Tajemnica Anodinowego pierścionka z wielką perłą

Data: 2011-01-13 00:52:14
Autor: Antenka
Tajemnica Anodinowego pierścionka z wielką perłą
"Tu Władimir, tu Władimir - odbiór"
"Tu Tania - jest dobrze uwierzyli - odbiór"
"Władimir - zniszczyć obiekt - odbiór"
"Tu Tania -  odpaliłam, obiekt zniszczony  - odbiór"
"Władimir - haraszo! Ech Pljaki!"

Antenka

Data: 2011-01-13 10:01:21
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f77ac97e-5a78-4e81-bf08-dad0e05034a8l24g2000vby.googlegroups.com...
[...]

08:20

Lech tu Jarosław! Lech?!! Czemu ty jeszcze żyjesz?

Jak ci się podoba? ;-)

BB

Data: 2011-01-13 15:24:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 09:52, Antenka pisze:
[...]

" Tu Tania - jedynie Ci w garodzie Poznań nie chcą w to wierzyć"

"Władymir - bladź!!  - Zawsze z nimi były kłopoty!

Data: 2011-01-13 16:56:55
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ign201$6os$2news.onet.pl...
[...]

Stary dziadek, żeby sie przypodobać dla byle jakiekj dupy już rozum całkiem traci...

boukun

Data: 2011-01-13 08:11:55
Autor: Antenka
On 13 Sty, 16:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:ign201$6os$2news.onet.pl...

> " Tu Tania - jedynie Ci w garodzie Pozna nie chc w to wierzy "

> "W adymir - blad !!  - Zawsze z nimi by y k opoty!

Stary dziadek, eby sie przypodoba dla byle jakiekj dupy ju rozum ca kiem
traci...

boukun

Stary to jesteś ty, dziadku boukunie!

Antenka

Data: 2011-01-13 17:13:32
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f2ab2644-dcce-46eb-ade4-25e34bee2913f9g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

> "W adymir - blad !! - Zawsze z nimi by y k opoty!

Stary dziadek, eby sie przypodoba dla byle jakiekj dupy ju rozum ca kiem

-- -- -- -- -- -- -
No, nie taki stary, co rano stoi mi na kość...

boukun

Data: 2011-01-13 17:25:51
Autor: Panslavista

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ign8of$15s$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Antenka
-- -- -- -- -- -- -
No, nie taki stary, co rano stoi mi na kość...

Po kurczaku z kolacji?

Data: 2011-01-13 17:58:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 16:56, boukun pisze:

[...]

Nazywają mnie dziadkiem wystawiasz sobie opinię. Jeżeli pisałeś prawdę o swoim wieku, to jestem młodszy od ciebie.

Data: 2011-01-13 18:05:03
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ignb0t$6nr$1news.onet.pl...
[...]

Niejednokrotnie pisałeś, że jesteś w podeszłym wieku na emeryturze, w wieku poniżej 49 lat?

boukun

Data: 2011-01-13 20:42:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 18:05, boukun pisze:

[...]

Ale ja przeszedłem na emeryturę w wieko 40 lat.

Data: 2011-01-13 16:11:41
Autor: obserwator
Tajemnica Anodinowego pierścionka z wielką perłą
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
"Tu W=B3adimir, tu W=B3adimir - odbi=F3r"
"Tu Tania - jest dobrze uwierzyli - odbi=F3r"
"W=B3adimir - zniszczy=E6 obiekt - odbi=F3r"
"Tu Tania -  odpali=B3am, obiekt zniszczony  - odbi=F3r"
"W=B3adimir - haraszo! Ech Pljaki!"

dobre :)))))) --

Data: 2011-01-13 15:08:09
Autor: Antenka
On 13 Sty, 17:11, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

> [...]
> "W=B3adimir - zniszczy=E6 obiekt - odbi=F3r"
> "Tu Tania -  odpali=B3am, obiekt zniszczony  - odbi=F3r"

Jasne :D

Antenka

Data: 2011-01-13 23:30:19
Autor:
[...]

To stenogram (wersja nr 1 (z 10) ;) z rozmów FSB z szopą zwaną wieżą na
Swiernijym? ;)
BTW: Ciekawe, czy mąż Anodiny - Primakov (były szef KGB) rządzi z tylnego
siedzenia? Wtedy w powyższym zamiast "Władimir" powinno być "Jewgienij".

--

Tajemnica Anodinowego pierścionka z wielką perłą