Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

Data: 2011-04-07 08:51:10
Autor: A. Filip
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
Jest szansa, że poznamy treść ostatniej rozmowy prezydenta Lecha
Kaczyńskiego (+61 l.) z bratem! Rozmowę z pokładu tupolewa
przechwyciły duńskie specsłużby! To właśnie o zapis tego połączenia
nasi śledczy wystąpili do Duńczyków we wniosku "o pomoc prawną",
dotyczącą telefonu satelitarnego znajdującego się na pokładzie Tu-154
- dowiedział się "Fakt".

Prowadząca śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej wojskowa
prokuratura poinformowała w lakonicznym komunikacie, że w sprawie
telefonu satelitarnego z pokładu Tu-154 zwróciła się o pomoc do
Danii. Nasi śledczy nie chcą ujawnić, o co dokładnie chodzi.

- Nie ma zgody na upublicznienie wniosku - mówi kapitan Marcin Maksjan
z wojskowej prokuratury. Nam jednak udało się nieoficjalnie ustalić,
że sprawa dotyczy zapisu rozmowy, jaką z pokładu tupolewa
przeprowadził przez telefon satelitarny prezydent Lech Kaczyński z
bratem. Rozmowę przechwyciły bowiem służby specjalne Danii.
[...]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,18011,title,Tajemnica-ostatniej-rozmowy-braci-Kaczynskich,wid,13295303,wiadomosc_prasa.html

Czyli min. Klich (PO) dał kolejną plamę i nie zapewnił Prezydentowi RP
(głównodowodzącemu sił zbrojnych RP) telefonu z szyfrowaniem rozmów na
pokładzie samolotu swojego resortu?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
To, co zjadłeś w gościnie, starczy tylko do progu.

Data: 2011-04-07 09:55:30
Autor: Krzysztof
[...]

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ? Bo ja ew. widzę powód do naciągania podatnika na niepotrzebne usługi.

K.

Data: 2011-04-07 01:48:33
Autor: Hans Kloss
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyñskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?
On 7 Kwi, 09:55, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ?
A widzisz jaki¶ sens u¿utkowania dwóch telefonów satelitarnych-
jednego do "s³u¿bowych" drugiego do "prywatnych"? To by by³o dopiero
naci±ganie podatnika. Poza tym Prezydent RP w czasie sprawowania
urzêdu nie prowadzi rozmów prywatnych. Pe³ni swój urz±d 24/7/365 i
nawet jak siê idzie wysraæ to jego sranie jest spraw± pañstwow±.
J-23

Data: 2011-04-07 11:18:25
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 10:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Mylisz siê.

Prezydent powinien oddzielaæ sprawy prywatne od pañstwowych. Jednak taki burak tego oczywi¶cie nie potrafi³.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzy¿em, tylko pod tym znakiem
Polska bêdzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-04-07 11:24:01
Autor: obserwator
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyñskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):

Mylisz siê.

Prezydent powinien oddzielaæ sprawy prywatne od pañstwowych. Jednak taki burak tego oczywi¶cie nie potrafi³.

to ty sie myslisz, bo ciemniak jestes ktory nadal mysli kategoriami panstwa
totalitarnego.

Data: 2011-04-07 13:56:16
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 13:24,  obserwator pisze:
[...]

U¿ycie inwektyw przez adwersarza koñczy dyskusjê.

"Nie dyskutuj z debilem, ¶ci±gnie ciê do swego poziomu i zabije do¶wiadczeniem"

Do kifa.

¯egnam
WW

Data: 2011-04-07 12:04:32
Autor: obserwator
> [...]
> totalitarnego.

U¿ycie inwektyw przez adwersarza koñczy dyskusjê.

jaka dyskusje mozna prowadzic z kims, kto staje w jednym szeregu z tymi ktorzy
rzucaja inwektywami, wypisuje brednie, klamstwa a pozniej smie zarzucac komus,
ze to adwersarz zachowuje sie niewlasciwie? Ponadto czlowiek ktoremu nie przeszkadzaja brutalne ataki na opozycje,
ordynarne klamstwa partii ktora popiera, to zacofany ciemniak, totalitarysta i
hipokryta. I to jest stwierdzenie FAKTU, a nie inwektywa.

Data: 2011-04-07 14:14:53
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyñskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ink98g$h7t$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):

> [...]

ordynarne klamstwa partii ktora popiera, to zacofany ciemniak, totalitarysta i
hipokryta. I to jest stwierdzenie FAKTU, a nie inwektywa.

O czym ty bredzisz cz³owieku?! Idziesz do kf jako idiota!

AAA

Data: 2011-04-07 14:14:17
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyñskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ink8p6$fs9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Masz racjê. To zwyk³y dureñ! Pozdrawiam £ód¼.

AAA

Data: 2011-04-07 10:24:02
Autor: A. Filip
"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> pisze:
[...]

Ja widzę powód zapewnienia głównodowodzącemu rozmów szyfrowanych.
A struktura kosztów jak podejrzewam byłaby taka że zapewnienie
szyfrowania sygnałów radiowych poza terytorium RP przy rozmowach "na RP" byłoby "automatyczne" po praktycznie tych samych kosztach.

A tak z ciekawości "ten rozkaz faksem" w trakcie lotu "na Gruzję"
przyszedł otwartym tekstem (bez szyfrowania)? Takie praktyki nie
stanowiły zagrożenia dla bezpieczeństwa głowy państwa? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Natura ludzka skłania się ku ładowi. Okoliczności ją ku nieładowi pchają.

Data: 2011-04-07 10:26:09
Autor: KMA

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:injqli$rb0$1inews.gazeta.pl...

[...]

To Prezydent kraju jest osoba prywatna?

Data: 2011-04-07 11:16:49
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 10:26, KMA pisze:

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ?

To Prezydent kraju jest osoba prywatna?

To dlaczego dzwoni³ z prywatnego telefonu ?.

Fragmenty tej rozmowy publikowa³a ju¿ nasza prasa nieko¶cielna.

Data: 2011-04-07 12:17:17
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2011-04-07 10:26, KMA pisze:

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ?

To Prezydent kraju jest osoba prywatna?

To dlaczego dzwonił z prywatnego telefonu ?.

Fragmenty tej rozmowy publikowała już nasza prasa niekościelna.

A podasz link? Bo w to że masz bujną wyobraźnie nie śmiem wątpić :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nadaremnie traci czas, kto chce pouczyć człowieka rojącego sobie,

Data: 2011-04-07 12:18:39
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 12:17, A. Filip pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  pisze:
[...]

A podasz link? Bo w to ¿e masz bujn± wyobra¼nie nie ¶miem w±tpiæ :-)

Ach ta dzisiejsza m³odzie¿.
To niestety by³o w wydaniu papierowym, znasz takie ?

Data: 2011-04-07 12:30:56
Autor: A. Filip
WW<wuwu0@vp.pl>  pisze:
[...]

Ach ta dzisiejsza młodzież.
To niestety było w wydaniu papierowym, znasz takie ?

A ty masz już taką sklerozę/Alzheimera że nie możesz podać konkretnie w
jakim pisemku i kiedy (choćby mniej więcej kiedy)? Czy też jesteś aż tak
"chamsko niedomyślny" że sam z siebie nie rzucisz się "przybliżeniem"?

Bo w kraju ze średnio przyzwoitą wolnością słowa zaczyna mieć znaczenie
*KTO* powiedział, reputacja się liczy, jej zmiany *też*.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Tragedia: zakochać się w twarzy, a ożenić z całą dziewczyną.

Data: 2011-04-07 12:56:46
Autor: WW
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyñskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?
W dniu 2011-04-07 12:30, A. Filip pisze:

Bo w kraju ze ¶rednio przyzwoit± wolno¶ci± s³owa zaczyna mieæ znaczenie
*KTO* powiedzia³, reputacja siê liczy, jej zmiany *te¿*.

Pomin±³e¶ fakt, ¿e najmniejsza krytyka prezesa wywo³uje w¶ciek³e reakcje jego przydupasów i procesy s±dowe, a taka publikacja, z cytatem z prezesa "od czego masz genera³a lotnictwa na pok³adzie", nie zosta³a nawet "zauwa¿ona", nie mówi±c o zaskar¿eniu.

W wolnym kraju mo¿e i liczy siê, kto to powiedzia³, opublikowa³ ale w naszym liczy siê wy³±cznie to, co nie zosta³o zaskar¿one.  :-P

Data: 2011-04-07 11:22:08
Autor: obserwator
[...]

to nie jest normalny kraj w ktorym krytykuje sie bez przerwy opozycje, a broni
kazdego oszusztwa  niekompetencji w wydaniu ekipy rzadzacej. To kraj totalitarny jesli tak sie postepuje. --

Data: 2011-04-07 13:30:58
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyñskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ink6p0$990$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):

Czy to samo mówi³es 4 lata temu?

AAA

Data: 2011-04-07 17:41:47
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-07 08:51, A. Filip pisze:
PrzemysÅ‚aw W<BroÅ„my RP przed pisem@...pl>  pisze:
[...]

a gdzie jest napisane ze Dunczycy maja rozszyfrowana wiadomosc? Nam jest tylko potzrebna kopia transmisji.

--
the_foe

Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?