Tagan BZ PipeRock Series 800W

Data: 2011-02-20 19:20:27
Autor: Tasiorsa
Tagan BZ PipeRock Series 800W
Witam
W zasilaczu Tagan BZ PipeRock Series 800W nierstety glosno chodzi wentylator. Chce go podmienic na inny ale wg specyfikacji jest tam wentylator 135mm a takowego nie ma nigdzie.
Wentylator ktory by mnie interesowal to np http://allegro.pl/wentylator-be-quiet-silent-wings-usc-140-mm-i1458742651.html tylko ze on jest 140mm.
Przerabial ktos temat i jest w stabnie mi odpowiediec czy on sie tam zmiesci? A jesli nie to jakiego szukac?

Krzysiek

Data: 2011-02-20 19:57:20
Autor: LP
Tagan BZ PipeRock Series 800W

Użytkownik "Tasiorsa"

[...]

Rewelka. Zamontowałem taki onegdaj w modecomie vulkano i jest praktycznie bezgłośny.
https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/JakZrobicZMCVolcano650CichyZasilacz?authkey=Gv1sRgCP-1_MT_h8vTSA&feat=directlink
Zresztą z przodu i od zadka w obudowie też takie założyłem, tylko 120. W porównaniu do dwa razy drozszej noctuy, przy takich samych obrotach jest wg. mnie znacznie cichszy i ma większą kulturę pracy. Przez te giętkie i "poorane" łopatki nawet przy wysokich obrotach buczy jedynie basowo, co jest bardzo miłe dla ucha.
Ale czy pasuje do twojego zasolacza nie wiem.
Wejść wejdzie, najwyżej będziesz musiał nawiercić nowe otwory w obudowie zasilacza (i przerobić wtyczkę;)

--
LP

Tagan BZ PipeRock Series 800W