Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Data: 2010-04-23 00:36:27
Autor: Rafał Grzelak
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
Adam Szewczak wrote:

Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
uzytkownikow.

Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym ruchu w
DC. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-23 19:13:57
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 23 Apr 2010 00:36:27 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):
Adam Szewczak wrote:
[...]
O, czyli RMI się łapią. :) Jak widzę taką rejestrację to wolę zachować
większą odległość...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-24 09:36:07
Autor: PSYLO
Rafał Grzelak pisze:
Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
uzytkownikow.

Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym ruchu w
DC. ;p

Czemu tak ściśle określasz? Może lepiej od razu "nie lubie xxx i xx", miałbyś dokładnie tyle samo racji ;-)

--
PSYLO

Data: 2010-04-24 13:57:44
Autor: Rafał Grzelak
PSYLO wrote:

Rafał Grzelak pisze:
> [...]
> uzytkownikow.
> ruchu w DC. ;p

Czemu tak ściśle określasz? Może lepiej od razu "nie lubie xxx i xx",

Takie obserwacje ;] Mniejsze/male miasto na podkarpaciu... i zaczynam
sie bac. ;p

Aa... no i dawne ciechanowskie. ;p Nawet kiedys Holowczyc mowil, ze wg.
niego to tam sa tylko proste odcinki i zakrety 90*.
Nie wiem na ile mial racje, ale na parkingu pod sklepem dziewczyna z
tablicami WCI skrecila z prawego pasa w lewo (90* oczywiscie)... no i
przod z prawej strony musialem robic. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi