Tablet, wszystkomający

Data: 2012-12-06 19:50:47
Autor: Bogus
Tablet, wszystkomający
Czy jest taki tablet wszystkomający w cenie około 600zł:
musi mieć GPS, IPS 1024, 3G, android 4.x

Data: 2012-12-06 20:22:59
Autor: astro
Tablet, wszystkomający
Wymagania techniczne spelnia, nie wiem jak z jakoscia wykonania i supportem
producenta: GOCLEVER M713G.
639zl: www.citeam.pl/oferty/okazje-allegro/tablet-goclever-m713g
www.spidersweb.pl/2012/11/polski-tablet-goclever-tab-m713g-dwa-rdzenie-ips-3g-za-699-zl.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-12-06 20:32:52
Autor: Bogus
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-06 20:22, astro pisze:
[...]

no faktycznie idealny pod moje zapotrzebowania tylko jak z działaniem, jakieś problemy gubienie wifi itp? bo nie widzę w necie żadnych testów...

Data: 2012-12-06 20:39:59
Autor: Bydlę
Tablet, wszystkomający
On 2012-12-06 19:32:52 +0000, Bogus <antyspam@bardzoduzafirma.pl> said:

[...]

A co wpisałeś w gógle?
Bo mi wyrzuciło to:
<http://www.tabletmaniak.pl/70621/test-goclever-tab-m703g/>
na pierwszej stronie wyników.

--
Bydlę

Data: 2012-12-06 20:56:34
Autor: Bogus
Tablet, wszystkomający
A co wpisałeś w gógle?
Bo mi wyrzuciło to:
<http://www.tabletmaniak.pl/70621/test-goclever-tab-m703g/>
na pierwszej stronie wyników.

wpisałem M713G

Data: 2012-12-06 21:27:09
Autor: astro
Tablet, wszystkomający
Bydlę wrote in <news:k9qsaf$8ch$1dont-email.me>
http://www.tabletmaniak.pl/70621/test-goclever-tab-m703g/

"Mam nadzieje, ze producent opublikuje poprawke, ktora umozliwi obsluge
Aero2 - na dzien dzisiejszy jednak przyjdzie nam placic za mobilny internet
u innego operatora."
Chyba nie ma co liczyc na taka aktualizacje. Wbudowany modem 3G MT6162
obsluguje standardy WCDMA/UMTS 850/2100, czyli nie 900MHz wymagane dla
Aero2.
"Nie udalo nam sie zmusic zlacza microUSB do wspolpracy z przejsciowka na
pelnowymiarowe USB. Tym samym nie moglem sprawdzic obslugi urzadzen
peryferyjnych - myszki, dyskow zewnetrznych, pamieci typu flash, a tym
bardziej pasywnego HUBa USB."
Wiec obsluga modemu na USB odpada. Pozostaje WiFi hotspot z zewnetrznego
urzadzenia, a to nie jest zbyt wygodne.
Procesor jednordzeniowy. W sumie to chyba nie jest az tak ciekawa oferta.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-12-07 00:18:21
Autor: Michal Kawecki
Tablet, wszystkomający
Dnia Thu, 6 Dec 2012 21:27:09 +0100, astro napisał(a):

[...]

Aero to wynalazek. Poza tym bez przesady, nie jesteśmy trzecim światem.
Za 15 zł dostaniesz normalny Internet 3G u dowolnego operatora....

[...]

Żaden problem. Dopłacisz drugie tyle i będą dwa rdzenie. Tylko po co....
Mój i9000 z alternatywnym firmwarem CM10 i z systemem 4.04 pomyka co
najmniej tak samo żwawo jak dwurdzeniowy i9100. Porównywałem.
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2012-12-07 09:19:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-07, o godz. 00:18:21
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

Aero to wynalazek. Poza tym bez przesady, nie jesteśmy trzecim
światem. Za 15 zł dostaniesz normalny Internet 3G u dowolnego
operatora....

A możesz napisać czemu wynalazek? Używam od ~roku dwóch kart w dwóch
tabletach i jakoś nie zauważyłem jakiejś różnicy w porównaniu z innymi
operatorami. I czemu jest "nienormalny"? Zdrówko

Data: 2012-12-07 12:24:14
Autor: Michal Kawecki
Tablet, wszystkomający
Dnia Fri, 7 Dec 2012 09:19:19 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

[...]

Bo wymaga specjalnego sprzętu, o czym użytkownik dowiaduje się
najczęściej dopiero post factum. Dokładnie tak, jak w przypadku
omawianego tabletu.

Używam od ~roku dwóch kart w dwóch
tabletach i jakoś nie zauważyłem jakiejś różnicy w porównaniu z innymi
operatorami. I czemu jest "nienormalny"?

Który jeszcze operator w Polsce albo i na świecie stosuje wymuszanie
rozłączania co godzinę raz zestawionego połączenia? Bez urazy, ale ta dyskusja jest bezcelowa. Wszyscy wiedzą, że Aero to
jest ersatz dostępu do Internetu a nie "prawdziwy" Internet, ot, takie
łącze dla biednych - darmowe, ale co za tym idzie z pewnymi istotnymi
ograniczeniami funkcjonalnymi. Równie dobrze możesz mi napisać, że
"normalne" są darmowe połączenia telefoniczne przerywane co trzy minuty
reklamami i też się z tym nie zgodzę ;-).
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2012-12-07 12:50:24
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-07, o godz. 12:24:14
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

Bo wymaga specjalnego sprzętu, o czym użytkownik dowiaduje się
najczęściej dopiero post factum. Dokładnie tak, jak w przypadku
omawianego tabletu.

W sytuacji gdy coś kupujesz to chyba sprawdzasz jego specyfikację i to
czy obsługuje pożądaną przez Ciebie usługę czy sprzęt? Ja w każdym
razie tak zawsze robię. A jeśli nie jesteś pewny to akurat na stronie
Aero2 są podane konkretne warunki jakie musi spełniać sprzęt by
obsługiwać ich ofertę. Nawet kilka dedykowanych modemów jest.

Który jeszcze operator w Polsce albo i na świecie stosuje wymuszanie
rozłączania co godzinę raz zestawionego połączenia?

W dostępie przewodowym to norma. Ot by daleko nie szukać np. neostrada.
W świecie internetu też nie jest ciągle utrzymywana sesja. Choć akurat
z innego powodu. Poza tym akurat rozłączanie co godzinę nie jest
przeszkodą do używania. Moje urządzenia (2 tablety, modem w kompie,
czasami jakiś smartfon) nawet na to nei zwracają uwagi bo połaczenie
jest wznawiane automatycznie. Po prostu tak została zaprojektowana.
Jeśli miałbym wskazać jakąś wadę to wskazałbym akurat nie technikalia a
sposób dystrybucji i długi czas oczekiwania na przesyłkę z kartą.

[...]

Przepraszam - ale co to jest prawdziwy internet? Nie działa? Nie da
rady sprawdzić poczty, przejrzeć www, pracować zdalnie? Nie każdy musi
backupować internet. Widzisz - na przykład ja od lat szukam niezbyt
szybkiego łącza ale o w miarę stałym dostępie bo pracuję głownie na
terminalu znakowym. I nie ma dla mnie żadenj oferty. Ja nie potrzebuję
5-10-30-100Gbps czy limitu 5-10-100GB transferu. I co? Ano nie ma
takiej taniej oferty mogę mieć coś takiego jak taryfikowanie za każde
100kbps ale trzeba kombinować z podtrzymywaniem sesji. Aero akurat
świetnie wpisało się w moje potrzeby.

Widzisz - ja nie głoszę genialności tej usługi. Jak napisałem wcześniej
- używam wielu rozwiązań i wielu różnych łączy. Natomiast nie rozumiem
  czemu coś co działa tak jak zostało zaprojektowane i spełnia swoje
  funkcje nazywasz "ersatz" albo "nieprawdziwy internet". Nie rozumiem
  negatywnego nastawienia. Czemu? Nie przeczytałeś specyfikacji swojego
  sprzętu i tej usługi zanim np. spróbowałeś? I przez to się
  zniechęciłeś? Bo ja akurat podejście mam pozytywne. Sprawdziłem czy
  mój sprzęt obsługuje, wsadziłem kartę w tablet i po prostu działa.

Zdrówko

Data: 2012-12-07 13:15:17
Autor: R.e.m.e.K
Tablet, wszystkomający
Dnia Fri, 7 Dec 2012 12:50:24 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Bo wymaga specjalnego sprzętu, o czym użytkownik dowiaduje się
najczęściej dopiero post factum. Dokładnie tak, jak w przypadku
omawianego tabletu.

A jaki dostep nie wymaga sprzetu?

  Nie rozumiem  negatywnego nastawienia. Czemu? Nie przeczytałeś specyfikacji swojego
  sprzętu i tej usługi zanim np. sprĂłbowałeś? I przez to się
  zniechęciłeś? Bo ja akurat podejście mam pozytywne. Sprawdziłem czy
  mĂłj sprzęt obsługuje, wsadziłem kartę w tablet i po prostu działa.

Tez mnie ta niechec zaskoczyla. Tez mam karte Aero i na wyjezdzie/w terenie
uwazam to za genialne rozwiazanie. W domu mam lacze dobre, wiec rzadko
korzystam, chyba ze operator sie wypnie lub ma "awarie".

Z Aero to w ogole jest troche dziwna sprawa. Mam wrazenie jakby pewnej
grupie osob bardzo zalezalo na utajeniu tego rozwiazania. Malo sie o nim
mowi i pisze. Pewnie chodzi o interesy, w koncu trzeba to utrzymywac, a im
mniej ludzi tym taniej to wychodzi - a koncesja na pasmo wygrana.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-07 15:36:10
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-07, o godz. 13:15:17
"R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał(a):

Tez mnie ta niechec zaskoczyla. Tez mam karte Aero i na wyjezdzie/w
terenie uwazam to za genialne rozwiazanie. W domu mam lacze dobre,
wiec rzadko korzystam, chyba ze operator sie wypnie lub ma "awarie".

Ja mam właściwie cały czas jedną kartę w jednym z tabletów. Po prostu
nie przedłużałem jednej umowy na net mobilny. Siedzi w pierwszym
Galaxy Tabie - włożone działa od pierwszego razu i tyle.

[...]

Aero2 powstało jako część "zapłaty" na koncesję za jedną z
częstotliwości. W warunkach przetargu zapisano że firma która wygra ma
przez 3 lata dostarczać darmowy internet każdemu chętnemu. Solorz nie
jest więc zainteresowany ani reklamą ani łatwą i szybką obsługą
wniosków - robi tylko tyle ile zapisano w umowie.

Zdrówko

Data: 2012-12-09 13:13:04
Autor: Smok Eustachy
Tablet, wszystkomający
W dniu 07.12.2012 12:50, Maciek Babcia Dobosz pisze:
/../
W dostępie przewodowym to norma.

Raz na dobę

Data: 2012-12-09 20:48:53
Autor: Animka
Tablet, wszystkomający
  Bo ja akurat podejście mam pozytywne. Sprawdziłem czy
   mĂłj sprzęt obsługuje, wsadziłem kartę w tablet i po prostu działa.

Możesz zrobic fotkę tego tabletu od strony gniazdka na kartę aero2? Wyłamałeś tę kartę? Jaki masz tablet?

--
animka

Data: 2012-12-10 09:57:40
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-09, o godz. 20:48:53
Animka <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał(a):

>   Bo ja akurat podejście mam pozytywne. Sprawdziłem czy
>    mój sprzęt obsługuje, wsadziłem kartę w tablet i po prostu
> działa.

Możesz zrobic fotkę tego tabletu od strony gniazdka na kartę aero2?

Od spodu żaden nir ma gniazdka. Oba są z boku. Fotkę gniazda
znajdziesz bez problemu w sieci jeśli to do czegoś miało być przydatne.

Wyłamałeś tę kartę? Jaki masz tablet?

A czemu miałbym nie wyłamać? W iPadzie2 wkładam wyłamaną do formatu
micro. Jak idzie do Samsung Galaxy Tab (P1000) idzie w adapterze. Zdrówko

Data: 2012-12-10 10:27:25
Autor: Animka
Tablet, wszystkomający
[...]

Co ja mam zrobić z tym swoim tabletem, Ĺźeby aero2 w nim działało? Kupiłam nawet modem bez simlocka (na USB) Hauwei Play-a, zaktualizowałam oprogramowanie modemu. Guzik. Tablet modemu  z kartą nawet nie widzi.

--
animka

Data: 2012-12-10 11:33:32
Autor: Animka
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-10 10:27, Animka pisze:
[...]

Co ja mam zrobić z tym swoim tabletem, żeby aero2 w nim działało?

http://pentagram.pl/produkty/tablety_pc/pentagram_tab_7_0_p_5331

--
animka

Data: 2012-12-09 21:15:36
Autor: Michal Kawecki
Tablet, wszystkomający
[...]

Nawet kilka? No to faktycznie zaszaleli... ;->

Który jeszcze operator w Polsce albo i na świecie stosuje wymuszanie
rozłączania co godzinę raz zestawionego połączenia?

W dostępie przewodowym to norma. Ot by daleko nie szukać np. neostrada.

Jak ktoś już zauważył, raz na dobę.

[...]

Nie u każdego się ona automatycznie podnosi. Tak to zostało
zaprojektowane. Dlatego trzeba sięgać do rozmaitych sztuczek.

Jeśli miałbym wskazać jakąś wadę to wskazałbym akurat nie technikalia a
sposób dystrybucji i długi czas oczekiwania na przesyłkę z kartą.

Uhm. Całkiem normalne podejście do klienta, prawda? Czy ja dobrze
pamiętam, że m.in. z tego powodu do tej pory wydano raptem ~5.000 kart
SIM z tym wspaniałym Internetem?

[...]

Nie każdy protokół/serwer obsługuje wznawianie transferu, tak więc
zerwanie łącza dość często oznacza po prostu np. koniec ściągania poczty
i konieczość ręcznego wznowienia przerwanej transmisji. Dotyczy to
oczywiście także innych usług, nie tylko poczty. Tak to zostało
zaprojektowane - właśnie po to, żeby "nie backupować Internetu".

[...]

Bajki opowiadasz... pierwsza z brzegu oferta Plusa - 1 GB bez umowy za
14,90. Działa z każdym jednym *normalnym* modemem, także LTE. I nie
zrywa sesji :-). No ale ma jedną wadę - nie jest za darmo...

[...]

Ależ nie ja mam problem, tylko autor tego wątku. Dla mnie ta usługa jest
w pewnych szczególnych sytuacjach do zaakceptowania. Trzeba mieć tylko
świadomość, że ma ona rozmaite ograniczenia funkcjonalne. Bo jak to
mówią, za darmo można tylko w pysk dostać...
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2012-12-10 10:19:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-09, o godz. 21:15:36
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

Nawet kilka? No to faktycznie zaszaleli... ;->

No ale czemu? Przy wielu usługach podaje się krótka listę dedykowanych
modeli i parametry. Przy czym usługodawca nie gwarantuje prawidłowego
działania usługi poza dedykowanym sprzętem co nie znaczy że jeśli inny
spełni wymogi to zadziała. Podobnie robią np. producenci płyt głównych
podając listę dedykowanych i przetestowanych modułów pamięci.

Jak ktoś już zauważył, raz na dobę.

Ale czy to jest problem? Chyba wszystkie w miarę nowe
urządzenia/programy potrafią ponowić połączenie?

Nie u każdego się ona automatycznie podnosi. Tak to zostało
zaprojektowane. Dlatego trzeba sięgać do rozmaitych sztuczek.

Możesz napisać gdzie się nie podnosi? Wiesz - urządzenia korzystające z
sieci komórkowej zwykle projektuje się tak by po utracie kontaktu z
siecią ponownie się do niej automatycznie zalogowały.

Uhm. Całkiem normalne podejście do klienta, prawda? Czy ja dobrze

Miej pretensje do urzędu że dopuścił takie warunki w postępowaniu
przetargowym.

pamiętam, że m.in. z tego powodu do tej pory wydano raptem ~5.000 kart
SIM z tym wspaniałym Internetem?

Źle pamiętasz. Pułap pięciu tysięcy osiągnięto w październiku 2011.
Obecnie jest to ilość o rząd wielkości wyższa.

[...]

Szczerze powiem że dość mało znam usług które nie wznawiają transferu.
Zwykle na żądanie klienta.

Bajki opowiadasz... pierwsza z brzegu oferta Plusa - 1 GB bez umowy za
14,90. Działa z każdym jednym *normalnym* modemem, także LTE. I nie
zrywa sesji :-). No ale ma jedną wadę - nie jest za darmo...

Aero2 też nie est za darmo - kaucję trzeba złożyć. Ofertę Plusa
testowałem rozłącza po godzinnym czasie bezczynności. Trzeba kombinować
z podtrzymaniem połączenia czyli wysłać/odebrać jakieś pakiety co jakiś
czas. Poza tym masz rację - czynnik ekonomiczny też ma znaczenie - jak
mam płacić przez 36 miesięcy po 14,90 za gotowość to wole Aero. 500PLN
za coś co wykorzystam w niewielkiej części to jednak zbyt drogo. Poza
tym jeszcze raz - czemu modem do Aero jest _nienormalny_ a do innej
usługi _normalny_? Przecież modemy do usługi Plusa też muszą spełniać
określone warunki dla częstotliwości na jakich pracują. Też jest
dedykowana lista modemów. I tez są podane warunki techniczne jakie
modem musi spełnić. A że różne? Różne bo są to różne usługi. Jednak to
nie powoduje by jedna nazywać normalną a druga nie.

[...]

Ależ każda z usług ma ograniczenia funkcjonalne. Ot chociażby to co
zaproponowałeś z Plusa nie umywa się do Aero w sytuacji gdy porównasz
limity transferu. Albo cenę. I jesteś w błędzie - to nie jest usługa
darmowa - to usługa za którą kto inny zapłacił.

Zdrówko

Data: 2012-12-10 23:16:46
Autor: Michal Kawecki
Tablet, wszystkomający
Dnia Mon, 10 Dec 2012 10:19:56 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Dnia 2012-12-09, o godz. 21:15:36
[...]

Ale modem USB to jest dziś sprzęt niemal taki jak drukarka, klawiatura,
monitor... nie ma nim nic szczególnego. Wkładasz do niego dowolną kartę
dowolnego operatora i - po prostu działa. Co więcej, równie dobrze można
użyć niemal dowolnego telefonu, tabletu, notebooka, i "zwykły" SIM też z
nim będzie działać. A tu jest inaczej, to jest usługa która do działania
potrzebuje ściśle "dedykowanego" sprzętu o tak dobranych wymaganiach, iż
eliminuje to większość popularnych i łatwo dostępnych na rynku urządzeń.
Podejrzewam, że takie właśnie było założenie koncesjobiorcy - aby
maksymalnie utrudnić korzystanie z darmowego Internetu, ergo
zminimalizować koszty pozyskania głównego celu, jakim była dla niego
koncesja na częstotliwości.
[...]

O ile nie są w roamingu. Bo wtedy różnie z tym bywa. A tak się składa,
że Aero2 długi czas było wykrywane jako usługa roamingowa i dopiero od 1
października jest obsługiwana w całości na nadajnikach Plusa. A
poza tym: zapytanie o "aero2+automatyczne+wznawianie" zwraca blisko
10.000 wyników w Google. Gdyby było to tak proste jak piszesz to ludzie
nie mieli by tylu problemów.

Ale w sumie mogę się zgodzić, że od niedawna usługa ta działa całkiem
sprawnie, nie zdarzają się problemy z obsługą kart SIM, etc. Bo teraz
jest to już praktycznie usługa Plusa.

Uhm. Całkiem normalne podejście do klienta, prawda? Czy ja dobrze

Miej pretensje do urzędu że dopuścił takie warunki w postępowaniu
przetargowym.

Sądzę raczej, że po prostu nie przewidział takiej sytuacji. [...]
[...]

Mam kilkadziesiąt iPlusów pod opieką i jakoś nie zauważyłem takich
objawów.

Poza tym masz rację - czynnik ekonomiczny też ma znaczenie - jak
mam płacić przez 36 miesięcy po 14,90 za gotowość to wole Aero. 500PLN
za coś co wykorzystam w niewielkiej części to jednak zbyt drogo.

To jest oferta *bez umowy*. Możesz ją zerwać kiedy tylko zechcesz.
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2012-12-11 19:47:54
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-10, o godz. 23:16:46
[...]

Jakoś nie zauważyłem bym miał jakiś specjalny sprzęt. Mam po prostu
sprzęt spełniający warunki które wymienił operator. Tylko tyle. I te
warunki nie powodują że jest to coś nienormalnego co mi się sugeruje.
Potrzebny jest sprzęt o jasno zdefiniowanych wymigach. I tyle.

[...]

Ależ to oczywiste. I to że operator stara się zminimalizować swoje
koszty nie jest niczym dziwnym. Jednak nadal nie powoduje to że usługa
jest "nienormalna".

[...]

Używając od ponad roku dwóch kart (plus parę po rodzinie/znajomych) Nie
zauważyłem problemów.

Sądzę raczej, że po prostu nie przewidział takiej sytuacji.

Ja sądzę że raczej poszedł po łatwiźnie. Bo taki wymóg postawić musiał.

Mam kilkadziesiąt iPlusów pod opieką i jakoś nie zauważyłem takich
objawów.

Ja na podstawie dwóch piszę. Najwięcej (ponad setkę) mam Orange.
Kilkanaście Play i Orange. Nie liczę kart do monitoringu z abo do
transmisji danych.

To jest oferta *bez umowy*. Możesz ją zerwać kiedy tylko zechcesz.

Wiem. Zakładam że Aero będzie dostępne do grudnia 2016 (jak to ogłosili
niedawno) więc liczę koszty usługi przez porównywalny czas.

Zdrówko

Data: 2012-12-11 22:01:31
Autor: Michal Kawecki
Tablet, wszystkomający
Dnia Tue, 11 Dec 2012 19:47:54 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Dnia 2012-12-10, o godz. 23:16:46
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

[...]
[...]
 Coś mi się wydaje, że jedynym motorem tej przydługiej dyskusji jest
użyte przeze mnie nieopatrznie słówko "nienormalny". No więc wyjaśniam,
że chodziło li tylko o przenośnię, w sensie - że jest to usługa
wymagająca spełnienia szeregu nietypowych warunków i pogodzenia się z
pewnymi ograniczeniami funkcjonalnymi, w odróżnieniu od usługi, która
zadziała na masowo dostępnym sprzęcie tudzież nie ma żadnych
nieprzyjemnych ograniczeń funkcjonalnych :-). I myślę, że na tym możemy
temat zamknąć.

Pozdrawiam.
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2012-12-16 14:43:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-11, o godz. 22:01:31
[...]

No ale takie coś co opisałeś dotyczy praktycznie każdej usługi. ;-)( Bp
np. u innego operatora żeby skorzystać z jego szybkiego netu też musisz
mieć konkretny telefon czy modem. Nie każdy - bo np. okaże się że tani
telefon nie ma jakiegoś potrzebnego zakresu. Co mi np. LTE w Plusie jak
moja Nokia 6310i nawet 3G nie obsługuje? Czy to ma powodować że ten net
LTE jest jakiś dziwny? Nie. Choć nie zadziała na "masowo dostępnym
sprzęcie". Warunki Aero nie są jakieś nietypowe - są typowe dla
tej usługi.  ;-)

Zdrówko

Data: 2012-12-10 14:11:22
Autor: maX
Tablet, wszystkomający

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:oxxl05obn2p9.dlgkwinto.prv...

Który jeszcze operator w Polsce albo i na świecie stosuje wymuszanie
rozłączania co godzinę raz zestawionego połączenia?

Np. Miejski Internet dostępny bezpłatnie w wielu miejscach Wrocławia (tyle że to po wi-fi a nie przez sieć komórkową):
http://www.wroclaw.pl/171250.dhtml

Data: 2012-12-10 21:08:41
Autor: Michal Kawecki
Tablet, wszystkomający
Dnia Mon, 10 Dec 2012 14:11:22 +0100, maX napisał(a):

[...]

W świecie płatnych usług to się nie zdarza.
--
M.   /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2012-12-07 18:46:39
Autor: Jawi
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-07 00:18, Michal Kawecki pisze:
Aero to wynalazek. Poza tym bez przesady, nie jesteśmy trzecim światem.
Za 15 zł dostaniesz normalny Internet 3G u dowolnego operatora....

bo to nie "widzimisię" operatora tylko wymóg koncesji
i już tak z ciekawości:
wskaż operatora, u którego mam internet za 15 pln miesięcznie bez limitu danych, chociaż w opcji jak w aero czyli 512kb/s

Data: 2012-12-09 12:53:23
Autor: Bogus
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-06 21:27, astro pisze:
[...]

no niestety ten nowy model M713G też nie obsługuje AERO2 więc odpada...

Data: 2012-12-07 09:39:37
Autor: Miroslaw Kwasniak
Tablet, wszystkomający
Bogus <antyspam@bardzoduzafirma.pl> wrote:
no faktycznie idealny pod moje zapotrzebowania tylko jak z działaniem, jakieś problemy gubienie wifi itp? bo nie widzę w necie żadnych testów...

Z wifi problem programowy mają wszystkie androidy <4.3 :(

Data: 2012-12-07 12:35:25
Autor: Marx
Tablet, wszystkomający
On 07.12.2012 10:39, Miroslaw Kwasniak wrote:
[...]

a jaki to problem? bo mój Android 4.1 go nie zna
Marx

Data: 2012-12-07 13:53:26
Autor: Miroslaw Kwasniak
Tablet, wszystkomający

Android 2.1 - 4.1.1 Allows DHCP Lease to Expire, Keeps Using IP Address http://www.net.princeton.edu/android/android-stops-renewing-lease-keeps-using-IP-address-11236.html

Data: 2012-12-07 18:30:47
Autor: RadoslawF
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-07 14:53, Użytkownik Miroslaw Kwasniak napisał:

[...]

Jakie to szczęście że grup nie czytam z tabletu, bo Android v2.2
dowiedział  by się że może WiFi olać.

Pozdrawiam

Data: 2012-12-10 21:41:58
Autor: the_foe
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-07 10:39, Miroslaw Kwasniak pisze:
[...]

ostatnia wersja to 4.2.1

--
the_foe

Data: 2012-12-10 23:17:21
Autor: Animka
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-10 21:41, the_foe pisze:
[...]

Moj ma androida 4.03.
http://pentagram.pl/produkty/tablety_pc/pentagram_tab_7_0_p_5331
Tylko modem (na USB) z Aero2 nie działa,

--
animka

Data: 2012-12-11 15:38:45
Autor: Chris
Tablet, wszystkomający
Animka nabazgrał(a):

[...]
testĂłw...
[...]

Zmień modem na taki co będzie działać ..

Data: 2012-12-12 18:27:03
Autor: the_foe
Tablet, wszystkomający
W dniu 2012-12-10 23:17, Animka pisze:
[...]

jaki modem?

--
the_foe

Data: 2012-12-16 21:56:10
Autor: Piotr Rezmer
Tablet, wszystkomający
astro pisze:

639zl: www.citeam.pl/oferty/okazje-allegro/tablet-goclever-m713g
www.spidersweb.pl/2012/11/polski-tablet-goclever-tab-m713g-dwa-rdzenie-ips-3g-za-699-zl.html

Czy nie uwaĹźasz Ĺźe 7 cali to za mało do ergonomicznej pracy? Dla mnie (a   paluchy mam przeciętne) minimum to 10 cali.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-12-16 22:18:38
Autor: RadoslawF
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-16 21:56, Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

Czy nie uważasz że 7 cali to za mało do ergonomicznej pracy? Dla mnie (a  paluchy mam przeciętne) minimum to 10 cali.

Tablet do pracy ? Napiszesz co to za praca ?

Pozdrawiam

Data: 2012-12-16 22:05:24
Autor: Filip454
Tablet, wszystkomający
On 16-12-2012 22:18, RadoslawF wrote:
[...]

Chyba granie w gry.
____________________________________
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

Data: 2012-12-17 15:16:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet, wszystkomający
Dnia 2012-12-16, o godz. 22:18:38
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

Dnia 2012-12-16 21:56, Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

> Czy nie uważasz że 7 cali to za mało do ergonomicznej pracy? Dla
> mnie (a paluchy mam przeciętne) minimum to 10 cali.

Tablet do pracy ? Napiszesz co to za praca ?

Sieci plus support techniczny różnych urządzeń sieciowych.. Ja tak
używam. Mam na nim kilkanaście GB dokumentacji (i drugie tyle w
chmurze) i korzystam na bieżąco. Zastąpił laptoka. Zdecydowanie
szybciej się odpala i wygodniej na nim przegląda. Próbowałem z Kindle
ale e-ink kiepsko nadaje się do czytania kolorowych schematów a i
obsługa PDF-ów nie jest na nim szybka i komfortowa. Zaczynałem z
7-calowym Galaxy Tabem  ale w tej chwili wole iPad-a bo 7-cali to
jednak często dla mnie zbyt mało. PDF-y wrzucam za pomocą box.net albo
iTransferem bo iTunes nie za bardzo mi do gustu przypadł. Z klawiaturka
na BT całkiem sprawnie jako terminal sobie radzi.

Zdrówko

Tablet, wszystkomający