Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich

Data: 2011-04-07 08:45:20
Autor: Przemysław W
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich
Jest szansa, że poznamy tre¶ć ostatniej rozmowy prezydenta Lecha Kaczyńskiego (+61 l.) z bratem! Rozmowę z pokładu tupolewa przechwyciły duńskie specsłużby! To wła¶nie o zapis tego poł±czenia nasi ¶ledczy wyst±pili do Duńczyków we wniosku "o pomoc prawn±", dotycz±c± telefonu satelitarnego znajduj±cego się na pokładzie Tu-154 - dowiedział się "Fakt".

Prowadz±ca ¶ledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej wojskowa prokuratura poinformowała w lakonicznym komunikacie, że w sprawie telefonu satelitarnego z pokładu Tu-154 zwróciła się o pomoc do Danii. Nasi ¶ledczy nie chc± ujawnić, o co dokładnie chodzi.

- Nie ma zgody na upublicznienie wniosku - mówi kapitan Marcin Maksjan z wojskowej prokuratury. Nam jednak udało się nieoficjalnie ustalić, że sprawa dotyczy zapisu rozmowy, jak± z pokładu tupolewa przeprowadził przez telefon satelitarny prezydent Lech Kaczyński z bratem. Rozmowę przechwyciły bowiem służby specjalne Danii.

 Nic na ten temat nie mogę powiedzieć - mówi nam Maksjan. - Poza tym, że zapis rozmowy byłby dla nas istotnym dowodem i że staramy się robić wszystko, co możliwe, by do tre¶ci tej rozmowy dotrzeć.

Nasi informatorzy z kręgu służb specjalnych nie maj± w±tpliwo¶ci, że skoro prokuratura oficjalnie wyst±piła do Danii, oznacza to, że duńskie służby materiał ten maj±. - Według nieformalnego podziału ról wojskowych służb specjalnych NATO, to wła¶nie Duńczycy odpowiadaj± za nasłuch satelitarny wszystkich rozmów w eterze, maj± też najlepszy sprzęt i najlepszych specjalistów - mówi nam wysoki rang± oficer polskich służb. I dodaje, że po ataku na World Trade Center większo¶ć służb specjalnych NATO ma rozkaz nagrywania wszystkich rozmów prowadzonych na pokładach wszelkich samolotów.

- Nie ma żadnego kłopotu dla służb, żeby nagrać tre¶ci rozmów prowadzonych w eterze - mówi nam gen. Roman Polko, były szef GROM. - Służby prowadz± te nasłuchy profilaktycznie, nie chwal± się nimi.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,18011,title,Tajemnica-ostatniej-rozmowy-braci-Kaczynskich,wid,13295303,wiadomosc_prasa.html

Przemek

--

"Przed katastrof± ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykuj±c głowę państwa za politykę wobec ¶rodowisk żydowskich. Marię Kaczyńsk± Rydzyk nazwał "czarownic±". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-07 08:51:10
Autor: A. Filip
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
Jest szansa, że poznamy treść ostatniej rozmowy prezydenta Lecha
Kaczyńskiego (+61 l.) z bratem! Rozmowę z pokładu tupolewa
przechwyciły duńskie specsłużby! To właśnie o zapis tego połączenia
nasi śledczy wystąpili do Duńczyków we wniosku "o pomoc prawną",
dotyczącą telefonu satelitarnego znajdującego się na pokładzie Tu-154
- dowiedział się "Fakt".

Prowadząca śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej wojskowa
prokuratura poinformowała w lakonicznym komunikacie, że w sprawie
telefonu satelitarnego z pokładu Tu-154 zwróciła się o pomoc do
Danii. Nasi śledczy nie chcą ujawnić, o co dokładnie chodzi.

- Nie ma zgody na upublicznienie wniosku - mĂłwi kapitan Marcin Maksjan
z wojskowej prokuratury. Nam jednak udało się nieoficjalnie ustalić,
że sprawa dotyczy zapisu rozmowy, jaką z pokładu tupolewa
przeprowadził przez telefon satelitarny prezydent Lech Kaczyński z
bratem. Rozmowę przechwyciły bowiem służby specjalne Danii.
[...]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,18011,title,Tajemnica-ostatniej-rozmowy-braci-Kaczynskich,wid,13295303,wiadomosc_prasa.html

Czyli min. Klich (PO) dał kolejną plamę i nie zapewnił Prezydentowi RP
(głównodowodzącemu sił zbrojnych RP) telefonu z szyfrowaniem rozmów na
pokładzie samolotu swojego resortu?

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
To, co zjadłeś w gościnie, starczy tylko do progu.

Data: 2011-04-07 09:55:30
Autor: Krzysztof
[...]

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ? Bo ja ew. widzę powód do naciągania podatnika na niepotrzebne usługi.

K.

Data: 2011-04-07 01:48:33
Autor: Hans Kloss
On 7 Kwi, 09:55, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ?
A widzisz jaki¶ sens użutkowania dwóch telefonów satelitarnych-
jednego do "służbowych" drugiego do "prywatnych"? To by było dopiero
naci±ganie podatnika. Poza tym Prezydent RP w czasie sprawowania
urzędu nie prowadzi rozmów prywatnych. Pełni swój urz±d 24/7/365 i
nawet jak się idzie wysrać to jego sranie jest spraw± państwow±.
J-23

Data: 2011-04-07 11:18:25
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 10:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Mylisz się.

Prezydent powinien oddzielać sprawy prywatne od państwowych. Jednak taki burak tego oczywi¶cie nie potrafił.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-04-07 11:24:01
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Mylisz się.

Prezydent powinien oddzielać sprawy prywatne od państwowych. Jednak taki burak tego oczywi¶cie nie potrafił.

to ty sie myslisz, bo ciemniak jestes ktory nadal mysli kategoriami panstwa
totalitarnego.

Data: 2011-04-07 13:56:16
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 13:24,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Użycie inwektyw przez adwersarza kończy dyskusję.

"Nie dyskutuj z debilem, ¶ci±gnie cię do swego poziomu i zabije do¶wiadczeniem"

Do kifa.

Żegnam
WW

Data: 2011-04-07 12:04:32
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> to ty sie myslisz, bo ciemniak jestes ktory nadal mysli kategoriami panstwa
> totalitarnego.

Użycie inwektyw przez adwersarza kończy dyskusję.

jaka dyskusje mozna prowadzic z kims, kto staje w jednym szeregu z tymi ktorzy
rzucaja inwektywami, wypisuje brednie, klamstwa a pozniej smie zarzucac komus,
ze to adwersarz zachowuje sie niewlasciwie? Ponadto czlowiek ktoremu nie przeszkadzaja brutalne ataki na opozycje,
ordynarne klamstwa partii ktora popiera, to zacofany ciemniak, totalitarysta i
hipokryta. I to jest stwierdzenie FAKTU, a nie inwektywa.

Data: 2011-04-07 14:14:53
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ink98g$h7t$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

ordynarne klamstwa partii ktora popiera, to zacofany ciemniak, totalitarysta i
hipokryta. I to jest stwierdzenie FAKTU, a nie inwektywa.

O czym ty bredzisz człowieku?! Idziesz do kf jako idiota!

AAA

Data: 2011-04-07 14:14:17
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ink8p6$fs9$1node2.news.atman.pl...
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Masz rację. To zwykły dureń! Pozdrawiam ŁódĽ.

AAA

Data: 2011-04-07 10:24:02
Autor: A. Filip
"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> pisze:
Czyli min. Klich (PO) dał kolejną plamę i nie zapewnił Prezydentowi RP
(głównodowodzącemu sił zbrojnych RP) telefonu z szyfrowaniem rozmów na
pokładzie samolotu swojego resortu?

A widzisz jakis powĂłd do mocnego szyfrowania rozmĂłw prywatnych ? Bo ja
ew. widzę powód do naciągania podatnika na niepotrzebne usługi.

K.

Ja widzę powód zapewnienia głównodowodzącemu rozmów szyfrowanych.
A struktura kosztów jak podejrzewam byłaby taka że zapewnienie
szyfrowania sygnałów radiowych poza terytorium RP przy rozmowach "na RP" byłoby "automatyczne" po praktycznie tych samych kosztach.

A tak z ciekawości "ten rozkaz faksem" w trakcie lotu "na Gruzję"
przyszedł otwartym tekstem (bez szyfrowania)? Takie praktyki nie
stanowiły zagrożenia dla bezpieczeństwa głowy państwa? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Natura ludzka skłania się ku ładowi. Okoliczności ją ku nieładowi pchają.

Data: 2011-04-07 10:26:09
Autor: KMA

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:injqli$rb0$1inews.gazeta.pl...

[...]

To Prezydent kraju jest osoba prywatna?

Data: 2011-04-07 11:16:49
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 10:26, KMA pisze:

A widzisz jakis powód do mocnego szyfrowania rozmów prywatnych ?

To Prezydent kraju jest osoba prywatna?

To dlaczego dzwonił z prywatnego telefonu ?.

Fragmenty tej rozmowy publikowała już nasza prasa nieko¶cielna.

Data: 2011-04-07 12:17:17
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2011-04-07 10:26, KMA pisze:

A widzisz jakis powĂłd do mocnego szyfrowania rozmĂłw prywatnych ?

To Prezydent kraju jest osoba prywatna?

To dlaczego dzwonił z prywatnego telefonu ?.

Fragmenty tej rozmowy publikowała już nasza prasa niekościelna.

A podasz link? Bo w to że masz bujną wyobraźnie nie śmiem wątpić :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nadaremnie traci czas, kto chce pouczyć człowieka rojącego sobie,

Data: 2011-04-07 12:18:39
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 12:17, A. Filip pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  pisze:
[...]

A podasz link? Bo w to że masz bujn± wyobraĽnie nie ¶miem w±tpić :-)

Ach ta dzisiejsza młodzież.
To niestety było w wydaniu papierowym, znasz takie ?

Data: 2011-04-07 12:30:56
Autor: A. Filip
WW<wuwu0@vp.pl>  pisze:
[...]

A ty masz już taką sklerozę/Alzheimera że nie możesz podać konkretnie w
jakim pisemku i kiedy (choćby mniej więcej kiedy)? Czy też jesteś aż tak
"chamsko niedomyślny" że sam z siebie nie rzucisz się "przybliżeniem"?

Bo w kraju ze średnio przyzwoitą wolnością słowa zaczyna mieć znaczenie
*KTO* powiedział, reputacja się liczy, jej zmiany *też*.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Tragedia: zakochać się w twarzy, a ożenić z całą dziewczyną.

Data: 2011-04-07 12:56:46
Autor: WW
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?
W dniu 2011-04-07 12:30, A. Filip pisze:

Bo w kraju ze ¶rednio przyzwoit± wolno¶ci± słowa zaczyna mieć znaczenie
*KTO* powiedział, reputacja się liczy, jej zmiany *też*.

Pomin±łe¶ fakt, że najmniejsza krytyka prezesa wywołuje w¶ciekłe reakcje jego przydupasów i procesy s±dowe, a taka publikacja, z cytatem z prezesa "od czego masz generała lotnictwa na pokładzie", nie została nawet "zauważona", nie mówi±c o zaskarżeniu.

W wolnym kraju może i liczy się, kto to powiedział, opublikował ale w naszym liczy się wył±cznie to, co nie zostało zaskarżone.  :-P

Data: 2011-04-07 11:22:08
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

to nie jest normalny kraj w ktorym krytykuje sie bez przerwy opozycje, a broni
kazdego oszusztwa  niekompetencji w wydaniu ekipy rzadzacej. To kraj totalitarny jesli tak sie postepuje. --

Data: 2011-04-07 13:30:58
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich czyli kolejna plama Klicha (PO)?

Czy to samo mówiłes 4 lata temu?

AAA

Data: 2011-04-07 17:41:47
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-07 08:51, A. Filip pisze:
PrzemysĹ‚aw W<BroĹ„my RP przed pisem@...pl>  pisze:
[...]

a gdzie jest napisane ze Dunczycy maja rozszyfrowana wiadomosc? Nam jest tylko potzrebna kopia transmisji.

--
the_foe

Data: 2011-04-07 10:23:30
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:injmi4$d3m$1inews.gazeta.pl...
[...]

JarKacz już robi w kalesonki! ;)

AAA

Data: 2011-04-07 11:21:04
Autor: WW
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich
W dniu 2011-04-07 10:23, Azsxse pisze:
  dowiedział się "Fakt".

JarKacz już robi w kalesonki! ;)

AAA

Niekoniecznie. Wszak NATO to też polityka na smyczy USA. Zatem nie mamy żadnej pewno¶ci, że to co przesl± Duńczycy to to samo, co usłyszeli.
Na szczę¶cie nie tylko oni słuchaj±.  :-P

Data: 2011-04-07 11:26:01
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Niekoniecznie. Wszak NATO to też polityka na smyczy USA. Zatem nie mamy żadnej pewno¶ci, że to co przesl± Duńczycy to to samo, co usłyszeli.
Na szczę¶cie nie tylko oni słuchaj±.  :-P

ale do tego NATO, Putinek sie chce dostac za wszelks cene po trupie Polski.
Jaruzelek tez sie przeflancowal.

Data: 2011-04-07 13:49:16
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 13:26,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

A co to ma wspólnego z tematem w±tku ?

Data: 2011-04-07 11:57:16
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> ale do tego NATO, Putinek sie chce dostac za wszelks cene po trupie Polski.
> Jaruzelek tez sie przeflancowal.

A co to ma wspólnego z tematem w±tku ?

siebie zapytaj, wszak to ty temat NATO przywolales. Nie panujesz juz nad tym
co tutaj wypisujesz?

Data: 2011-04-07 14:13:34
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ink8c2$fj9$1node2.news.atman.pl...
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Obsrywator nie ma nic do powiedzenia. Ot co!

AAA

Data: 2011-04-07 17:01:37
Autor: raff

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:injvm7$6di$3node2.news.atman.pl...
[...]

Oho, juz wekslujecie.

Zaden problem, mozecie dorobic fragment. Macie w tym doswiadczenie. Wy - Komuchy.

R.

Data: 2011-04-07 17:50:23
Autor: WW
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich
W dniu 2011-04-07 17:01, raff pisze:

Oho, juz wekslujecie.

Nie kolego. My¶l±cy ludzie pamiętaj± słynne słowa Winstona Churchilla, że "w polityce nie ma przyjaciół, s± tylko interesy".
"Zapis rozmowy", w zależno¶ci od zawarto¶ci może pogr±żyć Kaczyńskiego lub go wybielić. Może pokazać całkowita niewinno¶ć Rosji, lub wręcz przeciwnie, obarczyć j± wręcz całkowita win±. Zapis ten jest w posiadaniu obcego państwa i nie mamy żadnej pewno¶ci, podobnie jak z dokumentami z Rosji, że będzie przekazany wiernie i dokładnie.
Nawet nie trzeba fałszować cało¶ci, wystarczy tylko kilka słów, zmiana szyku zdania a jak to w podsłuchach, z jako¶ci± a więc i weryfikacj± rożnie bywa.
Jak jednak wspomniałem, na szczę¶cie, nie tylko NATO ma możliwo¶ci podsłuchu.

Zaden problem, mozecie dorobic fragment. Macie w tym doswiadczenie. Wy - Komuchy.

R.

No tak, pisowcy s± niewinne jako lelije. :-P

Data: 2011-04-08 11:10:50
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inkjkt$moe$1news.onet.pl...

[...]

Niby kto jest komuchami, PO? Człowieku, weĽ i zrób sobie baranka!

AAA

Data: 2011-04-07 18:21:54
Autor:
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich
On Thu, 7 Apr 2011 08:45:20 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Jest szansa, że poznamy tre¶ć ostatniej rozmowy prezydenta Lecha Kaczyńskiego (+61 l.) z bratem! Rozmowę z pokładu tupolewa przechwyciły duńskie specsłużby! [...]

 zaczyna sie robic ciekawie! ;o)))

Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich