Tablica og這szeniowa.

Data: 2010-09-07 19:49:46
Autor: Kostek Wycirowski
Tablica og這szeniowa.

"rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> schrieb im Newsbeitrag news:i65tpd$5c9$1news.onet.pl...
Jedena軼ie post闚 z past i zero dyskusji.
Gratuluj - platformiuchy zrobi造 z psp gazetke 軼ienn.
Ciekawe czy takie 獞oki jak Kawecki czy Skalimowski wreszcie si doczeka造 awansu na plutonowych.
--

Hau, hau Azorek - jeden post bez pastowania, za to w czterech linijkach g逝poty tyle ile w Naszym Dzienniku w ca造m wydaniu.

Data: 2010-09-07 19:59:26
Autor: rAzor
Tablica og這szeniowa.
Darz b鏎! U篡tkownik... he he - Kostek Wycirowski raczy napisa:

[...]

Za堯 kapcie, czapeczk ze 鄉igie趾iem i rwj zel闚ki, platformiany pajacu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-07 20:11:53
Autor: ~ he簧sk
Tablica og這szeniowa.
On Tue, 7 Sep 2010 19:49:46 +0200, "Kostek Wycirowski"
<kozidupczyk@uni.de> wrote:

> [...]
> -- Hau, hau Azorek - jeden post bez pastowania, za to w czterech linijkach g逝poty tyle ile w Naszym Dzienniku w ca造m wydaniu.

 ta wszechpolska gnida znow pluje jadem?! BUx, co to za nazwisko?
 tak moze nazywac sie tylko potomek parobka albo fornala! ;o)))

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr鏬 poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu

Data: 2010-09-07 20:25:08
Autor: awe
Tablica og這szeniowa.

U篡tkownik "~_heRsk" <#eu_bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:jmvc86htbrjh2t7jc4is73qdnmeu2gkts44ax.com...
<kozidupczyk@uni.de> wrote:

> [...]

ta wszechpolska gnida znow pluje jadem?! BUx, co to za nazwisko?
tak moze nazywac sie tylko potomek parobka albo fornala! ;o)))
-- -- -- -- -
ale nie wscieklego psa jak wy hesk, hau hau
awe

Data: 2010-09-07 20:58:26
Autor: rAzor
Tablica ogoszeniowa.
Darz b籀r! U髒ytkownik... he he - ~_he簧sk raczy napisa:
<kozidupczyk@uni.de>  wrote:

"rAzor"<napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com>  schrieb im Newsbeitrag
Jedenacie post籀w z past i zero dyskusji.
Gratuluj - platformiuchy zrobiy z psp gazetke cienn.
Ciekawe czy takie woki jak Kawecki czy Skalimowski wreszcie si doczekay
awansu na plutonowych.
--

Hau, hau Azorek - jeden post bez pastowania, za to w czterech linijkach
gupoty tyle ile w Naszym Dzienniku w caym wydaniu.

  ta wszechpolska gnida znow pluje jadem?! BUA, co to za nazwisko?
  tak moze nazywac sie tylko potomek parobka albo fornala! ;o)))

O czym ty znowu pierdolisz, mieciu Skalimowski?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-07 12:23:07
Autor: zbig
Tablica og這szeniowa.
On 7 Wrz, 20:58, rAzor <napisz.na.berdyc...@albo.kas.indziej.com>
wrote:
Darz b鏎! U篡tkownik... he he - ~_he(R)sk raczy napisa:

>   ta wszechpolska gnida znow pluje jadem?! BUx, co to za nazwisko?
>   tak moze nazywac sie tylko potomek parobka albo fornala! ;o)))

O czym ty znowu pierdolisz, 鄉ieciu Skalimowski?

Nie nazywasz si Bu豉??

To chyba prawda, bo to mniej wi璚ej, tak jakby nazywa si Pipa albo
Kuciapa.

Data: 2010-09-07 21:34:30
Autor: rAzor
Tablica og這szeniowa.
Darz b鏎! U篡tkownik... he he - zbig raczy napisa:

<kozidupc...@uni.de>   wrote:

[...]

Nie. :-)

To chyba prawda, bo to mniej wi璚ej, tak jakby nazywa si Pipa albo
Kuciapa.

Gdybym by twoim bratem, to i mo瞠.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-08 18:43:00
Autor: % he簧sk %
Tablica og?oszeniowa.
On Wed, 8 Sep 2010 11:48:59 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

U篡tkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisa w wiadomo軼i news:i6620j$ja6$1news.onet.pl...
> Darz b籀r! U髒ytkownik... he he - ~_he簧sk raczy? napisa?:
 [...]

> O czym ty znowu pierdolisz, ?mieciu Skalimowski?
> -- > "..because *this time* is all you have..."

BUx! Ja cie pierdziele! BUx! Go軼iu, sk康 wytrzasn掖e takie prostackie nazwisko? Hiiihiiihahhhahaaa!

 Te, Bu豉! Smieci to sobie szukaj w swojej fornalskiej rodzinie.

Data: 2010-09-07 21:30:45
Autor: Jarek od k篡瘸
Tablica og這szeniowa.

[...]

ζduj gnoja do KF-a. Prze篡wa traume biedak, liza r闚 Jankowskiemu, Romanowi 1 %, Lepperowi, a teraz widzi ko鎍闚k Kaczy雟kiego. Na dodatek nikt nie chce ze 鄉ieiem gadac.

Przemys豉w Warzywny

--

"B康幟y lito軼iwi dla polityk闚, kt鏎zy nie wiedz, co m闚i. Nie b璠 si zn璚a nad Jaros豉wem Kaczy雟kim, bo on ma wystarczaj帷o du穎 problem闚."

Data: 2010-09-07 21:37:59
Autor: Jarek od k篡za
Tablica og這szeniowa.
Darz b鏎! U篡tkownik... he he - Jarek od k篡瘸 raczy napisa:

Sami sie za豉dujcie - od ty逝. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-08 12:19:15
Autor: Jarek od k篡瘸
Tablica og這szeniowa.

U篡tkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisa

Co ty powiesz? Czyta貫m, 瞠 to wszechpolak

rAzor to przede wszystkim debil i kapu.

 ale, 瞠 i Lepperowi?!!

Tak, o buraku pisa "pan marsza貫k".

Biedaczek! Sk康 on jest?

Z wiochy zabitej dechami przeprowadzi si pod Wa豚rzych.

Przemys豉w Warzywny