Tablice rejestracyjne a RODO

Data: 2018-05-29 21:05:58
Autor: PlaMa
Tablice rejestracyjne a RODO
Właśnie się dowiedziałem, że RODO w jakiś sposób uporządkowało kwestie z publikacją filmików z tablicą i nie wolno już pokazywać tablic...

Co o tym myślicie?

Data: 2018-05-29 21:37:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-29 o 21:05, PlaMa pisze:
Właśnie się dowiedziałem, że RODO w jakiś sposób uporządkowało kwestie z publikacją filmików z tablicą i nie wolno już pokazywać tablic...

Co o tym myślicie?

Legenda Urbana.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-29 23:07:21
Autor: z
Tablice rejestracyjne a RODO
W dniu 2018-05-29 o 21:37, Liwiusz pisze:

Legenda Urbana.

Bo teraz panuje WIELKI STRACH przed RODO i teraz można będzie łatwiej i prościej egzekwować, karać i zarządzać.
Ile już razy takie tekst czytałem :-)

No i proszę w kwestii tablic

"A co z publikacją zdjęć lub nagrań aut z widocznymi tablicami rejestracyjnymi? Okazuje się, że tutaj też zajdą pewne zmiany. Jeśli po nagraniu albo zdjęciu zamieszczonym w internecie będziemy w stanie zidentyfikować daną osobę, to za dane osobowe mogą zostać uznane także dane marki, modelu samochodu i jego numery rejestracyjne. Wszystkie elementy będą odnosić się do przepisów RODO. Jeżeli ktoś rozpozna samochód po tablicach rejestracyjnych i uzna, że opublikowany materiał narusza jego dobra osobiste, będzie mógł wystąpić o odszkodowanie."

To jak? zmieniło się czy nic nie zmieniło i znowu RODO można sobie wsadzić? :-)

Data: 2018-05-30 06:48:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-29 o 23:07, z pisze:
[...]

Piszesz nie na temat.

Po pierwsze - jeśli upublicznienie tablic "pozwala na zidentyfikowanie osoby i uzna, że zostały naruszone jego dobra osobiste", to przecież i w obecnym stanie prawnym może żądać zadośćuczynienia za naruszenie swoich dóbr. Tyle że samo pokazanie tablic nijak się ma do naruszenia dóbr.

Po drugie - RODO nie dotyczy osób prywatnych ("Niniejsze rozporządzenie nie ma zastosowania do przetwarzania danych osobowych:
c) przez osobę fizyczną w ramach czynności o czysto osobistym lub domowym charakterze")

Po trzecie - sam numer rejestracyjny nie jest daną osobową, nie identyfikuje bowiem osoby, czy kierowcy, tylko samochód.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-30 07:22:39
Autor: A. Filip
Tablice rejestracyjne a RODO
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]
Po trzecie - sam numer rejestracyjny nie jest daną osobową, nie
identyfikuje bowiem osoby, czy kierowcy, tylko samochód.

Ja się nawet zgodzę że tak jest _w pierwszym przybliżeniu_.
IMHO w ok. 20%-30% przypadków publikacji zdjęć tablice rejestracyjne
występują w "powiązaniu" z innymi danymi i w najlepszym przypadku
"zwiększają wykroczenie".

Poza tym jest kwestia _dla kogo_ numery rejestracyjne samochodu pana X
są daną osobową pana X np. pan X jest (bardzo) znaną osobą w miasteczku Y
i ma rzadki typ/kolor/.. samochodu.

Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków.
Gdyby prawo było (zawsze) proste prawnicy by znacznie mniej zarabiali ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-30 07:31:15
Autor: z
W dniu 2018-05-30 o 07:22, A. Filip pisze:

Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków.
Gdyby prawo było (zawsze) proste prawnicy by znacznie mniej zarabiali ;-)

O widzisz. Im dłużej się wałkuje o tej hydrze ;-) tym więcej na to wskazuje że RODO jest dla prawników.

Data: 2018-05-30 08:58:34
Autor: Liwiusz
[...]

Ale takie rozumowanie doprowadzi do absurdu, że w ogóle nie można publikować zdjęć samochodów, czy na przykład zdjęcia czapki (bo ktoś kogoś może po czapce rozpoznać).

Poza tym z faktu, że ktoś wie czyj jest samochód, nijak nie wynika, że publikując zdjęcie samochodu publikujemy czyjeś dane osobowe.

Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków.
Gdyby prawo było (zawsze) proste prawnicy by znacznie mniej zarabiali ;-)

Ochrona danych osobowych już dawno zabrnęła w ślepą uliczkę absurdu. Jak wiadomo, z fałszu może wynikać wszystko, podobnie jak z bzdurnych przepisów. Jakieś większe emocjonowanie się RODO zatem nie ma sensu - z przepisów może wynikać wszystko, bo wszystko zależy od interpretacji, wystarczy spojrzeć jak zmieniała się w czasie definicja danych osobowych w oparciu wyłącznie tylko o interpretacje przepisów (bo same przepisy się nie zmieniały).

--
Liwiusz

Data: 2018-05-30 09:22:14
Autor: A. Filip
[...]

Wiesz co, może zacznijmy od ogona:
Czy numery na tablicy rejestracyjnej samochodu są daną osobową gdy
a) średni portal internetowy publikuje kilka filmików z wypadkami
   samochodowymi "zwykłych ludzi" rocznie
b) firma postawi przy drogach setki skomputeryzowanych kamer
   sczytujących numery rejestracyjne przejeżdżających samochodów

IMHO w przypadku "a" większość racji jest po twojej stronie ale w
przypadku "b" ja przenigdy nie przyznam ci racji.

--
A. Filip

Data: 2018-05-30 09:58:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-30 o 09:22, A. Filip pisze:
[...]

A jeśli ta firma z b) stworzy sobie plik z kombinacją wszystkich numerów rejestracyjnych to przetwarza dane osobowe?

Przecież ta firma sczytująca dane nie wie, jakie osoby jeżdżą.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-30 12:04:41
Autor: z
W dniu 2018-05-30 o 09:58, Liwiusz pisze:
Przecież ta firma sczytująca dane nie wie, jakie osoby jeżdżą.

Z tego co specjaliści się wypowiadali to RODO miało przeciwdziałać przetwarzaniu "cieni" czy jak to tam się nazywa ;-) bo jednak w pewnym momencie może to bez konkretnej identyfikacji "Jan Kowalski" służyc do niecnych celów czyli np. Trampa zrobić prezydentem.

To jak w końcu jest z Tym RODO?

Data: 2018-05-30 13:03:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-30 o 12:04, z pisze:
[...]

Zasadniczo różnic w porównaniu do dotychczasowych przepisów jest niewiele, co ciekawe, są też ułatwienia (np. nie trzeba zgłaszać zbiorów danych do GIODO).

--
Liwiusz

Data: 2018-05-31 09:24:24
Autor: J.F.
Dnia Wed, 30 May 2018 09:58:27 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

A jak sobie stworzy plik z 11-cyfrowymi numerami ?
Wsrod nich beda PESELe ...

J.

Data: 2018-05-31 09:29:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-31 o 09:24, J.F. pisze:
[...]

No właśnie - stąd wniosek, że sam numer pesel daną osobową nie jest.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-31 10:51:25
Autor: J.F.
Dnia Thu, 31 May 2018 09:29:34 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

To trzeba przepis przeczytac.

,,dane osobowe" oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do
zidentyfikowania osobie fizycznej (,,osobie, której dane dotyczą");
możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można
bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na
podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer
identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy ...

I czy gdzies tam jest ograniczenie przez kogo ma byc mozliwa do
zidentyfikowania ?

Tak swoja droga - pseudonimizacja ... mam glupie wrazenie, ze unia
chce, a jednoczesnie wszystko zapisala, zeby nic to nie dalo -
obowiazki ciagle te same, to po co sobie utrudniac ?

J.

Data: 2018-05-31 13:25:36
Autor: z
W dniu 2018-05-31 o 10:51, J.F. pisze:
[...]

Dzięki za przytoczenie przepisów. 99% Kowalskich tego nie przeczyta i można im wmawiać różne głupoty o RODO. Jedni będą wychwalać (debile) drudzy propagować biurokrację (barany) a trzeci będą kombinować jak na tym zarobić np. na szkoleniach (złodzieje) Wiem GRUBO :-)

Z moje osobistej strony poligraficznej już sobie wyobrażam zmiany we wszystkich drukach i formularzach czy to sadowych czy medycznych.
To się nie nie dzieje samo i za DARMO. to pociąga konkretne koszty.

A im więcej się o RODO dowiaduję tym bardziej jestem przekonany że jest NIEPOTRZEBNE a na pewno w takiej debilnej postaci.

Można było podnieść kary i spenalizować pewne działania. (przetwarzanie danych osobowych cieni)

Wiem... Tego nie można zrobić bo robią to nasi koledzy i wielkie korporacje...
Dlatego pomydli się obywatelom kolejny raz oczy i utwierdzi w przekonaniu że unijna biurokracja DZIAŁA

Żałość

Data: 2018-06-12 18:24:01
Autor: Marcin Debowski
On 2018-05-31, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A co to jest to zidentyfikowanie bo jak dla mnie powiązanie danych z konkretną, fizyczną osobą. Nawet mając goły pesel to nie jest automatyczne de facto powiązanie. Poza tym, zawsze dobrze się zastanowić, czemu dany przepis ma służyć. Jak jakaś firma zgromadzi sobie 100 poprawnych nr pesel i nic z tego więcej nie wynika, to gdzie tu naruszenie jakichkolwiek dóbr?

--
Marcin

Data: 2018-06-13 10:03:56
Autor: z
[...]

Ale przepis mówi że jeśli w tej firmie będą np.  adresy email, adresy pocztowe... Na pewno gdzieś jakieś będą  (przecież dziś się normalną korepondencję prowadzi) to jest szansa że ktoś na podstawie tych danych "obczai" o kogo konkretnie chodzi.
I MAMY CIĘ!
Musisz stosować RODO w całej rozciągłości bo te dane trzeba chronić.

TAK Tak jest napisane RODO i trzeba mieć tego świadomość

Że jest zapis że w imię dobra wyższego czy innych względów można odstąpić... To weź się kop z koniem w sądzie CO BYŁO WYŻSZE

Data: 2018-06-14 10:22:09
Autor: Piotr Gałka
[...]

W tym cytacie nie widzę nic o automatycznym powiązaniu a jedynie o możliwym.
Czyli jak robię sobie spreedsheet do wyliczania czegokolwiek to muszę uważać, bo niektóre wyniki mogą być przypadkiem PESELami. A na podstawie PESELa osobę można zidentyfikować - czyli chyba jest to informacja o możliwej do zidentyfikowania osobie.
Pół biedy jak wyniki bo ich już nie przetwarzam (a o przetwarzanie jest chyba cała batalia), ale gorzej jak wyniki pośrednie bo one są natychmiast dalej przetwarzane w celu uzyskania tych docelowych :)
P.G.

Data: 2018-06-14 17:05:29
Autor: Kubuś Puchatek
W dniu 14.06.2018 o 10:22 Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade..pl>  pisze:

[...]

Sprubój obliczyć obwód koła. Podobno w rozwinięciu ? są zawarte wszystkie  możliwe ciągi liczbowe, więc i jakiś PESEL się znajdzie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2018-06-14 17:37:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Kubuś Puchatek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zkltjftvd828up@mobilny.nat.stargardszczecinski.vectranet.pl...
[...]

Wszystkie pesele sie tam znajda :-)

Ale jest szansa, ze byc moze az tak wielu cyfr, zeby wszyskie sie znalazly, to ktos nie obliczy :-)

J.

Data: 2018-06-14 17:43:24
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2018-06-14 o 17:37, J.F. pisze:

[...]

Trzeba przejść z zapisem liczb na HEX to znacznie zmniejszy liczbę generowanych niechcący PESELi :)
Albo lepiej na bin. Jest jakiś PESEL składający się z samych zer i jedynek?
P.G.

Data: 2018-06-14 21:10:07
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pfu2eo$ce$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

Zdaje sie, ze najlepszy obecnie algorytm pracuje od razu w hex ..

Albo lepiej na bin. Jest jakiś PESEL składający się z samych zer i jedynek?

Ale przeciez te zera i jedynki symbolizuja liczbe, a pesel jest liczba, wiec nic ci to nie da :-)

Moze tylko tyle, ze kontrola nie zauwazy :-)

J.

Data: 2018-08-16 18:25:29
Autor: robsadkar
Tablice rejestracyjne a RODO
A jak wygląda sytuacja w przypadku kiedy,upubliczniony został wizerunek samochodu z numerami rejestracyjnym w konkretnej lokalizacji ulicy pod lokalem, zdjęcie zostało opisane, że ?ierowca jest Pani. Pani jest zarówno kierowca jak i właścicielem samochodu, auto można spotkać  codziennie w tej samej lokalizacji, ponadto Pani właścicielka nosi koszulkę z logo firmy, w której jest dostawcą, na koszulce poza logo widnieje również imię  Pani. Dodam jeszcze że publikacja zdjęcia bardzo mocno wpłynęła na małżeństwo Pani, która ukrywają przed  mężem fakt  pracy w danym lokalu, w skutek czego doszło do separacji.

Data: 2018-08-17 10:42:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-08-17 o 03:25, robsadkar@gmail.com pisze:
[...]

Kto upublicznił i gdzie?

--
Liwiusz

Data: 2018-08-21 21:26:08
Autor: Tom N
Liwiusz w <news:pl61q4$pjp$1node2.news.atman.pl>:

W dniu 2018-08-17 o 03:25, robsadkar@gmail.com pisze:
upubliczniony został wizerunek samochodu
Kto upublicznił i gdzie?

Miś Uszatek w dobranocce...Samochód -- niestety -- został zezłomowany, bo mu
uszko klapło...

Masz jakieś "istotne" pytania, czy się ogarniesz, wreszczie, panie
Malinowski.

--
'Tom N'

Data: 2018-08-22 07:09:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-08-21 o 21:26, (Tom N) pisze:
[...]

Pytanie było niezbędne do odpowiedzi "co na to RODO", ale jak tego nie ogarniasz, to nie wpieprzaj się w dyskusję.

--
Liwiusz

Data: 2018-08-22 19:23:54
Autor: Tom N
Liwiusz w <news:plir66$lqc$1node1.news.atman.pl>:

[...]

Taaa... Jakoś nikt ci nie odpowiedział, czyli było zbędne!

ale jak tego nie ogarniasz,

Ogarniesz się panie Malinowski?

--
'Tom N'

Data: 2018-08-23 08:50:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-08-22 o 19:23, (Tom N) pisze:
[...]

Widocznie już nie oczekuje porady.

ale jak tego nie ogarniasz,

Ogarniesz się panie Malinowski?

Póki co nikt w tym wątku tego nie ogarną bardziej ode mnie.

Ale jeśli udzielić odpowiedzi bez niezbędnych danych, to nie krępuj się, nie po to jest światło, by pod korcem stało.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-30 23:13:47
Autor: Sonn
Tablice rejestracyjne a RODO
W dniu 2018-05-30 o 09:22, A. Filip pisze:

    sczytujących

A może "szczytujących"?

--
Sonn

Data: 2018-05-31 06:36:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-30 o 23:13, Sonn pisze:
W dniu 2018-05-30 o 09:22, A. Filip pisze:

    sczytujących

A może "szczytujących"?

Jeśli kamera dostaje orgazmu, to na pewno.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-31 08:04:05
Autor: A. Filip
[...]

A tyś byś (prawniczego) orgazmu nie dostał od takiego zatrzęsienia
danych osobowych? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-06-02 01:03:44
Autor: Andrzej W.
W dniu 30.05.2018 o 09:22, A. Filip pisze:
[...]

Póki firma z b) nie ma dostępu do bazy łączącej numery rejestracyjne z osobami lub nie łączy odczytanych numerów z danymi zbieranymi w innych systemach to zarówno w przypadku a) jak i b) nie mamy do czynienie z danymi osobowymi.
Ale to tylko moja osobista interpretacja.

--
AWa.

Data: 2018-05-30 12:00:13
Autor: z
W dniu 2018-05-30 o 08:58, Liwiusz pisze:
Ale takie rozumowanie doprowadzi do absurdu, że w ogóle nie można publikować zdjęć samochodów, czy na przykład zdjęcia czapki (bo ktoś kogoś może po czapce rozpoznać).

I coraz więcej osób tak właśnie zaczyna interpretować RODO.

Albo rośnie nam liczba debili udających specjalistów którzy często są prawnikami albo z tym RODO coś jest nie tak.

Data: 2018-05-30 13:02:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-30 o 12:00, z pisze:
[...]

Zgodzę się, że z fiksacją na ochronie danych osobowych coś jest nie tak. Przepisami świata się nie stworzy. Jest on taki, jaki jest, a jeśli chodzi o ochronę swoich danych osobowych, to przede wszystkim powinna ona być w gestii każdej zainteresowanej osoby (na przykład oddzielanie maili prywatnych od spamowych itp.).

--
Liwiusz

Data: 2018-05-31 09:22:41
Autor: J.F.
Dnia Wed, 30 May 2018 08:58:34 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

Czapka wytwarzana seryjnie wprowadza niepewnosc, samochod ma swoj
indywidualny nr

Poza tym z faktu, że ktoś wie czyj jest samochód, nijak nie wynika, że publikując zdjęcie samochodu publikujemy czyjeś dane osobowe.

Tylko ze w RODO inna definicja
1) ,,dane osobowe" oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej
[...]
identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub
jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną,
fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub
społeczną tożsamość osoby fizycznej;

No i teraz - jesli ktos zna wlasciciela danego pojazdu, to czy ja, nie znajac go,  moge gromadzic informacje o jego trasach i pobytach ?
Publikowac ?

J.

Data: 2018-05-31 09:28:41
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-31 o 09:22, J.F. pisze:

No i teraz - jesli ktos zna wlasciciela danego pojazdu,

Numer rejestracyjny świadczy o tym, że jechał właściciel?

--
Liwiusz

Data: 2018-06-02 14:36:31
Autor: J.F.
Dnia Thu, 31 May 2018 09:28:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2018-05-31 o 09:22, J.F. pisze:
No i teraz - jesli ktos zna wlasciciela danego pojazdu,

Numer rejestracyjny świadczy o tym, że jechał właściciel?

A prowadzi wypozyczalnie samochodow ?

Nawet jesli nie swiadczy, to zalozmy ze on prowadzil, teraz czuje sie
wykorzystany i domaga odszkodowania.

I co mu urzad powie - "nr rejestracyjny nie swiadczy, ze to pan
prowadzil" ? Czy "wszczelismy postepowanie" ? :-)

J.

Data: 2018-06-01 17:22:27
Autor: z
Tablice rejestracyjne a RODO
"Ekspertka od RODO Paulina Podsiadła z wrocławskiego Biura Bezpieczeństwa Danych poinformowała, że jeżeli na podstawie umieszczonego nagrania lub zdjęcia jesteśmy w stanie zidentyfikować osobę (zwłaszcza jeżeli określonym pojazdem porusza się co do zasady jedna i ta sama osoba), to dane w postaci marki, modelu i numerów rejestracyjnych mogą stanowić dane osobowe i w takiej sytuacją będą miały do nich zastosowanie przepisy RODO. Osoba, która uzna, że taka publikacja narusza jej dobra osobiste, będzie mogła wystąpić z żądaniem zapłaty odszkodowania (zadośćuczynienia) za naruszenie dóbr osobistych."

I kolejna "Ekspertka" :-)

Data: 2018-05-30 23:12:11
Autor: Sonn
[...]

No to masz np. DW 25754

Jakie dane z tego wywnioskujesz?

--
Sonn

Data: 2018-05-31 09:06:44
Autor: J.F.
Dnia Wed, 30 May 2018 23:12:11 +0200, Sonn napisał(a):
[...]

Ja chwilowo nic, ale jak zona zobaczy meza w dzielnicy kochanki ...
tylko dobra osobiste, czy tez dane osobowe ?

Albo wykroczenie drogowe bedzie widac, a to pan sedzia czy posel, i wszyscy znajomi widza ...

J.

Data: 2018-05-31 09:18:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-31 o 09:06, J.F. pisze:

Albo wykroczenie drogowe bedzie widac

Czyli co, kolejny oszołom, który twierdzi, że "wykroczenie drogowe" to dana osobowa?

--
Liwiusz

Data: 2018-06-02 14:33:49
Autor: J.F.
Dnia Thu, 31 May 2018 09:18:32 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2018-05-31 o 09:06, J.F. pisze:
Albo wykroczenie drogowe bedzie widac

Czyli co, kolejny oszołom, który twierdzi, że "wykroczenie drogowe" to dana osobowa?

Nie, tablice.
Dzieki tablicom mozna zidentyfikowac, ze to samochod sasiada.

J.

Data: 2018-06-02 14:55:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-06-02 o 14:33, J.F. pisze:
[...]

Można zidentyfikować bo wielu innych cechach. Czyli z tego wniosek, że wszystko jest daną osobową, łącznie z ułożeniem warg sromowych mojej kochanki, cbdu. Wniosek - przepisy są do dupy.

--
Liwiusz

Data: 2018-06-03 15:34:50
Autor: z
W dniu 2018-06-02 o 14:55, Liwiusz pisze:
Można zidentyfikować bo wielu innych cechach. Czyli z tego wniosek, że wszystko jest daną osobową, łącznie z ułożeniem warg sromowych mojej kochanki, cbdu. Wniosek - przepisy są do dupy.

Co właśnie chcieliśmy udowodnić. BRAWO :-)

Data: 2018-05-30 07:29:33
Autor: z
W dniu 2018-05-30 o 06:48, Liwiusz pisze:
[...]

Czyli kolejny aspekt w którym RODO można sobie wsadzić. To po co jeść tę/tą ;-) żabę?

Data: 2018-06-01 03:44:05
Autor: Kris
W dniu środa, 30 maja 2018 06:48:52 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Po trzecie - sam numer rejestracyjny nie jest daną osobową, nie identyfikuje bowiem osoby, czy kierowcy, tylko samochód.

Jako jedyny w mieście jeżdżę zieloną multiplą
Więc wizerunek tego samochodu pozwala łatwo mnie zidentyfikowac
Więc wizerunek mojego samochodu podpada pod dane osobowe
;)

Data: 2018-06-01 12:56:06
Autor: Adam
W dniu 2018-06-01 o 12:44, Kris pisze:
[...]

To zdecyduj się: jeździsz samochodem, czy Multiplą?  ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-06-01 04:23:46
Autor: Kris
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 12:56:06 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

To zdecyduj się: jeździsz samochodem, czy Multiplą?  ;)
Przyjmijmy że zielona multipla
Na podstawie "wizerunku" multipli bardzo łatwo mnie więc zidentyfikować więc podpada jak nic pod dane osobowe

Data: 2018-06-01 16:05:23
Autor: z
W dniu 2018-06-01 o 13:23, Kris pisze:
Na podstawie "wizerunku" multipli bardzo łatwo mnie więc zidentyfikować więc podpada jak nic pod dane osobowe

Tak konkludując...

  to w tych przepisach nie jest jasno napisane czy nikt nie potrafi zidentyfikować, czy kilka osób czy tylko detektywi czy każdy pierwszy lepszy przechodzień.
Bo ktoś na pewno się znajdzie że zidentyfikuje.

Ciach Bach i i klamka zapadła. Jak się dobrze pogłówkuje to wszystko jest daną osobową. I kop się teraz z koniem :-)

I to jest kolejny przejaw biurokratycznego oszołomstwa. Pożytku z tego nie ma a co się nawalczymy nawalczymy i napracujemy to tylko socjalistyczny związek republik europejskich będzie wiedział i jego egzekutywa :-)

Data: 2018-06-01 17:09:57
Autor: Animka
[...]

Dobrze macie w tym Towarzystwie Finansowym SKOK w Gdańsku i Sopocie, że możecie odwalać w czasie pracy posty na grupy dyskusyjne.

--
animka

Tablice rejestracyjne a RODO