Tadzio straszy duchami!

Data: 2017-12-07 13:03:23
Autor: Totalna Opozycja
Tadzio straszy duchami!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22748691,premier-szydlo-w-radiu-maryja-nagle-dzwoni-tadeusz-z-torunia.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"Premier Szydło w Radiu Maryja. Nagle dzwoni Tadeusz z Torunia i mówi o "złych duchach"

W pewnym momencie do "Rozmów niedokończonych" zadzwonił ojciec Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja. Nie miał do premier Szydło żadnych pytań, za to pozwolił sobie na krótki wykład."

Dyrektor Radia Maryja w trakcie wypowiedzi skrytykował też prezydenta Andrzeja Dudę."

Pozagryzajcie się wzajemnie!

CL

Data: 2017-12-07 17:36:39
Autor: silvio balconetti
Tadzio straszy duchami!
Am 07.12.2017 um 13:03 schrieb Totalna Opozycja:
[...]

A o czarownicach nic nie mowil? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-12-08 07:19:49
Autor: Totalna Opozycja
Tadzio straszy duchami!

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości
[...]

Ma tam ich kilka! ;-)

https://tinyurl.com/sabatojczulka

CL

Data: 2017-12-07 18:22:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tadzio straszy duchami!
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 13:06:10 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
[...]

Wielebny Ksiądz Dyrektor trzęsie portkami, że Imć panu Posłowi Kaczorowi
zbrzydła sekta i raczył odstawić ją od koryta na rzecz pragmatyków. Hu, hu, hu, płacz maleńki płacz! Brawo Kaczor (szczerze)!

Data: 2017-12-07 18:26:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tadzio straszy duchami!
W dniu piątek, 8 grudnia 2017 03:22:48 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

zbrzydła sekta i raczył odstawić ją od koryta na rzecz pragmatyków. Hu, hu, hu, płacz maleńki płacz! Brawo Kaczor (szczerze)!

PS. Sen Senatora (Dziadów cz. III - Adam Mickiewicz) - fragment:

Cesarz! - Jego Imperatorska Mość - a! Cesarz wchodzi,
A! - co? - nie patrzy! zmarszczył brwi - spójrzał ukosem?
Ach! - Najjaśniejszy Panie - ach! - nie mogę głosem -
Głos mi zamarł - ach! dreszcz, pot, - ach! dreszcz ziębi, chłodzi. -
Ach, Marszałek! - co? do mnie odwraca się tyłem.
Tyłem, a! senatory, dworskie urzędniki!
Ach, umieram, umarłem, pochowany, zgniłem,
I toczą mię robaki, szyderstwa, żarciki.
Uciekają ode mnie. Ha! jak pusto! głucho.
Szambelan szelma, szelma! patrz, wyszczyrza zęby -
Dbrum - ten uśmiech jak pająk wleciał mi do gęby.

(spluwa)

Jaki dźwięk! - to kalambur - o brzydka mucho;

(opędza koło nosa)

Lata mi koło nosa
Jak osa.
I epigramy, żarciki, przytyki,
Te szmery - ach, to świerszcze wlazły mi w ucho:
Moje ucho, moje ucho!

(wytrząsa palcem ucho)

Jaki szmer! - kamerjunkry świszczą jak puszczyki,
Damy ogonem skrzeczą jak grzechotniki,
Jaki okropny szmer! śmiechy! wrzaski:
Senator wypadł z łaski, z łaski! z łaski, z łaski.

(pada z łóżka na ziemię)

Tadzio straszy duchami!