Tablica upamietniajaca prezydenta KACZOROWSKIEGO .

Data: 2010-09-18 16:45:51
Autor: cyc
Tablica upamietniajaca prezydenta KACZOROWSKIEGO .
Nie mylic z Kaczynskim bo kaczka kaczce nie rowna !.
Slusznie powiedzial prezydent Komorowski , ze na tablice pamiatkowe i pomniki mozna stawiac tylko tym , ktorzy na to zasluguja .
Ta prawde przypominam pisolubcom a szczegolnie oblakanemu konusowi , ktory zupelnie zatracil poczucie rzeczywistosci i usiluje za wszelka cene , nawet kosztem rozpetania domowej wojny stawiac pomniki swojemu , nieporadnemu w spelnianiu powierzonej mu przez narod misji , bratu .
Pomniki sa dla ludzi wielkich i wcale nie mam namysli to co maja na  mysli skompleksiali wzrostem swoich guru  kaczysci . Mali , rowniez wzrostem musza zadowolic sie bezprawnie i w skrytosci przed narodem w nocy zawlaszczonym miejscem na Wawelu .

cyc

Data: 2010-09-18 16:58:11
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i72jb6$2c6$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
i ze chcialo ci sie pisac te wypociny
awe

Data: 2010-09-18 18:29:03
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Tablica upamietniajaca prezydenta KACZOROWSKIEGO .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

 , nieporadnemu w
spelnianiu powierzonej mu przez narod misji , bratu .

Delikatniej już chyba by się nie dało napisac.

Przemysław Warzywny

--

"Zbrodnią nie do opisania" nazwał Benedykt XVI skandal pedofilii w Kościele. W homilii w katedrze Westminsterskiej w Londynie papież porównał to, przez co przeszły ofiary księży-pedofili, do cierpień męczenników.
 PiS zawsze utożsamiał się z pedofilskim kościołem.

Data: 2010-09-18 19:06:11
Autor: cyc

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i72pch$1b0$1inews.gazeta.pl...

[...]

No kurna , taki juz jestem :) .

cyc

Data: 2010-09-18 20:43:40
Autor: raff
[...]

No kurna, mowi sie trudno :)

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-19 08:49:45
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i73194$vp$1news.onet.pl...
[...]

No kurna , znaczy , ze lepiej  byc pisopodobnym chamem ? .

cyc

Data: 2010-09-18 23:51:04
Autor: DJ MC Donald Musk
On 19 Wrz, 08:49, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:i73194$vp$1news.onet.pl...

> No kurna, mowi sie trudno :)

> R.

No kurna , znaczy , ze lepiej  byc pisopodobnym chamem ? .

cyc

przeciez komuchy to chamy wiec powinno ci pasowac!

Data: 2014-03-19 05:52:04
Autor: agnie86
Tablica upamietniajaca prezydenta KACZOROWSKIEGO .
Slusznie powiedzial prezydent Komorowski , ze na tablice pamiatkowe i pomniki mozna stawiac tylko tym , ktorzy na to zasluguja .

Po lekturze twojej wypowiedzi domniemam, że śp. prezydent RP zmarły tragicznie podczas pełnienia swoich obowiązków nie zasługuje na pomniki ani tablice pamiątkowe. Ciekawa jestem tylko czy potrafiłbyś wymienić choćby skrótowo dlaczego ten człowiek nie zasłużył sobie w twojej ocenie na upamiętnienie? Oczywiście oprócz tego, że nie był wysoki i go nie lubiłeś. Znasz może chociaż pobieżnie jego życiorys?

Nie ma sensu cię tutaj publicznie obrażać czy poniżać, dlatego dalsze wnioski pozostawiam twojej własnej rozwadze.

Data: 2014-03-19 16:15:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <agnie86@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c8d33f7-331e-46f1-a1d9-01066ec31906googlegroups.com...
[...]

Oczywiście, że nie zasługuje. Zasługuje na nagrobek, jak każdy śmiertelnik.
Gdyby każdemu, kto umarł na posterunku, stawiać pomniki, to byłoby ich tak wiele, że dla żyjących miejsca by zabrakło.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Tablica upamietniajaca prezydenta KACZOROWSKIEGO .