Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich

Data: 2011-04-07 10:23:30
Autor: Azsxse
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:injmi4$d3m$1inews.gazeta.pl...
Jest szansa, że poznamy treść ostatniej rozmowy prezydenta Lecha Kaczyńskiego (+61 l.) z bratem! Rozmowę z pokładu tupolewa przechwyciły duńskie specsłużby! To właśnie o zapis tego połączenia nasi śledczy wystąpili do Duńczyków we wniosku "o pomoc prawną", dotyczącą telefonu satelitarnego znajdującego się na pokładzie Tu-154 - dowiedział się "Fakt".

JarKacz już robi w kalesonki! ;)

AAA

Data: 2011-04-07 11:21:04
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 10:23, Azsxse pisze:
  dowiedział się "Fakt".

JarKacz już robi w kalesonki! ;)

AAA

Niekoniecznie. Wszak NATO to też polityka na smyczy USA. Zatem nie mamy żadnej pewności, że to co przeslą Duńczycy to to samo, co usłyszeli.
Na szczęście nie tylko oni słuchają.  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-07 11:26:01
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Niekoniecznie. Wszak NATO to też polityka na smyczy USA. Zatem nie mamy żadnej pewności, że to co przeslą Duńczycy to to samo, co usłyszeli.
Na szczęście nie tylko oni słuchają.  :-P

ale do tego NATO, Putinek sie chce dostac za wszelks cene po trupie Polski.
Jaruzelek tez sie przeflancowal.

Data: 2011-04-07 13:49:16
Autor: WW
W dniu 2011-04-07 13:26,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

A co to ma wspólnego z tematem wątku ?

Data: 2011-04-07 11:57:16
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> ale do tego NATO, Putinek sie chce dostac za wszelks cene po trupie Polski.
> Jaruzelek tez sie przeflancowal.

A co to ma wspólnego z tematem wątku ?

siebie zapytaj, wszak to ty temat NATO przywolales. Nie panujesz juz nad tym
co tutaj wypisujesz?

Data: 2011-04-07 14:13:34
Autor: Azsxse

WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Obsrywator nie ma nic do powiedzenia. Ot co!

AAA

Data: 2011-04-07 17:01:37
Autor: raff

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:injvm7$6di$3node2.news.atman.pl...
[...]

Oho, juz wekslujecie.

Zaden problem, mozecie dorobic fragment. Macie w tym doswiadczenie. Wy - Komuchy.

R.

Data: 2011-04-07 17:50:23
Autor: WW
Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich
W dniu 2011-04-07 17:01, raff pisze:

Oho, juz wekslujecie.

Nie kolego. Myślący ludzie pamiętają słynne słowa Winstona Churchilla, że "w polityce nie ma przyjaciół, są tylko interesy".
"Zapis rozmowy", w zależności od zawartości może pogrążyć Kaczyńskiego lub go wybielić. Może pokazać całkowita niewinność Rosji, lub wręcz przeciwnie, obarczyć ją wręcz całkowita winą. Zapis ten jest w posiadaniu obcego państwa i nie mamy żadnej pewności, podobnie jak z dokumentami z Rosji, że będzie przekazany wiernie i dokładnie.
Nawet nie trzeba fałszować całości, wystarczy tylko kilka słów, zmiana szyku zdania a jak to w podsłuchach, z jakością a więc i weryfikacją rożnie bywa.
Jak jednak wspomniałem, na szczęście, nie tylko NATO ma możliwości podsłuchu.

Zaden problem, mozecie dorobic fragment. Macie w tym doswiadczenie. Wy - Komuchy.

R.

No tak, pisowcy są niewinne jako lelije. :-P

Data: 2011-04-08 11:10:50
Autor: Azsxse

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:inkjkt$moe$1news.onet.pl...

[...]

Niby kto jest komuchami, PO? Człowieku, weź i zrób sobie baranka!

AAA

Tajemnica ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich