesli Android i jaki wysoki)?

Napewno jakieś prezentacje + WWW

No i czy Jej rzutnik jest w stanie obsluzyc polaczenie z tabletem.
Tzn? Myslałem że wszystko można załatwić przez USB.

ps
SOrry za moją niewiedzę ale ja zatrzymałem się na Celeronie 300 MHz :)

Data: 2012-11-20 01:09:33
Autor: krzysztofsf
Tablet dla siostry
On 20 Lis, 09:09, bolko <sur...@gmail.com> wrote:
> Ale co ma byc wyswietlane z tego tabletu?
> Np. czy prezentacje Power Point (przykladowo) mozna skonwerowac do
> typu obslugiwanego przez Androida (jesli Android i jaki wysoki)?

Napewno jakieś prezentacje + WWW

Google wyrzucilo, ze istnieja programy obslugujace
http://androidpolska.pl/view/mobile_systems_officesuite_professional_/84

Czyli cos powinno sie znalezc.

> No i czy Jej rzutnik jest w stanie obsluzyc polaczenie z tabletem.

Tzn? Myslałem że wszystko można załatwić przez USB.

Chyba predzej HDMI , traktujac rzutnik jak telewizor ?

Tu masz podobny watek
http://forum.android.com.pl/f489/poda-ae-czenie-taba-pod-projektor-154915/
http://forum.android.com.pl/f283/poda-ae-czenie-tablet-telefon-z-androidem-minihdmi-do-projektora-z-d-sub-232888/

http://forum.android.com.pl/f471/podpiecie-telefonu-pod-rzutnik-154501/

Data: 2012-11-20 00:13:16
Autor: Akarm
Tablet dla siostry
W dniu 2012-11-19 17:43, suryga@gmail.com pisze:
Szukam taniego tableta dla siostry.
Jest Pani Nauczyciel

Może najpierw poproś ją, żeby wytłumaczyła dlaczego warto znać język, w którym chcesz się porozumiewać z innymi.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Tablet dla siostry