Tabliczka z Androidem na pok艂adzie - dost臋p do zasob贸w dzielonych w LAN z peceta

Data: 2013-02-14 14:29:59
Autor: kakmar
Tabliczka z Androidem na pok艂adzie - dost臋p do zasob贸w dzielonych w LAN z peceta
Dnia 13.02.2013 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisa艂/a:
Czy kto艣 m贸g艂by mi jak krowie przy rowie wy艂o偶y膰 jak zrobi膰 tak膮 rzecz:

Scenariusz 1:
- tabliczka androida w sieci LAN (przez wifi, ale to chyba wsio rawno)
- pecet w tej samej sieci LAN
- pecet ma nap臋d DVD z w艂o偶on膮 p艂yt膮 DVD z jakim艣 filmem...
- na tabliczce chc臋 ten film z DVD odtworzy膰

Udost臋pni膰 zas贸b z filmem w sieci lokalnej, Wej艣膰 jakim艣 filemanagerem
na dany zas贸b, pacn膮膰 i pojawi si臋 lista player贸w zgodnych z danym formatem
pliku. Nie wiem czy jaki艣 player odtwarza DVD.
Scenariusz 2:
- tak jak w scenariuszu 1 tylko 偶e chc臋 film 艣ci膮gn膮膰 na tabliczk臋
- obejrze膰 na tabliczce poza zasi臋giem LAN, np. czekaj膮c na samolot

Jak to zrobi膰? Co potrzebuj臋 doci膮gn膮膰 na tabliczk臋 aby posz艂o?
Zgra膰 do jakiego艣 "normalnego" formatu i kodeka, b臋dzie mniejszy,
wgra膰 sobie na tablet, mo偶e by膰 po LAN. Nie zapomnie膰 zabra膰 tabletu na lotnisko.

--
kakmaratgmaildotcom

Tabliczka z Androidem na pok艂adzie - dost臋p do zasob贸w dzielonych w LAN z peceta