Tajemnica_Poliszynela ...

Data: 2010-04-14 16:09:41
Autor: MH
Tajemnica_Poliszynela ...
1. Błąd pilota ?? TAK !!! Bo uległ presji osób "trzecich" .
2. Wawel ??  Jest to wręcz kpina z Narodu Polskiego !! Chyba ktoś chce łyknąć
   parę punktów dla zaspokojenia swych chorych ambicji...

NIECH ŻYJE WOLNA PRASA I WOLNOŚĆ MYŚLENIA !!!

MH

Data: 2010-04-14 18:17:17
Autor: ColgatesBilly
Tajemnica_Poliszynela ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:3461.00001804.4bc5cca5newsgate.onet.pl...
[...]

Dobra dobra! Nie indukuj sie, ino mow gdzie spotkales tego slynnego
Poliszynszyla

Kol

Data: 2010-04-14 17:19:29
Autor: MH
Tajemnica Poliszynela ...
> [...]
>
> MH
>
> -- >

Dobra dobra! Nie indukuj sie, ino mow gdzie spotkales tego slynnego

===========================

Masz coś do powiedzenia w  kontekście treści wątka ?  Nie ?! No to wypad !!

MH

Data: 2010-04-14 18:58:28
Autor: ColgatesBilly
Tajemnica Poliszynela ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:3461.00001811.4bc5dd01newsgate.onet.pl...
> [...]

===========================

Masz coś do powiedzenia w  kontekście treści wątka ?  Nie ?! No to wypad !!

a o czym kurwa mozna z faszysta gadac?

Data: 2010-04-14 18:07:28
Autor: MH
Tajemnica Poliszynela ...

> ===========================
>
> Masz coś do powiedzenia w  kontekście treści wątka ?  Nie ?! No to wypad !!
>
> MH

a o czym k..wa mozna z faszysta gadac?
Ja się wcinam w twój wątek , czy odwrotnie ??  Powyższym wpisem ośmieszasz się i
stemplujesz z podpisem brak logiki i konsekwencji.  No to po kiego tu włazisz
nie mając nic do powiedzenia , bądź chociażby chęci ?? Tak se pomolędzić tylko ??

Bez komentarza ,

MH --

Data: 2010-04-14 19:33:15
Autor: ColgatesBilly
Tajemnica Poliszynela ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:3461.0000181a.4bc5e840newsgate.onet.pl...
> [...]

nie mając nic do powiedzenia , bądź chociażby chęci ?? Tak se pomolędzić tylko ??

To nie zawracaj innym dupy swoimi lewackimi totalitarnymi obsecesjami.

O jakies wolnosci takie swiry jak ty mowia.
Twoi maJA NIEMAL CALOSC MEDIOW  i decyzji

KL

Tajemnica_Poliszynela ...