Tęcza

Data: 2015-07-22 13:35:23
Autor: Stachu Chebel
Tęcza
Data: 2015-07-23 01:39:21
Autor: szklanynocnik
Tęcza
użytkownik Stachu Chebel napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=d2ALBZ9bnIk

A jak to interpretować, ja prosty chłop.
Czy ktoś rozbije tą piosnkę na czynniki pierwsze?

Bo nie wiem czy ta tęcz jest symbolem gejstapo, czy może przymierza konstruktor-człowiek? Co by nie zrobić, będzie źle:
http://magazynkontakt.pl/wp-content/uploads/2013/11/t%C4%99cza-dwa_small.jpg

Tęczowa swastyka, ciekawe.
http://tojuzbylo.pl/sites/default/files/imagecache/Oryginalny/images/zydowska%20swastyka.jpg

Data: 2015-07-23 14:27:39
Autor: Stachu Chebel
Tęcza
W dniu czwartek, 23 lipca 2015 10:39:22 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

Czy ktoś rozbije tą piosnkę na czynniki pierwsze?

Bo nie wiem czy ta tęcz jest symbolem gejstapo, czy może przymierza konstruktor-człowiek?

Nie podpuszczaj!! Czytam Twoje posty, zbyt inteligentny jesteś coby nie załapać inteligentnego przekazu MM, więc nie pierdol o wytłumaczenie.. Ja też wioskowy chłop i może nie tyle co doświadczam, ale obserwuję na codzień katofaszyzm. A tęcza? No cóż... , syćka na wiosce wiedzom ło wikarym i jakimsik tam kościelnym.
Chodzom coniedziela, wyspowiadawajom siem wikaremu, łopłatka połknom i gitara!!

No a zaś pedały, we stolicy budujom swe ksyze jako i katole, ino temcowe. I tyz robiom róźniste marse, pochody, łot takie Ci tom precesje.

No a zaś łysepały im te ksyze temcowe jarajom...  Gupiś cyco?! Byle gupiciul to zrozumi...

Tęcza