Tablet z SSH

Data: 2011-01-30 09:39:49
Autor: bogdan2312
Tablet z SSH
Co prawda to nie pecet ale nie za bardzo jest gdzie sie poradzic.
Poszukuje tabletu z Wi-Fi, ktorego system posiada lub umozliwia zainstalowanie klienta SSH (dla polaczen terminalowych).
Brak fizycznej klawiatury stwarza spora bariere dla programistow...
Oczywiscie cena moze byc bariera (dlatego odpadaja zaawansowane tablety typu iPad...).
Na Allegro jest sporo tego w cenach okolo 1000 PLN ale sprzedajacy nie za bardzo orientuja sie w mozliwosciach.
Licze na doswiadczenia praktykow.
P.s.
Tablet jest wygodniejszy od np. netbooka i na ogol pozwala na dluzsza prace z bateria.

Data: 2011-01-30 11:20:36
Autor: G Nowak
Tablet z SSH
[...]

Masz na mysli chinskie wynalazki z Androidem? Jesli tak to mozliwosci wszystkie maja podobne (2.1 w gore) ale bateria raczej nie trzyma dluzej niz w netbooku.

--
Pozdr

Data: 2011-01-30 13:32:09
Autor: astro
Tablet z SSH
bogdan2312 wrote in <news:ii384v$5rp$1news.onet.pl>
Poszukuje tabletu z Wi-Fi, ktorego system posiada lub umozliwia zainstalowanie klienta SSH (dla polaczen terminalowych).

Android z aplikacja http://code.google.com/p/connectbot
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-01-30 15:16:31
Autor: m4rkiz
Tablet z SSH
Użytkownik "bogdan2312" <bh@ANTYSPAMsih.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii384v$5rp$1@news.onet.pl...
P.s.
Tablet jest wygodniejszy od np. netbooka i na ogol

BZDURA!

netbooka tez musisz trzymac CALY CZAS jedna reka?

tablet sam nie ustoi, a jak do niego dodasz podstawke i podlaczysz
klawiature to bedzie sie czyms istotnym roznil?

pozwala na dluzsza prace z bateria.

a to juz zaklinanie rzeczywistosci - rownie dobrze moze byc
na odwrot (a przy tablecie za 1k pln to raczej pewne)

baterie do netbooka moze wymienic kazdy, dokupienie drugiej
to koszt 100-120 pln, chinski tablet za tysiac podziala 2-3h
i po rozladowaniu nie zrobisz nic

u mnie tablet sprawdza sie jako cos co mozna miec pod reka
kiedy potrzebny jest chwilowy dostep do netu w terenie
(android 2.1 ladnie obsluguje modemy 3g)

ale zeby go uzywac - w jakiegokolwiek sposob - od zaladowania
do rozladowania to trzeba byc skrajnym masochista

tym bardziej ze katy tych tanich lcd sa kompletnie beznadziejne

Data: 2011-01-30 15:21:57
Autor: m4rkiz
Tablet z SSH
[...]

cokolwiek na w miare nowym androidzie?

Brak fizycznej klawiatury stwarza spora bariere dla programistow...

ke?

Na Allegro jest sporo tego w cenach okolo 1000 PLN ale sprzedajacy nie za bardzo orientuja sie w mozliwosciach.
Licze na doswiadczenia praktykow.

jezeli juz MUSISZ brac tablet to szukaj flytouch3\superpad2

maja wieksza baterie i wiecej ramu niz poprzednie modele

10 calowe powinny zaczac sie niedlugo pojawiac w okolicach 800-900 pln

Data: 2011-02-20 12:32:34
Autor: Radosław Sokół
Tablet z SSH
W dniu 30.01.2011 09:39, bogdan2312 pisze:
[...]

Nie rozumiem. Najpierw szukasz tabletu z opcj± SSH, a potem
zaraz narzekasz, że tenże tablet, pozbawiony fizycznej kla-
wiatury, będzie stanowił barierę dla programistów. O co
chodzi?

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Tablet z SSH