Tablet lub Kindle od GO

Data: 2013-10-25 08:09:45
Autor: blast
Tablet lub Kindle od GO
Przepraszam jeśli było, ja nie znalazłem.

https://www.groupon.pl/oferty/warszawa/Getin-Online/28258476

Widzicie jakieś większe haczyki? Będzie można zgarnąć sprzęt i szybko zamknąć konto, prawda?

Data: 2013-10-24 23:20:00
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu piątek, 25 października 2013 08:09:45 UTC+2 użytkownik blast napisał:

Widzicie jakieś większe haczyki? Będzie można zgarnąć sprzęt i szybko  zamknąć konto, prawda?

"Okres uczestnictwa w promocji wynosi 30 miesięcy kalendarzowych od dnia przystąpienia do niej.
W przypadku niespełnienia warunków udziału w promocji bank obciąży konto uczestnika opłatą. "

Data: 2013-10-25 01:58:38
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu piątek, 25 października 2013 08:09:45 UTC+2 użytkownik blast napisał:
https://www.groupon.pl/oferty/warszawa/Getin-Online/28258476
Tak z grubsza policzmy ile bank dołoży do interesu.
Koszty:
 tablet mozna kupić w detalu za 400zł, bank kupuje hurtowo więc strzelam że po 350zł
Zyski:
zakładając że "wiśsnionaiwniak" spełnia warunki promocji:
 30*9,99=300zł
400zł*30*1%(przysk na płatnościach bezgotówkowych)=120zł
Czyli licząc minimalnie bank jest do przodu 70zł, do tego comiesięczny osad na koncie 1000zł no i jeleń do dalszego cyckania.

Data: 2013-10-25 08:38:36
Autor: Andrzej Kubiak
Tablet lub Kindle od GO
Dnia Fri, 25 Oct 2013 08:09:45 +0200, blast napisał(a):

Widzicie jakieś większe haczyki?

Haków brak, atrakcyjności - w sumie, również. Tablet mocno taki sobie, na
raty po dychaczu przez 2,5 roku.

Będzie można zgarnąć sprzęt i szybko zamknąć konto, prawda?

Prawda, tylko wtedy się zapłaci za sprzęt.

Groupon daje jakiekolwiek korzyści w porównaniu z otwarciem konta
bezpośrednio?

AK

Data: 2013-10-25 00:43:35
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu piątek, 25 października 2013 08:38:36 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Haków brak, atrakcyjności - w sumie, również. Tablet mocno taki sobie, na
raty po dychaczu przez 2,5 roku.
Pod warunkiem że co miesiąc zasilisz konto kwota 1000zł i wydasz karta 400zł.
Jeśli powyższego nie spełnisz to "raty" rosną do 20zł;)

Data: 2013-10-25 00:48:07
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu piątek, 25 października 2013 09:43:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Pod warunkiem że co miesiąc zasilisz konto kwota 1000zł i wydasz karta 400zł.
Jeśli powyższego nie spełnisz to "raty" rosną do 20zł;)
Cena tableta na dzisiaj to ok 400zł

"W przypadku niespełnienia przez Uczestnika Promocji warunku uczestnictwa w Promocji określonego w pkt V 3 lit. c czyli rozwiązania Umowy Konta Prestiżowego przez Uczestnika w okresie 30 miesięcy od dnia jej zawarcia oraz wyboru jako Nagrody Tablet Lenovo Idea Tab A1000, jeśli Nagroda została Uczestnikowi przyznana i przekazana w rozumieniu punktu VIII 1 i VIII 3, Bank obciąży Konto Prestiżowe Uczestnika opłatą w wysokości:
 499,00 PLN, kiedy, wypowiedzenie Umowy Konta Prestiżowego ma miejsce w ciągu pierwszych 12 miesięcy od dnia przystąpienia do Promocji,
 399,00 PLN, kiedy wypowiedzenie Umowy Konta Prestiżowego ma miejsce między 13. a 18. miesiącem od dnia przystąpienia do Promocji,
 349,00 PLN, kiedy wypowiedzeniwypowiedzenie Umowy Konta Prestiżowego ma miejsce między 19. a 30. miesiącem od dnia przystąpienia do Promocji"

Data: 2013-10-25 00:50:22
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO

Data: 2013-10-25 13:00:00
Autor: Andrzej Kubiak
Tablet lub Kindle od GO
Dnia Fri, 25 Oct 2013 00:43:35 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

Zgadza się, przyjąłem najbardziej optymistyczną wersję, bo warunki
uprawniające do obniżki są łagodne :)

AK

Data: 2013-10-25 00:50:09
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu piątek, 25 października 2013 08:38:36 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Haków brak, atrakcyjności - w sumie, również. Tablet mocno taki sobie, na
raty po dychaczu przez 2,5 roku.
A i podatek trzeba będzie za tableta zapłacić. W regulaminie piszą że PIT przyślą.

Data: 2013-10-25 21:35:35
Autor: RobertS
Tablet lub Kindle od GO

Haków brak, atrakcyjności - w sumie, również. Tablet mocno taki sobie, na
raty po dychaczu przez 2,5 roku.
A i podatek trzeba będzie za tableta zapłacić. W regulaminie piszą że PIT przyślą.

widzę, że wszystkie niuansy oferty wyłapaliście, a i tak zainteresowanych jest sporo...

ludzie mają konta w różnych dziwnych PKO BP i innych gdzie płacą za konto, kartę, przelewy i dostęp do netu...często grubo ponad 20 zł/m-c

a tutaj, jak spełni warunki, to płaci tylko 9,99 zł za wszystko i jeszcze prezent dostaje ;-)

normalnie miód, malina!

RobertS

Data: 2013-10-25 13:52:47
Autor: Zibo
Tablet lub Kindle od GO
W dniu piątek, 25 października 2013 21:35:35 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

> [...]

a tutaj, jak spełni warunki, to płaci tylko 9,99 zł za wszystko i jeszcze prezent dostaje ;-)

-- pozdrawiam

RobertS

Ludzie, którzy mają konto w PKO BP to zazwyczaj tacy, co dawno temu założyli konta i nie chce im się d.. ruszać albo dla nich PKO to wielki, solidny, taki
prawdziwy bank. Jak już ktoś zmienia konto to znaczy, że na tyle chce mu się
grzebać w ofertach, żeby znaleźć jednak coś rozsądnego. Stąd dziwi mnie to "spore zainteresowanie". Może społeczeństwo 1) nie umie liczyć 2) zbyt łase na prezenciki?

Data: 2013-10-27 21:32:19
Autor: RobertS
Tablet lub Kindle od GO

[...]

uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy założyli konto na studiach, a teraz z automatu przekształcono im konto w coś z aktualnej oferty

nie liczą to fakt, ale też są mało mobilni...czasem zarabiają 1200 i nie przeszkdadza im to, że wydają 20-30 zł miesięcznie na opłaty bankowe

a złożyć drugie konto lub przenieść obecne, to takie łatwe

gdyby klienci byli bardziej mobilni (chociaż w połowie jak ludzie z pbb) to oferta banków byłaby inna

ps
ciekawe ilu zostanie w Mille z dobrym kontem w styczniu?

RobertS

Data: 2013-10-28 02:21:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet lub Kindle od GO

"RobertS" l4jt8l$k1$1@sunflower.man.poznan.pl

uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy założyli konto na studiach,

[..]

czasem zarabiają 1200

Na rękę czy na jeden palec? A może na całe
ciało, ale na jeden dzień czy jeden tydzień?

Data: 2013-10-29 02:02:30
Autor: Zibo
Tablet lub Kindle od GO
W dniu niedziela, 27 października 2013 21:32:19 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> [...]

uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy założyli konto na studiach, a teraz z automatu przekształcono im konto w coś z aktualnej oferty

No tak. Kredyt studencki albo stypendium.

[...]

Niemobilni stanowią większość. Działania banków dążą ku temu, żeby zarobić na
tej większości. Póki tracą na mobilnej mniejszości (wiadomo, że to uogólnienie)
ja jestem zadowolony :)

Data: 2013-10-25 15:59:32
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
 faktycznie zdecyduje się na udział w promocji?W dniu piątek, 25 października 2013 21:35:35 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

widzę, że wszystkie niuansy oferty wyłapaliście, a i tak zainteresowanych jest sporo...
59 sprzedanych ofert na gruponie to spore zainteresowanie?
A jak myśliusz ilu z tych 59 faktycznie zdecyduje sie na udział w "promocji"?

Data: 2013-10-27 22:53:28
Autor: RobertS
Tablet lub Kindle od GO
[...]

nie interesuje mnie grupon, widzę "na żywo" jak się klienci decydują i podpisują papiery

uważasz, że nie warto zmienić konta, za ktore się płaciło ok. 20 zł/m-c na takie, które będzie kosztowało 10 zł/m-c i jeszcze suvenira przyjąć?

oczywiście można powiedzieć, że przecież są konta (z podstawowymi usługami bankowymi) za 0 zł (bo przecież są), ale ludzie widać lubią prezenty dostawać ;-)

RobertS

Data: 2013-10-28 02:36:42
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu niedziela, 27 października 2013 22:53:28 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
uważasz, że nie warto zmienić konta, za ktore się płaciło ok. 20 zł/m-c na takie, które będzie kosztowało 10 zł/m-c i jeszcze suvenira przyjąć?
A 20zł za miesiąc to o jakim banku myślisz?

Data: 2013-10-28 13:30:17
Autor: Kris
Tablet lub Kindle od GO
W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:57:09 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

w skrajnych przypadkach w ten sposób potrafili wydać nawet do 40 zł/m-c
Nazwe banku/banków podasz? Moga być te za 20zł ale chetnie o tym za 40 zł tez poczytam. Tylko nie jakies niszowe  a te "dla mas" poproszę.

Data: 2013-10-29 20:56:06
Autor: abelincoln
Tablet lub Kindle od GO
Dnia Mon, 28 Oct 2013 13:30:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Nazwe banku/banków podasz? Moga być te za 20zł ale chetnie o tym za 40 zł tez poczytam. Tylko nie jakies niszowe  a te "dla mas" poproszę.

Znam jedą osobę z dalszej rodziny, która w PKO BP płaci kilka złotych za
konto, parę za dostęp elektroniczny, kilka za kartę i OIDP 0,7zł za każdy
przelew (przez internet). Plus jakiś obcy bankomat. Widziałem wyciągi z 2
miesięcy i w każdym było troszkę poniżej 30 zł opłat.

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2013-10-30 01:08:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet lub Kindle od GO

"abelincoln" 1ixtvhkn9njjy$.obuswcn3nxqy$.dlg@40tude.net

[...]

Monster Pentagramu kosztował mnie około 650 pln, gdy tymczasem porządny
smartfon kosztuje ze 2, a nawet 3 razy więcej. I co z tego, że ten
Monster jest aż tak tani, skoro rozwalił mi zdrowe (lewe) ucho
i zmarnował tym rozwaleniem masę czasu, gdy byłem na tegorocznych
,,wakacjach''? (wakacjach życia -- jak na razie, ale zamierzam to
kontynuować, do czego mnie na tych ,,wakacjach'' namawiano, radząc
mi, abym ,,porzucił wszelka nadzieję'')

Sklep Electro.pl (w którym kupiłem ten smartfon) to tani sklep -- i co
z tego, skoro ten sklep zmarnował mi masę czasu i stale mataczy a smartfon
ma u dołu ekranu żółtą plamkę?...

Całkiem fajne oprawki okularowe kosztują nawet 60 pln, ale takie,
które mi przypadły do gustu kosztują 5, czy nawet 6 stów. :)

Dlaczego? Nawet tytanowe nie są aż tak drogie?... Odpowiedź jest
prosta -- bo na te drogie jest zbyt... A dlaczego? Bo po prostu
są dobre, a nie każdy ma anielską cierpliwość, którą ja odznaczam
się na co dzień, za co płacę wysoka cenę...

Byle jakie buty można kupić za 2 czy 3 dychy -- Reeboka buty kosztują
10 razy więcej. Te tanie są ładne, kolorowe, ciekawe, po prostu boskie
czy nawet Boskie!!! Reeboka... Delikatnie ujmując... Nie porywają swym
wyglądem... Są jakieś prozaiczne... Ale wystarczy wejść/wdrapać się na
niemal pionową ścianę, aby zrozumieć, że te Reeboka nie zawiodą, podczas
gdy te ładne potrafią rozpaść się, co poskutkować może złomotaniem nóg
a nawet reszty ciała...

Tak, wiem -- mam uszkodzony kręgosłup i mocno uszkodzone kolana, biodro, śródstopie...
Ale akurat niedawno właziłem (na dodatek z tym rozwalonym uchem) niemal pionowo
i błogosławiłem Reebokowi...

A gdy stałem pod tym, na co wdrapywałem się, tuż obok mnie
(1.5 metra obok mojej głowy) spadł fragment cegły...

W byle jakich spodniach mogą puścić szwy lub może rozpaść się zamek
rozporka -- mała strata, toż nie żyjemy na Anartktyce... (ponoć można
tam uświadczyć minus 94 stopnie Celsjusza) Ale gdy rozpadnie się but,
można za to zapłacić życiem...

Po co komu kopanie się z koniem, czyli przykładowo współpraca z BZWBK,
skoro może stosunkowo niewiele zapłacić i mieć święty spokój w PKO BP
SA? Dla Neoniusza 100 pln miesięcznie to być może majątek, ale dla
kogoś, kto pracuje zarobkowo -- to tyle co nic.

-=-

Ja jestem biedny (niemal skrajnie biedny) dlatego cenie sobie 100 pln
miesięcznie **bardzo** wysoko, jednak dla normalnego człowieka (który
zarabia i wydaje pieniądze na to, czego potrzebuje) to żaden majątek,
dlatego potrafi zrzec się biegania po orzeszki czy wisienki, a nawet
potrafi płacić bankom.

1200 pln (jak ktoś tu napisał) to raczej niska pensja -- i raczej
absolwenci uczelni liczą na zdecydowanie więcej? Wystarczy spróbować
zaparkować samochód -- a przecież samochodów nikt nie kupuje po 5 pln
(czy 50 pln) za sztukę; wystarczy sprawdzić, ile naprawdę kosztują
dom czy mieszkania (niby stale tanieją) których przybywa w zastraszającym
tempie (ponoć stale to tempo maleje a firmy budowlane plajtą, ale ja mam
odmienne zdanie na ten temat, a zdanie to buduję w oparciu o rzeczywiste
dane) aby zrozumieć, że 1200 pln miesięcznie to raczej naprawdę na
rękę (gdy tymczasem pensje przypadają i na obie ręce, i na obie nogi,
i na głowę) w obecnej Polsce...

Warto też zauważyć, ile zarabiają ci, którzy wzywają do wyrzeczeń. :)
Kardynał chyba bierze po 1200 na każdą swą kończynę oraz na dwie głowy,
ale nie po 1200 pln a po 1200 euro. :) (niemal dokładnie 6*1200 euro miesięcznie)

Można tez zobaczyć, z jakim rozmachem powstają dookoła nowe budowle -- aby
wiedzieć, że jednak 1200 pln miesięcznie to mało.

Tadeusz Mazowiecki (właśnie świętej pamięci) mówił u progu swego
urzędowania na stanowisku premiera, iż dążyć będzie do tego, aby
praca ludzka miała swe pokrycie w pieniądzach. Wtedy były to słowa
zuchwałe -- naród zarabiał na wszystkie swe kończyny tyle, że na
nic to nie starczało a wszelkie dobra pozyskiwano z pomocą cudów.
Pensja przeciętnego Polaka wahała się wokoło 20 dolarów amerykańskich
miesięcznie a ceny (liczone tymiż dolarami) wielu towarów (komputerów
choćby, czy Polonezów) były w Polsce wyższe niż w USA... Praca Polaka
wówczas nie była w ogóle opłacana? Można by to tak określić. :)

W tych warunkach jednak wielu Polaków dorobiło się fortun -- jedni
kupili coś ,,państwowego'' za przysłowiową złotówkę, inni po prostu
ukradli (jak Kopania na uniwersytecie) jeszcze inni przywieźli
z zagranicy lub dorobili się na nielegalnym handlu alkoholem
czy papierosami...

Ja, ciesząc się przychylną oceną ludzi, którzy niekoniecznie mnie
lubili ,,prywatnie'', zarabiałem dużo zupełnie legalnie, co nie
spodobało się Edwardowi Ozorowskiemu, arcybiskupowi, który swym
postępowaniem (współpraca z Kopania) skutecznie przyczynił się do
powstania trwałych uszkodzeń mojego kręgosłupa, wołają oficjalnie:

  -- Nie zabijaj!!!

Wołać tak mógł, jako że był sowicie opłacany prze głupców takich jak ja. :)

Postscriptum: Do tych, którzy uważają, że czarami doprowadziłem do przegranej
              Rydzyka w wyborach (chodzi o Hannę Gronkiewicz Waltz) lub
w rozprawie dotyczącej Katynia -- za co zostałem ukarany przez Boga...
Uraz akustyczny mego ucha lewego miał miejsce 03 października br. Jeśli
już Bóg kogoś ukarał -- ukarał nie mnie urazem, ale pomścił mój uraz...
A jeśli uraz był karą -- to chyba za to, że lenistwo sprawiło, iż
zaniedbałem mą jałmużnę postną. ;) Mam tez nadzieję taką, że ten
(powyższy) post Bóg uzna za jałmużnę wielkopostną i tym samym
daruje mi grzechy, czyli przywróci mi poprawny słuch...
(lekarze mówią, że prawie na pewno nie przywróci a brak słuchu
to drobiazg wg orzeczeń, choć wg mnie to katastrofa i tragedia razem wzięte)

Data: 2013-10-30 17:29:46
Autor: Waldek
Tablet lub Kindle od GO

Monster Pentagramu kosztował mnie około 650 pln, gdy tymczasem porządny
smartfon kosztuje ze 2, a nawet 3 razy więcej. I co z tego, że ten
Monster jest aż tak tani, skoro rozwalił mi zdrowe (lewe) ucho

Tak na wszelki wypadek,
to może noś go (monstera) na zmianę w prawej i w lewej kieszeni
- żebyś dodatkowo skoliozy bocznej się nie nabawił
zaś w wolnej chwili jeszcze możesz .... poćwiczyć biceps :)

Całkiem "porządny smartfon" i równie aero-gadatliwy
nie kosztuje 2x wiecej - patrz choćby ZTE  ;)

Data: 2013-11-04 19:41:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet lub Kindle od GO

"Waldek" l4rc5n$k9k$1@node2.news.atman.pl

  http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/blaze.png
  http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/Castor.ogg <-- niepozorny plik rozwalił mi ucho

to może noś go (monstera) na zmianę w prawej i w lewej kieszeni
- żebyś dodatkowo skoliozy bocznej się nie nabawił
zaś w wolnej chwili jeszcze możesz ....

Mam skoliozę. I rotację kręgów -- ponoć od urodzenia,
albo i od czasów poprzedzających moje urodziny.

poćwiczyć biceps :)

W nadgarstkach są bicepsy? Jesteś tego pewien?
To miedzy łokciami barkami/ramionami raczej trzeba ćwiczyć inaczej.

Całkiem "porządny smartfon" i równie aero-gadatliwy
nie kosztuje 2x wiecej - patrz choćby ZTE  ;)

Który model byś polecił?

 -- Pływania? Tego należy uczyć się od dziecka.
 -- W takim razie wezmę dziko na wychowanie i nauczę się pływania od niego. ;)

Data: 2013-11-04 22:29:04
Autor: Waldek
Tablet lub Kindle od GO

[...]

Biorąc pod uwagę jego masę z tą "wypasioną baterią"
można używać jako mini-hantla, lub narzędzie zaczepno-obronne
- o ile celnie rzucasz ;)

Całkiem "porządny smartfon" i równie aero-gadatliwy
nie kosztuje 2x wiecej - patrz choćby ZTE  ;)

Który model byś polecił?

Skłaniam się ku V987 - to chyba nowy model
choć kumpel jest b.zadowoly z wczesniejszego V967

I ja jestem zadowolony ze swojego starszawego juz HTC
ale niestety, pamieci ma mało, a niektórych aplikacji bankowych
(żeby nie było off-topic) niestety nie daje sie przeniesc na karte SD
- choćby taki WBK mobile :[ ...  póki jeszcze "owocuje" ;)

Data: 2013-11-22 00:01:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet lub Kindle od GO

"Waldek" l593j0$6mh$1@node2.news.atman.pl

[...]

Jeszcze go nie ubezpieczyłem. ;)

Całkiem "porządny smartfon" i równie aero-gadatliwy
nie kosztuje 2x wiecej - patrz choćby ZTE  ;)

Który model byś polecił?

Skłaniam się ku V987 - to chyba nowy model

Nie ma HSPA+ -- IMO mała/żadna strata.

I cena raczej przystępna.

Akumulator ma tylko 2.5 Ah, ale być może starcza na
dłużej niż akumulator o pojemmności 4 Ah w Monsterze.

Ciekawe, z czego ma szkło -- z GG czy z OGS, czy jeszcze inne.
Chyba OGS.

[...]

Akurat tej apikacji nie szkoda, bo używanie jej jest raczej uciążliwe.

Data: 2013-11-26 02:19:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet lub Kindle od GO

Post zawieruszył się, więc ślę teraz. :)

[...]

HTC to Chiny równoległe -- ZTE to kontynentalne?

Monster to odchody -- skąd mam wiedzieć, że ZTE
nie jest czyms podobnym do Pentagramu? 987 wygląda
nieźle -- IMO Pentagram ze swymi Monsterami nie ma
szansy na zbyt, jeśli ZTE nie jest równie złym
producentem...

ZTE V987 góruje nad Monsterem 430 niemal pod każdym względem,
jeśli nie liczyć pojemności akumulatora i HSPA+, zas nad
Monsterem X5 też góruje i jest znacznie od niego tańszy.

-=-

Być może jednak ZTE V987 ma HSPA+ -- jego chip ma,
więc być może i cały snartfon także ma.

Data: 2013-10-29 21:01:51
Autor: RobertS
Tablet lub Kindle od GO

w skrajnych przypadkach w ten sposób potrafili wydać nawet do 40 zł/m-c
Nazwe banku/banków podasz? Moga być te za 20zł ale chetnie o tym za 40 zł tez poczytam. Tylko nie jakies niszowe  a te "dla mas" poproszę.

PKO BP, mnóstwo ludzi ma tam konta i płacą "jak za zboże"...wystarczy podsumować koszty miesięczne z wyciągu

jak ktoś ma jakieś stare konto w PeKaO to również jest bardzo drogo, ale na szczęście takich coraz mniej

RobertS

Data: 2013-10-27 13:34:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet lub Kindle od GO

"RobertS" l4eh69$qks$1@sunflower.man.poznan.pl

[...]

PKO BP SA to bank dla leniwych, ;) którzy nie lubią biegów z przeszkodami,
skoków i podskoków wzwyż, uników warunkujących przeżycie i innych wyczynów...
Tam zakładasz konto i bank je powadzi, bacząc, aby Ci nie nadepnąć na jakiś
odcisk tak zwany, czego nie uświadczysz w GO?... :)

GO dąży do tego, aby Ci nadepnąć na odcisk, a nawet prowadzi wywiady,
aby wiedzieć, gdzie deptać, aby nie deptać bezskutecznie. :)

Rzeczony tablet to mizeria. :) IMO bank nie dokłada do niego,
ale odwrotnie -- zarabia właśnie na tej ,,wisience''.

Opłaty w PKO BP? Inteligo niedawno dawał niezłe wisienki za założenie
konta. Co więcej -- to właśnie Inteligo (będąc już częścią PKO) dał
przykład, dodając (jako prekursor/pionier -- przed 10 laty) prenumeratę
czasopism do swoich kont.

Tablet lub Kindle od GO