Tablet dla siostry

Data: 2016-01-22 13:33:29
Autor: trolling tone
Tablet dla siostry
On 22.01.2016 10:52, suryga@gmail.com wrote:
Siostra się zastanawia nad:

http://www.tabletowo.pl/2015/01/18/recenzja-test-opinia-kiano-intelect-8-3g-windows8/

Ja sugeruje:

https://amso.pl/product-pol-20463-Lenovo-X61-C2D-T7300-2-0GHz-2GB-120GB-12-1-Windows-7-Home-Premium.html
+ 2GB ramu ekstra

Jakie¶ inne sugestie pomysł?
Tablet będzie używany jak m±ż siostry będzie siedział na kompie
a jej się będzie nudzić :)

Lenovo Miix 300-10. W MediaExpert można łykn±ć za 700 (w akcji
ze zwrotem 200). Masz tablet i przy okazji drugi kompik w domu.

Data: 2016-01-23 17:46:54
Autor: Slavekk
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-22 o 13:33, trolling tone pisze:
[...]

Zaraz, zaraz.
Te 2 stówy zwracaj± za zakup DWÓCH produktów, więc czemu akurat odejmujesz je od ceny tabletu, a nie dodajesz kosztu telefonu?

Z regulaminu: "sprzedaż premiowa fabrycznie nowych produktów marki Lenovo (...) wraz z fabrycznie nowymi modelami produktów marki
Motorola"

Słowo kluczowe "wraz z"

Sławek

Data: 2016-01-25 10:05:19
Autor: trolling tone
Tablet dla siostry
On 23.01.2016 17:46, Slavekk wrote:
[...]

Masz rację, nie doczytałem, moja wina. Nie zmienia to faktu, że
900 to też ¶wietna cena za to co¶. Na podobnej dachówce (w zasadzie
ta sama specyfikacja) mam edytor Unity, SDK do Windows i Androida,
Blendera, CuBase, Gimpa i parę innych rzeczy do rzeĽbienia gier 3D.
Sam byłem zaskoczony, że taki mały skurczybyk ze wszystkim daje radę.
Bywa, że mniejszych projektów w ogóle nie chce mi się przerzucać na
domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
co ¶rednia zabawka Samsunga na Androidzie.

Data: 2016-01-25 19:26:03
Autor: Slavekk
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-25 o 10:05, trolling tone pisze:
[...]

Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytania:
- ile zostaje dla użyszkodnika z tych 32GB "dysku"?
- czy klawiatura ma swoj± baterię?
- czy "dysk" 32GB można wymienić na większy?

Może wiesz?

Sławek

Data: 2016-01-25 20:24:05
Autor: trolling tone
Tablet dla siostry
On 25.01.2016 19:26, Slavekk wrote:
[...]

Na dzień dobry ok. 14. Po sprz±taniu i przeniesieniu recovery na
pendriva - więcej. Ja cały soft desktopowy ładuję na kartę SD.

- czy klawiatura ma swoj± baterię?

Nie.

Data: 2016-01-26 00:02:12
Autor: Animka
Tablet dla siostry
W dniu 2016-01-25 o 10:05, trolling tone pisze:
On 23.01.2016 17:46, Slavekk wrote:
W dniu 2016-01-22 o 13:33, trolling tone pisze:
On 22.01.2016 10:52, suryga@gmail.com wrote:

Jakieś inne sugestie pomysł?
Tablet będzie używany jak mąż siostry będzie siedział na kompie
a jej się będzie nudzić :)

Lenovo Miix 300-10. W MediaExpert można łyknąć za 700 (w akcji
ze zwrotem 200). Masz tablet i przy okazji drugi kompik w domu.

Zaraz, zaraz.
Te 2 stówy zwracają za zakup DWÓCH produktów, więc czemu akurat
odejmujesz je od ceny tabletu, a nie dodajesz kosztu telefonu?

Z regulaminu: "sprzedaĹĽ premiowa fabrycznie nowych produktĂłw marki
Lenovo (...) wraz z fabrycznie nowymi modelami produktĂłw marki
Motorola"

SĹ‚owo kluczowe "wraz z"

Masz rację, nie doczytałem, moja wina. Nie zmienia to faktu, że
900 to też świetna cena za to coś. Na podobnej dachówce (w zasadzie
ta sama specyfikacja) mam edytor Unity, SDK do Windows i Androida,
Blendera, CuBase, Gimpa i parÄ™ innych rzeczy do rzeĹşbienia gier 3D.
Sam byłem zaskoczony, że taki mały skurczybyk ze wszystkim daje radę.
Bywa, że mniejszych projektów w ogóle nie chce mi się przerzucać na
domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
co średnia zabawka Samsunga na Androidzie.

Mój tablet ma dodatkowo funkcję telefonu, ale nie chce mi sie karty przekładać, bo mam przecież telefon, no i wtyczki słuchawek sporo za grube jak na moje uszy. Tablet dosyć ciężki jak dla mnie (10 cali), więc go nigdzie ze sobą nie zabieram..Dokupilam tanio fajna podstawkę i nie muszę go trzymać na kolanach, tylko postawić prawie pionowo na stole czy lożku.

--
animka

Tablet dla siostry