Tablet iPad 2

Data: 2012-06-27 03:08:28
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
Witam ... Wchodząc na popularne strony internetowe na iPadzie ładują się wersje mobilne. Zubożone, inaczej poformatowane itp. Da się to jakoś zmienić? Być może trzeba coś zmienić/ustawić w samym systemie aby strony wyświetlały się poprawnie? Zeby tablet wyswietlal "normalne" strony zamiast "dostosowanych"?

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-06-27 10:34:59
Autor: januszek
Tablet iPad 2
Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

[...]

Jaką masz ładowarkę do tego ipada?

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-06-27 12:47:03
Autor: Chris
Tablet iPad 2
januszek nabazgrał(a):

Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):
[...]

Białą :)

Data: 2012-06-27 12:20:32
Autor: januszek
Tablet iPad 2
Chris napisa?(a):

Jaką masz ładowarkę do tego ipada?

Białą :)

Za słaba jest na niemobilne wersje stron www ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-06-27 15:16:20
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2

Specjalnie dla Ciebie, taka: http://tinyurl.com/76btrzs

Data: 2012-06-28 06:09:01
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-06-28 00:16, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
On Wednesday, June 27, 2012 8:34:59 PM UTC+10, januszek wrote:

Jaką masz ładowarkę do tego ipada?

Specjalnie dla Ciebie, taka: http://tinyurl.com/76btrzs

Zmień na czarny lub spytaj na właściwej grupie.

Pozdrawiam

Data: 2012-06-27 23:27:41
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Thursday, June 28, 2012 2:09:01 PM UTC+10, RadoslawF wrote:
Zmień na czarny lub spytaj na właściwej grupie.

Bardzo mi pomogles. Dziekuje.

Pozdrawiam, Iguan Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2012-06-29 15:43:17
Autor: m4rkiz
Tablet iPad 2
"Iguan_007 Iguan_007" <iguan007@gmail.com> wrote in message news:d4be2e1d-7a8f-4f5e-a521-dd4e91b384d9googlegroups.com...
Zmień na czarny lub spytaj na właściwej grupie.
Bardzo mi pomogles. Dziekuje.

"...a mogl zabic"

to jest grupa O SPRZECIE PC nie o konfiguracji przegladarki ipada,
kolejne proby nieudolnego udowadniania ze ipad to pc mozesz sobie odpuscic

Data: 2012-06-29 15:04:15
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Saturday, June 30, 2012 12:43:17 AM UTC+10, m4rkiz wrote:

to jest grupa O SPRZECIE PC nie o konfiguracji przegladarki ipada,
kolejne proby nieudolnego udowadniania ze ipad to pc mozesz sobie odpuscic

Zieeew. IPad jest bardziej komputerem osobistym niz kabel usb czy zamienniki tuszu do dukarki o ktore tutaj najwyrazniej wolno pytac. Tamte Ci nie przeszkadzaly bo nie mialy jablka?

Pozdrawiam, Iguan Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2012-06-30 08:21:41
Autor: januszek
Tablet iPad 2
Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

Zieeew. IPad jest bardziej komputerem osobistym niz kabel usb czy zamienniki tuszu do dukarki o ktore tutaj najwyrazniej wolno pytac. Tamte Ci nie przeszkadzaly bo nie mialy jablka?

Oczywiscie, ze tak. Co jednak nie zmienia, ze sprzetowo nie da sie rozwiazac opisywanego tu problemu. To znowu prowadzi do prostego wniosku, ze trzeba szukac pomocy na grupie o appleowskim software.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-06-30 01:34:31
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
No popatrz, a ja widze watki dotyczace np. instalacji Windowsa czy odzyskiwania danych. I jakos tam nie lecisz z pretensjami. To tylko fobia anty-Apple, nic innego. I obiecuje ze wkrotce to udowodnie. A teraz jeszcze troche posmieje sie z glosow oburzenia :)

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-06-30 14:08:23
Autor: januszek
Tablet iPad 2
Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

No popatrz, a ja widze watki dotyczace np. instalacji Windowsa czy odzyskiwania danych. I jakos tam nie lecisz z pretensjami.

Oczywiscie, ze nie mam pretensji. Upewniam sie tylko o sprawnosc zasilacza ;)

To tylko fobia anty-Apple, nic innego. I obiecuje ze wkrotce to udowodnie. A teraz jeszcze troche posmieje sie z glosow oburzenia :)

Fobia? Dobrze, ze moj ipad tego nie wie ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-06-30 14:24:50
Autor: m4rkiz
Tablet iPad 2
"Iguan_007 Iguan_007" <iguan007@gmail.com> wrote in message news:bedcf777-352d-4d42-8f0e-67bf23457bedgooglegroups.com...
No popatrz, a ja widze watki dotyczace np. instalacji Windowsa czy
odzyskiwania danych. I jakos tam nie lecisz z pretensjami. To tylko fobia
anty-Apple, nic innego. I obiecuje ze wkrotce to udowodnie.

i wnajdziesz lekarstwo na raka

a teraz skoncz pieprzyc, posiadam ipoda, jest to fajny sprzet ale ni chuja
nie ma zwiazku z pc, nawet kwestia kabla konczy sie na firmowym zlaczu
apple

drukarki i kable usb sa jak najbardziej w temacie grupy jako peryferia,
czasem i problem z instalacja xp wymaga podejscia sprzetowego - zmiana
z ahci na ide w biosie, natomiast twoje brandzlowanie sie cudownym
sprzetem z jablkiem i pytania o konfiguracje przegladarki w ios
to buractwo i tyle

Data: 2012-06-27 12:21:24
Autor: Tom01
Tablet iPad 2
Polecam przeglądarkę Mercury. Poza tym większość stron z wersją mobilną, ma przełącznik wersji normalnej.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2012-06-27 14:59:39
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Wednesday, June 27, 2012 8:21:24 PM UTC+10, Tom01 wrote:
Polecam przeglądarkę Mercury.

Dzieki, sprawdze.

Poza tym większość stron z wersją mobilną, ma przełącznik wersji normalnej.

No wiekszosc ma ale po pierwsze trzeba zmieniac za kazdym razem otwierajac strone, po drugie jednak czasami strony sa "uparte" i nie chca sie wyswietlac w pelnym formacie.

Data: 2012-06-30 20:52:09
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
No to teraz wyjasnienie. Tak naprawde nie mam zadnego problemu z iPadem. Zalozylem sie z kolega ze w Polsce jest jakas smieszna obsesja na punkcie produktow Apple. I wlasnie wygralem. Dla zainteresowanych, moj post byl tylko kopia pytania o tablet ZePad Zt-180 (https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!topic/pl.comp.pecet/RmF_k89Kt_k). To samo pytanie, inny producent urzadzenia. Nawet post w ten sam sposob zatytulowalem. I zobaczcie w jaki sposob grupowicze odpowiedzieli tam, a jak tutaj. Zabawne, prawda? Najsmieszniejesze bylo jak ktos probowal tlumaczyc ze nawet o tuszu do drukarki, kablu usb czy instalacji Windowsa mozna rozmaiwac, byle nie o iPadzie.. Ciekawe co taki delikwent powie gdy ta drukarka bedzie drukowala bezposrednio z iPada. To juz ten tusz bedzie inny niz ten PCtowy i juz bedzie NTG? A o kablu usb IPad-PC wolno rozmawiac czy tez nie? O tym Windowsie to juz pomijam bo grupa okazuje sie "wylacznie sprzetowa" tylko jesli chodzilo o tego Appla. Juz instalacja Windows czy problem z innym tabletem byl ok. Jak ktos nie ma problemow z oczami to widzi pytania i odpowiedzi dotyczace oprogramowania i sprzetu innego niz PC. Jakos tam sie bez obrazania obchodzi. Ciekawe dlaczego, co? Pozdrawiam, Iguan

- Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-07-01 08:22:57
Autor: Goomich
Tablet iPad 2
You have one message from: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007@gmail.com>

No to teraz wyjasnienie. Tak naprawde nie mam zadnego problemu z
iPadem. Zalozylem sie z kolega ze w Polsce jest jakas smieszna
obsesja na punkcie produktow Apple. I wlasnie wygralem.

A czego dokładnie nie rozumiesz w zdaniu: "to jest grupa o sprzęcie"?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2012-07-01 00:05:03
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
Nie koncz czytania po dwoch zdaniach. Doczytaj do konca.

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-07-01 11:35:40
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-01 09:05, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
Nie koncz czytania po dwoch zdaniach. Doczytaj do konca.

Najpierw ty to zrób.
Podobny specjalista wjechał motorem na drogę jednokierunkową,
trafił w jadący prawidłowo samochód i też wymyślił kretyńskie
tłumaczenie, szykanowanie kierowców jednośladów przez kierowców
dwuśladów.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-01 03:05:33
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Sunday, July 1, 2012 7:35:40 PM UTC+10, RadoslawF wrote:
> [...]

trafił w jadący prawidłowo samochód i też wymyślił kretyńskie
tłumaczenie, szykanowanie kierowców jednośladów przez kierowców

I naprawde nie widzisz problemu ze IDENTYCZNE pytanie bylo ok gdy dotyczylo innej marki tabletu? Nie wiem czy zrozumiales co zrobilem - ja tylko SKOPIOWALEM post na ktore grupowicze odpowiedzieli i nikt z atakami nie wyjezdzal. I tylko zmienilem marke producenta.

To tak jakbys tego swojego motocykliste karcil jesli jechalby Honda ale w innych przypadkach bys go zignorowal.

Mozesz teraz bredzic dlaczego nie powinienem o to pytac (fakt, nie powinienem). Ale tak samo co 20 watek tutaj nie powinien sie pojawic. Z tym ze nikomu to nie robi roznicy jesli tylko marka jest "akceptowalna". Podalem Ci przyklad - zamiennik tuszu czy instalowanie Windowsa to nie sa stricte pytania dotyczace sprzetu PC. Dlaczego tam nie lecisz marudzic? Dlaczego nie pytasz czy ten kabel USB bedzie podpiety do PCta a nie np. do ladowarki samochodowej? Czy tusz lub kabel jest dla Ciebie bardziej "komputerem osobistym" od iPada? Tak/Nie?

Data: 2012-07-01 12:16:36
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-01 12:05, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

[...]

Nieprawda, tylko ty sobie tak to tłumaczysz.

To tak jakbys tego swojego motocykliste karcil jesli jechalby Honda ale w innych przypadkach bys go zignorowal.

Też nieprawda a dodatkowo chybiony przykład.

[...]

Nieprawda, ale zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
potraktowany inaczej. Potrafisz czy dalej będziesz trollował ?

Pozdrawiam

Data: 2012-07-01 03:27:40
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
Nieprawda, ale zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został potraktowany inaczej. Potrafisz czy dalej będziesz trollował ?  pewnie ze potrafie. To wlasnie czyni ta dyskusje taka zabawna. Podalem link do tego watku wczesniej.  Nie czytasz wypowiedzi w dyskusji w ktorej zabierasz glos? Daj znac jak nie znajdziesz, specjalnie dla Ciebie wkleje jeszcze raz. Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:
-

Data: 2012-07-01 15:15:52
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-01 12:27, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
[...]

Podałeś link do jakiegoś forum googla wymagający logowania,
poproszę o przykład na tej grupie.

pozdrawiam

Data: 2012-07-01 09:18:05
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
Radoslaw,

To jest przyklad z tej grupy. Poszukaj "ZePad Zt-180" Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-07-01 20:20:27
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-01 18:18, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

To jest przyklad z tej grupy. Poszukaj "ZePad Zt-180"

Miał szczęście lub to był jego pierwszy występ.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-01 14:18:11
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2

Aha, czyli przegrac z honorem tez nie potrafisz. Jak Ci pokazalem link to teraz "nie liczy sie". A odrobine wyzej napisales, cytuje:
Nieprawda, ale zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został potraktowany inaczej. Wiec z mojej strony EOT. Szkoda duskutowac z kims kto po pierwsze nie czyta wypowiedzi innych (wpadka z linkiem), po drugie "zapomina" co sam wczesniej napisal (bo tak mu wygodnie. Dziecinada.

Data: 2012-07-02 21:06:00
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-01 23:18, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
[...]

Fajnie że EOT, ja jeszcze tylko w kwestii dziecinady, występuje
ona kiedy osobnik nie mający racjonalnego argumentu broni się
tekstem "a Kaziu robił to samo i jego nikt nie skrzyczał".
I mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że taka metoda obrony
jest na poziomie pięciolatka.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-02 15:15:17
Autor: rs
Tablet iPad 2
On Mon, 02 Jul 2012 21:06:00 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

[...]

gosc chial udowodnic pewna teze. sadze, ze zrobil to wystarczajaco
przekonujaco. nie widze powodu by go tutaj mieszac z pieciolatkami.
<rs>

Data: 2012-07-02 21:51:05
Autor: Goomich
Tablet iPad 2
You have one message from: rs <no.address@no.spam.pl>

gosc chial udowodnic pewna teze. sadze, ze zrobil to wystarczajaco
przekonujaco. nie widze powodu by go tutaj mieszac z pieciolatkami.

Gdyby miał problem sprzętowy i nie został obsłuzony, to może miałby jakies podstawy do wyciągania takich wniosków. Jednak skoro zadał pytanie NTG i dostał odpowiedź NTG, a kiedy indziej ktoś inny nie, to jedynym wnioskiem może być, że czasem ktoś odpowie na pytanie, które jest NTG.

Data: 2012-07-02 16:31:37
Autor: rs
Tablet iPad 2
On Mon, 02 Jul 2012 21:51:05 +0200, Goomich
<krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> wrote:

[...]

nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic. byc moze po prostu trafil na zly dzien, tych ktorzy pociagneli tem
watek w kiepskim kierunku, bo zaczal sie prawie identycznie jak ten,
ktorego mial byc kopia. <rs>

Data: 2012-07-02 22:48:34
Autor: Goomich
Tablet iPad 2
You have one message from: rs <no.address@no.spam.pl>

nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic.

Wiem co chciał udowodnić. Ale został potraktowany jak został potraktowany, gdyż zadał pytanie niezgodne z tematyką grupy, a nie z powodu rasizmu (sprzętyzmu?). Gdyby po jego stronie wszystko było w porządku, i wtedy dostał trolla, to miałby powód do narzekań. Ale skoro nie było, to przykład jest zepsuty.

Data: 2012-07-02 17:13:07
Autor: rs
Tablet iPad 2
On Mon, 02 Jul 2012 22:48:34 +0200, Goomich
[...]

hehehe. to wlasnie jak zostal potraktowany bylo dowodem sprzetyzmu i
tego co chcial udowodnic. patrzyles w link do drugiego watku?
to ze wypadl tutaj z pytaniem NTG, bylo integralnym elementem tego
testu. jak pisalem wczesniej. mozna to by bylo zwalic na klientow, ktorzy
zaczeli od wysmiewania, ze mieli zly dzien, albo taki charakter.
bardziej przekonujacym dowodem by bylo, gdyby to ci sami klienci, tu i
tam, zachowali sie roznie. no ale jest to co jest, a Iguan wygral
piwo, czy co tam. <rs>

Data: 2012-07-03 12:03:59
Autor: kamil
Tablet iPad 2
On 02/07/2012 22:13, rs wrote:
[...]

Tylko w Usenecie ludzie potrafią przez dwa dni ciągnąć wątek off-topic o tym, że wątek jest off-topic..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-03 12:22:18
Autor: rs
Tablet iPad 2
On Tue, 03 Jul 2012 12:03:59 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Tylko w Usenecie ludzie potrafią przez dwa dni ciągnąć wątek off-topic o tym, że wątek jest off-topic..

owszem, ale ten przynajmniej mial jakis konkretny cel. <rs>

Data: 2012-07-03 18:29:47
Autor: januszek
Tablet iPad 2
rs napisa?(a):

owszem, ale ten przynajmniej mial jakis konkretny cel. <rs>

Nie, nie miał bo to tylko głupia próba wytłumaczenia się ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-07-03 15:25:53
Autor: rs
Tablet iPad 2
On 3 Jul 2012 20:29:47 +0200, januszek <januszek@polska.irc.pl> wrote:

rs napisa?(a):

owszem, ale ten przynajmniej mial jakis konkretny cel. <rs>

Nie, nie miał bo to tylko głupia próba wytłumaczenia się ;P

j.

i myslisz, ze tak latwo znalazby tak, prawie idealnie, pasujacy drugi
watek? <rs>

Data: 2012-07-04 05:39:07
Autor: januszek
Tablet iPad 2
rs napisa?(a):

i myslisz, ze tak latwo znalazby tak, prawie idealnie, pasujacy drugi
watek? <rs>

Oczywiście.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-07-04 12:09:07
Autor: rs
Tablet iPad 2
On 4 Jul 2012 07:39:07 +0200, januszek <januszek@polska.irc.pl> wrote:

rs napisa?(a):

i myslisz, ze tak latwo znalazby tak, prawie idealnie, pasujacy drugi
watek? <rs>

Oczywiście.

mozna ci tylko pozazdroscic pewnosci w swoja opinie. <rs>

Data: 2012-07-04 12:34:49
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Thursday, July 5, 2012 2:09:07 AM UTC+10, rs wrote:
On 4 Jul 2012 07:39:07 +0200, januszek <> wrote:

>rs napisa?(a):

>Oczywiście.

mozna ci tylko pozazdroscic pewnosci w swoja opinie. <rs>

RS, Daj spokoj, szkoda Twojego cennego czasu I nerwow. Kto mial wyciagnac wnioski z porownania tych dwoch watkow juz to zrobil. Chodzilo o pokazanie jak ludzie reaguja na taki sam problem (kontrowersyjne/NTG pytanie) dotyczacy roznej marki produktu. Jak widzisz eksperyment udal sie doskonale a "wybiorczy obroncy swietosci grupy" gotuja az do tej pory.  Ciagnac tego dalej nie ma sensu. Jeden z rozmowcow bedzie mowil ze przypadkiem znalazlem podobny watek chociaz czesc zdan jest skopiowana slowo w slowo. Drugi najpierw bedzie twierdzil "nieprawda, pokaz link to uwierze" (chociaz link juz byl dawno podany), pozniej nie poradzi sobie z linkiem I zarzada "przykladu z tej grupy" (a link oczywiscie byl z tej grupy) a na koniec, jak juz nie bedzie gdzie uciec, stwierdzi ze "tamten autor mial szczescie".. Nie masz szans w takiej "merytorycznej" dyskusji. Oni WIEDZA lepiej. Z takimi ludzmi po prostu szkoda rozmawiac, wygodniej ich ignorowac. Pozdrawiam, Iguan - Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -

Data: 2012-07-05 06:14:35
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-04 21:34, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

[...]

To może się zastanów dlaczego wszyscy są źli a osoba z podejściem
pięciolatka ma mieć rację ? Co do nerwowego reagowania na konkretną
markę to komputery tej firmy używałem przez kilkanaście lat i
używam do dzisiaj. No ale ty i tak wiesz swoje.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-05 15:28:29
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
Radoslaw,

To może się zastanów dlaczego wszyscy są źli a osoba z podejściem
pięciolatka ma mieć rację ?

Az musze na to odpisac. Jak to dlaczego mam "miec racje"? Pozwol ze Ci przypomne:

Radoslaw:
"zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
potraktowany inaczej. "

Iguan:
"https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!topic/pl.comp.pecet/RmF_k89Kt_k"

Wiec jak to jest, najpierw twierdzisz ze przyznasz mi racje jak Ci pokaze inny watek ale jak to robie to zabierasz sie za obrazanie mojej osoby? Nie potrafisz sie przyznac do porazki I rekompensujesz sobie w taki sposob?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-07-06 15:43:54
Autor: RadoslawF
Tablet iPad 2
Dnia 2012-07-06 00:28, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
Radoslaw,
[...]

Po przeczytaniu podanego wątku stwierdziłem że też jest NTG tylko
wątkotwórca miał szczęście lub wątek umknął "upominaczom".
A teraz wyjaśnij  dlaczego domagasz się takiego samego
traktowania jak Józio z przedszkola ? też jesteś pięciolatkiem ?

Pozdrawiam

Data: 2012-07-06 13:07:09
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Friday, July 6, 2012 11:43:54 PM UTC+10, RadoslawF wrote:
> [...]
> "https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!topic/pl.comp.pecet/RmF_k89Kt_k"
wątkotwórca miał szczęście lub wątek umknął "upominaczom"..

"Umknal"? Na grupie gdzie pojawia sie raptem kilka watkow w tygodniu? Jakos mi przychodzi na mysl zart o anemiku co to mu zlowie "myyyyykkk, myyyykkk" z klatki pouciekaly.

Ale tak sobie to tlumacz. To tylko szczesliwy zbieg okolicznosci. Tym razem naprawde koncze. Zycze udanego weekendu.

Pozdrawiam, Iguan Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2012-07-04 13:55:15
Autor: Mariusz Wozniak
Tablet iPad 2
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsujiv$1d0$1@inews.gazeta.pl...
Tylko w Usenecie ludzie potrafią przez dwa dni ciągnąć wątek off-topic o tym, że wątek jest off-topic..

Kiedys znalezione:

Pytanie: Ilu użytkowników listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarówki?
Odpowiedź: 1.331:
1
zmieni żarówkę i wyśle wiadomość na listę dyskusyjną, że żarówka została zmieniona
14
podzieli się podobnymi doświadczeniami ze zmianą zarówek i jak w różny sposób można zmieniać żarówki
7
wyśle ostrzeżenia na temat niebezpieczeństw związanych ze zmianą żarówki
27
wskaże na błędy gramatyczne w postach na temat zmiany żarówki
53
będzie obwiniać za to programy do sprawdzania pisowni
156
napisze do administratora listy skarżąc się na dyskusję o zmianie żarówki i jej niestosowność na tej właśnie liście dyskusyjnej
41
poprawi pisownię w sporach na temat literówek czy błędów gramatycznych
109
wyśle informacje o tym, że ta lista nie jest o żarówkach i poprosi o przeniesienie dyskusji na alt.zarowka
203
będzie się domagać zaprzestania wysyłania krospostingów do grup alt.gramatyka, alt.pisownia i alt.interpunkcja
111
będzie bronić prawa wysyłania postinów w sprawie żarówek tłumacząc, że my wszyscy używamy żarówek i z tego powodu dyskusja o nich jest właściwa dla tej listy
306
będzie dyskutować nad tym, która metoda zmiany żarówki jest najlepsza, gdzie kupić najlepsze żarówki, jaka marka żarówek jest najlepsza a jakie marki są kiepskie
27
wyśle adresy url do miejsc, w których można zobaczyć przykłady różnych żarówek
14
zauważy, że podane adresy są nieprawidłowe i wyśle poprawione adresy
3
napisze o odnośnikach, które znaleźli odwiedzając podane adresy
33
zbierze wszystkie dotychczasowe posty wraz z ich nagłówkami i podpisami pod nimi, po czym wyśle je z dopiskiem "popieram"
12
oznajmi, że zaprzestają subskrypcji tej listy, ponieważ nie mogą znieśc dyskusji o zmianie żarówki
19
odpowie na postingi "popieram" dopisując "podpieram"
4
zasugeruje, że warto by stworzyć faq dyskusji na temat zmiany żarówek
1
zaproponuje utworzenie nowej grupy alt.zarowka.zmiana
47
stwierdzi, że nie ma takiej potrzeby, takie dyskusje doskonale leżą w tematyce alt.fizyka.zimna-fuzja
143
zagłosuje za utworzeniem alt.zarowka.zmiana

X.

Data: 2012-07-06 00:49:00
Autor: m4rkiz
Tablet iPad 2
"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message news:qcv3v7d81m8jdniagla7b10ul4gq0qqkre4ax.com...
[...]

subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
odpowiadaja z marszu

a jezeli iguan po swoim kobylastm flejmie na temat 'co to pc' przychodzi
z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
umieszczac w app store alternatywnych przegladarek a zmiana samego
useragenta wymaga instalowania softu jak kissmyagent to poprostu
ciezko sie powstrzymac od odeslania go razem z jego wywodami gdzies
gdzie beda chcieli go sluchac - nie dlatego ze "w Polsce jest jakas
smieszna obsesja na punkcie produktow Apple" bo ani w Polsce nie
mieszkam ani nie mam obsesji na punkcie apple jako firmy, ba nawet
posiadam ichniego ipoda, ktory o zgrozo jest trzecim w kolei

wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'
ktorego rozwiazanie zajmuje 10 sekund w google

gdyby ten test przeprowadzal ktos inny to bylo by nieco blizej
udowodnienia applefobii, a tak kolejny ktory przyjdzie tu z problemami
applowymi sie dopiero zdziwi i bedzie tworzyl jeszcze barwniejsze teorie
spiskowe nie wiedzac jak pszemol, iguan i inni nawracajacy przetarli szlaki ;)

Data: 2012-07-05 18:03:39
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
M4rkiz,

subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
odpowiadaja z marszu

Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie ktorzy mnie atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno). Lacznie z Toba. Wiec co to za argument?

z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
umieszczac w app store alternatywnych przegladarek

Alez dlaczego piszesz nieprawde? Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'

Wybacz, to ile lat piszesz na grupe nie jest dla mnie zadnym argumentem. W tym watku tez nie dyskutujemy co jest PC a co nie jest. Ale jesli juz bardzo chcesz to ten iPad jest/nie jest  takim samym PC jak ten Androidowy tablet z blizniaczego watku.

Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam, nikogo nie ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

Ale jesli chcesz zapytac o moje prywatne zdanie to jest nadal takie samo - iPad jest dla mnie komputerem osobistym, tusz do drukarki czy odtwarzacz multimedialny nim nie jest.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-07-06 12:49:12
Autor: m4rkiz
Tablet iPad 2
"Iguan_007 Iguan_007" <iguan007@gmail.com> wrote in message news:404b067e-65b8-47fe-a5e5-506298119253googlegroups.com...
Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie
ktorzy mnie atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno).
Lacznie z Toba. Wiec co to za argument?

naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie
zamiast odeslac na grupe tematyczna

z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
umieszczac w app store alternatywnych przegladarek
Alez dlaczego piszesz nieprawde?

najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-approves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam,
nikogo nie ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

tak niestety wyglada zycie, jak na oczach sm ladna laska rzuci papierek na
ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp
bedzie lzejszy o 50 zlotych

za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa

Data: 2012-07-06 13:02:28
Autor: Iguan_007 Iguan_007
Tablet iPad 2
On Friday, July 6, 2012 9:49:12 PM UTC+10, m4rkiz wrote:
> [...]

naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie

Chyba sie nie zrozumielismy. Tu nie chodzi o tych o mi odpisali, a o tych ktorzy mnie atakuja. Tutaj stycznosc z Apple czy Androidem nie ma nic do rzeczy.

> Alez dlaczego piszesz nieprawde?

najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-approves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

No zgadza sie, najwyrazniej przegapiles.I to sporo. "News" ktory cytujesz pochodzi ze stycznia 2009.

Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
> iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

Aaa, to takie masz "doswiadczenie" z produktami Apple. To tlumaczy Twoje teorie o dostepnosci przegladarek.
> [...]

ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp

I wlasnie to chcialem udowodnic.

za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa

Nie, nie wprowadzaj nikogo w blad. Za pierwszym razem PIERWSZA odpowiedz juz byla atakiem. Wiec tym samym oto jak rozumiem Twoje tlumaczenie: tutaj Cie atakuja. Ale nie dlatego ze pytales o Apple tylko ze Cie  nie lubia. A nie lubia bo kiedys...pytales o Apple.  I tym razem naprawde EOT. Pozdrawiam, Iguan Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2012-07-06 23:15:25
Autor: m4rkiz
Tablet iPad 2
"Iguan_007 Iguan_007" <iguan007@gmail.com> wrote in message news:f703121c-264c-4ced-a3bc-7c1ebc88f49egooglegroups.com...
[...]

pierwsza sugerowala kontakt z producentem, w sumie dziwie sie ze nie RTFM
trzy godziny po swoim poscie dostales wyczerpujaca odpowiedz

pozostale ze 129 postow w tym watku to twoja dyskusja na temat co
wolno na grupie, na ktora wbiles sie z OT i zaczales ustawiac jej uzytkownikow

Wiec tym samym oto jak rozumiem Twoje tlumaczenie: tutaj Cie
atakuja. Ale nie dlatego ze pytales o Apple tylko ze Cie  nie lubia. A nie
lubia bo kiedys...pytales o Apple.

idz, przytul sie do pszemola i zalozcie kolko przesladowanych za wiare w apple
bo widze ze nam sie percepcje rzeczywistosci nie pokrywaja

Data: 2012-07-01 15:09:21
Autor: Michal M. Lechanski
Tablet iPad 2
On 01/07/2012 14:15 RadoslawF wrote:

Podałeś link do jakiegoś forum googla wymagający logowania,

ani to "jakieś forum Googla", ani nie wymaga logowania.

poproszę o przykład na tej grupie.

wątek. Przed chwilą pobrałem z news.gazeta.pl

--
The Mis'

Data: 2012-07-02 06:31:40
Autor: januszek
Tablet iPad 2
Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

No to teraz wyjasnienie. Tak naprawde nie mam zadnego problemu z iPadem. Zalozylem sie z kolega ze w Polsce jest jakas smieszna obsesja na punkcie produktow Apple. I wlasnie wygralem.

Z mojego punktu widzenia, obaj wyszliscie na glupcĂłw ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-07-02 12:08:54
Autor: Bydlę
Tablet iPad 2
On 2012-07-02 06:31:40 +0000, januszek <januszek@polska.irc.pl> said:

Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

No to teraz wyjasnienie. Tak naprawde nie mam zadnego problemu z
iPadem. Zalozylem sie z kolega ze w Polsce jest jakas smieszna obsesja
na punkcie produktow Apple. I wlasnie wygralem.

Z mojego punktu widzenia, obaj wyszliscie na glupców ;)

Ekem, jeśli tak ci wychodzi z przemyśleń, to nie jest to powód do dumy.
;-)

--
Bydlę

Tablet iPad 2