Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?

Data: 2013-03-08 03:16:27
Autor: mrobak69
Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
Witam

Do tej pory byłem bardzo sceptyczny do tej oferty - ale teraz w obliczu stale w zasadzie co kilka tygodni spadających lokat myślę że wcale nie jest to takie głupie. Niedługo lokaty będą na 1 lub 2 %.

Mam więc zapytanie czy jest ktoś kto wziął ten tablet?

1) jak to wszystko przebiegło?
2) kiedy dali tableta
3) jak trzeba wpłacić pieniądze - gotówka w oddziale czy przelewem można
4) czy rzeczywiście po 3 pierwszych miesiącach można lokatę zerwać i podziękować?

Data: 2013-03-08 12:44:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?

<mrobak69@gmail.com> b18b65bd-3680-40a7-8551-a47f862b6483@googlegroups.com

: lokat myślę że wcale nie jest to takie głupie. Niedługo lokaty będą na 1 lub 2 %.

Alior 5.5%, Meritum 5%, Toyota 7%, BGZO, jakieś wołomińskie...

Data: 2013-03-08 03:57:01
Autor: mrobak69
Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
sprawdź te procenty jutro albo po weekendzie

napisałeś stawki z dzisiaj - te banki jeszcze nie zareagowały na wczorajsze obniżenie stóp %

Data: 2013-03-08 13:26:40
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-03-08 12:57, mrobak69@gmail.com napisał(a):
sprawdź te procenty jutro albo po weekendzie

napisałeś stawki z dzisiaj - te banki jeszcze nie zareagowały na wczorajsze obniżenie stóp %

IdeaBank też pewnie zareaguje...

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-08 17:16:24
Autor: Krzysztof

Użytkownik "TrzyLinie" <trzyUSUNlinie@o2DEL.pl> napisał w wiadomości news:khclb6$2dp$1dont-email.me...
[...]

Alior zmienil tabele, ale trzyma dalej oferte na 5,5%-4-m

Klony juz sa nieatrakcyjne, takze moga obnizac dalej...(tylko jednodniowa oferta na 4,75%-8-m). WIBOR nie obniza sie juz tak gleboko jak ciecia RPP...

Data: 2013-03-09 07:53:25
Autor: Nika
W dniu 2013-03-08 17:16, Krzysztof pisze:

Alior zmienil tabele, ale trzyma dalej oferte na 5,5%-4-m

Wczoraj pan w banku powiedział mi, że od poniedziałku już 5%.

- -

Nika

Data: 2013-03-08 17:14:37
Autor: Crimi
W dniu 2013-03-08 12:16, mrobak69@gmail.com pisze:
[...]

======================================
Przed chwilą miałem rozmowę z `doradcą`.
Wygląda to tak: 5k lokujesz na 36 miesięcy
a nie jak mówi centrala przyduszona przez telefon 24 mies.
na 4%/rok.! Po paru zdaniach młodziak co się  zaczął golić wczoraj proponuje struktury. I bez przerwy TAK, TAK, TAK ? Srak. Wyszedłem.

Data: 2013-03-10 12:58:38
Autor: mietek

wiele pytań ma odpowiedz tu http://livesmarter.pl/tablety-za-lokaty-idea-bank-czy-faktycznie-tak-latwo-zgarnac-urzadzenie/

Data: 2013-03-10 17:05:24
Autor: Krzysztof.Wocial
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b18b65bd-3680-40a7-8551-a47f862b6483@googlegroups.com...

[...]

Witam!
Pytanie było: czy ktoś miał do czynienia.
Ja miałem.
Co prawda zakładałem lokatę w grudniu, więc i oprocentowanie było na innym poziomie, i do wybory był jeszcze iPad Mini.
Sam tablet otrzymałem, zgodnie z regulaminem, po miesiącu od przelania zadeklarowanej kwoty na lokatę (pytanie 3: przelew).
Odpowiadając na pytanie nr.4: g... prawda!
Konsultanci walą w ciula. W zależności od zadeklarowanej kwoty oraz (w moim przypadku) wybranego modelu tableta.
Ja nie mogę zerwać lokaty przed upływem 36 mies.
Znaczy się, przepraszam, mogę. Tylko zostanie mi odliczona od kapitału wartość rynkowa tableta, która to odpowiada wysokości odsetek od lokaty za okres 36 mies.
Sam kapitał jest aktualnie oprocentowany na 0.1%

Suma sumarum, mając na uwadze aktualny dołek oprocentowania na runku, nie wyszedłem na tym chyba źle, problem mam tylko ze spieniężeniem cholernego iPada. Dużo tego na rynku...

Data: 2013-03-10 12:14:36
Autor: mrobak69
Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
czyli zdeponowałeś 5000 tylko

ale rozumiem że jakbym miał 55000 - to po 3 m-cach mógłbym ją zlikwidować ? tak

aha a jak odbierasz tablet - znowu do oddziału czy może kurier przywozi?

Data: 2013-03-10 18:09:56
Autor: Crimi
Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
cholernego iPada. Dużo tego na rynku...

   Napisz co to konktretnie jest i ile chcesz,
   to będę pierwszy do wybawienia Cię z iPoda.

Data: 2013-03-12 23:06:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Lokaty spadają? Raczej nie. Natomiast ceny tabletów spadają. :)

  999 zł

  http://www.citeam.pl/oferty/okazje-allegro/shiru-shogun-10-dot-1-z-2-gb-ram?oid=34423&pos=0&utm_source=citeam-newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter-2013-03-12-okazje-allegro-16580&e=c&uid=658073&nid=16580&t=b7e24f3112788172e8f02c3777df0217bd244e7f&utm_term=darmowa+wysy%B3ka

  http://allegro.pl/show_item.php?item=3063095689

   Procesor
     Samsung Exynos 4412 (4 rdzenie, 1.40 GHz)
   Układ graficzny
     Mali-400 MP4
   Pamięć RAM
     2048 MB DDR3
   Pamięć wbudowana
     32 GB
   Typ ekranu
     Pojemnościowy, 10-punktowy, IPS
   Przekątna ekranu
     10.1"
   Rozdzielczość
     1920 x 1200 (Full HD)
   Łączność
     Wi-Fi 802.11 b/g/n
   Bluetooth
   Złącza
     DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
   Micro USB - 1szt.
   Wyjście
     słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
   Czytnik kart
     Micro SD - 1 szt.
   Bateria
     Litowo-polimerowa 5400 mAh
   Zainstalowany system operacyjny
     Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich
   Kamera
     0.3 Mpix - przód
     2.0 Mpix - tył
   Szerokość
     263 mm
   Wysokość
     180 mm
   Grubość
     9 mm
   Waga
     565 g
   Dodatkowe informacje
     Wbudowany głośnik
     Przycisk do regulacji głośności
     Wbudowany mikrofon
     Akcelerometr
     Ekran z powłoką Gorilla Glass
     Gwarancja 12 miesięczna
   Dołączone akcesoria
     Zasilacz
     Kabel micro USB -> USB
     Słuchawki

Czyli:
  -- też bez 3G,
  -- 2 razy większy ekran z dobrą powłoką
     i dobrą matrycą o dużej rozdzielczości,
  -- dużo RAMek i dużo ,,dysku''
  -- oraz chyba niezły CPU...

Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?