Tęczowa Parada ruszyła!

Data: 2010-07-17 17:19:43
Autor: HaMMeR
Tęczowa Parada ruszyła!
On 2010-07-17 13:24, Grzegorz Z. wrote:
TVP propaguje właśnie koloratkową pedofilię.

Nie lepiej byłoby teraz transmitować wesołą paradę parodystów?

Rzad jest mocno zajety i nie ma czasu na pierdoly!

=====================

O godz. 13 z Placu Bankowego ruszyła parada. Kolorowe platformy, gwar i
wielojęzyczny tłum. A gdzieś obok kontrmanifestacje.

Wielki upajajacy festyn.., Bufetowa pozegnala uczestnikow machajac chusteczka
do nosa jednego z jej zastepcow...

Uczestnicy sÄ… gotowi.

Odbyty wyrychtowane, wyczyszczone i naoliwione.., ruszaja...

  Za plac Bankowy wyjechaÅ‚y pierwsze platformy.

oczywiscie OBYWATEKSKIE.., ale ale.., 'platformy' pisze sie przez duze P!

Niedawno nadjechali motocykliści z różowymi piórami, niektórzy się jeszcze
malują. Jeden z mężczyzn miał na szyi zawieszony duży czerwony krzyż.
Zastąpił go jednak, czerwonym pomponem, kiedy przechodząca obok kobieta
splunęła w jego kierunku.

Pierwotnie, miala wisiec mu na szyji wiazka uzywanych prezerwatyw,
ale mewy znad wisly porwaly mu te cenna pamiatke..

Widać plakaty z napisami "Polska jest kolonią Watykanu", "Polak-katolik -
tez bywa". Od Pałacu Mostowskich nadciąga coraz więcej policjantów. Nieco
dalej przechodzi kontrdemonstracja. - Już jestem na platformie i zaraz
jedziemy - powiedział nam o 12.30 jeden z uczestników.

...usluznie pochylajac sie w pasie i unoszac sukienke niwcierpliwym ruchem...

Na jedną z platform wszedł Ryszard Kalisz i pomachał.

....'palikotem' a ze nieopatrznie trzymal go 'nachwytem', ten mu sie wyrwal
i zdzielil zaslinionego sasiada prosto w czolo tworzac mu podluznego guza!
I jeszcze raz zwolennicy 'podchwytu' udowodnili, ze ich metoda jest zdecydowanie
bardziej stabilna zachowujac wszystkie zalety 'manewrowosci' kaliszowego 'nachwytu'...

Były już pierwsze zamieszki - w stronę parady poleciały jajka , natomiast
przedstawiciele EuroPride odrzucili w młodych przeciwników butelką z wodą.

Jajka nie dolecialy, bowiem wysoka dzisiejsza temperatura spowodowala, ze
jajko rzucone na Platforme z Obywatelami gejami, zmienialo sie w locie w sadzone
z marchewka! Cud tuskowy.., CUD! Co do butelki odrzuconej  Z PO.., sorry z Platfoprmy w widzow, to zmienila swoj ksztalt, bowiem szklo uderzone glowa
widza, rozpryskuje sie na kawalki, co razem z krwia stworzylo niemily
zgrzyt we wzajemnych inicjatywach poznawczych..

Policja już zainterweniowała. Jedno z jajek trafiło w młodych socjalistów
idÄ…cych w paradzie.

Lecz oni, w przynaleznym im spolecznym odruchu, podarowali je
jednemu z zasluzonych komunistow-gejow, jednojajowcowi, ktory odspiewal falsetem
Miedzynarodowke z radosci!

Uczestnicy wyrusząją z placu Bankowego, później pójdzie Marszałkowską,
rondo Dmowskiego, Aleje Jerozolimskie, rondo de Gaulle’a, Nowy Świat, pl.
Trzech Krzyży, Al. Ujazdowskie, pl. Na Rozdrożu, al. Szucha, pl. Unii
Lubelskiej, Marszałkowska, pl. Zbawiciela, pl. Konstytucji.

Były rozmowy na temat zmiany trasy, ale pozostano przy pierwotnej wersji.

Bowiem przygotowania nowej trasy trwaja i juz byc moze w roku przyszlym,
odbedzie sie 'marsz' w jedna strone. Wlasnie tworzy sie na Kamczatce
pelna 'infrastruktura' umozliwiajaca przyjecie az tylu gosci, ale
tamtejsi mieszkancy siegneli do sprawdzonych wzorow z przeszlosci
i zapewniaja, ze uczestnicy nastepnych marszow' poczuja sie naprawde jak w niebie..(albo piekle), zgodnie z zyczeniem!

Organizatorzy przewidują udział 15 tys. osób.

Poczatki sa zawszew skromne...

http://www.zw.com.pl/artykul/495929_Rusza_EuroPride_2010.html

=========================

ps. wpiszcie sobie w Google "europride 2010"

Fajny pomysł, prawda? :)

NOooo MAAAA..!!!

Data: 2010-07-17 19:55:50
Autor: raff
Tęczowa Parada ruszyła!
On 2010-07-17 13:24, Grzegorz Z. wrote:

=========================

ps. wpiszcie sobie w Google "europride 2010"

Fajny pomysł, prawda? :)

Nie. Niefajny. Pedale.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-17 11:13:51
Autor: Antenka
Têczowa Parada ruszy³a!
On 17 Lip, 19:55, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

Nie. Niefajny. Pedale.

R.

--
                Save The Whale!http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Raffek mam pytanie do ciebie, jako do zorientowanego. Czy co¶ siê
stalo Ave Cesarowi? Nagle znikn±³. Czy¿by c.d. skrytobójczej
dzia³alno¶ci POlszewi? :-?

Antenka

Data: 2010-07-17 21:22:12
Autor: raff
Tęczowa Parada ruszyła!
              Save The Whale!http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Raffek mam pytanie do ciebie, jako do zorientowanego. Czy coÅ› siÄ™
stalo Ave Cesarowi? Nagle zniknął. Czyżby c.d. skrytobójczej
działalności POlszewi? :-?

Antenka

E tam. Wakacje sa. ja tez zaraz znikam na dwa tygodnie.

R.