Tablet (większy) z dobrym UI.

Data: 2012-12-25 20:46:33
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
Piotr Rezmer wrote:
Witam,

Myślę o zakupie tabletu jako domowego narzędzia dostępu do internetu
(nie do pracy). Zakładam, że będzie głównie wykorzystywany do
przeglÄ…dania internetu i jako pilot RTV.
Ponieważ nie cierpię maleństw (mimo że paluchy mam przeciętne, ciężko
korzysta mi się np. z małych smartfonów) szukam tabletu o rozmiarach
minimum iPada czyli >= 9,7. To co dla mnie ma najwyższe znaczenie:

-bardzo dobrej jakości "dotyk" na ekranie
-przyzwoita rozdzielczość ekranu, min 1200x800
-dobra responsywność UI
-dostępne oprogramowanie do sterowania RTV/DLNA itd.
-przyzwoity ciężar
-przyzwoita obudowa

To na czym mi nie zależy (ponieważ nie planuję używać go poza domem):
-wbudowany modem
-gry
-wyjścia hdmi

moze sony tablet S http://www.sony.pl/product/sony-tablet-s/tab/editorialarticle2

ma imho bardzo dobry ekran, ma w standardzie soft do sterowania sprzętem przez IR, jest ładny.

Data: 2012-12-26 01:59:08
Autor: Animka
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-25 20:46, Marek Dyjor pisze:
Piotr Rezmer wrote:
[...]

przez IR, jest Å‚adny.

Co z tego jak nie ma GSM 900 i z internetu przez aero2 po prostu nie skorzystasz.
Pewnie drogi ten tablet. Ja mam tablet za 400 zł i ma android 4.3, poza tym ma wszystko co ten Sony (tylko bez pilota) i aero2 z modemem 3G mi nie działa.
Jeszcze dodam, że świetna klawiatura, duże klawisze na ekranie.

--
animka

Data: 2012-12-26 10:23:51
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
Animka wrote:
[...]

suuuuper ale to nie ty szukasz tabletu tylko kolega, który w ogóle nie potrzebuje modemu 3G :) ale za to chce mieć bardzo dobry ekran i pilota do sterowania sprzÄ™tu.  i nie chce wcale jakiejÅ› szajsiastej taniochy, i ten sony speÅ‚nia jego wymagania w sposób idealny.

Data: 2012-12-26 10:42:42
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-26 10:23, Marek Dyjor pisze:

[...]

"Szajsiasta taniocha"? Czyli tablet musi być przede wszystkim drogi? I oczywiści w Twoim rozumowaniu tani = szajs..? Wiesz co Ci powiem - gdybyś choć przez chwilę pomyślał na trzeźwo to Animce mógłbyś tylko podziękować za próbę udzielania dobrej rady. I oczywiście wziąć jej opinię pod rozwagę przy zakupie. Tak Marek, logo firmy która się wycenia na $0000... wcale nie gwarantuje zadowolenia klienta z zakupu.

Data: 2012-12-26 12:51:34
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
Trybun wrote:
[...]

taniochy, i ten sony spełnia jego wymagania w sposób idealny.

[...]

to sobie poczytaj opinie ludzi którzy mieli szajsiaste tablety za 300 zeta i coś porządniejszego co kosztuje niestety zwykle powyżej 1000 zł.

Potem idź do sklepu gdzie można pomacać różny sprzęt i sam zrozumiesz dlaczego sony, samsung czy inne markowe zabawki kosztują zwykle powyżej 1000 a dlaczego te tanie kosztują tylko 300 zeta.

różnice zaczynają sie już gdy sie weźmie je do ręki, potem gdy popatrzy na ekran a potem na specyfikację techniczną.

Data: 2012-12-26 13:37:34
Autor: ToMasz
Tablet (większy) z dobrym UI.

to sobie poczytaj opinie ludzi którzy mieli szajsiaste tablety za 300
zeta i coś porządniejszego co kosztuje niestety zwykle powyżej 1000 zł.
moment. Pewien standard "śmigania" interfejsu wyznaczył pan JObs w swoich produktach. Aby trzymać ten standard trzeba mieć szybki sprzęt i dobry system operacyjny. Jeśli szybkość interfejsu użytkownika tabletów za 300zł będziesz porównywał do windows mobile, - będzie OK. do sgs3 albo iphone4 - będzie padaka.

Potem idź do sklepu gdzie można pomacać różny sprzęt i sam zrozumiesz
dlaczego sony, samsung czy inne markowe zabawki kosztują zwykle powyżej
1000 a dlaczego te tanie kosztujÄ… tylko 300 zeta.
Pewien kolega z grupy elektornicznej pytał o tableta który ma służyć do
wyświetlania dokumentacji z plików PDF. czy myślisz że tablet za 1000zł wyświetli to lepiej? JAsne że kąty patrzenia będą lepsze, jasne że czas otwarcia pliku będzie krótszy, ale jakby to był najistotniejszy parametr, to by sobie kupił 4 rdzeniowego laptopa z 17 calowym ekranem!

różnice zaczynają sie już gdy sie weźmie je do ręki, potem gdy popatrzy
na ekran a potem na specyfikacjÄ™ technicznÄ….
dziwne żeby tych różnic nie było. JEst na YT taki piękny test, w którym dziennikarz wytyka małe braki tabletu z biedronki, ale jednak wszystko co chciał od tabletu uzyskał. Na koniec chciał go skrytykować, ale właściwie nie bardzo było co, bo wszystko, po wolutku, mniej ładnie, ale dało się zrobić. W tej dyskusji jak usłyszałem kwotę 1000zł - przestałem pomagać, bo nie wiem w czym poza grami można wykorzystać sprzęt 250% droższy od mojego.
ToMasz

Data: 2012-12-26 13:55:21
Autor: Michal Tyrala
Tablet (większy) z dobrym UI.
On Wed, 26 Dec 2012 13:37:34 +0100, ToMasz wrote:
 Pewien kolega z grupy elektornicznej pyta³ o tableta który ma s³u¿yæ do
 wy¶wietlania dokumentacji z plików PDF. czy my¶lisz ¿e tablet za 1000z³  wy¶wietli to lepiej?

My¶le, ze 1280x800 da *sporo* wieksza wygode niz 800x480. 960x540 to ja mam w telefonie i tam siê od bidy pdfa da przejrzec w
orientacji poziomej, widzac cwiartke strony, czyli trzeba siê namajatac
paluchem zeby przeczytac 1 strone. Na tablecie czytam cala strone, nawet
pdfa zrobionego jako 2xA5@A4.

I zeby nie by³o, ze 4.3" w telefonie jest problemem -- na 1024x600 w netbooku takze jest malo komfortowo.

 parametr, to by sobie kupi³ 4 rdzeniowego laptopa z 17 calowym ekranem!

Taki laptop jest malo przenosny... W³asciwie to wspolczesne wielgachne
laptopy s± de facto przewoznymi stacjonarkami :/

 W tej dyskusji jak us³ysza³em kwotê 1000z³ - przesta³em pomagaæ, bo
 nie wiem w czym poza grami mo¿na wykorzystaæ sprzêt 250% dro¿szy od
 mojego.

A ja majac dosc zdrowego smartfona zastanawiam siê do czego poza
,,maniem tabletu'' moze sluzyc tablet za <400zl. Rozumiem, kupic
dzieciakowi, bo i tak sprzet roku nie dozyje. Ale moim znajomym taki
zakup konsekwentnie odradzam.
A zeby bylo jeszcze zabawniej -- nie gram. Choc wlasnie odkrylem, ze
jest beta freeciva na Andka, wiec moze zaczne ;)

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-26 16:12:12
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
ToMasz wrote:
[...]

tak sie zastanawiam o czym ty piszesz?

Potem idź do sklepu gdzie można pomacać różny sprzęt i sam zrozumiesz
dlaczego sony, samsung czy inne markowe zabawki kosztujÄ… zwykle
[...]

może przeczytaj co ja napisałem a potem odpowiadaj i nie serwuj nam przypowieści biblijnych.

JAKOŚĆ, jakość ekranu, jakość obudowy, jakość dziaÅ‚ania dotykowego ekranu, rozdzielczość ekranu, kolory, nietrzeszczenie obudowy itp... drobne sprawy, Pamięć.  I jeszcze te brednie o 4 rdzeniowym pseudolaptopie z 17" ekranem.

różnice zaczynają sie już gdy sie weźmie je do ręki, potem gdy
popatrzy na ekran a potem na specyfikacjÄ™ technicznÄ….
[...]

no widzisz maluchem też dało sie jeździć albo renault thalią też da sie jeździć...

kolega chcial:

Data: 2012-12-26 16:45:42
Autor: ToMasz
Tablet (większy) z dobrym UI.

tak sie zastanawiam o czym ty piszesz?
o tym że jakość, albo przyzwoita jakość jest inna dla każdego człowieka. dlamnie xsara jest przyzwolita, dla J. Crarksona nie.

może przeczytaj co ja napisałem a potem odpowiadaj i nie serwuj nam
przypowieści biblijnych.
przeczytałem, to ja zapytałem w tym wątku o przedział cenowy.

JAKOŚĆ, jakość ekranu, jakość obudowy, jakość działania dotykowego
ekranu, rozdzielczość ekranu, kolory, nietrzeszczenie obudowy itp...
drobne sprawy, Pamięć.
czym jeździsz? Autem droższym niż mieszkanie w bloku? Piszesz z PC za 12 tyś zł? Nie! Najpierw definiujesz potrzeby, potem sprawdzasz jakie najtańsze urządzenie spełnia te potrzeby.

no widzisz maluchem też dało sie jeździć albo renault thalią też da sie
jeździć...
tylko pomiędzy maluchem a Xsarą jest różnica kolosalna. między tabletem 10 cali z biedronki a tabletem za 1600 jest tylko różnica. Inaczej, to co napisałem o tym czego oczekujesz. na tablecie z biedronki Automapa uruchamia się znacznie szybciej i chodzi płynniej niż na jakiejkolwiek nawigacji albo telefonie z WM. Czyli w kategorii szybkości i wygoda użytkowania przekreślamy wszystkie urządzonka z win CE i WM? Nie! Więc łaskawie nie przekreślaj tabletów za parę stów, bo biorąc pod uwagę cene - są bardzo przyzwoite.

kolega chcial:

(...)
Tableta za 1600zł!!!! więc milczę bo na ten temat JEMU nie mam nic do powiedzenia.
ToMasz

Data: 2012-12-26 17:16:49
Autor: Piotr Rezmer
Tablet (większy) z dobrym UI.
Marek Dyjor pisze:

-przyzwoita rozdzielczość ekranu, min 1200x800

Wady (jak dla mnie) iPada 2:
- brak obsługi flasha (przez co nie miałem dostępu do kamer online nad morzem). Ale zakładając że nie będę go zabierał na wyjazdy - da się z tą wadą przeżyć.
-Brak możliwości uruchamiania aplikacji przeznaczonych na Androida (to może ograniczyć możliwości stosowania kontrolerów AV).

Poza tym jeśli chodzi o wrażenie korzystania z iPada 2 - było ok (dotyk,ekran)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-12-26 19:43:08
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
Piotr Rezmer wrote:
Marek Dyjor pisze:

-przyzwoita rozdzielczość ekranu, min 1200x800
Może aż tak bardzo nie będę się czepiać rozdzielczości. Wcześniej
korzystaÅ‚em z iPada 2 (czyli 1024x768) i jak dla mnie iPad2  jest ok.

[...]

Idź do jakiejÅ› macalni i pomacaj :)   myÅ›lÄ™ o jakimÅ› Saturnie czy MediaMarkcie (nie koniecznie tam kupuj, bo cena może być wiÄ™ksza niż w sieci choć zawsze warto sprawdzić).

żona za Tablet Sony S z 3G 16GB dała bodajże 1300 złotych.

Data: 2012-12-27 00:37:07
Autor: Pszemol
Tablet (wiêkszy) z dobrym UI.
On Wed, 26 Dec 2012 12:51:34 +0100, "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:
Trybun wrote:
> [...]
szajsiastej

> [...]
drogi? I
> oczywi¶ci w Twoim rozumowaniu tani = szajs..? Wiesz co Ci powiem -
> gdyby¶ choæ przez chwilê pomy¶la³ na trze¼wo to Animce móg³by¶
tylko
> podziêkowaæ za próbê udzielania dobrej rady. I oczywi¶cie wzi±æ
jej
> opiniê pod rozwagê przy zakupie. Tak Marek, logo firmy która siê
> wycenia na $0000... wcale nie gwarantuje zadowolenia klienta z
zakupu.

to sobie poczytaj opinie ludzi którzy mieli szajsiaste tablety za
co¶ porz±dniejszego co kosztuje niestety zwykle powy¿ej 1000 z³.

Potem id¼ do sklepu gdzie mo¿na pomacaæ ró¿ny sprzêt i sam
zrozumiesz
dlaczego sony, samsung czy inne markowe zabawki kosztuj± zwykle
powy¿ej 1000
a dlaczego te tanie kosztuj± tylko 300 zeta.

ró¿nice zaczynaj± sie ju¿ gdy sie we¼mie je do rêki, potem gdy
popatrzy na
ekran a potem na specyfikacjê techniczn±.

A potem jak siê przyniesie do domu i to czy tamto dziala du¿o gorzej od tego do czego siê przyzwyczailes bo jeste¶ rozpieszczony dobrym produktem :-)

Data: 2012-12-28 14:57:35
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-26 12:51, Marek Dyjor pisze:
Trybun wrote:
[...]

Pewnie sam widzisz jak to się zmienia - Samsung to wg Ciebie markowa firma - czyli droga, a czy stosunkowo niedawno gdy on sprzedawał swoje wyroby za przysłowiowe 300zł także miałeś go za markową firmę, czy może wyrażałeś się o Szajsungu?
I druga sprawa gdyby te firmy nie zamieÅ›ciÅ‚y swojego loga na podukcie, to sÄ…dzÄ™ że miaÅ‚byÅ› duże problemy w wykazaniu który produkt lepszy. Czy dasz wiarÄ™ że w moim tablecie Huwaei  za 1000zÅ‚ jakość dźwiÄ™ku jest o niebo lepsza niż w Samsungu za 1700?

Data: 2012-12-29 01:16:45
Autor: Animka
Tablet (większy) z dobrym UI.
Trybun wrote:
[...]

Pewnie sam widzisz jak to siÄ™ zmienia - Samsung to wg Ciebie markowa
firma - czyli droga, a czy stosunkowo niedawno gdy on sprzedawał swoje
wyroby za przysłowiowe 300zł także miałeś go za markową firmę, czy może
wyrażałeś się o Szajsungu?
I druga sprawa gdyby te firmy nie zamieściły swojego loga na podukcie,
to sądzę że miałbyś duże problemy w wykazaniu który produkt lepszy. Czy
dasz wiarÄ™ że w moim tablecie Huwaei  za 1000zÅ‚ jakość dźwiÄ™ku jest o
niebo lepsza niż w Samsungu za 1700?

A w moim Pentagramie pewnie jeszcze lepsza. No i nawet filmy z napisami można oglądać. Tylko to nieszczęsne Aero2 nie daje mi spokoju.

--
animka

Data: 2012-12-30 09:59:21
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-29 01:16, Animka pisze:

[...]

To możliwe, jednak mój ma przewagę nad Twoim w tym że obsługuje Areo2 bez problemu.8-)

Data: 2012-12-30 15:06:15
Autor: Animka
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-30 09:59, Trybun pisze:

To możliwe, jednak mój ma przewagę nad Twoim w tym że obsługuje Areo2
bez problemu.8-)

A możesz napisać jaki to typ?
Chcę sobie sprawdzić, obejrzeć ten tablet w internecie.

--
animka

Data: 2012-12-31 12:53:54
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.

Najprawdopodobniej już go nie ma w sprzedaży, ale proszę - to jego dane - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/huawei/ideoss7slim/Huawei-Ideos-S7-Slim.html

Data: 2012-12-30 16:29:31
Autor: Animka
Tablet (większy) z dobrym UI.
[...]

No to cieszÄ™ siÄ™ razem z TobÄ… :-)
nie będe już wywalala pieniędzy na inny tablet (bo i tak prawie wcale nie używam).

--
animka

Data: 2012-12-31 12:52:20
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-30 16:29, Animka pisze:
[...]

MiÅ‚o mi, ale bez przesady, raz tylko,  na próbÄ™  wÅ‚ożyÅ‚em do niego kartÄ™ Aero2. Jest parÄ™ czyników dla których nie warto używać tego tabletu z ww kartÄ…. Po pierwsze jest to niezgodne z regulaminem Areo2, po drugie ten sprzÄ™t ma tylko jeden slot na kartÄ™ SIM, a wiÄ™c z kartÄ… od Areo2 straciÅ‚bym możliwość rozmów i wysyÅ‚ania sms-ów.
I słusznie, skoro masz net stacjonarny do dyspozycji, a także telefon komórkowy to kupowanie nowego tabletu całkowicie mija się sensem.

Data: 2012-12-29 12:05:55
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
Trybun wrote:
[...]

szajsiastej taniochy, i ten sony spełnia jego wymagania w sposób
idealny.

[...]

dawno dawno temu...  za górami za lasami...

mam od lat odkurzacz samsung, potem kupiłem wypasiną plazmę samsunga itd...

Przypominam że markę się buduje powoli, możliwe że wiele z tych dupianych firm kiedyś stanie sie uznanymi markami, możliwe...

[...]

nie wiem musiaÅ‚bym oglÄ…dnąć osobiÅ›cie...  jednak mówisz o Huwaei'u za 1000 zeta a nie Dingdong'u za 250.

Nie uprzedzam sie do niczego, po prostu patrzę i widzę oraz czuję. To nieszczęsne Sony Tablet S jest naprawdę elegancko wykonane, ma ładny design, dobry ekran. Ale już ten ich składany tablet P imho jest niewarty kasy którą kosztuje. Mam od dawna netbooka Sony P czy coś tego malutkiego i on też naprawdę jest super wykonany i ma fantastyczny ekran.

Data: 2012-12-30 10:00:42
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-29 12:05, Marek Dyjor pisze:

[...]

Ale czy teraz jakościowo są lepsi niż kiedyś gdy dopiero wchodzili na rynek, a Ty wstydliwie zasłaniałeś przed znajomymi ich logo na produktach które których używałeś?

[...]

Wiesz, gdyby tak pozbawić mojego tabletu 3g, modułu gsm, nie dodawać ekstra nawigacji GPS - GpMapa, uchwytu i ładowarki samochodowej to ten sprzęt przypuszczalnie byłby wyceniony w przybliżeniu na jaką sumę w okolicach tego co podałeś - 250zł.

[...]

A ja jednak sądzę, że może choć nieświadomie, ale masz irracjonalne uprzedzenie do rzeczy tanich... i to jest głównym powodem że się nimi nie interesujesz i z góry skazujesz na porażkę.

Data: 2012-12-31 15:08:49
Autor: Marek Dyjor
Tablet (większy) z dobrym UI.
Trybun wrote:
[...]

wtedy nie kupowałem

A ja jednak sądzę, że może choć nieświadomie, ale masz irracjonalne
uprzedzenie do rzeczy tanich... i to jest głównym powodem że się nimi
nie interesujesz i z góry skazujesz na porażkę.

mam oczy i ręce...

Data: 2012-12-30 12:21:39
Autor: J.F.
Tablet (wiêkszy) z dobrym UI.
Dnia Sat, 29 Dec 2012 12:05:55 +0100, Marek Dyjor napisa³(a):
Trybun wrote:
Pewnie sam widzisz jak to siê zmienia - Samsung to wg Ciebie markowa
firma - czyli droga, a czy stosunkowo niedawno gdy on sprzedawa³ swoje
wyroby za przys³owiowe 300z³ tak¿e mia³e¶ go za markow± firmê, czy
mo¿e wyra¿a³e¶ siê o Szajsungu?

dawno dawno temu...  za górami za lasami...
mam od lat odkurzacz samsung, potem kupi³em wypasin± plazmê samsunga itd...
Przypominam ¿e markê siê buduje powoli, mo¿liwe ¿e wiele z tych dupianych firm kiedy¶ stanie sie uznanymi markami, mo¿liwe...

Panowie, publika moze o tym nie wie, ale Samsung dostarczal monitory samemu
IBM, jak ten jeszcze robil komputery PC. Podobnie Samsung byl i jest jednym z wiodacych producenow pamieci DRAM, a to znaczy ze mial najowsza technike, przewyzszajaca kosmicza.

A teraz ... bedzie iphone 128GB, jak im samsung sprzeda :-)
http://gizmodo.com/5944856/samsung-building-128gb-flash-memory-chips-for-next-years-superphones

I druga sprawa gdyby te firmy nie zamie¶ci³y swojego loga na podukcie,
to s±dzê ¿e mia³by¶ du¿e problemy w wykazaniu który produkt lepszy.
Czy dasz wiarê ¿e w moim tablecie Huwaei  za 1000z³ jako¶æ d¼wiêku
jest o niebo lepsza ni¿ w Samsungu za 1700?

nie wiem musia³bym ogl±dn±æ osobi¶cie...  jednak mówisz o Huwaei'u za 1000 zeta a nie Dingdong'u za 250.

dzwiek poochodzi z glosnikow za 5zl, o ile nie za 50gr. Kwestia przylozenia sie do projektu ..

J.

Data: 2012-12-29 13:35:58
Autor: Iksiński
Tablet (większy) z dobrym UI.

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:kbk8gi$e9e$1node1.news.atman.pl...

I druga sprawa gdyby te firmy nie zamieściły swojego loga na podukcie, to sądzę że miałbyś duże problemy w wykazaniu który produkt lepszy.

Jasne, mając w łapie tablet za 400zł i takiego za 1500 będę miał spore problemy, żeby odróżnić który jest lepszy. Na pewno.
Owszem, trzeba przyznać, że chińczycy bardzo szybko się uczą i ich produkty są coraz lepszej jakości, ale nie ma co się oszukiwać, że 3-4 krotna różnica w cenie wynika jedynie z loga na produkcie.

Czy
dasz wiarÄ™ że w moim tablecie Huwaei  za 1000zÅ‚ jakość dźwiÄ™ku jest o niebo lepsza niż w Samsungu za 1700?

Reszta parametrów, wyposażenia, itp. tego Huwaei też jest niebo lepsza?

Data: 2012-12-29 23:27:00
Autor: Pszemol
Tablet (większy) z dobrym UI.
Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kbmo3h$t33$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dla każdego funkcjonalność warta jest inne pieniądze...
Ktoś może woleć zapłacić 3x więcej i nie klikać w ekran parę razy
zanim "zaskoczy" wreszcie... I ta wygoda kosztuje niepoliczalne
pieniądze przecież, bo ja wycenić jakość działania czy przyjemność
z użytkowania danego produktu większą niż innego? To niewymierne.

Data: 2012-12-30 10:02:51
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-29 13:35, Iksiński pisze:

[...]

Tak, to oczywiste. Jednak myślę że pierwsze należałoby się zastanowić czy naprawdę warto tyle przepłacać za cztery rdzenie w procesorze i wywyższą rozdzielczość ekranu przy takich samych zastosowaniach? Wiem, dla kogoś kto śpi na kasie to może i zasadnicze znaczenie ma na ułamek sekundy szybsza reakcja systemu czy wyższa rozdzielczość przy oglądaniu filmiku z YT, ale ci co muszą się liczyć z kasą powinni nad tym się poważnie zastanowić.

Czy
dasz wiarÄ™ że w moim tablecie Huwaei  za 1000zÅ‚ jakość dźwiÄ™ku jest o niebo lepsza niż w Samsungu za 1700?

Reszta parametrów, wyposażenia, itp. tego Huwaei też jest niebo lepsza?

No cóż, ma gorsze kąty widzenia i gorszą widoczność ekranu w słońcu. Pozostałe rzeczy, np. takie jak papierowe dwa rdzenie to rzecz zupełnie bez znaczenia dla funkcjonalności.

Data: 2012-12-29 16:55:26
Autor: Piotr Rezmer
Tablet (większy) z dobrym UI.
Trybun pisze:

[...]

Możesz coś napisać o tym Huaweiu? Jaki model, ogólne wrażenia, ile wytrzymuje bateria itd?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-12-30 10:10:22
Autor: Trybun
Tablet (większy) z dobrym UI.
W dniu 2012-12-29 16:55, Piotr Rezmer pisze:
Trybun pisze:

[...]

Przede wszystkim, pewnie już go nie ma w sprzedaży. Jest to model Ideos s7 Slim, - http://www.tabletowo.pl/2011/09/06/huawei-ideos-s7-slim-oficjalnie-na-polskim-rynku/

Prawie rok użytkowania i w sumie zero problemów. Ma jednak i parę minusów, np. słaba widoczność w słońcu, dość słabe fotki, zwłaszcza przy słabym świetle.. Bateria przy niezbyt intensywnym użytkowaniu - klika/naście minut rozmowy, kilkanaście sms-ów, przegląd serwisu informacyjnego www, poczty e-mail, kilka gierek po parę/naście minut - wytrzymuje 2-3 dni.
A plusy? No cóż nie będę się rozpisywał - ma wszystko to czego można oczekiwać po urządzeniu tego typu, i na dodatek sprawuje się to całkiem nieźle. Jedyna rzecz która sprawia że nie uważam go za ideał, to jego ciężar - kupiłem go z również myślą o wyprawach w teren jako lokalizatora, ale niestety ten ciężar go dyskwalifikuje do takiego zastosowania.

Data: 2012-12-30 21:41:30
Autor: Piotr Rezmer
Tablet (większy) z dobrym UI.
Marek Dyjor pisze:

moze sony tablet S
http://www.sony.pl/product/sony-tablet-s/tab/editorialarticle2

ma imho bardzo dobry ekran, ma w standardzie soft do sterowania sprzętem
przez IR, jest Å‚adny.

Dzisiaj oglÄ…daÅ‚em ten model, ale tylko w pewnym stopniu, tzn (nie wÅ‚Ä…czony - brak zasilania + brak dostÄ™pu do internetu). Natomiast to co mogÄ™ powiedzieć, to potwierdzić że jest bardzo wrażliwy na zarysowania, z wystawionych modeli wyglÄ…daÅ‚ na najbardziej zużyty.  W lepszym stanie byÅ‚y nawet obudowy urzÄ…dzeÅ„ z dolnej półki (Kiano, Prestigio)

Przy okazji próbowałem sprawdzić jak zachowuje się tablet (Kiano Pro dual) oparty o Rockchip RK3066. Jest to ponoć dość udany procesor (stosowany w Modecom 9702 aka California Access MM1001) oferujący niezłą wydajność. Trudno jednak było to sprawdzić bez dostępu do internetu. To co mnie jednak zmartwiło to słaba reakcja na dotyk. Czasami musiałem kilkakrotnie naciskać (i pogłębiać nacisk) ikonkę by zaliczyć kliknięcie. Przy czym ja to raczej wysuszony jestem, ale wolałbym nie musieć ślinić palca przy obsłudze tabletu.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Tablet (większy) z dobrym UI.