Tachometr TS-1 Radiotechnika Wrocław

Data: 2016-07-03 22:56:29
Autor: ARQ
Tachometr TS-1 Radiotechnika Wrocław
Czołem!

Czy ktoś pamięta i mógłby opisać jak zbudowana jest sonda pomiarowa do obrotomierza produkcji Radiotechnika Wrocław o nazwie "Uniwersalny tachometr samochodowy TS-1"? Podłącza się ją przez BNC. Konstrukcja wygląda na lata 80te ubiegłego wieku. Chciałbym odtworzyć sondę, bo samo urządzenie mam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji ani jak wygląda, ani na jakiej zasadzie działa.

pzdr
--
ARQ

Data: 2016-07-04 15:21:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2016-07-03 o 22:56, ARQ pisze:
[...]

Radiotechnika Wrocław dalej istnieje. Napisz do nich.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Tachometr TS-1 Radiotechnika Wrocław