Tablica do platformy rowerowej

Data: 2011-03-08 13:10:37
Autor: MS
Tablica do platformy rowerowej
Witam

Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjną. Macie jakieś pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

Data: 2011-03-08 07:08:58
Autor: WS
Tablica do platformy rowerowej
On 8 Mar, 13:10, MS <e...@o2.pl> wrote:
Witam

Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjn±. Macie jakie¶
pomysły jak dorobić tablicę ?? s± jakie¶ szablony do wyklejania ??

za ~dyche na aledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?string=tablica+rejestracyjna+imienna&category=0&sg=1

WS

PS. ja kiedys dorabialem po zgubieniu: zdjecie, wydruk kolor na
kartonie, owiniete folia przezroczysta kilka razy - na oko truno bylo
zauwazyc roznice ;)

Data: 2011-03-08 15:14:44
Autor: masti
Tablica do platformy rowerowej
Dnia pięknego Tue, 08 Mar 2011 07:08:58 -0800 osobnik zwany WS wystukał:

On 8 Mar, 13:10, MS <e...@o2.pl> wrote:
Witam

Jest w tej platformie miejsce na tablicÄ™ rejestracyjnÄ…. Macie jakieĹ›
[...]

a jak ciÄ™ policja dorwie to bekniesz za podrabianie dokumentĂłw. Bo tak jest klasyfikacja tego czynu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-08 08:15:25
Autor: WS
Tablica do platformy rowerowej
On 8 Mar, 16:14, masti <g...@to.hell> wrote:

a jak cię policja dorwie to bekniesz za podrabianie dokumentów. Bo tak
jest klasyfikacja tego czynu.

To juz dosc dawno bylo, w samochodzie zastepczym od blacharza - jak to
zwykle bywa szefc bez butow chodzi ;) - okazalo sie, ze ramka byla
peknieta i tablica wypadla - nie mial drugiego samochodu zast., wiec
majac wybor zaden albo bez tablicy jezdzilem tak kilka dni...
(zglaszajac wczesniej zgubienie na policji na prosbe wlasciciela)

Ryzyko, ze ktos sie zorientuje bylo minimalne - oddajac samochod
wlascieciel popatrzyl na obie i spytal "jak to zgubilem, jesli sa
obie?" :)

Z drugiej strony czasami widac, ze ktos wstawia za szybe kawalek
tektury z napisanym odrecznie numerem - podciagniecie tego pod
podrabianie dokumentow chyba nie jest takie proste... ?
Moje tez bylo tego typu, tyle, ze ladniejsze ;)

WS

Data: 2011-03-08 18:08:41
Autor: masti
Tablica do platformy rowerowej
Dnia pięknego Tue, 08 Mar 2011 08:15:25 -0800 osobnik zwany WS wystukał:

[...]

:)

[...]

formalnie lepiej jest jeździć bez niż z tekturą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-08 11:46:22
Autor: WS
Tablica do platformy rowerowej
On 8 Mar, 19:08, masti <g...@to.hell> wrote:

formalnie lepiej jest jeĽdzić bez niż z tektur±

Widzial ktos wyrok za tekture? Tzn. nie jakis mandat, ktory ktos
wystraszony podpisal tylko prawomocny wyrok sadu... ;)

BTW jakis czas temu slyszalem o ciekawszej akcji - policja w
przepychance typu "kto dluzej wytrzyma" (nie pamietam juz, czy wyscigi
pod krakowskim Carrefourem, czy placenie groszowkami za A4) nie majac
pomyslu do czego sie przyczepic wymyslila "niszczenie dokumentow" - za
przewiercenie tablicy w celu przykrecenia srubami ;) - twierdzili, ze
tablice w ramce powinny byc niezniszczone ;) - ale chyba skonczylo sie
na slowach...

WS

Data: 2011-03-09 08:10:31
Autor: LEPEK
W dniu 2011-03-08 16:08, WS pisze:

za ~dyche na aledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?string=tablica+rejestracyjna+imienna&category=0&sg=1

"UWAGA: Nie wykonujemy tablic zastępczych
(wtórników, duplikatów) do żadnego typu pojazdu!
Zamówiona tablica nie może zawierać kombinacji liter i cyfr wzorowanych na rejestracyjnych (lub nawet zbliżonych)!
produkt nie posiada zabezpieczeń typowych
dla tablicy rejestracyjnej."

"!!! UWAGA !!!
Nie wykonuję tablic z kombinacjami literowo-cyfrowymi jako zamienników normalnych tablic rejestracyjnych !!!"

Itd.

A swoj± drog±, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z tymi tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na samochodzie_ a nie na bagażniku, równocze¶nie nie może być zasłaniana (np. rowerami), i równocze¶nie nie można być w posiadaniu trzech oryginałów. Te trzy warunki nie s± do spełnienia ł±cznie :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-03-09 13:00:02
Autor: ±ćęłń󶼿
Tablica do platformy rowerowej
Za to spokojnie wykonuj± w Niemczech.

-- -- -

Data: 2011-03-09 17:44:53
Autor: Iguan007
"LEPEK" <nobody@nowhere.net> wrote in message news:4d7727d9$1news.home.net.pl...

A swoj± drog±, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z tymi tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na

Takie pytanie troche retoryczne.  Ciekawe jaka mysla kierowal sie ustawodawca ze nie pozwala na wykonanie dodatkowej tablicy?
Bo w innych panstwach mozna normalnie zamowic dodatkowa tablice i nikt z tego powodu klopotow nie robi. Chodzi o to ze ktos bedzie jezdzil na podrabianych tablicach? Oto gotowe rozwiazanie - dodatkowa tablica jest mniejsza od normalnej i ma na dole dopisek ze jest to tablica "akcesoryjna".

Pozdrawiam,
Iguan
Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-03-09 09:15:15
Autor: LEPEK
W dniu 2011-03-09 08:44, Iguan007 pisze:

Takie pytanie troche retoryczne.  Ciekawe jaka mysla kierowal sie
ustawodawca ze nie pozwala na wykonanie dodatkowej tablicy?

Gdyby nie twój wstęp, to bym pomy¶lał, że się tu do nas niedawno przeprowadziłe¶ ;)

Pozdr,

Data: 2011-03-09 13:00:56
Autor: ±ćęłń󶼿
Tablica do platformy rowerowej
POJEBALO CIE ???

-- -- -

Data: 2011-03-09 23:22:18
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-03-09 08:10, LEPEK pisze:

[...]

Jestem ciekaw jak sprawa jest rozwi±zana na autobusach ( lub nawet na minibusach) które maj± z tyłu doczepione bagażniki na torby. Z tego co widziałem to na tym doczepianym bagażniku jest normalna tablica, a na pojeĽdzie brak - choć miejsce jest. Jako¶ autobusy jeżdż± i jest git. Także my¶lę że bez problemu można przyczepić j± na platformę rowerow±.
Więc je¶li zdemontujemy "miejsce konstrukcyjnie do tego przeznaczone" to wedle pkt. 6 wystarczy ze będzie w ¶rodku szeroko¶ć pojazdu, więc trzeba tylko udowodnić że platforma a jakże zalicza się do pojazdu.

w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
§ 25. 1. Wła¶ciciel pojazdu umieszcza na pojeĽdzie tablice z przodu i z tyłu w miejscach konstrukcyjnie do tego przeznaczonych, z wyj±tkiem przyczep, ci±gników rolniczych, motocykli i motorowerów, na których tablice umieszcza się tylko z tyłu, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. W przypadkach uzasadnionych konstrukcj± ci±gnika rolniczego tablice umieszcza się z przodu pojazdu.
3. Z przodu pojazdu umieszcza się wył±cznie tablicę jednorzędow±, z wyj±tkiem ci±gnika rolniczego, o którym mowa w ust. 2.
4. Z tyłu pojazdu umieszcza się tablicę jednorzędow± albo dwurzędow± w zależno¶ci od miejsca konstrukcyjnie do tego przeznaczonego, z zastrzeżeniem ust. 5.
5. Z tyłu przyczepy motocyklowej umieszcza się tablicę rejestracyjn± motocyklow± przeniesion± z motocykla, który ci±gnie przyczepę.
6. Jeżeli pojazd nie ma specjalnego miejsca do umocowania tablic, to przedni± i tyln± tablicę umieszcza się w ¶rodku szeroko¶ci pojazdu, a gdyby to utrudniało jego eksploatowanie lub ograniczało widoczno¶ć tablicy - po lewej stronie pojazdu.

w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tu w zasadzie nie pisz± że nie wolno na platformie.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-03-08 12:32:32
Autor: to
Tablica do platformy rowerowej
begin MS
Jest w tej platformie miejsce na tablicÄ™ rejestracyjnÄ…. Macie jakieĹ›
pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

Oczywiście. Na każdej stacji benzynowej bez problemu kupisz szablon tablicy do wyklejenia. Ale uwaga! Szablon jest czarno-biały, nie zapomnij pokolorować paska po lewej stronie na niebiesko.

Data: 2011-03-09 09:12:39
Autor: marjan
[OT] Tablica do platformy rowerowej
A ktoĹ› siÄ™ orientuje jak to wyglÄ…da w sprawie rajdĂłwek?

http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/memorial11/img0015.jpg
http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/memorial11/img0007.jpg
http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/memorial11/img0010.jpg
http://www.autoklub.pl//fotogalerie/arkadiusz_bar/memorial11/img0044.jpg

To wszystko to są naklejki, a nie oryginały tablic.
Samochody rajdowe na czas zawodów mogą jeździć z takim czymś, podobnie jak mają prawo jechać na kolcu, czy prawo jest łamane, ale po prostu przymyka się na to oko?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-03-10 00:40:57
Autor: BQB
W dniu 2011-03-08 13:10, MS pisze:
Witam

Jest w tej platformie miejsce na tablicÄ™ rejestracyjnÄ…. Macie jakieĹ›
pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

Można w urzędzie wyrobić sobie trzecią tablicę właśnie do takich celów - i będzie legalnie i porządnie.

Tablica do platformy rowerowej