Tablica z Auschwitz-Birkenau

Data: 2009-12-20 10:31:26
Autor: ejko
Tablica z Auschwitz-Birkenau
Tablicy nie ma, ministerstwo dało 100 tys nagrody, policja tez dołożyła, firma
ochroniarska też.Razem 115 tys zł.  A ambasada izreala która darła morde ze to strasze oraz inne organizacje
zydowskie które także darły ryja na potege  NIE DAŁY NA NAGRODE NAWET ZŁOTÓWKI
nie mówiąc o złamanej szekli. Obłuda, żenada, skąpstwo, ochyda.
NAWET ZŁAMANEJ SZEKLI NE DALI !!!

Data: 2009-12-20 10:40:39
Autor: Ciemnowidz

Użytkownik <ejko@op.pl> napisał w wiadomości news:7b19.00000355.4b2deeeenewsgate.onet.pl...
Tablicy nie ma, ministerstwo dało 100 tys nagrody, policja tez dołożyła, firma
ochroniarska też.Razem 115 tys zł.

Ile by za te sume bylo obiadow dla glodnych dzieci ?

Data: 2009-12-20 11:24:44
Autor: White Power
Ciemnowidz <ciemno@widz.pl> napisał(a):

> [...]
> ochroniarska też.Razem 115 tys zł.

Ile by za te sume bylo obiadow dla glodnych dzieci ?

Jakies  ~35 tysiecy obiadów.

Data: 2009-12-20 13:09:00
Autor: Lorn
ejko@op.pl pisze:
[...]

Nie wiem skąd takie oburzenie... Mało Polaków zamordowano w Auschwitz? Nie tylko dla Izraela to miejsce jest ważne. Przede wszystkim utrzymanie obozu nie powinno spoczywać wyłącznie na Polsce. Nie orientuję się, może taka pomoc finansowa istnieje.

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-20 15:37:32
Autor: cyc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgl2kk$er7$1news.interia.pl...
ejko@op.pl pisze:
[...]

Poza Niemcami , ktorzy dali na konserwacje muzeum cos kolo 40 mln. euro , kilka krajow wyasygnowalo nieznaczne kwoty lecz caly ciezar utrzymania ponosi Polska . Zydzi nie dali ani grosza .Koszty bierzacego utrzymania muzeum sa olbrzymie a remont w tym murow , ktore sie sypia to kwota rzedu ponad 160 mln euro.
U nas tak jakos dziwnie sie utarlo , ze jesli mowa o zydach , to musi mowic sie tylko dobrze , inaczej nie wypada . Nie wolno powiedziec nic zlego . Jesli juz nie da sie inaczej to w np. w oficjalnych wypowiedziach wolno powiedziec tylko tyle , kto dal na muzeu nie wspominajac o tym , kto nie dal bo nie dali zydzi do czego imoralnie i historycznie i z uwagi na obowiaqzek wobec swoich bliskich dac powinni  o tym obowazku " zapomnieli " . No coz oni wola lozyc na bomby ktorymi bombarduja palestynczykow a my ? , my utrzymujac muzeum przykladamy reke do tych bombardowan bo gdyby zydzi musiel dawac , to spadloby kilkaset bomb mniej .

cyc

Data: 2009-12-20 15:25:36
Autor: cyc
[...]

Na utzrymanie muzeum w Aushwitz poza Polska , ktora utrzymuje glowny ciezar kosztow dali Niemcy - po nas najwiecej , Anglicy , Francuzi , Wlosi i dorbniejsze kwoty inne kraje . Izrael , nie dal dotad ani jednego zlamanego grosza !!. Pomijam to , ze jest to najwiekszy zydowski cmentarz , do ktorych zydzi nie przywiazuja specjalne wagi ale Auschwitz to przeciez symbol ich religii , ktora nazywa sie "holokaust " , religii , ktora pozwolila im powstac jako panstwowosc , dorobic sie na niej majatku , czesto na nienaleznych im odszkodowaniach.
I nie rozumiem dlaczego nie zdobeda sie na to aby lozyc przynajmniej w 50% na koszty utrzymania tego muzeum , skladajac jego ciezar na polskie plecy i jeszcze miec czelnosc wrzeszczec na caly swiat o powinnosciach naszego rzadu wobec tych , ktorzy ukradli napis beszczeczac ich jedna z wiekszych swiatyn !.
Dlaczego to nasz obowiazek  ? .

cyc

Data: 2009-12-20 07:10:44
Autor: Woland
cyc napisał(a):

Na utzrymanie muzeum w Aushwitz poza Polska , ktora utrzymuje glowny ciezar
kosztow dali Niemcy - po nas najwiecej

Chuja żeście dali, czerwone psy, Niemcy dali 60 mln euro, wy żeście
nie wybulili nawet jednej setnej tej kwoty w przeciągu ostatnich 50
lat... Tam się wszystko sypie, mury były nietknięte od lat 40tych..
Gdy wszystko zaczęło się walić, to się nagle Polaczki upomniały o kasę
z zachodu, bo sami wolą wydawać miliardy na fałszywe renty i esbeckie
emeryturki dla takich chujów jak ty....

Data: 2009-12-20 17:01:54
Autor: cyc

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:206d506c-6a4d-4410-a748-70c215961a33d9g2000prh.googlegroups.com...
cyc napisał(a):

[...]

Mury sie wala jarmulkowa gnido bo niby z jakiej racji ja mam placic za pamiec waszych pomordowanych , kiedy wam to zwisa ?.
Remont waszego cmentarza moze kosztowac nawet do 200 milionow euro i sadzisz , ze to ja powinienem za to zaplacic ? A moze powinnosc ta spoczywa glownie na tych zydach  ktorzy biernie patrzyli sie w Ameryce na to jak Niemcy morduja ich pobratymcow?  i jakby malo tego bylo robili z niemi calkiem niezle interesy dorabiajac sie na wojnie nielichych majatkow !. Dzisiaj te , Tobie podobne  gnidy , jak Ty  wsrzeszcza o rzekomym "polskim antysemityzmie " , pisza o " polskich obozach koncetracyjnych " i temu podobnych bzdurach .
Na antysemityzm trzeba sobie zasluzyc , wyscie poki co zasluzyli na solidny , pogardliwy kop w zadek polaczony ze spuszczeniem ze schodow prosto w szambo .
Daliscie choc zlotowke na remot symbolu waszej religii pt. " holokaust " ? Nic nie dalisciwe poza buta waszych  pielgrzymek , ktore laza  po polskich ulicach jak po swoich .
Nigdy nie bylem negatywnie nastawiony do was  jarmulkowych , dopoki nie zaczeliscie od kilkunastu lat opluwac Polske w imie wydumancyh odszkodowan , ktore wam sie jakoby naleza . A gowno w zeby !! . Zyd Polak byl przedewszystkim Polakiem i zadnej zydowskiej gminie nic do jego majtku a jedynymi spadkobiercami to jego rodzina lub polski skarb panstwa , jesli takiej nie ma !. Rozumniesz zydowski faszystowski wszarzu ? .
Niemcy dali 40 mld ale to kropla wody w porownaniu z potrzebami , ktore niemal w calosci pokrywa Polska bo Twoi pobratymcy woleliby sobie jaja powyzynac niz dac na cos na czym zarobic nie moga !.
Skoro nie chcecie lozyc na utrzymanie swojego cmentarza to dla odwiedzajacych Aushwitz zydow ustalilbym cene biletu wstepu na tysiac euro ! albo won nazad do Izraela i wrzeszcie sobie na caly swiat i tak powaznie tego wrzasku juz niekt nie bierze bo wszyscy wiedza coscie sa warci !! . Juz nawet murzyni  daja wam odczuc , ze jestescie gowno warci !.........no przynajmniej ta wasza czesc , ktora sprzeniewierza sie podstawowym zasadom uczciwosci .
Na koniec !. Wole dac miliony na sb - ckie emerytury, niz chytrym zydom za nic . Te emerytury zostana w Polsce , wy wywieziecie stad wszystko , nawet napis na bramie z Aushwitz .

cyc

Data: 2009-12-20 17:02:03
Autor: konserwator

cyc napisał(a):

[...]

debilu!
gdyby przez 60 lat te baraki nie byly konserwoiwane to by juz dawno sie w pyl rozsypaly a z drutow nawet by rdza nie zostala.
Wy zydzi powinniscie nam placic gruba kase za konserwacje - nie mowie ze wszystko ale chociaz pare szekli.
No ale wiadomo! Co bedzie zyd placil! Niech se polaczki konserwuja te "polskie obozy smierci"...
wstydu nie macie!
(za te wycieczki i zniszczone hotele przez te wasza komunistyczna mlodziez tez powinniscie zabulic!)

Data: 2009-12-20 15:47:53
Autor: konserwator

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hglc59$lft$1news.onet.pl...

[...]

a po co zyd ma placic jak glupi polak (to nie jest antypolonism w zadnym wypadku!)
zaplaci?

Data: 2009-12-20 16:30:50
Autor: sofu
> [...]

rzadu
wobec tych , ktorzy ukradli napis beszczeczac ich jedna z wiekszych
!.
Dlaczego to nasz obowiazek  ? .

cyc

Powinno sie utrzymac miejsca gdzie mordowali Polaków i LUDZI, a reszte
zaorac i posadzić drzewa.

sofu

Tablica z Auschwitz-Birkenau