Tablet i wifi

Data: 2019-03-29 17:14:16
Autor: Jacek Maciejewski
Tablet i wifi
Być może ta grupa jest właściwa. Wpadł mi w ręce tablet Fun
Tab 8 sygnowany przez Orange, z Andkiem 4. Problem polega na tym że nie
da się włączyć wifi. Po kliknięciu opcji "włącz wifi" opcja się włącza a
po 3 sek. wyłącza z powrotem i trwa komunikat "brak wifi". Zrobiłem
reset do wartości fabrycznych i nie pomogło. Da się coś jeszcze zrobić?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-30 16:30:14
Autor: PlaMa
Tablet i wifi

Zrobiłem
reset do wartości fabrycznych i nie pomogło. Da się coś jeszcze zrobić?

Mój Tab2 miał takie objawy. Pomogło wgranie nowego oprogramowania (customa).

Tablet i wifi