Tablet dla siostry

Data: 2016-01-22 11:13:53
Autor: Marek
Tablet dla siostry
On Fri, 22 Jan 2016 01:52:42 -0800 (PST), suryga@gmail.com wrote:
Siostra siÄ™ zastanawia nad:
http://www.tabletowo.pl/2015/01/18/recenzja-test-opinia-kiano-intelect-8-3g
-windows8/
Ja sugeruje:
https://amso.pl/product-pol-20463-Lenovo-X61-C2D-T7300-2-0GHz-2GB-120GB-12-
1-Windows-7-Home-Premium.html
+ 2GB ramu ekstra
Jakieś inne sugestie pomysł?

Musi być Windows?

--
Marek

Data: 2016-01-22 08:17:38
Autor: suryga
Tablet dla siostry
Musi być Windows?

Na grupie tej tłumaczyli mi że Windows to zamknięty ekosystem wiec nie ma takich problemów jak Android.
A na Iphona siostry nie stać

Data: 2016-01-22 21:32:20
Autor: z
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-22 o 17:17, suryga@gmail.com pisze:
Na grupie tej tłumaczyli mi że Windows to zamknięty ekosystem wiec nie ma
takich problemów jak Android.
A na Iphona siostry nie stać

Szkoda że kiedy¶ nie było z wind±. Muszę się męczyć z Androidem na Atomie. Żeby to jeszcze jakie¶ tanie g... było a to dell za 700 zł
Android na telefon to jeszcze ujdzie ale do poważniejszego zastosowania wymięka.
Rozważ jeszcze czy 8 cali wystarczy. W miarę użytkowania apetyt ro¶nie.
Gdybym teraz miał kupować tablet to 10" z wind±.

Data: 2016-01-23 11:32:08
Autor: Marek
Tablet dla siostry
On Fri, 22 Jan 2016 08:17:38 -0800 (PST), suryga@gmail.com wrote:
Na grupie tej tłumaczyli mi że Windows to zamknięty ekosystem wiec
ni
e ma takich problemĂłw jak Android.

Czyli jakich?

--
Marek

Data: 2016-01-23 12:23:23
Autor: z
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-23 o 11:32, Marek pisze:
Czyli jakich?

Opowiem słowami amatora który używał windowsa, ios i androida.
Android się cholernie zacina, robi lagi jak mawia mój syn.
Jest to bardzo denerwuj±ce kiedy te same aplikacje na innych systemach działaj± płynnie a na andridzie trzeba walczyć.
Na smartfona wystarcza ale na tablet już nie.

PS. Zakładam że proponowany tu tablet Kiano Intelect 8 ma normalnego windowsa blaszakowego.

Data: 2016-01-23 12:51:01
Autor: z
Tablet dla siostry
PS.2 W mordę. Po co mi 15" laptop? Zamienię na taki tablet :-)

Data: 2016-01-23 12:56:04
Autor: trolling tone
Tablet dla siostry
On 23.01.2016 12:23, z wrote:
PS. Zakładam że proponowany tu tablet Kiano Intelect 8 ma normalnego
windowsa blaszakowego.

Teoretycznie ma, ale 8 cali i 1 GB RAM to za mało. Zdecydowanie
polecam lekk± hybrydę 10 cali.

Data: 2016-01-23 13:05:47
Autor: z
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-23 o 12:56, trolling tone pisze:
Teoretycznie ma, ale 8 cali i 1 GB RAM to za mało. Zdecydowanie
polecam lekk± hybrydę 10 cali.

Co to jest lekka hybryda? :-)

Data: 2016-01-23 13:08:33
Autor: trolling tone
Tablet dla siostry
On 23.01.2016 13:05, z wrote:
W dniu 2016-01-23 o 12:56, trolling tone pisze:
Teoretycznie ma, ale 8 cali i 1 GB RAM to za mało. Zdecydowanie
polecam lekk± hybrydę 10 cali.

Co to jest lekka hybryda? :-)

Tablet odpinany od klawiaturki. Taki jak ten Lenovo Miix, co o nim
pisałem.

Data: 2016-01-23 04:57:37
Autor: suryga
Tablet dla siostry
W dniu sobota, 23 stycznia 2016 13:08:38 UTC+1 użytkownik trolling tone napisał:
On 23.01.2016 13:05, z wrote:

> Co to jest lekka hybryda? :-)

Tablet odpinany od klawiaturki. Taki jak ten Lenovo Miix, co o nim
pisałem.

tylko ta cena

Data: 2016-01-23 14:28:07
Autor: z
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-23 o 13:57, suryga@gmail.com pisze:
tylko ta cena

No wła¶nie.
http://www.x-kom.pl/p/221186-tablet-8-kiano-intelect-8-3g-z3735f-1024mb-16gb-win-81office.html
Musiałbym to gdzie¶ w sklepie pomacać. 2 GB RAMu by się przydało ale za 400 zł z 3G i GPS...?
Może będzie bardziej przyjazne niż zacinaj±cy się Android z 2GB?

Data: 2016-01-23 18:55:33
Autor: RadoslawF
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-23 o 14:28, z pisze:

No właśnie.
http://www.x-kom.pl/p/221186-tablet-8-kiano-intelect-8-3g-z3735f-1024mb-16gb-win-81office.html

Musiałbym to gdzieś w sklepie pomacać. 2 GB RAMu by się przydało ale za
400 zł z 3G i GPS...?
Może będzie bardziej przyjazne niż zacinający się Android z 2GB?

Nie będzie bardziej przyjazne niż Android z 2GB RAM.
Poszukaj u znajomych netboka z tym windowsem i tylko z 1GB RAMu,
potem sprawdĹş uruchamianie potrzebnych ci programĂłw.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-24 01:20:52
Autor: Marek
Tablet dla siostry
On Sat, 23 Jan 2016 12:23:23 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Opowiem słowami amatora który używał windowsa, ios i androida.
Android siÄ™ cholernie zacina, robi lagi jak mawia mĂłj syn.

Trzeba kupić taki co się nie zacina.

--
Marek

Data: 2016-01-24 09:35:01
Autor: z
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-24 o 01:20, Marek pisze:
Trzeba kupić taki co się nie zacina.

Rzuć linkiem do czego¶ lepszego niż DELL Venue 7 z 2GBRam na pokładzie. Kupowałem jakie¶ 2 lata temu.

Data: 2016-01-24 10:50:35
Autor: Marek
Tablet dla siostry
On Sun, 24 Jan 2016 09:35:01 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Rzuć linkiem do czegoś lepszego niż DELL Venue 7 z 2GBRam na
pokładzie.
Kupowałem jakieś 2 lata temu.

Ja używam Kruger&Matz eagle 975. Ma wszystko za rozsądną cenę, 3G, 2GB RAM, 4 rdzeniowy intel atom. No i ma normalny ekran 4:3 a nie takie idiotyczne wąskie. Nic się nie zacina, bo w nim czysty android bez żadnych udziwnien i nakładek producenta.

--
Marek

Tablet dla siostry