Tablet do konta w Getinie

Data: 2013-09-04 16:41:41
Autor: kowtow
Tablet do konta w Getinie
Data: 2013-09-04 08:22:55
Autor: pws
Tablet do konta w Getinie
W dniu ¶roda, 4 wrze¶nia 2013 16:41:41 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
https://promocje.getinonline.pl/konto-z-nagroda/1307-konto-nagroda/index.html

Przecież to takie same gunwo, jak dotychczasowe konto z prezentem - cyrograf na 2 lata (wpływy 1000 + wydanie 400 miesięcznie).
Kto co¶ takiego bierze? Po co w ogóle za¶miecać tym grupę, jeszcze jak kiedy¶ w Idei dawali Samsunga bodajże, to można było to przeanalizować pod k±tem opłacalno¶ci (marnej z reszt±),ale tutaj...

To jest za to kozackie, sam już czekam na kuriera...
https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przenies_konto_082013/index.php

Data: 2013-09-04 08:37:26
Autor: pws
Tablet do konta w Getinie
A nie, jednak nie - pomyliłem się, tutaj jest nawet gorzej niż w tym Perfekcyjnym z nagrod± - trzeba trzymać nie 2 lata, ale aż 30 miesięcy i nie ma całkowitego zwolnienia z opłaty za konto. jednym słowem: masakra!
REG.: http://www.getinonline.pl./egetin2/doc/regulamin-promocji-konto-prestizowe.pdf

Data: 2013-09-04 08:40:43
Autor: pws
Tablet do konta w Getinie
Tak więc z GetinOnline godne uwagi jest obecnie tylko to: http://www.getinonline.pl./konta-bankowe/konto-tanie-zakupy.html

A z GetinBanku wyżej wymienione przeze mnie.

Data: 2013-09-04 17:49:55
Autor: kowtow
Tablet do konta w Getinie

To jest za to kozackie, sam już czekam na kuriera...
https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przenies_konto_082013/index.php

A mozna do tego wziac karte paliwowa?

Data: 2013-09-04 10:08:45
Autor: pws
Tablet do konta w Getinie
Nie, tylko albo/albo. Tutaj masz szerszy opis i regulamin:
http://livesmarter.pl/getin-up-aktywna-karta-50-pln-przenies-konto/

Data: 2013-09-04 21:33:43
Autor: RobertS
Tablet do konta w Getinie

To jest za to kozackie, sam juďż˝ czekam na kuriera...
https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przenies_konto_082013/index.php

A mozna do tego wziac karte paliwowa?

tak i jeszcze założyć lokatę na 9% ;-D

konto z prezentem, jak się z niego nie korzysta to 20 zł/m-c, jak się spełnia warunki (1000 zł wpływ + 400 zł obrót kartą) to konto za 10 zł/m-c

wartość nagrody ok. 500 zł (tyle widziałem na alledrogo)

RobertS

Data: 2013-09-05 09:37:42
Autor: Zegis
Tablet do konta w Getinie
[...]

Chodzi o tego Lenovo? Jaki to byłby model?
To opłaca się to brać przy założeniu 24mies x 10 pln (wpływy i obrót kartą będzie robiony) = 240 pln.
Czy czekac na lepsze promocje?

Data: 2013-09-05 02:52:44
Autor: pws
Tablet do konta w Getinie
W dniu czwartek, 5 wrze¶nia 2013 09:37:42 UTC+2 użytkownik Zegis napisał:
Chodzi o tego Lenovo? Jaki to byłby model?
To opłaca się to brać przy założeniu 24mies x 10 pln (wpływy i obrót kart± będzie robiony) = 240 pln.
Czy czekac na lepsze promocje?

Wg regulaminu to Lenovo Idea Tab A1000.

Data: 2013-09-05 02:59:06
Autor: pws
Tablet do konta w Getinie
W dniu czwartek, 5 wrze¶nia 2013 11:52:44 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]
> To opłaca się to brać przy założeniu 24mies x 10 pln (wpływy i obrót kart± > będzie robiony) = 240 pln.

Tylko pamiętaj, że te konto trzeba trzymać nie 24, a aż 30 miesięcy, więc wychodzi dokładnie 299,70, a jak się przypadkiem zapomnisz w którym¶ z warunków to może i jeszcze więcej...
Wg Ceneo można już go mieć od 469, a na All tak jak pisał RobertS uwzględniaj±c przesyłkę. Sam tablet jakby przeciętny przegl±daj±c pobieżnie któr±¶ z recenzji.

Data: 2013-09-05 17:59:29
Autor: RobertS
Tablet do konta w Getinie

[...]

lepsze tzn. jakie? jeżeli masz gorsze konto niż to w GNB lub/i taki tablet ci się przyda to możesz się z bankiem związać na te 30 m-cy

RobertS

Data: 2013-09-04 17:14:30
Autor: neoniusz
Tablet do konta w Getinie
W dniu 04.09.2013 16:41, kowtow pisze:
https://promocje.getinonline.pl/konto-z-nagroda/1307-konto-nagroda/index.html

Mogles dac od razu link do regulaminu, skoro juz to wrzuciles :P

Tablet do konta w Getinie