Tablet w aucie

Data: 2018-07-05 13:58:38
Autor: RadoslawF
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 13:33, radekp@konto.pl pisze:

Wymyśliłem, że zrobię sobie z niego ekran w aucie do nawigacji.
O ile montaż nie powinien przysparzać problemów (kwestia znalezienia
odpowiedniego uchwytu i puntu zamocowania), o tyle problemem jest uniknięcie
lepkich rączek (chowanie raczej odpada -- nie chce mi się, to ma być wygodne
:).

Robił ktoś coś takiego?
W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

Jak mam być uniwersalne i nie przyciągające złodzieja to kup sobie
radio z nawigacją i chowanym ekranem.

Pozdrawiam

Data: 2018-07-05 14:17:38
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Thu, 5 Jul 2018 13:58:38 +0200, w <phl15j$mf9$1@node1.news.atman.pl>, RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

Jak mam być uniwersalne i nie przyciągające złodzieja to kup sobie

Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
Kiedyś googlałem, ale:
1) generalnie nie było
2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system
3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

Data: 2018-07-05 16:49:59
Autor: RadoslawF
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 14:17, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Są.

2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system

Są na androidzie, ale raczej od chińczyków.

3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

Katastrofalny dźwięk to mają tanie miniwieże kupowane do mieszkania.
W samochodzie byle grało.

Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

Tak z ciekawości za ile masz domowy system audio i czy jest to stereo
czy kino domowe?

Pozdrawiam

Data: 2018-07-05 17:29:03
Autor: Cavallino
Tablet w aucie
W dniu 05-07-2018 o 14:17, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Dżwięk może być ok, ale cała reszta softu często leży i kwiczy.
U mnie na na androidzie w takim sprzęcie, żaden program nawigacyjny nie chodzi do końca poprawnie tj. tak jak na komórce z androidem.

Data: 2018-07-05 21:18:40
Autor: Adam
Tablet w aucie
[...]

Z chowanym ekranem to widywałem już co najmniej kilkanaście lat temu.

2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system

Baaardzo stare.
Później bazowały na Windows CE, najczęściej w wersji Core, rzadziej Win Mobile. Taki widywałem już przynajmniej od jakichś 15 lat.

3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

Chińczyki?
Szukaj normalnych producentów.

Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

Kup coś z takich firm, jak Zenec, Clarion, Nakamichi, ewentualnie Alpine, Pioneer.

Poza tym kwestia definicji pojęcia "dźwięk płaski jak decha" - wszak do takiego dążą wszystkie monitory odsłuchowe w studiach nagraniowych ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-07-05 23:42:22
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Thu, 5 Jul 2018 21:18:40 +0200, w <phlque$htt$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
> Kiedyś googlałem, ale:
> 1) generalnie nie było

Z chowanym ekranem to widywałem już co najmniej kilkanaście lat temu.

Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)

Nic nie znalazłem takiego.

Data: 2018-07-06 10:50:23
Autor: RadoslawF
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 23:42, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Bo albo wysuwany ekran albo 1DIN.
Tego co chcesz nie opłaca się robić z powodów technicznych.

Pozdrawiam

Data: 2018-07-06 11:34:47
Autor: Adam
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-06 o 10:50, RadoslawF pisze:
[...]

Radku, wysuwane ekrany są w 1DIN, natomiast 2DIN mają ekrany stałe.

Pierwszy-lepszy z brzegu:
https://tinyurl.com/ybdgb84k

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-07-06 12:13:07
Autor: radekp@konto.pl
Tablet w aucie
Fri, 6 Jul 2018 11:34:47 +0200, w <phnd3k$6lm$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Bo albo wysuwany ekran albo 1DIN.
> Tego co chcesz nie opłaca się robić z powodów technicznych.

Ja pytałem o uchwyt umożliwiający jakieś sprytne schowanie tabletu (może być w
miejsce radia). Sam zagurowałeś inne rozwiązanie, a teraz piszesz, że nie ma :)

Radku, wysuwane ekrany są w 1DIN, natomiast 2DIN mają ekrany stałe.
Pierwszy-lepszy z brzegu:
https://tinyurl.com/ybdgb84k

3kzł to trochę niezbyt. Nie wygląda na androida, tylko ma wsparcie do Android
Auto.

Data: 2018-07-06 12:56:58
Autor: z
Tablet w aucie
W dniu 2018-07-05 o 23:42, radekp@konto.pl pisze:
Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)

Nic nie znalazłem takiego.

Zanim kupisz coś takiego pomyśl o odbiciach słońca. Ja długo się nakombinowałem żeby ustawić optymalny kąt ekranu.

Tablet w aucie