Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Data: 2010-04-22 18:01:48
Autor: Adam Szewczak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

PZDr
Adam

Data: 2010-04-22 17:22:14
Autor: to
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Szewczak wrote:

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

Za to w Warszawie pewnie połowa tego, co nie ma W na początku jeździ jak naćpana. Najczęściej z prędkością 50-60 km/h po lewym pasie albo też wykonuje jakieś narkotyczne manewry.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-23 11:56:37
Autor: kamil
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi


"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4bd085c6$1news.home.net.pl...
Adam Szewczak wrote:

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

Za to w Warszawie pewnie połowa tego, co nie ma W na początku jeździ jak
naćpana. Najczęściej z prędkością 50-60 km/h po lewym pasie albo też

Znaczy sie rodowici warszawiacy tylko po sciezce w nosie jezdza przepisowo?




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-23 16:33:12
Autor: Sebastian Kaliszewski
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
kamil wrote:


"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4bd085c6$1news.home.net.pl...
Adam Szewczak wrote:

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

Za to w Warszawie pewnie połowa tego, co nie ma W na początku jeździ jak
naćpana. Najczęściej z prędkością 50-60 km/h po lewym pasie albo też

Znaczy sie rodowici warszawiacy tylko po sciezce w nosie jezdza przepisowo?

Znaczy się w Default City często występują drogi o ruchu przyspieszonym (np. 80km/h)


\SK

--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2010-04-22 18:05:37
Autor: Lewis
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqprtc$4co$1news.onet.pl...
Stereotypy.
Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES
W podlaskim ponoc BSK
a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?
PZDr
Adam

W podlaskim nienawidzi się wszyskiego z B na początku, ot taka mentalnośc :D

--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-04-22 18:10:56
Autor: Adam Szewczak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqps5d$5pd$1news.onet.pl...
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqprtc$4co$1news.onet.pl...
Stereotypy.
Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES
W podlaskim ponoc BSK
a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?
PZDr
Adam

W podlaskim nienawidzi się wszyskiego z B na początku, ot taka mentalnośc :D

--

    No to tego juz nie rozumiem, siebie sami nawzajem nie lubia ;P Inna sprawa ze podlaskie poi reformie to sie mocno rozroslo.

PZDr
Adam

Data: 2010-04-24 00:40:04
Autor: Wreith
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Szewczak pisze:


W podlaskim nienawidzi się wszyskiego z B na początku, ot taka mentalnośc :D

--

   No to tego juz nie rozumiem, siebie sami nawzajem nie lubia ;P Inna sprawa ze podlaskie poi reformie to sie mocno rozroslo.

  To drugie to prawda.I można mieć 99% pewności,że jak widzisz auto z blachami BLM (Łomża) to:
-nie włączy kierunkowskazów,
-jak ma 2-3 pasy na rondzie to i tak będzie zap...alał prawym, choćby zawracał,
-na trasie będzie cię gonił niczym policyjna Vectra, a w chwile po tym jak cię wyprzedzi...to skręci hamując z piskiem opon i zmuszając ciebie do podobnego manewru
  No ale to już w sumie Kurpie...
  Pozdrawiam.W

Data: 2010-04-25 23:05:03
Autor: Adam Płaszczyca
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Sat, 24 Apr 2010 00:40:04 +0200, Wreith napisał(a):

-na trasie będzie cię gonił niczym policyjna Vectra, a w chwile po tym

....ta z Łomży? ;)



--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-04-25 00:57:00
Autor: Darek S-ki
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
On 22 Kwi, 18:10, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
[...]
    No to tego juz nie rozumiem, siebie sami nawzajem nie lubia ;P Inna
sprawa ze podlaskie poi reformie to sie mocno rozroslo.
Adam

no wiesz... Suwalszczyzna - to nie Podlasie - tak samo Kurpie

--
Pozdrawiam
Darek S-ki

Data: 2010-04-22 18:22:00
Autor: Perełka
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
najgorsi kierowcy z Wielkopolskiego to PNT, PN, PZ
dziady

Data: 2010-04-22 19:48:13
Autor: Virtuozik
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Użytkownik "Perełka" <pereBka@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hqpt3e$o16$1opal.icpnet.pl...
najgorsi kierowcy z Wielkopolskiego to PNT, PN, PZ
dziady

Jestem z Poznania, co do PZ to zgadzam sie calkowicie! zawsze jak jedzie jakis osiol, nagminnie nie wlacza kierunkowskazow, albo wykonuje jakies
podejrzane manewry... dziwnym trafem ma rejestracje zaczynajaca sie na PZ ....

Pozdr.
Virtuozik

Data: 2010-04-22 18:40:32
Autor: Michał Gut
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

no patrz a ja z mazowieckiego jestem i do  tk i tkn nic nie mam, do es tym bardziej bo nie widuje w wwie.

co to za durne uprzedzenia.

Data: 2010-04-23 08:44:05
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Michał Gut pisze:
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

no patrz a ja z mazowieckiego jestem i do  tk i tkn nic nie mam, do es tym bardziej bo nie widuje w wwie.

To może lepiej się przyjrzyj, ponieważ wszystkie powyższe (jak i setki
innych) są widywane dość często.

co to za durne uprzedzenia.

Ano durne.

Data: 2010-04-22 18:51:49
Autor: marjan
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Szewczak pisze:
Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

PZDr
Adam

RP nie lubi RZ ;>


--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-04-22 21:52:15
Autor: PSYLO
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
marjan pisze:
RP nie lubi RZ ;>

A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>

--
PSYLO

Data: 2010-04-22 22:09:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
PSYLO pisze:
marjan pisze:
RP nie lubi RZ ;>

A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>


Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-04-23 15:18:36
Autor: Zbylut
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Marcin "Kenickie" Mydlak zapodal(a):

PSYLO pisze:
marjan pisze:
RP nie lubi RZ ;>

A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>


Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

a jaka to bo nie znam? :)

--
pozdrawiam, Zbylut
* Usenet news. Learn what you know, share what you don't *

Data: 2010-04-24 09:32:30
Autor: PSYLO
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz. Macie jakieś lokalne określenia innych miast? Leczycie w ten sposób kompleksy? Gdzie to? ;>

--
PSYLO

Data: 2010-04-25 23:06:16
Autor: Adam Płaszczyca
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Sat, 24 Apr 2010 09:32:30 +0200, PSYLO napisał(a):

Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz. Macie jakieś lokalne określenia innych miast? Leczycie w ten sposób kompleksy? Gdzie to? ;>

Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-04-25 23:38:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 2010-04-25 23:06, Adam Płaszczyca pisze:

Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>
Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz. Macie jakieś lokalne określenia
innych miast? Leczycie w ten sposĂłb kompleksy? Gdzie to? ;>
Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D

;)

http://images.google.pl/images?hl=pl&q=BY%C5%81E%C5%9A%20KIEDY%C5%9A%20W%20RZESZOWIE%20KOTKU&lr=&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi



--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Data: 2010-04-26 04:50:26
Autor: Onufry Zagloba
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
On 25 Kwi, 23:06, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D


I to ma być powód do wstydu? Rozumiem, że kolega wolałby
wielkiego ...hmmm... zaganiacza?

Dobrze, że homofobia nie jest modna ostatnimi czasy... :D

--
Pozdrawiam
Onufry Zagloba

Data: 2010-04-27 01:04:05
Autor: Adam Płaszczyca
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi


Data: 2010-04-27 22:20:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Mon, 26 Apr 2010 04:50:26 -0700 (PDT), Onufry Zagloba napisał(a):

Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D

I to ma być powód do wstydu? Rozumiem, że kolega wolałby
wielkiego ...hmmm... zaganiacza?

Nie, zdecydowanie wolę małe piczki, jakie można spotkac we Wrocławiu na
rynku :D


Przepraszam bardzo, na Rynku i w jego okolicach, te małe co je można spotkać to krasnale. Weź kiedyś aparat w łapy, wykaz wszystkich istniejących figurek (tylko bez lokalizacji), a potem wytęż wzrok i szare komórki odnajdując i uwieczniając wszystkie. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-04-28 03:59:21
Autor: Onufry Zagloba
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
On 27 Kwi, 01:04, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

Nie, zdecydowanie wolę małe piczki, jakie można spotkac we Wrocławiu na
rynku :D


A zatem musiał mnie zmylić ton wypowiedzi.

Tak swoją droga to za połączenie "małe" i "piczki" można dostać do 12
lat. Jeśli się oczywiście skorzysta... Jeśli nie to na pewno można
wzbudzić zainteresowanie władz.

--
Pozdrawiam
Onufry Zagloba

Data: 2010-04-29 14:03:52
Autor: Adam Płaszczyca
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Wed, 28 Apr 2010 03:59:21 -0700 (PDT), Onufry Zagloba napisał(a):

Tak swoją droga to za połączenie "małe" i "piczki" można dostać do 12
lat. Jeśli się oczywiście skorzysta... Jeśli nie to na pewno można
wzbudzić zainteresowanie władz.

A kto powiedział, że małe to poniżej 15 lat? Te studenckie z I roku są
jeszcze małe ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-04-25 23:05:46
Autor: Adam Płaszczyca
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Thu, 22 Apr 2010 21:52:15 +0200, PSYLO napisał(a):

RP nie lubi RZ ;>

A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>

I jedzie taś-taś-taś sybko, sybko, całe 40km/h lewym pasem. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-04-22 22:02:49
Autor: Michał Baszyński
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 2010-04-22 18:51, marjan pisze:

RP nie lubi RZ ;>

RST nie lubią RNI.
Komentarz czytelnika ze strony internetowej jednej z lokalnych gazet:
"Nie obrażając wszystkich o tablicach RNI bo są i porządni kierowcy. Ale przygniata ich masa ludzi jeżdżących bez wyobraźni i bezmyślnie. Powodem chyba jest to, że przez Nisko jest tylko prosta droga .Jak zaczynają się krzyżówki i duży ruch zaczyna się problem"

We Wrocławiu oprócz wymienionych DKL, DBL nie najlepszą opinię mają także DB, DOA i DWR.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2010-04-23 03:52:45
Autor: Onufry Zagloba
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
On 22 Kwi, 18:51, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
RP nie lubi RZ ;>

Musi RP drażnić jak RZ migają te pomarańczowe lampki na chwile przed
skrętem?

Czy może to, że RZ nie potrafi jeździć z tą śmieszną linią przerywaną
między kołami?

A może RP nie rozumieją jak mając jezdnie całą dla siebie RZ jeździ
przy prawej krawędzi?

Albo to że RZ nie potrafi zmienić nagle pasa i  zahamować na środku
pustej drogi?

Itp, itd ;-)

Jasne, że to już nie zależy od rejestracji a od umiejętności
poszczególnych kierowników. Ale prawie zawsze widząc kierowcę z
Przemyśla zbliżającego się do nieco bardziej skomplikowanego
skrzyżowania wiem że się będzie działo ;-)

--
Pozdrawiam
Onufry Zagloba

Data: 2010-04-23 16:54:57
Autor: marjan
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Onufry Zagloba pisze:
On 22 Kwi, 18:51, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
RP nie lubi RZ ;>

Musi RP drażnić jak RZ migają te pomarańczowe lampki na chwile przed
skrętem?

Czy może to, że RZ nie potrafi jeździć z tą śmieszną linią przerywaną
między kołami?

A może RP nie rozumieją jak mając jezdnie całą dla siebie RZ jeździ
przy prawej krawędzi?

Albo to że RZ nie potrafi zmienić nagle pasa i  zahamować na środku
pustej drogi?

Itp, itd ;-)

Jasne, że to już nie zależy od rejestracji a od umiejętności
poszczególnych kierowników. Ale prawie zawsze widząc kierowcę z
Przemyśla zbliżającego się do nieco bardziej skomplikowanego
skrzyżowania wiem że się będzie działo ;-)

Nie ma się co dziwić.
Był Ty kiedy w Przemyślu? Widział Ty tam dzie jakie rondo? Nie?
No właśnie.. bo nie ma żadnego..

Dużym problemem było dla mnie nauczyć się jeździć po Krakowie, na początku kompletnie nie ogarniałem większych skrzyżowań, bo po prostu na takich nie byłem uczony jeździć. Teoria teorią, ale w praktyce zanim nie pojeździsz to się nie nauczysz. Podobnie z tramwajami (tak, Przemyśl ich nie ma :D).

Rzeszów może i nie jest jakąś potężną metropolią, ale ronda ma, skrzyżowania dróg wielojezdniowych po kilka pasów ma, i dlatego siłą rzeczy kierowcy którzy pierwszy raz (lub po prostu rzadko) po czymś takim jeżdżą bywają nieprzewidywalni, to prawda.

Co do zachowań o których pisałeś (niemruganie kierunkami, jazda środkiem, czy zajeżdżanie drogi) nie spotkałem większych zależności związanych z tablicą.

A z resztą ja nie mam RP tylko legendarne już czarne RWH :P


--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-04-25 23:40:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 2010-04-22 18:51, marjan pisze:

Stereotypy.
Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES
W podlaskim ponoc BSK
a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?
RP nie lubi RZ ;>

Już bardziej wkur*&^ają mnie RZE i RLE ...

A na poważnie - białej gorączki dostaję jak widzę na drodze RP .... chyba, że jest to RP leasingowe, to wtedy już nie wiadomo czego się spodziewać, czy speede gonzalesa czy szybkich i wściekłych zapier*&^jących 3-go Maja, Grunwaldzką czy jagiellońską z pełną pi*&^dą, tj 20 w porywach do 30 km/h ...

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Data: 2010-04-22 19:03:25
Autor: Szymon Machel
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości


Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?


Co prawda nie było pytania o Kraków ale i tak odpowiem :)
My, tu, w Krakowie to lubimy wszystkich.
Czasem mniej lub bardziej, ale wszystkich.

Szymon

Data: 2010-04-22 19:40:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Szymon Machel pisze:

Co prawda nie było pytania o Kraków ale i tak odpowiem :)
My, tu, w Krakowie to lubimy wszystkich.
Czasem mniej lub bardziej, ale wszystkich.

A jak oni was nie lubią, to wy ich tak bardzo lubicie, aż was polubią. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-04-22 20:11:53
Autor: macko
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości

Co prawda nie było pytania o Kraków ale i tak odpowiem :)
My, tu, w Krakowie to lubimy wszystkich.
Czasem mniej lub bardziej, ale wszystkich.
Szymon
-- --

Nie przesadzaj, że wszystkich. W Krakowie uważam na auta z rej. KPR i KMI jakoś źle mi się kojarzą....
KWI, KBR, KCH, KNT to całkiem mili kierowcy.
A zresztą jakie to ma znaczenie jak i tak wszystko zaczyna się od PO i WW (leasing)

pzdr. macko
Opel Astra X17DTL 96r (i diesel i kombi)

Data: 2010-04-22 22:09:44
Autor: Jacek
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
He, he. Lubicie, tak jak górale ceprów, a zwłaszcza ich dutki ;-)
Jacek

Data: 2010-04-22 19:23:01
Autor: Czabu
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqprtc$4co$1news.onet.pl...
Stereotypy.

Są głupie.


Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

Poważnie? Wskażesz jakiś raport, sondaż? I naprawdę wszystko? Wódka, wino, wiertarki, wiśnie, wanny i cała innych rzeczy jest nielubiana w Polsce? Jakoś nie wierzę.


W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

To jakaś odgórna decyzja? Bo mnie nikt o tym nie informował...
Jak zobaczę takie tablice to ma we mnie nienawiść wzbierać, czy mam inaczej reagować?

Mam dobrego kumpla, który jeździ samochodem z tablicą ES. Jeden z lepszych kierowców jakich znam. Warszawiak z urodzenia. Jak to się ma do Twojego pitolenia?


W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

Tak samo. Są idioci, którzy wierzą w stereotypy i idioci, którzy nie potrafią zachować się w ruchu drogowym.

Pozdrawiam
Czabu

P.S. Nuda Cię dopadła? Liczysz na flame'a?

Data: 2010-04-22 19:36:03
Autor: Marcin Stankiewicz
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Thu, 22 Apr 2010 19:23:01 +0200, Czabu na pl.misc.samochody
napisał(a):

Mam dobrego kumpla, który jeździ samochodem z tablicą ES. Jeden z lepszych kierowców jakich znam. Warszawiak z urodzenia. Jak to
się ma do Twojego pitolenia?

Wyjątek ? A jak to było z wyjątkami ... ?

Ja osobiście mam alergię na ELW i ETM - jak widzę samochód z taką
rejestracją bo włącza mi się zasada podwójnie ograniczonego zaufania :)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl

Data: 2010-04-22 20:14:02
Autor: Yogi\(n\)
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqprtc$4co$1news.onet.pl...
Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?


Coż, ja nie wierzyłem w takie rzeczy, ale pojeździłem trochę po Małopolsce - i stwierdziłem że rzeczywiście są dwa miejsca "szczególne". Tarnów i Limanowa. Nie wiem, gdzie oni się uczą jeździć, ale z pewnością robią to bardzo źle. Standardem jest jazda jednokierunkową pod prąd, skręcanie na jednokierunkowej w lewo z prawego pasa, o idiotach parkujących na wyjeździe z parkingu (blokujących przynajmniej sześćdziesąt innych samochodów) nie wspominam.
Zatem - wystrzegajcie się KT i KLI.

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-22 21:00:46
Autor: mirek
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Zatem - wystrzegajcie się KT i KLI.


Dokladnie tak - wg mnie najgorzej w maloposce jezdza KLI i KNS.........

Data: 2010-04-22 21:18:17
Autor: Szymon Machel
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości


Stereotypy.

Nie lubię, nie lubię.
Dlaczego kogoś podnieca antagonizowanie, szukanie lepszych, gorszych,
piętnowanie, wytykanie.
Q.rna jego ... i kawałek szkła. Szukaj tego co łączy nie tego co dzieli.
Nie każdy jest Einstainem, Ty też nie.
Make peace not war.
Amen

Szymon

Data: 2010-04-22 22:13:05
Autor: Jacek
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Mam "przyjemność" mieszkać na pograniczu województw S i K. Kiedyś była tu granica zaborów a teraz jest tylko granica Gorole/Hanysy. Zdecydowanie w S wrogiem są K i na odwrót.
Jacek

Data: 2010-04-23 13:12:38
Autor: Marcin Kiciński
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Jacek pisze:

Zdecydowanie w S wrogiem są K i na odwrót.

Wydaje ci się. Mam blachy SM, swego czasu przez kilka miesięcy jeździłem codziennie do Krakowa i jakoś nie zauważyłem żeby mnie tam ktoś nie lubił. Co do hanysów i goroli to większa wrogość powinna występować pomiędzy SO, SD i SBE a SK, SM, SY, SH, SL itd. Ale jakoś na ulicach Katowic czy Sosnowca tej odwiecznej nienawiści też nie widzę, więc kolejny mit.

Pozdrawiam z Mysłowic
--
Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2010-04-22 22:35:37
Autor: szybkobiegajace trampki
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqprtc$4co$1news.onet.pl...
zachodniopomorskim ?

mi najbardziej na nerwy działają HP

Data: 2010-04-23 21:23:26
Autor: Borys Pogoreło
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:35:37 +0200, szybkobiegajace trampki napisał(a):

zachodniopomorskim ?

mi najbardziej na nerwy działają HP

 No, drukarki mają wredne ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-23 00:36:27
Autor: Rafał Grzelak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Szewczak wrote:

Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
uzytkownikow.

Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym ruchu w
DC. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-23 19:13:57
Autor: Jacek Osiecki
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Fri, 23 Apr 2010 00:36:27 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):
Adam Szewczak wrote:
Stereotypy.
Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES
Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
uzytkownikow.
O, czyli RMI się łapią. :) Jak widzę taką rejestrację to wolę zachować
większą odległość...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-04-24 09:36:07
Autor: PSYLO
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Rafał Grzelak pisze:
Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
uzytkownikow.

Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym ruchu w
DC. ;p

Czemu tak ściśle określasz? Może lepiej od razu "nie lubie xxx i xx", miałbyś dokładnie tyle samo racji ;-)

--
PSYLO

Data: 2010-04-24 13:57:44
Autor: Rafał Grzelak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
PSYLO wrote:

Rafał Grzelak pisze:
> Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
> uzytkownikow.
> > Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym
> ruchu w DC. ;p

Czemu tak ściśle określasz? Może lepiej od razu "nie lubie xxx i xx",
miałbyś dokładnie tyle samo racji ;-)

Takie obserwacje ;] Mniejsze/male miasto na podkarpaciu... i zaczynam
sie bac. ;p

Aa... no i dawne ciechanowskie. ;p Nawet kiedys Holowczyc mowil, ze wg.
niego to tam sa tylko proste odcinki i zakrety 90*.
Nie wiem na ile mial racje, ale na parkingu pod sklepem dziewczyna z
tablicami WCI skrecila z prawego pasa w lewo (90* oczywiscie)... no i
przod z prawej strony musialem robic. ;p


--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-23 02:26:31
Autor: Stefan Szczygielski
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 22.04.2010 18:01, Adam Szewczak pisze:
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

To ja chyba jestem ponad podziałami. ;) Dwóch pierwszych nie kojarzę, a to trzecie to Łódź-co? Sieradz?

S.

Data: 2010-04-23 08:20:01
Autor: Vlad The Ripper
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Stefan Szczygielski" <groups@siospammoomean.eu.org> napisał w wiadomości news:hqqpfn$3bp$1news.onet.pl...
W dniu 22.04.2010 18:01, Adam Szewczak pisze:
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

To ja chyba jestem ponad podziałami. ;) Dwóch pierwszych nie kojarzę, a to trzecie to Łódź-co? Sieradz?

TK- Kielce, TKN - Końskie, ES - Skierniewice
Jakoś za dużo to w stolicy sie ich nie widuje.
Ja tam obawiam się najbardziej lizingowozów KR, PO czy WE, a poza tym podmiejskich cwaniaczków WPR i WPI :D

Data: 2010-04-23 02:20:41
Autor: Mateusz
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
On 23 Kwi, 08:20, "Vlad The Ripper" <os^
$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

Ja tam obawiam się najbardziej lizingowozów KR, PO czy WE, a poza tym
podmiejskich cwaniaczków WPR i WPI :D

Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty. Najgorzej jest z
przedstawicielami handlowymi - właśnie w autach leasingowych.
Co d wawy to byłem tak pięć razy - jak dla mnie dżungla.

Data: 2010-04-23 13:08:14
Autor: Vlad The Ripper
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Ja tam obawiam się najbardziej lizingowozów KR, PO czy WE, a poza tym
podmiejskich cwaniaczków WPR i WPI :D

Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty. Najgorzej jest z
przedstawicielami handlowymi - właśnie w autach leasingowych.
Co d wawy to byłem tak pięć razy - jak dla mnie dżungla.

Ja w stolicy jeżdżę na codzień, idzie się przyzwyczaić i przynajmniej jeden drugiemu nie stara się utrudniać na ogół. Dla mnie dżungla to Kraków.

Data: 2010-04-23 17:18:00
Autor: Szymon Machel
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości


Ja w stolicy jeżdżę na codzień, idzie się przyzwyczaić i przynajmniej jeden drugiemu nie stara się utrudniać na ogół. Dla mnie dżungla to Kraków.

Eee tam.
Kilka lat jeździłem z Kraqa do Wawy. Taka praca.
Nie raz spędzałem w Wawie klika dni, tydzień.
Dało się jeździć. Tylko jedno ale... Jak wracałem po parodniowym
pobycie w Wawie do Kraqa to musiałem się przestawić na inną jazdę:
-spokojniej no i zapomnieć o takich rzeczach jak "wczesne czerwone".
Słowem bardziej na luzie, prawie nikt się nie wygłupia a jeśli to
ma rejestrację zaczynającą się od ... nie, nie powiem :)

Szymon

Data: 2010-04-23 18:22:36
Autor: Artur Maśląg
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Szymon Machel pisze:
(...)
Ja w stolicy jeżdżę na codzień, idzie się przyzwyczaić i przynajmniej jeden drugiemu nie stara się utrudniać na ogół. Dla mnie dżungla to Kraków.

Eee tam.

Ani trochę. W porównaniu z DC zdecydowanie mniejsza kultura jazdy
itd.. Tu się zgadzam ze stwierdzeniem, że Kraków w porównaniu do DC
to dżungla.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-04-23 10:55:45
Autor: Przemeq
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Najlepsi to są kierowcy z literą S  SK, SJZ, SH jak przyjedzi z literą T TK i inne to sie gupi bo zobaczy na średnicówce 3 pasy i nie wie jak jechac jak przyjedzie z W to znowu jak mysz do sera ile fabryka dała.

Przemeq

Data: 2010-04-23 14:21:26
Autor: ______
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 2010-04-23 10:55, Przemeq pisze:
Najlepsi to są kierowcy z literą S  SK, SJZ, SH
z wyjątkiem SWD ;)

Data: 2010-04-23 07:32:50
Autor: choczsz
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
On 22 Kwi, 18:01, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
Stereotypy.
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

Nie znasz sie
Najgorsi kierowcy maja numery rejestracyjne na literki:
S,P,W,E,L,B,Z,N,D,O,R,C,T,F,G oraz K

Data: 2010-04-23 16:57:10
Autor: marjan
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
choczsz pisze:
On 22 Kwi, 18:01, "Adam Szewczak" <horses@usuĂą.poczta.onet.pl> wrote:
Stereotypy.
W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

Nie znasz sie
Najgorsi kierowcy maja numery rejestracyjne na literki:
S,P,W,E,L,B,Z,N,D,O,R,C,T,F,G oraz K

A Ty z policji, Ĺźe H to niby miszcze kierownicy? :P


--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-04-23 11:01:40
Autor: Maciej Browarczyk
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Szewczak pisze:

[cut]

W Gdansku (GB) nie bardzo lubi sie tych z obrzezy bliskich i dalekich (GKA, GDA, GWE, GKS), bo jezdza jak lamagi, no i chyba "na podlozu pilkarskim" nie lubi sie GA. Natomiast w Elblagu (NE) jest podobnie jak wyzej, nie lubi sie "wsiowych" co potrafia tylko jezdzic po prostej drodze, swiatel nie maja i zmulaja okrutnie w najwiekszy ruch (NEB, NBR, NBA).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-04-24 14:22:41
Autor: Karolek
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Maciej Browarczyk pisze:
Adam Szewczak pisze:

[cut]

W Gdansku (GB)

Raczej GD

  nie bardzo lubi sie tych z obrzezy bliskich i dalekich
(GKA, GDA, GWE, GKS), bo jezdza jak lamagi,

Prawda, wsiuny pozamienialy furmanki na auta i widac to na drodze.
O dziwo GPU jakos mniej mi sie w oczy rzuca (w tym negatywnym sensie).

no i chyba "na podlozu pilkarskim" nie lubi sie GA.

Tego nie zauwazylem, a czesto jezdze do Gdanska.
Za to koszulek arki w gd z cala pewnoscia nie lubia :>



--
Karolek

Data: 2010-04-23 19:11:22
Autor: Jacek Osiecki
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Dnia Thu, 22 Apr 2010 18:01:48 +0200, Adam Szewczak napisał(a):
Stereotypy.
Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

Inaczej: jeśli coś jedzie szybko i agresywnie, to jest szczególnie
nielubiane jeśli ma literkę "W" na początku.

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

Ja tam najgorzej wspominam wszelkie pojazdy z tablicami RMI - jakoś
wyjątkowo często się zapuszczają do Krakowa :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-04-24 00:33:25
Autor: fanfaran
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 2010-04-22 18:01, Adam Szewczak pisze:
Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

PZDr
Adam

Ja tam nie lubie KRA (buraczany styl jazdy), chociaz sam mam KWI. Natomiast KBC i KBR sa najczesciej bardzo nieprzewidywalni i robia strasznie glupie rzeczy na drodze

Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona