Tablet tabletem, ale...

Data: 2012-07-27 15:40:43
Autor: rmikke
Tablet tabletem, ale...
....CO TEN ROWER MA Z PRZODU???

http://u.42.pl/2ITw

(ja obstawiam, że pakiet 100xAA, bo nie ma to jak paluszki ;) )

Data: 2012-07-28 01:25:57
Autor: Iguan_007
Tablet tabletem, ale...
On Saturday, July 28, 2012 8:40:43 AM UTC+10, rmikke wrote:
...CO TEN ROWER MA Z PRZODU???

Mysle ze glosnik do iPhona/iPada, cos podobnego do tego:
http://tinyurl.com/dxtglp9

W sumie po co mialby wozic baterie? iPad te kilka dni wytrzymuje a ten rower wyglada na malo turystyczny :)

Pozdrawiam, Iguan Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2012-07-29 14:44:52
Autor: Fabian
Tablet tabletem, ale...
On 28.07.2012 10:25, Iguan_007 wrote:
[...]

Kilka dni po 3h dziennie? ;)

Fabian.

Data: 2012-07-30 09:22:43
Autor: GIRAFFA
Tablet tabletem, ale...
W dniu 2012-07-29 14:44, Fabian pisze:
[...]

  Na to jest rozwiÄ…zanie
wwww.ledgobike.com

Data: 2012-07-30 10:17:32
Autor: Fabian
Tablet tabletem, ale...
On 30.07.2012 09:22, GIRAFFA wrote:
[...]

Używałem tego urządzenia i nie byłem zadowolony. Bardzo awaryjne, klika razy było naprawiane i dalej nie spełnia założeń. Poza tym nie działa tak jak jest opisane. Nie polecam.

Fabian.

\/

ps. oczywiście na oczy tego nie widziałem, ale tak to jest jak się spamuje

Data: 2012-07-30 11:09:00
Autor: GIRAFFA
Tablet tabletem, ale...
W dniu 2012-07-30 10:17, Fabian pisze:
[...]

No  to widzisz  kolego  JA  to urzÄ…dzenie  mam zainstalowane  i testujÄ™    wiÄ™c  wiem o czym piszÄ™  Do spamu  to troszkÄ™  daleko  bo to raczej na temat   a post jest o  Ĺ‚adowaniu i zasilaniu urzÄ…dzeĹ„

Tak wiÄ™c   pisanie  mam i nie polecam  na temat czegoĹ› czego Twoje oczy nie widziaĹ‚y - to raczej pod SPAM moĹĽna podciÄ…gnąć

EOT

Data: 2012-07-30 02:30:37
Autor: Wilk
Tablet tabletem, ale...
On 30 Lip, 11:09, GIRAFFA <jacekpiskor...@poczta.onet.pl> wrote:

No  to widzisz  kolego  JA  to urz±dzenie  mam zainstalowane  i testuję
   więc  wiem o czym piszę  Do spamu  to troszkę  daleko  bo to raczej
na temat   a post jest o  ładowaniu i zasilaniu urz±dzeń

Tak więc   pisanie  mam i nie polecam  na temat czego¶ czego Twoje oczy
nie widziały - to raczej pod SPAM można podci±gn±ć

EOT

Rzeczywi¶cie trochę już przesadzasz, już wielokrotnie o tym
wspominałe¶, więc podejrzenie o spam jest jak najbardziej na miejscu.
To rozwi±zanie o którym piszesz na rynku znane jest już od dawna,
tylko że Charbike jest od tego Twojego wiele tańszy, a też jest w
wersji z której można zasilać lampki oraz urz±dzenia na USB - a
kosztuje tylko 190zł; a nie ponad 500zł:
http://www.charbike.eu/
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-09 17:40:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tablet tabletem, ale...
rmikke, Fri, 27 Jul 2012 15:40:43 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
...CO TEN ROWER MA Z PRZODU???

http://u.42.pl/2ITw

Na moje oko - drugiego iPada z wł±czon± aplikacj± Flashlight, co by ¶wiecił
pod koła. :-)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-08-09 17:19:48
Autor:
Tablet tabletem, ale...
> ...CO TEN ROWER MA Z PRZODU???

Na moje oko - drugiego iPada z wł±czon± aplikacj± Flashlight, co by ¶wiecił
pod koła. :-)

Albo to jest konsola PS3.

Tak naprawdę to jest gło¶nik.
Go¶ciu ma odpalony iTunes i napiernicza muzyk± jad±c na rowerku.

--

Tablet tabletem, ale...