Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi

Data: 2010-12-07 16:40:00
Autor: abc
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Dr Angela Lanfranchi, onkolog, chirurg i współzałożycielka  Breast Cancer
Prevention Institute powiedzieła, że jedn± z głównych przyczyn raka piersi u
kobiet jest zażywanie tabletki antykoncepcyjnej.

Dr Lanfranchi wyst±piła na konferencji " 50 lat pigułki" w Waszyngtonie. -
Czy podawanie zdrowym kobietom kancerogenów jest słuszne? - zapytała.
Onkolog podała wiele Ľródeł swoich konkluzji, które s± znane ¶rodowiskom
medycznym, ale s± przez nie ignorowane. [...]

- To, co mówię, to nie s± jakie¶ nowe rzeczy, to nie jest magia czy
literatura - powiedziała Lanfranchi. - My to wiemy od ponad 20 lat. Kobiety
też maj± prawo to wiedzieć - dodała. Jej zdaniem hormonalna antykoncepcja
zwiększa zagrożenie rakiem o 25-30 proc.

"International Agency on Research of Cancer" zakwalifikowała hormonaln±
antykoncepcję do tej samej grupy co azbest czy  rad. - Nie widziałam ani
jednej informacji o tym w głównych dziennikach - powiedziała
kobieta.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tabletki_antykoncepcyjne_to_koktajl_molotowa_dla_raka_piersi_mo

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-12-07 10:37:47
Autor: Brooks
On Dec 7, 3:40 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Pies zdycha na raka a spozywal regularnie karme znanego producenta.

--
Brooks
Zycie w dzisiejszych czasach stawia nas przed wyborem, isc z pradem

Data: 2010-12-07 17:28:01
Autor: Marker
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Napisz jeszcze ze rak prostaty jest od walenia konia.

Na pewno znajdzie sie jakis "autorytet" ktory to potwierdzi.

Data: 2010-12-07 12:57:02
Autor: Hans Kloss
On 7 Gru, 17:28, "Marker" <mar...@piszgdziechcesz.pl> wrote:

Na pewno znajdzie sie jakis "autorytet" ktory to potwierdzi.

Tyle o tym wiesz głupi ćwoku co sobie ubrdasz w durnej mózgownicy.
Zależno¶ć jest znana od dziesi±tków lat i udokumentowana chyba lepiej
niż zależno¶ć raka płuc od palenia papierosów. A teraz wypad.
J-23

Data: 2010-12-07 18:07:27
Autor: u2
W dniu 2010-12-07 17:28, Marker pisze:
Napisz jeszcze ze rak prostaty jest od walenia konia.

Na pewno znajdzie sie jakis "autorytet" ktory to potwierdzi.

Poczytaj o pigułkach, a dopiero potem się wypowiadaj.

Data: 2010-12-07 18:34:33
Autor: Marker
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cfe69d0$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-07 17:28, Marker pisze:
Napisz jeszcze ze rak prostaty jest od walenia konia.

Na pewno znajdzie sie jakis "autorytet" ktory to potwierdzi.

Poczytaj o pigułkach, a dopiero potem się wypowiadaj.

Tak. Pigulka to szatan.
Pozwala kobietom grzmocic sie kiedy chca,
z kim chca i to w dodatku bez konsekwencji.
Trzeba je postraszyc rakiem.

Lepiej poczytaj sobie jaki wpływ na powstawanie raka
piersi maja zbyt czeste radiologiczne badania mammografem.
A oni jeszcze je funduja babom za darmo gdzie popadnie.

Szkoda gadac.

Data: 2010-12-07 19:35:21
Autor: u2
W dniu 2010-12-07 18:34, Marker pisze:
Poczytaj o pigułkach, a dopiero potem się wypowiadaj.

Tak. Pigulka to szatan.
Pozwala kobietom grzmocic sie kiedy chca,
z kim chca i to w dodatku bez konsekwencji.
Trzeba je postraszyc rakiem.

Głupi¶. Pigułki rzeczywi¶cie wywołuj± niepoż±dane efekty, ale durnia
takiego jak ty interesuje tylko grzmocenie. :)

Data: 2010-12-07 18:17:07
Autor: K.S.
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi

Użytkownik "Marker" <marker@piszgdziechcesz.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cfe6091$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
Napisz jeszcze ze rak prostaty jest od walenia konia.

Na pewno znajdzie sie jakis "autorytet" ktory to potwierdzi.

Tabletka antykoncepryjna jest głębok± ingerencj± w podstawow± funkcję organizmu, ingerencj± sprzeczn± z naturalnym przeznaczeniem organów służ±cych do przedłużania gatunku ludzkiego..
Co¶ takiego MUSI szkodzić. To jest oczywiste.
Nie potrzeba nawet do tego żadnych autorytetów.
Rak piersi jest zapewne jedn± z wielu gróĽb.

Data: 2010-12-07 17:52:02
Autor: Dirko
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cfe5555$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

Dr Angela Lanfranchi, onkolog, chirurg i współzałożycielka  Breast Cancer
Prevention Institute powiedzieła, że jedn± z głównych przyczyn raka
piersi u kobiet jest zażywanie tabletki antykoncepcyjnej.

    Szklanka wody zamiast ...

Data: 2010-12-07 18:22:25
Autor: Roman Rumian
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Panie abc,

W dniu 2010-12-07 16:40, abc pisze:
(...)
"International Agency on Research of Cancer" zakwalifikowała
hormonalnÄ… antykoncepcjÄ™ do tej samej grupy co azbest czy  rad. - Nie widziaĹ‚am ani  jednej informacji o tym w gĹ‚Ăłwnych dziennikach - powiedziaĹ‚a kobieta.

to logiczny i znany od lat skutek chemicznej antykoncepcji, o ktĂłrym lobbujace koncerny farmaceutyczne nie wspominajÄ… lemingom:
http://www.piotrskarga.pl/zalacznik/PCh13_antykoncepcja.pdf

"... Międzynarodowa Agencja ds. Badań nad Rakiem (IARC) Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) uznała pigułkę dwuskładnikową za wysoce rakotwórczą. Zwiększa ona ryzyko nowotworów złośliwych: raka piersi (według Mayo Clinic od 30 procent do nawet 72 procent przy używaniu antykoncepcji przez 4 lata i przed urodzeniem pierwszego dziecka) oraz szyjki macicy (łatwiej złapać HPV i rozwinąć raka, wykazał w roku 2002 „Lancet”, a rok wcześniej „American Journal of Epidemiology”). Główny składnik pigułek – etylen estradiolu to tysiąc razy silniejszy środek niż estradiol produkowany przez organizm kobiety. Zwiększa ryzyko raka macicy, piersi i uszkodzeń wątroby. Promotorzy antykoncepcji twierdzą, że pigułka zapobiega rakowi jajnika. Pigułka blokuje owulację, a więc oszczędza jajnik – tłumaczą, zakładając, że ryzyko raka rośnie od naturalnej czynności narządu. Gdyby to była prawda, to kobiety, które mają tylko jeden jajnik pracujący dwa razy szybciej, częściej zapadałyby na raka. Tak się jednak nie dzieje, więc nie wolno mówić, że antykoncepcja działa tu korzystnie. Według Royal College of General Practitioners, antykoncepcja pięciokrotnie zwiększa ryzyko śmierci z powodu zaburzeń sercowo-naczyniowych. O kilkukrotnie wyższym ryzyku ataku serca u palaczek i kobiet z nadciśnieniem poinformował w roku 1997 „Lancet”. Inne źródła opisują zwiększone występowanie zakrzepicy wśród młodych kobiet, wylewów krwi w centralnym układzie nerwowym, choroby wieńcowej, zawału serca, nadciśnienia, niedokrwiennego udaru mózgowego. Według „Archives of Internal Medicine” (2004), antykoncepcja zwiększa od 2 do 6 razy ryzyko zatorów w żyłach, płucach, mózgu i oczach. Nawet prezerwatywy nie są neutralne dla zdrowia. Lateks – jako bardziej szorstki niż błony śluzowe – powoduje mikrouszkodzenia sprzyjające infekcjom i nadżerkom. Środki plemnikobójcze są toksyczne, a pianki antykoncepcyjne zmieniają pH pochwy, zwiększając ryzyko grzybicy. „British Journal of Obstetrics and Gynecology” wykazał, że tabletki antykoncepcyjne zwiększają ryzyko niepłodności o 26 procent, spirale zaś o 29 procent. Wśród powikłań antykoncepcji wymienia się również krwawienie międzymiesiączkowe, przewlekłe stany zapalne, zmiany zaliczane do stanów przedrakowych. Wiele z tych powikłań to bomba z opóźnionym zapłonem. Wybucha w 40.-50. roku życia. Czy dzisiejsze młode „celebrytki” zmienią wtedy swoje plastry ubezpładniające na wstążeczki solidarności z ofiarami raka piersi?
...."

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2010-12-07 14:16:58
Autor: Antenka
On 7 Gru, 18:22, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
[...]

to logiczny i znany od lat skutek chemicznej antykoncepcji, o którym
lobbujace koncerny farmaceutyczne nie wspominaj± lemingom:http://www.piotrskarga.pl/zalacznik/PCh13_antykoncepcja.pdf

"... Międzynarodowa Agencja ds. Badań nad Rakiem (IARC) ¦wiatowej
Organizacji Zdrowia (WHO) uznała pigułkę dwuskładnikow± za wysoce
rakotwórcz±. Zwiększa ona ryzyko nowotworów zło¶liwych: raka piersi
(według Mayo Clinic od 30 procent do nawet 72 procent przy używaniu
antykoncepcji przez 4 lata i przed urodzeniem pierwszego dziecka) oraz
szyjki macicy (łatwiej złapać HPV i rozwin±ć raka, wykazał w roku 2002
"Lancet", a rok wcze¶niej "American Journal of Epidemiology"). Główny
składnik pigułek - etylen estradiolu to tysi±c razy silniejszy ¶rodek
niż estradiol produkowany przez organizm kobiety. Zwiększa ryzyko raka
macicy, piersi i uszkodzeń w±troby. Promotorzy antykoncepcji twierdz±,
że pigułka zapobiega rakowi jajnika. Pigułka blokuje owulację, a więc
oszczędza jajnik - tłumacz±, zakładaj±c, że ryzyko raka ro¶nie od
naturalnej czynno¶ci narz±du. Gdyby to była prawda, to kobiety, które
maj± tylko jeden jajnik pracuj±cy dwa razy szybciej, czę¶ciej zapadałyby
na raka. Tak się jednak nie dzieje, więc nie wolno mówić, że
antykoncepcja działa tu korzystnie. Według Royal College of General
Practitioners, antykoncepcja pięciokrotnie zwiększa ryzyko ¶mierci z
powodu zaburzeń sercowo-naczyniowych. O kilkukrotnie wyższym ryzyku
ataku serca u palaczek i kobiet z nadci¶nieniem poinformował w roku 1997
"Lancet". Inne Ľródła opisuj± zwiększone występowanie zakrzepicy w¶ród
młodych kobiet, wylewów krwi w centralnym układzie nerwowym, choroby
wieńcowej, zawału serca, nadci¶nienia, niedokrwiennego udaru mózgowego.
Według "Archives of Internal Medicine" (2004), antykoncepcja zwiększa od
2 do 6 razy ryzyko zatorów w żyłach, płucach, mózgu i oczach. Nawet
prezerwatywy nie s± neutralne dla zdrowia. Lateks - jako bardziej
szorstki niż błony ¶luzowe - powoduje mikrouszkodzenia sprzyjaj±ce
infekcjom i nadżerkom. ¦rodki plemnikobójcze s± toksyczne, a pianki
antykoncepcyjne zmieniaj± pH pochwy, zwiększaj±c ryzyko grzybicy.
"British Journal of Obstetrics and Gynecology" wykazał, że tabletki
antykoncepcyjne zwiększaj± ryzyko niepłodno¶ci o 26 procent, spirale za¶
o 29 procent. W¶ród powikłań antykoncepcji wymienia się również
krwawienie międzymiesi±czkowe, przewlekłe stany zapalne, zmiany
zaliczane do stanów przedrakowych. Wiele z tych powikłań to bomba z
opóĽnionym zapłonem. Wybucha w 40.-50. roku życia. Czy dzisiejsze młode
"celebrytki" zmieni± wtedy swoje plastry ubezpładniaj±ce na wst±żeczki
solidarno¶ci z ofiarami raka piersi?
..."

Ukłony

Roman Rumian

Co¶ takiego może tylko szkodzić. Pakowanie w siebie chemii to
rozchwianie gospodarki hormonalnej kobiety i prosta droga do wielu
chorób w tym do raczyska.
Dlaczego dzisiaj młode 24-letnie kobiety umieraj± na raka piersi czy
jajnika? OdpowiedĽ : to antykoncepcja hormonalna stosowana przez nie
od 13-15 roku życia, bombardowanie niedojrzałego w pełni organizmu
chemi±.

Antenka

Data: 2010-12-08 02:54:49
Autor: rAzor
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Darz bór! Użytkownik... he he - Antenka raczył napisać:
[...]

Nie tylko, pszepani. Dieta, nastawiona na drobiow± chudziznę i "bylegwno" z budki też swoje robi. Ale, to pierwsze, faszerowane hormonami szczególnie.
Strach patrzeć na dziewczęta wyrastaj±ce ponad swój wiek - krzywizny ko¶ćca przy nadwadze dziecięcej i póĽniejszym hormonalnym "wystrzale" w górę gwarantuj± pracę całym pokoleniom "twardych" chirurgów i kręgarzy.
Zdaniem mojego kolegi (lekarz-internista) medycyna będzie miała wiele do zrobienia dla przyszłych pokoleń. A gdyby od niego zależało (sam przyznaje się do cynicznych tre¶ci w duszy), to wszelkich "chemików" od żywno¶ci i leków by zagazował jak szczury, a potem dopiero zbudował ¶wiat od nowa.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:27:42
Autor: Antenka
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
On 8 Gru, 02:54, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - Antenka raczy napisa :

> Co takiego mo e tylko szkodzi . Pakowanie w siebie chemii to
> rozchwianie gospodarki hormonalnej kobiety i prosta droga do wielu
> chor b w tym do raczyska.
> Dlaczego dzisiaj m ode 24-letnie kobiety umieraj na raka piersi czy
> jajnika? Odpowied : to antykoncepcja hormonalna stosowana przez nie
> od 13-15 roku ycia, bombardowanie niedojrza ego w pe ni organizmu
> chemi .

> Antenka

Nie tylko, pszepani. Dieta, nastawiona na drobiow chudzizn i
"bylegwno" z budki te swoje robi. Ale, to pierwsze, faszerowane
hormonami szczeg lnie.
Strach patrze na dziewcz ta wyrastaj ce ponad sw j wiek - krzywizny
ko ca przy nadwadze dzieci cej i p niejszym hormonalnym "wystrzale" w
g r gwarantuj prac ca ym pokoleniom "twardych" chirurg w i kr garzy.
Zdaniem mojego kolegi (lekarz-internista) medycyna b dzie mia a wiele do
zrobienia dla przysz ych pokole . A gdyby od niego zale a o (sam
przyznaje si do cynicznych tre ci w duszy), to wszelkich "chemik w" od
ywno ci i lek w by zagazowa jak szczury, a potem dopiero zbudowa
wiat od nowa.
--
S toralja jhely

Oczywi¶cie zgadzam się z tob±. Żarcie jest tak nafaszerowane chemi± i
hormonami - kurczaki, wieprze, jaja i wła¶ciwie wszystko co jest
przetworzone, że jak się do tego jeszcze dołoży ¶wiadom± i planow±
hormonaln± antykoncepcję,  z której uwalnia się do organizmu dawka
hormonu 300 tys. raz większa niż to ma miejsce w naturze, czyli w
normalnym cyklu zdrowej kobiety, to raczysko w 99% gwarantowane.

Szkoda, że ów doktorek nie jeĽdzi z odczytami i nie u¶wiadamia, czym
jest "odżywiany" a raczej "u¶miercany" i "leczony" człowiek trzeciego
tysi±clecia. Pewnie brakuje odwagi cywilnej.

Antenka

Data: 2010-12-09 21:36:05
Autor: Kaczysta
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Nic w tym dziwnego - natura nie znosi gwałtu na niej.
Co ciekawe - juz ponad 20 temu czytałem, że hormonalne ¶rodki antykoncepcyjne nios± zagrożenie rakiem piersi i szyjki macicy. Naukowcy wi±zali to z faktem, że ich działani epolega na oszukiwaniu organizmu kobiety, że jest w ci±ży. To uruchmiało pewne mechanizmy, które zaczęły negatywnie wpływac no geny kobiety.
Wtedy jeszcze nie było wystarczaj±co długiego okresu badań, ale obecnie już można te tezę potwierdzić.
AZ

Data: 2010-12-08 13:52:30
Autor: cyc
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Rak ? , to glupstwo wobec wiecznosci , ktora trzeba spedzic w piekle po uzyciu prezerwatywy !.
Ta smola , cuchnaca palaca sie siarka , te rozgrazne do czerwonosci widly dzgajace nas w tylek, to nigdy nie przemijajace obcowanie z pomocnikami Belzebuba  , to jest dramat a nie jakis tam rak !!.
Jesli od raka nie ma uczieczki to od tych wymienionych " pieszczot" mozliwa jest ucieczka ale tylko wtedy , kiedy pomoze w tym wikary i unikanie prezerwatywy . Ta ostatnia to jajgorsze zlo jakie spotyka swiat . Dziecioprobstwo jest naszym obowiazkiem a 10 osobowa rodzina to norma do ktorej powinnismy dazyc za wszelka cene , nawet a cene wolnosci w tym zakresie .Z utesknieniem oczekuje czasow , kiedy decyzja epidiaskopu , powstanie prawo nakazujace rodzic co roku jednego potomka conajmnie przez 15 lat .
Oto slowo klesze !.

cyc

Data: 2010-12-08 14:24:25
Autor: K.S.
wekslujesz

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idnv2e$uah$1news.onet.pl...
[...]

W±tek dotyczył WYŁˇCZNIE katastrofalnych fizycznych następstw stsowania pigułki antykoncepcyjnej.
Nie było ani słowa o kwestiach moralno-religijnych!
Następstwa owe istniej± niezależnie od tego czy istnieje Bóg, Niebo i Piekło - groż± każdemu: katoliczce, muzułmance, ateistce,...
Twoja ironia jest kompletnie głupkowata.

Data: 2010-12-08 15:20:02
Autor: cyc
wekslujesz

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ido0u9$5lj$1news.onet.pl...

[...]

Glupkowate sa pseudofilozofie oparte na sredniowiecznej doktrynie mowiacej o zbrodniczej dzialalnosci tych , ktory stosuja antykoncepcje!.
Czysy i jeg wymogi zmianaja sie i trzeba aby ludzie kosciola na tyle dpjrzeli aby zrozumiec , ze to co bylo zdrowe i pozyteczne dla ludzosci 10 wekow temu jest dla dzisiejszej populacji zgubne . Przerost naturalny nie jest straszydlem dla ireformowalnych , to sa fakty . Geometryczny wreczx przyrost naturalny ne pozostawia zludzen co do tego , jaki bedzie swiat za 100 lat ............no chyba , ze ludzie kosciola ( oczywiscie ta niereformowalna czesc )  licza a jakas wojne jadrowa , ktora "w imieniu Boga" rozwiaze problem przeludnienia !. Ja w przeciwoienstwie do ich uwzam , ze prosciej , bardziej po chrzescijansku , zwyczajnie po ludzku jest aby zapobiegac sysyemowo przeludieniu chocby stosujac srodki anyukoncepcyjne .
Te sa potzebne o tyle  ze natura lub jak kto woli Bog , naznaczyl nas popedem plcipowym , ktory jest naturalna czesdcia naszegfo zycia i od ktorego ucieczka jest zwyczajnym zboczeniem .

cyc

Data: 2010-12-08 01:29:52
Autor: MH
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Dr Angela Lanfranchi, onkolog, chirurg i współzałożycielka  Breast Cancer
Prevention Institute powiedzieła, że jedn± z głównych przyczyn raka piersi u
kobiet jest zażywanie tabletki antykoncepcyjnej.

=============

Palisz gumę czy na ręcznym jeĽdzisz ??

MH

Data: 2010-12-08 02:55:54
Autor: rAzor
Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi
Darz bór! Użytkownik... he he -  MH raczył napisać:
abc<abc@wp.pl>  napisał(a):

[...]

WeĽ gumowy młotek i strzel się własnoręcznie w swoje płaskie czółko.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 07:16:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 08 Dec 2010 01:29:52 +0000,  MH napisaĹ‚(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Dr Angela Lanfranchi, onkolog, chirurg i współzaĹ‚oĹĽycielka  Breast
Cancer Prevention Institute powiedzieła, że jedną z głównych przyczyn
raka piersi u kobiet jest zaĹĽywanie tabletki antykoncepcyjnej.

Palisz gumę czy na ręcznym jeździsz ??

ROTFL!

Tabletka antykoncepcyjna - rak piersi