Tablet sam się włącza

Data: 2019-02-15 17:57:16
Autor: LordBluzg(R)
Tablet sam się włącza
W dniu 2019-02-15 o 14:36, Roman Tyczka pisze:

Witam,

Wyłączam tablet całkiem, przez zamknij system, zamyka się i ok. Odkładam na
półkę, po czym po kilku dniach słyszę pipczenie, że bateria ma już 15%,
biorę go i widzę, że normalnie system działa, sam się odpalił.

Sprawdź w ustawieniach. Ten model ma funkcję programowania żeby się sam włączał o określonej godzinie.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-02-17 21:15:44
Autor: Roman Tyczka
Tablet sam się włącza
On Fri, 15 Feb 2019 17:57:16 +0100, LordBluzg(R) wrote:

[...]

Chyba nie mam tego włączonego, bo odkąd napisałem pierwszy post to tablet
się nie włączył (właśnie go sprawdziłem) a minęło ponad 2 doby.

Roman Tyczka

Data: 2019-02-17 22:58:28
Autor: LordBluzg(R)
Tablet sam się włącza
W dniu 2019-02-17 o 21:15, Roman Tyczka pisze:
[...]

Nie wiem jak Ty, ale ja bym sprawdził w opcjach a nie czy świeci :)
https://i.ytimg.com/vi/ySl8HGn7-yc/hqdefault.jpg

Tam może być ustawione że ma się włączać np.  tylko w środę o 2:31 :)

Data: 2019-02-17 23:36:44
Autor: Roman Tyczka
Tablet sam się włącza
On Sun, 17 Feb 2019 22:58:28 +0100, LordBluzg(R) wrote:

[...]

Nigdzie takiej opcji nie znalazłem.

Roman Tyczka

Data: 2019-02-18 13:58:55
Autor: LordBluzg(R)
Tablet sam się włącza
W dniu 2019-02-17 o 23:36, Roman Tyczka pisze:
[...]

Powinna być w ustawieniach na samym dole (u mnie jest).