Tablica do platformy rowerowej

Data: 2011-03-08 07:08:58
Autor: WS
Tablica do platformy rowerowej
On 8 Mar, 13:10, MS <e...@o2.pl> wrote:
Witam

Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjną. Macie jakieś
pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

za ~dyche na aledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?string=tablica+rejestracyjna+imienna&category=0&sg=1

WS

PS. ja kiedys dorabialem po zgubieniu: zdjecie, wydruk kolor na
kartonie, owiniete folia przezroczysta kilka razy - na oko truno bylo
zauwazyc roznice ;)

Data: 2011-03-08 15:14:44
Autor: masti
Tablica do platformy rowerowej
Dnia pięknego Tue, 08 Mar 2011 07:08:58 -0800 osobnik zwany WS wystukał:

On 8 Mar, 13:10, MS <e...@o2.pl> wrote:
[...]

a jak cię policja dorwie to bekniesz za podrabianie dokumentów. Bo tak jest klasyfikacja tego czynu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-08 08:15:25
Autor: WS
On 8 Mar, 16:14, masti <g...@to.hell> wrote:

a jak cię policja dorwie to bekniesz za podrabianie dokumentów. Bo tak
jest klasyfikacja tego czynu.

To juz dosc dawno bylo, w samochodzie zastepczym od blacharza - jak to
zwykle bywa szefc bez butow chodzi ;) - okazalo sie, ze ramka byla
peknieta i tablica wypadla - nie mial drugiego samochodu zast., wiec
majac wybor zaden albo bez tablicy jezdzilem tak kilka dni...
(zglaszajac wczesniej zgubienie na policji na prosbe wlasciciela)

Ryzyko, ze ktos sie zorientuje bylo minimalne - oddajac samochod
wlascieciel popatrzyl na obie i spytal "jak to zgubilem, jesli sa
obie?" :)

Z drugiej strony czasami widac, ze ktos wstawia za szybe kawalek
tektury z napisanym odrecznie numerem - podciagniecie tego pod
podrabianie dokumentow chyba nie jest takie proste... ?
Moje tez bylo tego typu, tyle, ze ladniejsze ;)

WS

Data: 2011-03-08 18:08:41
Autor: masti
Tablica do platformy rowerowej
Dnia pięknego Tue, 08 Mar 2011 08:15:25 -0800 osobnik zwany WS wystukał:

[...]

:)

[...]

formalnie lepiej jest jeździć bez niż z tekturą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-08 11:46:22
Autor: WS
On 8 Mar, 19:08, masti <g...@to.hell> wrote:

formalnie lepiej jest jeździć bez niż z tekturą

Widzial ktos wyrok za tekture? Tzn. nie jakis mandat, ktory ktos
wystraszony podpisal tylko prawomocny wyrok sadu... ;)

BTW jakis czas temu slyszalem o ciekawszej akcji - policja w
przepychance typu "kto dluzej wytrzyma" (nie pamietam juz, czy wyscigi
pod krakowskim Carrefourem, czy placenie groszowkami za A4) nie majac
pomyslu do czego sie przyczepic wymyslila "niszczenie dokumentow" - za
przewiercenie tablicy w celu przykrecenia srubami ;) - twierdzili, ze
tablice w ramce powinny byc niezniszczone ;) - ale chyba skonczylo sie
na slowach...

WS

Data: 2011-03-09 08:10:31
Autor: LEPEK
W dniu 2011-03-08 16:08, WS pisze:

za ~dyche na aledrogo http://allegro.pl/listing.php/search?string=tablica+rejestracyjna+imienna&category=0&sg=1

"UWAGA: Nie wykonujemy tablic zastępczych
(wtórników, duplikatów) do żadnego typu pojazdu!
Zamówiona tablica nie może zawierać kombinacji liter i cyfr wzorowanych na rejestracyjnych (lub nawet zbliżonych)!
produkt nie posiada zabezpieczeń typowych
dla tablicy rejestracyjnej."

"!!! UWAGA !!!
Nie wykonuję tablic z kombinacjami literowo-cyfrowymi jako zamienników normalnych tablic rejestracyjnych !!!"

Itd.

A swoją drogą, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z tymi tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na samochodzie_ a nie na bagażniku, równocześnie nie może być zasłaniana (np. rowerami), i równocześnie nie można być w posiadaniu trzech oryginałów. Te trzy warunki nie są do spełnienia łącznie :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-03-09 13:00:02
Autor: ąćęłńóśźż
Tablica do platformy rowerowej
Za to spokojnie wykonują w Niemczech.

-- -- -

Data: 2011-03-09 17:44:53
Autor: Iguan007
"LEPEK" <nobody@nowhere.net> wrote in message news:4d7727d9$1news.home.net.pl...

A swoją drogą, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z tymi tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na

Takie pytanie troche retoryczne.  Ciekawe jaka mysla kierowal sie ustawodawca ze nie pozwala na wykonanie dodatkowej tablicy?
Bo w innych panstwach mozna normalnie zamowic dodatkowa tablice i nikt z tego powodu klopotow nie robi. Chodzi o to ze ktos bedzie jezdzil na podrabianych tablicach? Oto gotowe rozwiazanie - dodatkowa tablica jest mniejsza od normalnej i ma na dole dopisek ze jest to tablica "akcesoryjna".

Pozdrawiam,
Iguan
Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-03-09 09:15:15
Autor: LEPEK
W dniu 2011-03-09 08:44, Iguan007 pisze:

Takie pytanie troche retoryczne.  Ciekawe jaka mysla kierowal sie
ustawodawca ze nie pozwala na wykonanie dodatkowej tablicy?

Gdyby nie twój wstęp, to bym pomyślał, że się tu do nas niedawno przeprowadziłeś ;)

Pozdr,

Data: 2011-03-09 13:00:56
Autor: ąćęłńóśźż
Tablica do platformy rowerowej
POJEBALO CIE ???

-- -- -

Data: 2011-03-09 23:22:18
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-03-09 08:10, LEPEK pisze:

[...]

Jestem ciekaw jak sprawa jest rozwiązana na autobusach ( lub nawet na minibusach) które mają z tyłu doczepione bagażniki na torby. Z tego co widziałem to na tym doczepianym bagażniku jest normalna tablica, a na pojeździe brak - choć miejsce jest. Jakoś autobusy jeżdżą i jest git. Także myślę że bez problemu można przyczepić ją na platformę rowerową.
Więc jeśli zdemontujemy "miejsce konstrukcyjnie do tego przeznaczone" to wedle pkt. 6 wystarczy ze będzie w środku szerokość pojazdu, więc trzeba tylko udowodnić że platforma a jakże zalicza się do pojazdu.

w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
§ 25. 1. Właściciel pojazdu umieszcza na pojeździe tablice z przodu i z tyłu w miejscach konstrukcyjnie do tego przeznaczonych, z wyjątkiem przyczep, ciągników rolniczych, motocykli i motorowerów, na których tablice umieszcza się tylko z tyłu, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. W przypadkach uzasadnionych konstrukcją ciągnika rolniczego tablice umieszcza się z przodu pojazdu.
3. Z przodu pojazdu umieszcza się wyłącznie tablicę jednorzędową, z wyjątkiem ciągnika rolniczego, o którym mowa w ust. 2.
4. Z tyłu pojazdu umieszcza się tablicę jednorzędową albo dwurzędową w zależności od miejsca konstrukcyjnie do tego przeznaczonego, z zastrzeżeniem ust. 5.
5. Z tyłu przyczepy motocyklowej umieszcza się tablicę rejestracyjną motocyklową przeniesioną z motocykla, który ciągnie przyczepę.
6. Jeżeli pojazd nie ma specjalnego miejsca do umocowania tablic, to przednią i tylną tablicę umieszcza się w środku szerokości pojazdu, a gdyby to utrudniało jego eksploatowanie lub ograniczało widoczność tablicy - po lewej stronie pojazdu.

w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tu w zasadzie nie piszą że nie wolno na platformie.
pozdrawiam
marcin jan

Tablica do platformy rowerowej