Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?

Data: 2010-11-30 06:48:34
Autor: MadMan
Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?
Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:53:39 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

mam stary tablet Wacoma z kablem zenskim RS (tak to sie chyba nazywa).
Czy przejsciowka RS-USB pozwoli mi go uzywac?

Jeśli masz komputer stacjonarny - kup coś z tego:
http://allegro.pl/kontrolery-kontrolery-lpt-rs-pci-4463
to w pełni fizyczne porty RS232, z pewnością będzie działało lepiej niż
przejściówka. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-30 07:52:10
Autor: Yakhub
Dnia Tue, 30 Nov 2010 06:48:34 +0100, MadMan napisał(a):

[...]

Nie zgodzę się. Znam co najmniej jedno urządzenie (waga przemysłowa Radwag)
która poprawnie współpracuje z przejściówką USB, za to nie działa z kartą
rozszerzeń na PCI. Nie wiem, czy to jest kwestia samego urządzenia,
driverów, czy oprogramowania, ale fakt pozostaje.

--
Yakhub

Data: 2010-11-30 08:36:36
Autor: MadMan
Dnia Tue, 30 Nov 2010 07:52:10 +0100, Yakhub napisał(a):

[...]

Dla mnie taki kontroler na PCI jest dużo pewniejszy iż taki na USB. W
końcu kiedyś tylko w takiej postaci porty I/O istniały - jako karta
rozszerzeń na ISA. Może miałeś jakiś niezbyt standardowy?
Przypominam że nie mam licencji na nieomylność. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?