Tęczowy aktywista dokręcał do znakĂłw tQ1|AŚĺ‰ÇśŮ+kyö°˘YÚĄŇĆ=ś

Data: 2020-01-26 11:18:05
Autor: u2
Tęczowy aktywista dokręcał do znakĂłw tQ1|AŚĺ‰ÇśŮ+kyö°˘YÚĄŇĆ=ś
taaa antysemityzm i homofobia szaleją w tej Bolanda:)))))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/483984-jest-zawiadomienie-do-prokuratury-ws-akcji-dzialacza-lgbt

TYLKO U NAS. Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT". Politycy Porozumienia zawiadamiają prokuraturę

opublikowano: wczoraj
autor: wPolsce.pl/Twitter Bart Staszewski

Aktywista LGBT Bart Staszewski postanowił zrobić specyficzny performance i zamieścił w sieci zdjęcia przedstawiające osoby na tle znaków z nazwami miejscowości i dokręconym i przez nieco tablica ,,strefa wolna od LGBT". Nie napisał jasno, że to on dokręcił tablice, czym wprowadził w błąd m.in. belgijskiego europosła Guya Verhofstadta. Politycy Porozumienia złożyli zawiadomienie do prokuratury ws. nielegalnego umieszczania znaków przy drodze, co zapowiedzieli w materiale reportera wPolsce.pl Macieja Zemły.

Mimo, że akcja Staszewskiego bazuje na fake newsie, mającym sugerować, iż rzekomo to  polskie władze odpowiadają za umieszczenie tablic ,,Strefa wolna od LGBT", to i tak akcja spotkała się z życzliwym przyjęciem m.in. przez ,,Gazetę Wyborczą" i ,,Wysokie Obcasy", które są dodatkiem do ,,GW". W mediach tych pojawiły się teksty, w których nie jest wyjaśnione od razu, iż tablice zostały dokręcone przez działacze LGBT.

     Zdjęcia są porażające. Obok zielonych tablic z nazwami miejscowości - Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy - wiszą mniejsze, żółte z napisem ,,strefa wolna od LGBT". Napis przetłumaczono na angielski, francuski i rosyjski. Skojarzenie jest oczywiste

-- można przeczytać w tekście na stronie ,,Wysokich Obcasów" pt. ,,Tablice ,,Strefa wolna od LGBT" przy wjazdach do miast? Trudno się dziś w Polsce połapać, co jest prowokacją, a co faktem". Do jego tytułu można by dodać uwagę, iż same ,,WO" nie pomagają w tym, aby jasne stało się, co jest prawdą, a co nie. Dopiero w wewnątrz tekstu czytelnik może wyczytać, iż tablice zostały umieszczone przez aktywistę LGBT.

autor: screen wysokieobcasy.pl
autor: screen wysokieobcasy.pl

     W Polsce rośnie liczba gmin, które ogłosiły się ,,strefami wolnymi od LGBT". Ich nieheteronormatywnych mieszkańców pokazuje nowy fotograficzny projekt aktywisty Bartosza Staszewskiego. Pozują przy tablicach ostrzegających przed wjazdem do swoich miejscowości

-- to już z kolei lead artykułu ,,Gazety Wyborczej" pt. ,,Znaki drogowe informują o wjeździe do stref wolnych od LGBT. To odpowiedź na uchwały samorządów". Podobnie jak w przypadku artykułu na stronie ,,WO", także i tutaj nie od razu jest napisane wprost, iż tablice zostały umieszczone w ramach prowokacji aktywisty LGBT.

CZYTAJ TAKŻE: To jakaś mania prześladowcza! Verhofstadt atakuje polski rząd ws. tablic ,,Strefa wolna od LGBT": Wzywam KE do podjęcia działań

Okazuje się, że akcja aktywisty LGBT spodobała się też posłance Lewicy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk.

https://twitter.com/wPolscepl/status/1220726830556205060

     Naświetla problem stygmatyzacji, naświetla problem homofobii

-- powiedziała w rozmowie z reporterem telewizji wPolsce.pl Maciejem Zemłą.

Zupełnie inaczej na tę sprawę patrzą politycy Porozumienia Jan Strzeżek i Jakub Drożdż. Zdecydowali się oni złożyć zawiadomienie do prokuratury w tej sprawie.

     To tworzenie fałszywych znaków, tak jak zrobił ten aktywista LGBT, sprawia, że pojawiają się kolejne kłamstwa za granicą nt. Polski. To już się wczoraj stało - Guy Verhofstadt, jeden z liderów jednej z frakcji w PE, udostępnił te zdjęcia i zaczął dyskusję nt. traktowania osób LGBT w Polsce

-- mówił Strzeżek.

     W tym przypadku mamy do czynienia ze zorganizowaną akcją dezinformacyjna środowisk LGBT

-- podkreślił z kolei Drożdż. Politycy zdecydowali się złożyć zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia wykroczenia przez działacza LGBT Barta Staszewskiego.

     Wypełnia to znamiona wykroczenia opisanego w art. 85 kodeksu wykroczeń, mówiącym o stawianiu nielegalnych znaków

-- podkreślił Strzeżek.

as/wPolsce.pl/wyborcza.pl/Twitter
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Data: 2020-01-26 12:10:15
Autor: Uncle Pete
Tęczowy aktywista dokręcał do znakL_sv÷Â֛–'Űd­­çÚ‰gj‡Kö

Czyli co, podejmować uchwały o strefach wolnych od LGBT jest OK i zgodne z polską racją stanu, ale informować o tym wjeżdżających do danej mieściny to już antypolska prowokacja?

Data: 2020-01-26 12:47:58
Autor: A. Filip
Tęczowy aktywista
Uncle Pete <433koz@gmail.com> pisze:
Czyli co, podejmować uchwały o strefach wolnych od LGBT jest OK i
zgodne z polską racją stanu, ale informować o tym wjeżdżających do
danej mieściny to już antypolska prowokacja?

Napiszesz wprost gdzie "dokręcający aktywista LGBTQ+" oświadczył że
dokręcał *TYLKO* w miejscowościach z takimi uchwałami z podaniem nazw
miejscowości?

W kwestiach prawnych (i prawno-politycznych) ja jestem za opierdalaniem
bardzo wąsko po ludziach/instytucjach.  Niech się potem "najbardziej
zainteresowane strony" same po sądach ganiają.  Jak dla mnie podstawą
demokracji parlamentarnej w kontekście "prawnym" jest uświęcona tradycją
zabawa w przerzucanie się gorącym kartoflem winy.  Jak nie wiadomo
_bardzo konkretnie_ która para się obecnie przerzuca gorącym kartoflem
to "zabawa" zdycha.

--
A. Filip

Data: 2020-01-26 12:59:59
Autor: Budzik
Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT" [W jakich konkretnie miejscowościach?]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

A ty myslisz ze dokrecał byle gdzie?

[...]

To nie prawda, twoja prawda jest tak ze dobra jest twoja prawda a wszystko inne trzeba relatywizowac.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2020-01-26 15:28:00
Autor: A. Filip
Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Raczej nie ale przypadku "aktywistów z hoplem" nawet przerzutki nie
trzeba by "pewności nie mieć".

[...]

A po co są sądy, prawo i sprawiedliwość? ;-)

Niby ma być doniesienie do prokuratury.  IMHO prokuratura na 60% sprawy
nie umorzy ale zarzut będzie z "kategorii i mocy" góra sporawej grzywny.
[ Jak rozumiem byłoby to coś po liniach: grzebanie przy znaku drogowym
(informacyjnym) i samowolnego zajęcia pasa drogowego]. Zasadniczo to mogliby mu dość szybko zaproponować "dobrowolne poddanie
się karze (grzywny 500:2_000 PLN)" a jakby odmówił to mięć argument
wizerunkowy i podstawę że jak już się Wysokiemu Sądowi dupę zawraca to
kara _musi_ być wyższa (o ile zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

--
A. Filip

Data: 2020-01-26 15:59:59
Autor: Budzik
[...]

Jezeli masz absurdalne podejrzenia to je sprawdz a nie wrzucaj tu swoich niczym nie popartych rzygów.

[...]

Mysle ze chodziło o ironie.

[...]
OK, a teraz powiedz co o tym myslisz a nie co jestes w stanie popierdzielic w stylu "byc moze ktos cos tam zrobi".
Potraktuj to jako zabawe intelektualna.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-01-26 17:20:21
Autor: A. Filip
[...]

 [...]
Jezeli masz absurdalne podejrzenia to je sprawdz a nie wrzucaj tu swoich niczym nie popartych rzygów.
[...]

Ty spodziewasz się racjonalnych podejrzeń w przypadku absurdalnej
prowokacji?  Gwiazdki z nieba też się spodziewasz?

IMHO "Staszewski und GW+" postawili na _perfidną_ grę niepowiedzeniami,
na to że sporo ludzi "czyta po nagłówkach".  Z takimi ludźmi niby należy
grać na wyższym poziomie niż ono sami grają?

Równaj do Gazety Wyborczej! Równaj w dół! :-)

--
A. Filip

Data: 2020-01-26 17:59:58
Autor: Budzik
Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Raczej nie ale przypadku "aktywistĂłw z hoplem" nawet przerzutki
nie trzeba by "pewności nie mieć".
 […]
Jezeli masz absurdalne podejrzenia to je sprawdz a nie wrzucaj tu
swoich niczym nie popartych rzygĂłw.
[…]

Ty spodziewasz się racjonalnych podejrzeń w przypadku absurdalnej
prowokacji?  Gwiazdki z nieba teĹź się spodziewasz?

Na czym polega absurdalnosc prowokacji?
Jedyna absurdalna rzecz to twoje niczym nie poparte insynuacje.

IMHO "Staszewski und GW+" postawili na _perfidną_ grę
niepowiedzeniami, na to Ĺźe sporo ludzi "czyta po nagłówkach".  Z
takimi ludźmi niby należy grać na wyższym poziomie niż ono sami
grają?
Na czym polegaja te niedopowiedzenia?
Co jest w nagłówku a czego nei ma w tresci w tym przypadku?
Sam przyznajesz ze gowno wiesz, przyczepiłes sie bez sprawdzenia informacji a teraz innych o brak profesjonalizmu oskarzasz?

Równaj do Gazety Wyborczej! Równaj w dół! :-)

Mozesz sobie rownac gdzie chcesz i do kogo chcesz.
Tylko nie oczekuj ze inni beda kwiatkami nazywali to co tak naprawde jest gĂłwnem.

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2020-01-27 14:48:47
Autor: Kviat
Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica DuĹźa, Końskowola i Puławy
W dniu 26.01.2020 o 15:28, A. Filip pisze:

IMHO prokuratura na 60% sprawy
nie umorzy

kara _musi_ być wyższa (o ile zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

Podzielisz się wzorem jak ty te procenty obliczasz?
Bo mi wyszło 23,7586% i 17,62478%

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-01-27 16:43:42
Autor: A. Filip
Kviat pisze:
W dniu 26.01.2020 o 15:28, A. Filip pisze:

IMHO prokuratura na 60% sprawy nie umorzy kara _musi_ być wyższa (o
ile zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

Podzielisz się wzorem jak ty te procenty obliczasz?
Bo mi wyszło 23,7586% i 17,62478%

Żadem wzór.  Agencja informacyjna "MÓJ Brudny Paluch" :-)
Jak widać TWOJA wersja tej agencji podaje inaczej.

IMHO podawanie prostego TAK/NIE pasuje *znacznie* słabiej.

--
A. Filip

Data: 2020-01-27 17:41:58
Autor: Kviat
W dniu 27.01.2020 o 16:43, A. Filip pisze:
Kviat pisze:
[...]

Widocznie moje palce są bardziej czyste.

IMHO podawanie prostego TAK/NIE pasuje *znacznie* słabiej.

Faktycznie. Wrzucanie procentów z brudnego palucha wygląda znacznie lepiej. Tylko po co chwalić się publicznie stopniem zabrudzenia swoich palców, skoro się czegoś nie wie?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-01-26 13:08:30
Autor: A. Filip
[...]
; opublikowano: 2020-01-25 15:42:50.127994+01:00

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pu%C5%82awy [ludność 48_114]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Niedrzwica_Du%C5%BCa [ ludność 4_052]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%84skowola [ludność 2_250]

--
A. Filip

Data: 2020-01-26 16:03:18
Autor: Uncle Pete
Napiszesz wprost gdzie "dokręcający aktywista LGBTQ+" oświadczył że
dokręcał *TYLKO* w miejscowościach z takimi uchwałami z podaniem nazw
miejscowości?
A oświadczenie Bartka Staszewskiego o tym, że akcja dotyczyła gmin, które podjęły uchwały anty-LGBT - to za mało? I jaki sens miałoby przykręcanie tabliczek w innych gminach?

Data: 2020-01-26 16:10:09
Autor: A. Filip
Tęczowy aktywista B. Staszewski
[...]

Zostało zacytowane (w tym wątku)?

I jaki sens miałoby przykręcanie tabliczek w innych gminach?

_Prowokacja_ byłaby jeszcze szersza/"lepsza"?

Sens i "sens prowokacji" _trochę_ wspólnego mają.

--
A. Filip

Data: 2020-01-26 15:59:59
Autor: Budzik
Tęczowy aktywista B. Staszewski dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT": Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy

Tak jak mowiłem - masz inne standardy!

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2020-01-26 17:00:58
Autor: u2
W dniu 26.01.2020 o 16:03, Uncle Pete pisze:
[...]

to Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy według was homosiów to homofobiczne gminy z powodu jakiejś uchwały ?:))))))))))))))))

Data: 2020-01-26 16:59:18
Autor: u2
W dniu 26.01.2020 o 12:10, Uncle Pete pisze:

Czyli co, podejmować uchwały o strefach wolnych od LGBT jest OK i zgodne z polską racją stanu, ale informować o tym wjeżdżających do danej mieściny to już antypolska prowokacja?

taaaa, Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy to homofobiczne miejscowości według was tęczaków ?:)))))))))))))

Data: 2020-01-26 18:37:54
Autor: Uncle Pete
Tęczowy aktywista dokręcał do znakL_sv÷Â֛–'Űd­­çÚ‰gj‡Kö
taaaa, Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy to homofobiczne miejscowości według was tęczaków ?:)))))))))))))

Czyli przyjęcie w tych JST uchwał anty-LGBT homofobią nie jest, szaraku?

Data: 2020-01-26 19:27:52
Autor: A. Filip
Tęczowy aktywista tablice "Strefa wolna od LGBT"
Uncle Pete <433koz@gmail.com> pisze:
taaaa, Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy to homofobiczne
miejscowości według was tęczaków ?:)))))))))))))

Czyli przyjęcie w tych JST uchwał anty-LGBT homofobią nie jest, szaraku?

Bez zacytowania DOKŁADNIE o co tych uchwałach tobie chodzie?  Z pewnością nie.
W postępowaniu prawnym ciężar przeprowadzenia dowodu spoczywa na oskarżycielu.
pl.soc.prawo to nie pl.soc.polityka, tu "bo tak w GW to opisali" to nie _dowód_.

No chyba że ty wprowadzasz "japońskie standardy": Według ichniej
minister Gosan co zwiał z Japonii może tam wrócić i udowodnić przed
sądem swoją niewinność [ za podcastem BBC ].
Całkiem możliwe że nie to miała na myśli "co jej wyszło" :-)

Tolerancja: Ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.

--
A. Filip

Data: 2020-01-26 20:20:24
Autor: Uncle Pete

Wy w PiSie i jego przybudówkach macie wyjątkowe predyspozycje do wykręcania kota ogonem. Masz tu na przykład stanowisko Rady Miasta Puławy: https://umpulawy.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stanowisko__w_spr._LGBT.pdf Sam sobie zacytuj, że tam nie ma żadnej homofobii.

Data: 2020-01-26 20:33:52
Autor: A. Filip
[...]

"Jak prawnik" to sobie wyczytam/nie doczytam co mi "jako stronie" pasuje.
Po za tym mi nie zależy by zostać przez ciebie przekonanym kosztem
mojego czasu.  To zupełnie nie po kapitalistycznemu, komuchu jeden :-)

Tobie własnej inteligencji brakuje na SKONKRETYZOWANIE zarzutów że
musisz żebrać o inteligencje oponenta w dyskusji?  Udaje współczucie.

--
A. Filip

Data: 2020-01-27 14:55:26
Autor: Kviat
W dniu 26.01.2020 o 19:27, A. Filip pisze:
[...]

A szczytem tolerancji są strefy w tramwajach i autobusach wolne od czarnych i żydów.

Ja pierdolę...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-01-27 15:04:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-01-27 o 14:55, Kviat pisze:
[...]

Tyle że strefa wolna od LGBT nie oznacza strefy wolnej od osób wchodzących w skład tych wyjątków seksualnych. Stosując tą analogię do żydów i tramwajów - oznacza to zakaz odprawiania żydowskich modłów w tramwajach, oraz przepytywania pasażerów ze znajomości tory.

--
Liwiusz

Data: 2020-01-27 17:28:11
Autor: Kviat
W dniu 27.01.2020 o 15:04, Liwiusz pisze:

Tyle że strefa wolna od LGBT nie oznacza strefy wolnej od osób wchodzących w skład tych wyjątków seksualnych.

Zajebista "logika"...

Czyli np. strefa wolna od faszyzmu nie oznacza strefy wolnej od osób wchodzących w skład tych wyjątków z zaburzeniami intelektu?
Czyli w takiej strefie można być faszystą, i wszystko jest OK, byle się z tym demonstracyjnie i publicznie nie obnosić? Tak?

Ja pierdolę... :):)

Czyli uważasz, że bycie faszystą jest OK, skoro KK art.256 zabrania propagowania faszyzmu, ale nie zabrania bycia faszystą?

Czyli jak faszysta nie propaguje faszyzmu, to w zasadzie nie można powiedzieć, że jest faszystą. I w ten magiczny sposób zniknęliśmy faszystów. I po problemie.

Najpierw uchwała, potem wprowadzamy przepis do KK o zakazie propagowania gejostwa pod groźbą kary.

I wtedy policja nie zaaresztuje faszysty (no bo jak, skoro akurat nie propaguje faszyzmu), ale za to zaaresztuje geja, no bo gej nie może przestać propagować gejostwa (no bo jak, przecież się nie zdematrializuje). Gej przecież propaguje gejostwo swoją obecnością. W przeciwieństwie do faszystów.

I nagle Polska staje się państwem bez gejów.
Fanfary.

Ja pierdolę...

Stosując tą analogię do żydów i tramwajów - oznacza to zakaz odprawiania żydowskich modłów w tramwajach, oraz przepytywania pasażerów ze znajomości tory.

Nie. Nie oznacza.
Twoja analogia jest z dupy. Bo o ile od żydowskich modłów czy od bycia faszystą można się powstrzymać, to od bycia homo nie można. Tak jak nie można powstrzymać się od bycia rudym albo brunetem.

Jak ty to sobie wyobrażasz? Że gej wchodząc do tramwaju na czas przejazdu przestanie być gejem?
A w strefach wolnych od brunetów bruneci będą zmieniać kolor włosów jak kameleony?

Ja pierdolę...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-01-27 19:38:32
Autor: A. Filip
Kfiat proponuje: myślozbrodnia bycia "utajonym" faszystą
Kviat pisze:
> [...]

Czyli jak faszysta nie propaguje faszyzmu, to w zasadzie nie można
powiedzieć, że jest faszystą. I w ten magiczny sposób zniknęliśmy

Jak uważasz że _prawnie_ KK-256 (propagowanie faszyzmu/totalitaryzmu)
jest za słaby to rusz swoją ciężką dupę i opierdalaj leniwych posłów.
Jak dla mnie KK-256 jest wystarczająco dobrym "kompromisem" by podpadał
pod kategorię "gmerać bardzo rzadko (albo nawet wcale)".

Jak dla mnie idziesz w duchu twórczego rozwijania koncepcji
schizofrenii _bezobjawowej_ .

--
A. Filip

Data: 2020-01-27 20:57:14
Autor: Kviat
W dniu 27.01.2020 o 19:38, A. Filip pisze:
Kviat pisze:
[...]

Nie uważam.

Jak dla mnie idziesz w duchu twórczego rozwijania koncepcji
schizofrenii _bezobjawowej_ .

To nie ja zmieniam tematy wątków na pozbawione sensu, tylko ty.

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

Data: 2020-01-26 19:29:03
Autor: u2
W dniu 26.01.2020 o 18:37, Uncle Pete pisze:
taaaa, Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy to homofobiczne miejscowości według was tęczaków ?:)))))))))))))

Czyli przyjęcie w tych JST uchwał anty-LGBT homofobią nie jest, szaraku?

podaj treść tych uchwał, ja mam swój rozum, ty masz swój, porównamy nasze rozumy zboczku:)

Data: 2020-01-26 20:22:07
Autor: Uncle Pete
On 2020-01-26 19:29, u2 wrote:
[...]

Proszę, na przykład stanowisko Rady Miasta Puławy: https://umpulawy.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stanowisko__w_spr._LGBT.pdf

Wasz poziom, towarzysze, jest naprawdę żenujący.

Data: 2020-01-26 20:34:14
Autor: u2
W dniu 26.01.2020 o 20:22, Uncle Pete pisze:
On 2020-01-26 19:29, u2 wrote:
[...]

towarzyszy szukaj sobie zboczku wśród podobnych tobie:)

btw to nie jest uchwała tylko stanowisko Rady Miasta Puławy, która odpowiada za szkolnictwo w mieście, nie wpuszczą was tam jako ideologów ruchu Lesbijek, Gejów, Biseksualistów i Transwestytów, i tak trzymać:)

Data: 2020-02-03 04:19:49
Autor: mrbluesky.pl
Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT"
Ordo Iuris: https://ordoiuris.pl/interwencje-prawne

Aktywiści LGBT pomawiają Polaków i polskie samorządy

Wśród zupełnie nowych spraw, którymi się zajmujemy, warto wymienić również bezprawne ustawienie przez aktywistów LGBT fałszywych tabliczek drogowych w czterech gminach województwa lubelskiego. Tabliczki z napisem ,,Strefa wolna od LGBT" w kilku językach, które nawiązują do uchwalenia przez te gminy deklaracji sprzeciwiających się ideologii LGBT, mają żółty kolor i są bardzo udaną imitacją tablic drogowych informujących np. o ograniczeniach w ruchu z powodu remontu.

Aktywiści LGBT umieścili je pod znakami informującymi o wjedźcie do Świdnika, Końskowoli, Niedrzwicy Dużej i Puław. Zdjęcia tablic były następnie upowszechniane przez radykalnych lewicowych polityków, w tym Guya Verhofstadta znanego z obelżywego nazwania uczestników Marszu Niepodległości ,,nazistami".

Również kandydatka na urząd Prezydenta RP Małgorzata Kidawa-Błońska podczas swojego spotkania z Polonią w Londynie straszyła zebranych zupełnie nieprawdziwymi słowami ,,do czego myśmy doszli w Polsce? To przerażające, że są miejscowości, gdzie są znaki zakazu wjazdu dla osób o innej orientacji seksualnej".

Wskutek tych oszczerczych działań wiele osób w Polsce i za granicą zostało wprowadzonych w błąd. Uznali, że prawdziwe muszą być także słowa Roberta Biedronia, który skarżył się przed Parlamentem Europejskim na rzekomo powszechne w Polsce zakazy wejścia do restauracji i sklepów dla homoseksualistów. Kłamstwa pod adresem Polaków i samorządów celowo wzmożono w dniach obchodów rocznicy uwolnienia więźniów niemieckiego obozu zagłady Auschwitz. W ten sposób ma utrwalać się wizerunek Polaków jako ,,faszystów" zdolnych rzekomo dzisiaj do okrucieństw wobec homoseksualistów.

Od razu wiedziałem, że musimy przeciwdziałać.

Co prawda zawieszenie fałszywego znaku drogowego jest czynem zabronionym i powinno spowodować zainteresowanie ze strony Policji, jednak to zbyt mało by powstrzymać podobne kłamliwe i oszczercze kampanie w przyszłości.

Dlatego jesteśmy gotowi udzielić pomocy prawnej każdemu samorządowi, który zechce pozwać aktywistów LGBT za pomówienia i naruszenie dobrego imienia gminy i jej mieszkańców. Współdziałając z odważnymi samorządowcami powstrzymamy rozwój tej fali kłamstw i nienawiści.

Data: 2020-02-03 14:06:00
Autor: u2
W dniu 03.02.2020 o 13:19, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

ano, typowa ubecka propaganda, którzy nazywali AK-owców zaplutymi karłami reakcji:)

Tęczowy aktywista dokręcał do znakĂłw tQ1|AŚĺ‰ÇśŮ+kyö°˘YÚĄŇĆ=ś