Tablet w aucie

Data: 2018-07-05 13:33:41
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Mam w domu nieużywany tablet 8".

Wymyśliłem, że zrobię sobie z niego ekran w aucie do nawigacji.
O ile montaż nie powinien przysparzać problemów (kwestia znalezienia
odpowiedniego uchwytu i puntu zamocowania), o tyle problemem jest uniknięcie
lepkich rączek (chowanie raczej odpada -- nie chce mi się, to ma być wygodne
:).

Robił ktoś coś takiego?
W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

Data: 2018-07-05 13:58:38
Autor: RadoslawF
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 13:33, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Jak mam być uniwersalne i nie przyciągające złodzieja to kup sobie
radio z nawigacją i chowanym ekranem.

Pozdrawiam

Data: 2018-07-05 14:17:38
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Thu, 5 Jul 2018 13:58:38 +0200, w <phl15j$mf9$1@node1.news.atman.pl>, RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

Jak mam być uniwersalne i nie przyciągające złodzieja to kup sobie

Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
Kiedyś googlałem, ale:
1) generalnie nie było
2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system
3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

Data: 2018-07-05 16:49:59
Autor: RadoslawF
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 14:17, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Są.

2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system

Są na androidzie, ale raczej od chińczyków.

3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

Katastrofalny dźwięk to mają tanie miniwieże kupowane do mieszkania.
W samochodzie byle grało.

Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

Tak z ciekawości za ile masz domowy system audio i czy jest to stereo
czy kino domowe?

Pozdrawiam

Data: 2018-07-05 17:29:03
Autor: Cavallino
Tablet w aucie
W dniu 05-07-2018 o 14:17, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Dżwięk może być ok, ale cała reszta softu często leży i kwiczy.
U mnie na na androidzie w takim sprzęcie, żaden program nawigacyjny nie chodzi do końca poprawnie tj. tak jak na komórce z androidem.

Data: 2018-07-05 21:18:40
Autor: Adam
Tablet w aucie
[...]

Z chowanym ekranem to widywałem już co najmniej kilkanaście lat temu.

2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system

Baaardzo stare.
Później bazowały na Windows CE, najczęściej w wersji Core, rzadziej Win Mobile. Taki widywałem już przynajmniej od jakichś 15 lat.

3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

Chińczyki?
Szukaj normalnych producentów.

Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

Kup coś z takich firm, jak Zenec, Clarion, Nakamichi, ewentualnie Alpine, Pioneer.

Poza tym kwestia definicji pojęcia "dźwięk płaski jak decha" - wszak do takiego dążą wszystkie monitory odsłuchowe w studiach nagraniowych ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-07-05 23:42:22
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Thu, 5 Jul 2018 21:18:40 +0200, w <phlque$htt$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
> Kiedyś googlałem, ale:
> 1) generalnie nie było

Z chowanym ekranem to widywałem już co najmniej kilkanaście lat temu.

Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)

Nic nie znalazłem takiego.

Data: 2018-07-06 10:50:23
Autor: RadoslawF
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 23:42, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Bo albo wysuwany ekran albo 1DIN.
Tego co chcesz nie opłaca się robić z powodów technicznych.

Pozdrawiam

Data: 2018-07-06 11:34:47
Autor: Adam
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-06 o 10:50, RadoslawF pisze:
[...]

Radku, wysuwane ekrany są w 1DIN, natomiast 2DIN mają ekrany stałe.

Pierwszy-lepszy z brzegu:
https://tinyurl.com/ybdgb84k

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-07-06 12:13:07
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Fri, 6 Jul 2018 11:34:47 +0200, w <phnd3k$6lm$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Bo albo wysuwany ekran albo 1DIN.
> Tego co chcesz nie opłaca się robić z powodów technicznych.

Ja pytałem o uchwyt umożliwiający jakieś sprytne schowanie tabletu (może być w
miejsce radia). Sam zagurowałeś inne rozwiązanie, a teraz piszesz, że nie ma :)

Radku, wysuwane ekrany są w 1DIN, natomiast 2DIN mają ekrany stałe.
Pierwszy-lepszy z brzegu:
https://tinyurl.com/ybdgb84k

3kzł to trochę niezbyt. Nie wygląda na androida, tylko ma wsparcie do Android
Auto.

Data: 2018-07-06 12:56:58
Autor: z
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 23:42, radekp@konto.pl pisze:
Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)

Nic nie znalazłem takiego.

Zanim kupisz coś takiego pomyśl o odbiciach słońca. Ja długo się nakombinowałem żeby ustawić optymalny kąt ekranu.

Data: 2018-07-06 13:02:53
Autor: z
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 13:33, radekp@konto.pl pisze:

Robił ktoś coś takiego?
W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

Ja mam taki patent że na przymocowanym tablecie (oczywiście jest pod skosem na desce rozdzielczej a nie wiszący na szybie) kładę futerał i wygląda to tak jakby ktoś zabrał tablet i zostawił po nim puste miejsce (ciiii...):-)
Przecież nie będę nosił ze sobą tabletu wartego 200 zł? :-)
Zauważyłem też że drugim powodem przykrywania tabletu jest jego nagrzewanie w słońcu. Czasem się nie chce odpalić a częściej nie chce ładować baterii (Samsung tab 3)

Tablet w aucie