[Allegro] Tadek/Sparrow-Bike zaszalał :)

Data: 2009-05-14 22:14:36
Autor: Krees
[Allegro] Tadek/Sparrow-Bike zaszalał :)

http://allegro.pl/item634834456_mostek_mostek_ritchey_comp.html

:D Się facet ceni ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-05-14 22:55:14
Autor: Ryszard Mikke
Krees <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

http://allegro.pl/item634834456_mostek_mostek_ritchey_comp.html

:D Się facet ceni ;).

Wyprzedaż, czy jak?

rmikke

Data: 2009-05-15 01:03:42
Autor: amrac
[Allegro] Tadek/Sparrow-Bike zaszalał : )
Kurde, jeszcze się nie nauczyliście? Oni specjalnie tak robią, żeby zawsze być na krańcu tabeli.

Data: 2009-05-15 06:38:29
Autor: kml

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:gui80f$d5o$1inews.gazeta.pl...
Kurde, jeszcze się nie nauczyliście? Oni specjalnie tak robią, żeby zawsze być na krańcu tabeli.

Dokładnie tak.

BTW: coś tam kiedyś chciałem brać od tadzia ale jak poczytałem precla to raczej wymiękłem a szkoda bo troche fajnych gratów kolo posiada.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-15 09:40:20
Autor: Wojciech Waga
kml pisze:

[...]

Jeden mam w rowerze z przodu, katalogowa nazwa to amortyzator zwyczajowa beton. Dużo chyba nie straciłeś ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-05-15 16:43:48
Autor: kml

Użytkownik "Wojciech Waga" <adun_wywal@o2.pl> napisał w wiadomości news:guj695$e6m$1achot.icm.edu.pl...
kml pisze:

[...]

Eeee... no konkretnie to nie o to [amortyzator] mi chodziło :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-15 22:09:16
Autor: Ryszard Mikke
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]
> Kurde, jeszcze się nie nauczyliście? Oni specjalnie tak robią, żeby > zawsze być na krańcu tabeli.

Jakiej znowu tabeli?

rmikke

Data: 2009-05-16 08:40:17
Autor: kml

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gukp6c$4c5$1inews.gazeta.pl...
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości
> Kurde, jeszcze się nie nauczyliście? Oni specjalnie tak robią, żeby
> zawsze być na krańcu tabeli.

Dokładnie tak.

Jakiej znowu tabeli?

Wyniki wyszukiwania po cenie od najdroższej ;)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-16 14:49:46
Autor: Ryszard Mikke
[Allegro] Tadek/Sparrow-Bike zaszalał :)
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> Jakiej znowu tabeli?

Wyniki wyszukiwania po cenie od najdroższej ;)

I to daje jakąś korzyść?

rmikke

Data: 2009-05-16 08:10:57
Autor: Przemek
Tadek/Sparrow-Bike zaszalał :)
On 16 Maj, 16:49, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

I to daje jakąś korzyść?

utrwala się nazwa firmy chociażby, poza tym ci co zajrzą wiedzeni
ciekawością mogą przejrzeć też inne aukcje danej osoby. Poza tym można
podyskutować o firmie na grupie, nie ważne jak piszą, ważne że
piszą :)

pozdr

[Allegro] Tadek/Sparrow-Bike zaszalał :)