Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Data: 2010-04-22 20:14:02
Autor: Yogi\(n\)
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqprtc$4co$1news.onet.pl...
Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

Coż, ja nie wierzyłem w takie rzeczy, ale pojeździłem trochę po Małopolsce - i stwierdziłem że rzeczywiście są dwa miejsca "szczególne". Tarnów i Limanowa. Nie wiem, gdzie oni się uczą jeździć, ale z pewnością robią to bardzo źle. Standardem jest jazda jednokierunkową pod prąd, skręcanie na jednokierunkowej w lewo z prawego pasa, o idiotach parkujących na wyjeździe z parkingu (blokujących przynajmniej sześćdziesąt innych samochodów) nie wspominam.
Zatem - wystrzegajcie się KT i KLI.

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-22 21:00:46
Autor: mirek
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Zatem - wystrzegajcie się KT i KLI.

Dokladnie tak - wg mnie najgorzej w maloposce jezdza KLI i KNS.........

Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi