Tablet - moze pomozecie w wyborze

Data: 2016-06-27 14:16:14
Autor: radekp@konto.pl
Tablet - moze pomozecie w wyborze
Sun, 26 Jun 2016 21:37:48 +0200, w <57702f11$0$656$65785112@news.neostrada.pl>,
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

Szukam tabletu dla znajomej, budzet ograniczony a koniecznosc posiadania 3G znaczaco wplywa na ilosc dostepnych modeli.
Nie chcialbym jej ukarac jakims budzetowcem, ostatnio pomagalem w konfiguracji kilku tanich telefonow i jednego tabletu. Produkcja tego dziadostwa powinna byc zabroniona.
Wracajac jednak do tabletu:
-3G niezbedny
-ekran ok 10"
-osobiscie chcialbym 2GB RAMu
-podobnie zalezaloby mi na FullHD
-16GB wbudowanej pamieci
Kwota ok 600zl
Przejrzalem chyba wszystkie oferty budzetowych firm, nie znalazlem tabletu, ktory łączyłby wszystkie te cech. Moze cos podpowiecie?
Sprawdzilem nawet Overmaxa (brrrr), utknalem m. in. na 8GB wbudowanej, ktorej w praktyce pewnie bedzie 4GB i po zainstalowaniu kilku aplikacji zglosi brak pamieci.

Sprawdź sobie modele Prestigio, Kiano, Navroad.
Pamięć wewnętrzną może sobie zwiększyć przenoszą apki na SD (np. programem
LinkSD, który przenosi całą apkę z dodatkami).

Data: 2016-06-27 14:54:56
Autor: Chris
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Nie lubisz go że mu to doradzasz :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-06-27 15:00:16
Autor: atm
Tablet - moze pomozecie w wyborze

Sprawdź sobie modele Prestigio, Kiano, Navroad.

Nie lubisz go że mu to doradzasz :)

W tej cenie niestety nie mam zbytnio wyjscia i musialem sie zainteresowac tymi wynalazkami ;) Ale i tak nie widze mozliwosci spelnienia wszystkich wymogow z pierwszego posta.
Co do przerzucania aplikacji na karte, mam mieszane uczucia co do tego.
Czasami dziala to ladnie w innym przypadku aplikacji nie da sie ruszyc.
Dlatego wolalbym miec jednak troche wiecej pamieci wbudowanej i swiety spokoj.

Data: 2016-06-27 15:28:01
Autor: Chris
W dniu 2016-06-27 o 15:00, atm pisze:

[...]

Młody ma prestigio bo dostał od babci na gwiazdkę i powiem szczerze :) tragedia jeśli chodzi o jakość wyświetlacza, tragedia jeśli chodzi o szybkość pracy. 10000000 x wolę coś używanego ale firmowego.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-06-27 15:40:26
Autor: radekp@konto.pl
Tablet - moze pomozecie w wyborze
Mon, 27 Jun 2016 15:28:01 +0200, w <nkr9mc$6g5$1@node2.news.atman.pl>, Chris
<actchris@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]

Młody ma prestigio bo dostał od babci na gwiazdkę i powiem szczerze :) tragedia jeśli chodzi o jakość wyświetlacza, tragedia jeśli chodzi o szybkość pracy. 10000000 x wolę coś używanego ale firmowego.

Ja też mam Prestigio. Po wyłączeniu całego systemowego bloatware tablet robi
się 2x szybszy.
Ekran dla mnie w porządku, nawet bardzo w porządku jeżeli nie ogląda się na
pełnym słońcu (8" IPS, ale wcześniej był Navroad bez IPS).

Są większe wynalazki, to taka niższa półka średnia.

Kupić z rozszerzoną gwarancją i po problemie :)

Data: 2016-06-27 15:53:20
Autor: Chris
W dniu 2016-06-27 o 15:40, radekp@konto.pl pisze:
[...]

A co ma gwarancja do kiepskiej jakości podzespołów i matrycy ?

JA mam sony a młody Prestigio i wiem jaka jest różnica jakości. Dodam że nie jeden tablet już widziałem bo siedzę w branży IT i przewala mi się tego towaru troszkę przez ręce :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-06-27 16:07:50
Autor: atm
[...]

Kiano wypadl calkiem dobrze w pierwszym kontakcie. Bardzo fajnie wykonany, ekran zupelnie przyzwoity. Slabo wypada jednak połączenie 1GB, bloatware i systemu 4.x w ktorym chyba nie da sie po prostu wyłączyć aplikacji?
Jest tez wersja Kiano "super", ktora spelnialaby moje warunki...gdyby byla latwo dostepna. Oczywiscie w praniu moze sie okazac, ze zasieg nie taki jak w firmowych itd.

Tablet - moze pomozecie w wyborze