Tajemnice Adolfa Hitlera

Data: 2009-12-18 22:29:03
Autor: Ciemnowidz
Tajemnice Adolfa Hitlera
Sa na cale szczescie jeszcze na tym swiecie poszukiwacze.
Jednym z nich jest Igor Witkowski.
Aczkolwiek wizja esesmanow latajacych nam nad glowa w latajacych spodkach
jakos do mnie nie przemawiaja ale kto wie? Z ta Nowa Szwabia tez ciekawe.
http://rapidshare.com/files/322665598/Archiwum.Roberta.Bernatowicza.-.Tajemnice.Adolfa.Hitlera.rar

Data: 2009-12-18 22:54:40
Autor: sofu
Tajemnice Adolfa Hitlera

Użytkownik "Ciemnowidz" <ciemno@widz.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie moge tego pobrac. Wyskakuje Error

sofu

Data: 2009-12-18 23:01:06
Autor: Ciemnowidz
Tajemnice Adolfa Hitlera
Nie moge tego pobrac. Wyskakuje Error

O tej godzinie ciezko sie wbic na rapida jak sie nie ma konta premium.
Probuj na free, za ktoryms razem zaskoczy.

Data: 2009-12-19 01:14:11
Autor: awe
Tajemnice Adolfa Hitlera

Użytkownik "Ciemnowidz" <ciemno@widz.pl> napisał w wiadomości news:hggu29$i8h$1inews.gazeta.pl...
Nie moge tego pobrac. Wyskakuje Error

O tej godzinie ciezko sie wbic na rapida jak sie nie ma konta premium.
Probuj na free, za ktoryms razem zaskoczy.
-- -- -- -- -- -
a moze zauploduj na http://uploaded.to/ wbijaj sie sam
awe

Data: 2009-12-19 01:30:10
Autor: sofu
Tajemnice Adolfa Hitlera

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>

> O tej godzinie ciezko sie wbic na rapida jak sie nie ma konta premium.
> Probuj na free, za ktoryms razem zaskoczy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Poszło bez tego uploadera, ale zapamietam ten link. Dziekuje ci!

sofu

Data: 2009-12-19 01:27:53
Autor: sofu
Tajemnice Adolfa Hitlera

Użytkownik "Ciemnowidz" <ciemno@widz.pl> napisał w wiadomości
> Nie moge tego pobrac. Wyskakuje Error

O tej godzinie ciezko sie wbic na rapida jak sie nie ma konta premium.
Probuj na free, za ktoryms razem zaskoczy.

Masz racje - poszło o 1.30 w nocy! Nie wiedzialem, ze to jest uzaleznione od
pory dnia?
Dziekuje!

sofu

Tajemnice Adolfa Hitlera