Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi

Data: 2010-04-24 00:33:25
Autor: fanfaran
Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
W dniu 2010-04-22 18:01, Adam Szewczak pisze:
Stereotypy.

Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

W podlaskim ponoc BSK

a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

PZDr
Adam

Ja tam nie lubie KRA (buraczany styl jazdy), chociaz sam mam KWI. Natomiast KBC i KBR sa najczesciej bardzo nieprzewidywalni i robia strasznie glupie rzeczy na drodze

Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi