Tablet z SIM i wymienną baterią?

Data: 2018-04-21 04:25:50
Autor: ppraworzadnosc
Tablet z SIM i wymienną baterią?
Witam!
Padł mi właśnie telefon komórkowy i muszę wymienić. W związku z tym że padnięta komórka używana była głównie do map/nawigacji, zastanawiam się nad tabletem/phabletem. Ale odstrasza mnie w tych sprzętach czas działania na baterii. Czy znacie/możecie polecić jakiś model, do którego można kupić wymienne baterie? I to baterie które można ładować w zewnętrznej ładowarce?
Do mojej drugiej komórki mam 3 zapasowe baterie, zawsze naładowane, przez co mam spokój na cały dzień a baterię łatwo wymieniam choćby na ulicy. Ten sposób sprawdza mi się bardzo dobrze - w miarę możliwości wolę unikać powerbanków i w ogóle ładowania w samym fonie przez możliwość uszkodzenia gniazda ładowania.
Znajomi mówią mi, że nie ma tabletów z wymiennymi bateriami, ale może jednak?
Pozdrawiam

Data: 2018-04-22 00:35:41
Autor: radekp@konto.pl
Tablet z SIM i wymienną baterią?
Sat, 21 Apr 2018 04:25:50 -0700 (PDT), w
<446ef40c-dddb-4828-9f0a-00754138d06d@googlegroups.com>,

Zerknij na Outkitel K10000.

Tablet z SIM i wymienną baterią?