Tablet jako telefon

Data: 2011-11-26 09:26:39
Autor: Pszemol
Tablet jako telefon
"jadry艣" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:jaje45$k26$1news.onet.pl...
Czy mo偶e kto艣 z Was u偶ywa tabletu do rozm贸w w sieciach GSM. I chodzi mi tu nie o rozmow臋 po przez zestaw s艂uchawkowy, czy tryb g艂o艣no m贸wi膮cy, a o normaln膮 rozmow臋, i jej jako艣膰.
"Przery艂em" p贸艂 netu i jednoznacznej odpowiedzi nie znalaz艂em.

Zobacz na maj膮cy si臋 nied艂ugo pojawi膰 Samsung Galaxy S3...
To telefon kt贸ry ju偶 jest prawie tak du偶y jak tablet, mo偶e Ci spasi ;-)

Data: 2011-11-26 19:05:21
Autor: jadry艣
Tablet jako telefon
W dniu 2011-11-26 16:26, Pszemol pisze:
[...]

No mo偶e, bo jak na razie to zupe艂nie nie rozumiem tych Waszych zachwyt贸w nad wlepianiem wzroku w ekraniki rozmiaru 4" i pozytywnych wra偶e艅 z tym zwi膮zanych.

Data: 2011-11-26 12:37:39
Autor: Pszemol
Tablet jako telefon
"jadry艣" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:jar9ok$6lf$1news.onet.pl...
[...]

Mo偶e kiedy艣 kto艣 zrobi ekran "gumowy", co si臋 b臋dzie w kieszeni
kurczy艂 lub zwija艂 w rulonik grubo艣ci pisaka a wyj臋ty z kieszeni
rozwija艂 do rozmiar贸w 7" tableta i wtedy b臋dzie to mia艂o sens...
Na razie mimo 偶e ekrany OLED robi si臋 ju偶 troch臋 elastyczne to
wci膮偶 nie jest to a偶 tak uniwersalne 偶eby si臋 w ma艂y pisak zwin臋艂o...

Tak czy inaczej obecne telefony to przecie偶 kompromis mi臋dzy du偶膮
dach贸wk膮 niemieszcz膮c膮 si臋 w kieszeni a mniejsz膮 czytelno艣ci膮
ma艂ego ekranu i dop贸ki co艣 si臋 w tym wzgl臋dzie nie zmieni i nie
stanie si臋 ten ekran "sk艂adalny" to kompromis b臋dzie dyktowa艂
rozmiary telefon贸w bo w gruncie rzeczy chodzi g艂贸wnie o to aby
telefon mie膰 ZAWSZE przy sobie, niezale偶nie od tego w co jeste艣
ubrany i jak du偶e masz kieszenie spodni :-)

Data: 2011-11-27 19:57:57
Autor: jadry艣
Tablet jako telefon
W dniu 2011-11-26 19:37, Pszemol pisze:
[...]

Kompromis  wymuszony na kliencie, a wi臋c nie zamierzam sobie chwali膰 takiego stanu rzeczy i wychwala膰 tych narzucanych mi ekranik贸w na kt贸rych ci臋偶ko jest trafi膰 palcem w jeden klawisz.
A telefon przy sobie to niech ZAWSZE nosz膮 ci co musz膮. Ja do nich nie nale偶臋. Wystarczy mi jak le偶y w schowku auta ew. na stoliku, przy 艂贸偶ku w domu, tak jak m贸j obecny telefon.

Tablet jako telefon